BMW 528 E39 i Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.8 л
- Мощность:
- 142 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 7.5 сек
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (6)
BMW 528 E39 i Touring, 1998г
Sveiki. Ta proga kad šitokį automobilį turiu jau metus laiko parašysiu atsiliepimą.
Taigi per metus laiko eksplotavimo ir mazdaug 15 000 km nuvaziuotu tvarkiau viena karta vaziuokle (galiniu sarnyru ivores ir prieki stabilizatoriaus trauke(dejau pastiprinta meyle) tik gerom detalem su darbu servise gavosi 120 euru. Teko keisti alkuninio veleno padeties davikli (siemens 75 eurai + darbas 15). Tepalus gavau siektiek pigiau su filtrais ir pakeitimu 52 eurai. Cia visos islaidos per metus, visada daroma komp. diagnostika ir siaip jeigu matau kad kazkas ne taip, tvarkau. Nupirkus gera varianta kaip man ir isejo, islaidu kazkokiu milzinisku tikrai nera, reikia priziuret kaip ir visas kitas masinas ir vaziuos be didesniu problemu. Kaina ir kokybe man E39 modeli labiausiai atitinka realybe, salonas visos apdailos detales yra is tikrai geru medziagu, niekas negirgzda nebarska kai palyginus naujesnis e60 modelis vien salono atzvilgiu nera toks jaukus kaip E39, mano asmenine nuomone. Su elektronika dar irgi neteko susidurt, visi mygtukai atlieka savo funkcijas ir veikia kaip priklauso, nupirkau su 113 000 rida tai viskas islaikyta, mygtukai kaip nauji, iskart jauciasi kad gera kokybe ir net per tiek laiko jie nenusitryne nei truputi. Vienintelis labai riebus minusas yra kuro sanaudos mieste ir vazinejant siektiek greiciau nei srautas juda, as su automatu telpu tarp 15-16 litru, tuo tarpu uzmiesti autopilotu 110km/h iseina tik 7l. Variantas deti dujas, bet vis kazkaip susilaikau nuo tos minties nes turejau automobili su dujom seniau ir pasitikejimo man jos nekelia. Benzinas yra benzinas. Traukos atzvilgiu vaziuoja neprasciau negu nechipuotas 3.0D. O remonto kainos ir daznumas dyzelio ir benzino tikrai skiriasi, todel nevaziuodamas 30k/metus pasirinkau benzina. Gerai laiko kaina, kiek sumokejau pries metus uz tokio stovio galeciau gauti labai panasia suma ir dabar. Kas galvojat apie toki automobili, susiraskit tikrai tvarkinga varianta ir patikekit manim jum sis automobilis patiks, komfortas, tyla salone, trauka, ziema galiniai varomi kartais leidzia pasidziaugt ziemos malonumais, visa tai atperka kuro sanaudas.
BMW 528 E39 i, 1997г
Turiu sita masina 1 metus laiko, negaliu iki siol atsidziaugti, su masina vaziuoju labai daug per metus prasukau 70k km tepalus keiciu laiku ir pilnai sintetinius, per metus nuejo vandens pompa, termostatas ir termonova daugiau nieko, prie vaziuokles lyst dar neteko, vaziuoja labai smagiai duju valgo 15L nesvarbu kur vaziuosi mieste ar uzmesti... duju bakas 45L = 300km = 16 euru, labai ekonomiskas auto, su elektra juokiu bedu nebuvo, kas nezino ar verta si pirkti bijo del sanaudu, tai is kart sakau, PIRKIT! patys geriausi varikliai (neskaitant 3L benzo) per metus man atsistojo 300Euru islaidu ant remonto.
BMW 528 E39 i, 1996г
Nezinau kam kas patinka, bet as bmw fanatas. Cia jau trecia mano 5 serijos masina. Butu ji bloga, gal ir pirkciau kitos markes auto. Del patikimumo galiu pasakyti taip, kaip tu su ja, tai ir ji su tavimi. Norint turet sitokia masina ir nelikti bakrotu, reikia nors minimaliai gaudytis technikoje, nes servisuose ir prisneka ir pridaro daug nesamoniu. Masina malonumui.
BMW 528 E39 i, 1996г
96m 2.8L benzinas/dujos
Oda, sildomas, multi-vairas.
Automobilis atitinkantis tų metų aukso viduriuką.
Saugumas tikrai jaučiasi, palyginus su kitais barškalais.
Važiuoklė tikrai atidirbta ir malonus važiavimas garantuotas.
Investuoti yra kur, slenkščiai mėgsta rudyti.
Pats motoras yra aukso vidurys. Traukos/sanaudų prasme.
Reikalauja tepalų keitimo pagal nustatytą laiką (geriausia sintetika kas 8000-10000km)
Negailėti tepalams pinigų. Variklis tarnaus ilgai ilgai.
Mašina, kurios niekad neiškeiščiau į kitos markės barškalą.
Malonus, solidus, patogus ir saugus.
BMW 528 E39 i, 1998г
2.8 automatas , tiesiog super. puiki garso izoliacija , salono kokybe labai gera , galingas variklis puikiai dirba su automatu , asmeniskai pas mane 7.5s iki 100km , 250km/h pakrauna gan nesunkiai , vienas geresniu 6cyl. varikliu . kuro sanaudos kai tvarkingas automobilis mieste max 12-13 litru vaziujant greiciau nei kiti :) kuro sanaudos manau nera dideles, praktiskai kiekvienas automobilis turintis galios nuo 100kw sunaudos tiek pat kuro. rekomenduoju.
BMW 528 E39 i Touring, 1997г
E39 2.8i vairuoju jau beveik 2 metus. Smagus automobilis. Eksplotaciniai kaztai nemazi, jei remontuosit tik gerom detalem tai tarnaus ilgai masiniukas. Galios tikrai pakanka, ant sauso asfalto velia ratus kaip priklauso. Salonas pagamintas is itin aukstos kokybes medziagu, jei lyginti su E60 ar E65 (abu teko vairuoti nemaza laiko tarpa) Tai salono medziagu kokybe 4 kartus geresne. Turi nemazai privalumu, labai malonus vairuoti, ne ka skiriasi nuo 7klases bmw. Kuro sanaudos Mieste nuo 16 litru dudju, Trasoj su autopilotu (130km/h) 9.6 litrai duju. Tikrai rekomenduociau ieskantiems kazko prabangaus ir galingo.