BMW 535 E61 d Touring Отзывы
- Рабочий объем:
- 3.0 л
- Мощность:
- 210 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 6.5 сек
- Ср. расход топлива:
- 7.0 л
Отзывы (4)
BMW 535 E61 d Touring, 2005г
Automobilis ne visiems
BMW 535 E61 d Touring, 2005г
Pries 4 metus vairavau e65 3.0l 160kw
Bene kad keisciausia kas 2 men vis kazkokia elektra ar varykliui kazkas uzeina tai sucirska tai subrozda tai dar velnias zino kas uzeidavo. Atsikrates nusprendziau ziuretis e60/e61 ieskojausi sedano bet neradau normalaus. Pasitaike vieno voketuko pasiulymas apsiziurejus visdelto pameginau ji pajimt.
Arciau temos Motaras tikras zveriukas po pedalu 200kw
Trasoi vaziuoji atsiputes ir zinai kad islekus aplenkt kazka taves masinukas nepadves. Rimtu investiciju nereikalauja, purkstukai laiko gerai kura mato ne tik is degalines luktarnos bet ir seip ukinio. Dezes geros. Metai laiko ir rimtu tehnisku ar dar kokiu gedimu nepasitaike. Buvo momentas uzejas tv neveikia bet cia visiem e60 tapati problema. Kas liecia turbinas pakolkas dar neteko prie ju kabintis. Na is manos puses tik +++
Tik siulimas visados pilt padorius tepalus ir reguleriai pasikeist tiek dezes tiek motoriuko tepaliukus su filtrais.
BMW 535 E61 d Touring, 2005г
Vairuoju 2 metus,buvo nusisukęs škyvas,tuo pačiu pakeisti diržai.Daugiau varikliui nieko nedaryta.Kėbulas liko toks pats be rūdžių.Elektronika veikė normaliai.Nustojo veikti DVD navigacija reiks tvarkyti.Priekinė, galinė važiuoklės- nieko nedaryta.Pakeistas kardano pakabinamas guolis.Manau kad škyvo ir pakabinamo guolio keitimas tai prieš tai buvusio savininko vairavimo stiliaus pasekmė.Puikus auto ilgiems atstumams važiuoti.
BMW 535 E61 d Touring, 2007г
Turiu si automobili metus, o pries tai turejau kaip bebutu keista italiskus, Alfa, Lancia. Tai reikejo pamegint kazka naujo. Nes visi sake, "pamegink kazka kita, o ne vien italiskus". Pameginau ir nusivyliau, vien nusipirkes si automobili po keliu menesiu ir prasidejo visi gedimai is eiles kokie ir budingi siam auto. Bagazines laidai nusilankste, atsidarinedavo bagazines langas, to pasekoje meta klaidas kaip lempuciu numerio. Po to iskrovineja akuma, ir nesuprasi kodel, ar ibs sensoriu ar kas. Po to kompas persikrauna, tai isijungia, tai ne, tai groja muzika tai ne. Turbo vakumus reikejo keist, visas slangeles, uzdarynet ir isimt sklendes. Tvarkyti vaziuokle, kardano dalis, greiciu deze.
Ka galiu pasakyti, nusiperki, atrodo vaziuoja smagiai, kietai, biski pabarska, o praejo nedaug laiko ir viska reikia tvarkyti, o kainos tai kosmosas. Nereikia sakyti kad italu masinu kainos dideles, cia dar ziauriau. Tai dabar tiek sutvarkes, teliko paciam ja dabaigt, nes parduot ir tvarkyt vel kazkoki lavona nesinoretu. Galiu pasakyti tik viena, ieskokit kazko kitko, arba kaip rase, reikia pirkti nebent nauja, gal tada bus viskas ok. Ir netikekit kad vokiskos masinos neluzta, luzta dar labiau.
Nerekomenduoju.