BMW 530 E61 i Touring Отзывы
- Рабочий объем:
- 3.0 л
- Мощность:
- 200 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 6.5 сек
- Ср. расход топлива:
- 7.9 л
Отзывы (7)
BMW 530 E61 d Touring, 2005г
Turejau trys tokius, du su mehaninem ir viena su automatu, su automatu iskart sakau NE. per du menesius buvo ikista apie 2k eu ir masina vistiek nevaziavo,jei ne deze tai purkstukai,jei ne purkstukai tai elektra, 530d 2004 automatas, poto pasiemiau su mehanine deze 2metai nieko isvis tik skyvas keistas, trecias buvo lygiai taip pat su mehanine deze 525d 2005m irgi jokiu bedu,pakeista buvo tik rele prie pagrndinio valdymo kompiuterio,nes nesikurdavo masina karts nuo karto ( remonto kaina 5eu) ir pakaba. sitie automobiliai tikrai yra geri,jei priziuri tikrai geras meistras,nes kai man ta rele nusprogo 5servisai vilniuje pasake remontas apie 500 -700eu nes reiktu keisti pagrindini valdymo bloka ir panasiai. o beda pasirodo net ne jame buvo. Rekomenduoju tiem,kas suprantat kaip juos taisyt ir kaip teisingai priziuret,o ne varinet i servisus :)
BMW 530 E61 d Touring, 2005г
Vienas didelis minusas.
BMW 530 E61 d Touring, 2007г
Prieš perkant patarčiau pirkti jei rida tikra kuo mažiau nuvažiavusi. Ir su gausesne komplektacija nes tada jei parduodate lengviau jūsų automobilį nuperka dėl klaidų nebijokite jų tikrai daug nebus. Turėjęs ir AUDI ir MERSA tikrai BMW elektra yra paprasta ir jeigu tvarkote savo automobilį prie jo tikrai lengva prieiti nėra taip paslėpta. Tikrai Komfortiskas automobilis ir minkštas. Šviesos dega puikiai, radijas groja gerai, kompiuteris patogus ir lengvai valdosi ir jame daug visko yra kad galėsite pasidaryti pagal save. Remontas aišku nėra pigus reikia turėti tam pinigų. Bet susitvarkysite ir toliau važiuosite, važiuoklės tikrai patvarios nes čia dažna bėda Lietuvos keliuose. Pagalvės tikrai laiko jos neplyšta. Variklis patikimas grandinė gali bet kada sugesti bet ji pasikeičia ir toliau važiuojate. Purkštukų bėdos pasitaiko retai.
BMW 530 E61 xi Touring, 2005г
Turiu porą metų 3.0 i xdrive, automobiliu esu patenkintas, prieš metus laiko įsidėjau dujas, su dujom nuvaziavau jau apie 60 k km ir esu labai patenkintas, nes vazineti pigiau nei su dyzeliu, su pilnu baku trasoj vaziuojant 120-130 nuvaziuoju 350 km (baliono talpa 40l) . Kas labiausiai nepatinka siame automobili tai smulkios klaidos, tai parktronikas sugenda, koks tai bagazines liftas ir panasiai. Is rimtesniu gedimu nieko kaip ir nebuvo, nes visa techinine prieziura atliekama laiku, Nereik bijoti xdrive sistemos, ziema tobulas daiktas, kai padangos geros slidziu keliu vaziuoja labai stabiliai, nepalyginsi su galu varomu, per 100 k km, reikejo pasitvarkyti vaziuokle ir elektronika, bet ne per daugiausiai, toliau einami dalykai stabdziu diskai, kaladeles, tepalai. Is variklio ir pavaru dezes apart zvakiu keitimo nieko nebuvo, nors kai kas sako, kad n52 motorai nera labai patikimi,
BMW 530 E61 d Touring, 2004г
2004 m. 530 d. 160 kw su pdf automatas.Išimti katalizatoriai ir išprogramuotas pdf filtras. Nupirkęs pakeičiau termostatus, vandens pompą, išėmiau sklendes, supyliau naują antifrizą, tepalus (9 ltr) filtrus, patvarkiau šiek tiek važiuoklę. Kol kas techninių bėdų neturiu.
BMW 530 E61 d Touring, 2005г
Mašina nėra iš pigių lyginant su kitais konkurentais, bet tiek audi, tiek mb išlaiko savo kainas ir nenūvertėja tarkim, kaip Prancūzijos ar Japonijos gamintojų konkurentai.
Pati mašina lyginant su Japoniškais konkurentais turi gero garso izoliacija, tikriausiai didesni interesantų rata, kadangi Lietuvoje MB, Bmw ir Audi yra vertinamos.
Mašinos važiuoklė patvari, nežinau ar kai pirkau mašina mano orginalus lieti ratlankiai jau buvo brokuoti ar juos sulankste Lietuvos keliai ir mašinos svoris, šiuos tai teko lyginti pora kartu. Pati važiuoklė visuose universaluose su pagalvėmis (manau) maniškė, kai pirkau buvo tik su viena sveika, o kita buvo sprogusi, tai remontas atsiejo 120 litu su keitimais (dalis buvo dėvėta).
Variklis, perkant mašina vienas purkstukas prastai dirbo, tai teko keisti deveto kaina apie 200 litu. Daugiau skundu dėl variklio skyriaus neturiu, traukos per akis, kuro sąnaudos nesikandžioja. Varyklis ilgai išlaiko darbine temperatūra (aktualu tiems kurie dažnai stoviniuoja ir sugaišta bent pusvalandi).
Salonas erdvus, nesigirdi pašalinių garsų iš lauko, medžiagos atitinka mašinos klase. Mašina sandari prie arti minusinės temperatūros sėdint keliems asmenims mašinoje netgi palieka karšta (čia neužvestai). Galinėje mašinos dalyje užtektinai vietos daiktams. Pas mane nėra, kur priekyje kava pasidėti, tai šioks toks minusas, bet tai pirmojo savininko nuopelnas, kuris pagailėjo pinigų :D tai puikiai tarnauja navigacijos ekrane esanti palange :D
Greičiu dėžė. Pas mane automatas. Dirba normaliai. Gal kiek jaučiami kietesni bėgiu permetimai mašina užkurus po nakties, kai greičiu dėžė nėra užšilusi.
Kas link išlaikymo, tai draudimas brangus dėl to, kad variklis yra didelis, plius bmw.... Draudikai kelia dėl šių aspektų kainą. Čia ypač aktualu, kas apie kasko galvoja. Šeip dalys nėra brangios, dėvėtų dalių rasti nesunku. Tepalai brangus ir jų daug pilasi, jei pili tokius, kokius rekomenduoja, atperka tai, kad dirželiu visokių nereikia kaitalioti, kaip kad audi...
BMW 530 E61 d Touring, 2004г
Didelis, erdvus, galingas, prabangus. Tas kas nori taupyti kurą jo rinktis nepatariu, nes mieste tikrai ryja ne 10 litrų, o apie 12, užmiestyje kuro sąnaudos žymiai mažesnės. automobilio eksplotacija labai brangi, net nuvykus su juo į servisą meistrai jį pamatę iš karto pakelia remonto kainą. Variklio liga pagrindinis škyvas, kuris nusisuka, reikia išimti įsiurbimo kolektoriaus sklendes, nes lūždamos jos įkrenta į variklį ir jį užlenkia. Elektronika dažnai pjauna grybą, nespėsite važiuoti į servisą trinti klaidas. Automobilis tikrai ne biedniems.
tas kas nori taupyti kurą jo rinktis nepatariu,automobilio eksplotacija labai brangi, net nuvykus su juo į servisą meistrai jį pamatę iš karto pakelia remonto kainą. Variklio liga pagrindinis škyvas, kuris nusisuka, reikia išimti įsiurbimo kolektoriaus sklendes, nes lūždamos jos įkrenta į variklį ir jį užlenkia. Elektronika dažnai pjauna grybą, nespėsite važiuoti į servisą trinti klaidas.Automobilis tikrai ne biedniems.