Mercedes-Benz E 220 S210 T CDI Avantgarde Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.2 л
- Мощность:
- 105 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 10.9 сек
- Ср. расход топлива:
- 6.8 л
Отзывы (2)
Mercedes-Benz E 220 S210 T CDI Avantgarde, 2002г
Turiu šį automobilį jau 3 metai ir nesigailiu, paskaičius komentarus apie senajį ne faceliftą su Lucas siurbliu nesusidarykit nuomonės kad visi W210 yra Š***s.Kad ir skurdesnėje komlektacijoje turi nemažai privalumų.
Pas mane stovį 2.2 105 Kw CDI , (variklis dėtas modeliuose nuo 1999-07 iki 2003-03). Tepalus keisk laiku, kuro iš "kaimynų " nepilk ir važiuosi, Brangiausia ką pirkau variklio skyriuje, tai oro srauto matuoklė ~74€ PIERBURG (MB tokį deda originaliai),
Nupirkus važiuoklėje per pakeistos abi priekinės spyruoklės(naujos apie 40€/vnt) šarnyrai(~23€/vnt) ir stabilizatoriai(11€/vnt), 2 Tech. apžiūras praėjo sava eiga, be investicijų. Dedu tik kokybiškas detales, "Š" dėti nepatariu, paskui verksit, kad nelaiko, ypač stenkitės dėti geresnių firmų elektrines detales, tarnaus ilgai ir galvos neskaudės, kad ne tiksliai skaičiuoja ar dar ko nors netlieka...
Važiuoja komfortiškai, tyliai. patogios sėdynės, protinga automatinė dėžė(triptronic) dirba švelniai, vos juntamai mėto pavaras, kaip 2.2 dyzelis traukos turi pakankamai, norint aplenkti gan greit bėgėjasi.
Bagažinė talpi, pirkom šaldytuvą, tai atsivertus sėdynes ir įdėjus šaldytuvą uždariau bagažinę.
Išvaizda:Atrodo gan prabangiai, geriau žiūrisi sedanas, su universalo galo stiliumi galėjo labiau padirbėti, w211 universalas jau pasitaisė, nu bet čia mano nuomonė.Viduje(maniškis Avantgarde stiliaus) sudaro diskretiško bei solidaus ar net prabangaus(jei odinis salonas) automobilio įvaizdį, salonas surinktas kokybiškai, viskas savo vietose,gal kažkas primena klasikinį pasenusį stilių, bet ir nerekomenduočiau jo 18 metų pacanpalaikiui, šis automobilis rimtam žmogui, o ne ereliui, kaip pastebėjo stotelėsw jų nepasitaikė :D :D :D. Važiuojant niekas bereikalingai netraška, mėgaujamasi važiavimu
Minusai:
1) Ekonomija! 100km miestui šis modelis išgeria apie 10l dyzelino, žiemą - 12l, trasoje važiuojant 90-110km/h vidutiniškai suvartoja 6l, žiemą ~7l, nu bet nėr ko norėt -automatas, moki už komfortą.
2) Rūdelės.Teko matyti gerokai parūdijusių šio kėbulo modelių, bet čia nuo priežiūros priklauso manau nemažai. Pas manę jų buvo nedaug, bet teko kosmetiškai patvarkyti galines arkas ir durelių kampučius.
3)Teko susidurti susidurti su galinių durelių langų pakėlėju, nekart girdėjau kad šitam modeliui ta pati bėda atsitinka su galinių durelių pakėlėjais, Kaina nuo 30-50€ naujas, keičiasi nesunkiai namų salygomis.
4) Neteko susidurti, bet teko ne iš vieno girdėti, kad Tiek lengvosioms, tiek Autobusiukams(Sprinteriams) pridega/pradega purkštukų lėkštelės, taigi jas reiktų nusipirkus pasitikrinti, arba net pakeisti, kol laikas, kad netektų susidurti su su sudetingesniu remontu.
Taigi apibendrinus modelis vykęs, turi kelis minusiukus, bet manau privalumai esantys šiame modelyje ir komfortas atperka viską.
Mercedes-Benz E 220 S210 T CDI Classic, 2000г
Kaip toks mažas variklis traukia labai gerai. CDI turi didelį riebų pliusa ties ekonomija ir galingumu.
kuro sąnaudos mišriam režime 6l/100. dažnai spustelint. minusai CDI varikliu - brangios detalės, sunkiau nustatyti gedimą, kartais reikia ne vieną diagnostiką pasidaryti, purkštukų tarpines pradega.
Dėl kėbulo, tai reikia imti nesupuvusį, pasidaryti antikoroziją (ko nepadarė gamykloj tvarkingai) ir važynėsit ilgai.
didžioji dalis atsiliepimų čia neigiamų apie 70kw 2,2D variklį. siūlau aplenkt šitą modelį. ir pirkti Faceliftą su CDI varikliais.
kad ir pati skurdžiausia Classic komplektacija turi daugiau privalumų, nei kito gamintojo to meto modeliai.
universalai būna ir 7 vietų. visi su hidraulinėm pakabom. vietos labai daug. itin manevringas, dėl padidinto priekinių ratų išvirtimo.
bet kaip ir kiekviena mašina investicijų vistiek reikalauja.