BMW 525 E60 xi Отзывы

BMW 525 2005-2007
Рабочий объем:
2.5 л
Мощность:
160 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
8.3 сек
Ср. расход топлива:
9.6 л
Рекомендуют
Отзывов: 6 -2
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (8)

BMW 525 E60 d, 2009г

2022-02-15
Komfortas, dinamika, nebrangus išlaikymas, patikimumas
Matomumas iš vidaus ne koks

2009 525d,nieko blogo negaliu pasakyti, gera trauka, geras variklis, automatas įdealus, kuro sąnaudos Vilniaus kamščiuose iki 10 litrų, dalys remontas nebrangu ir šiaip per keturis metus mažai gedimų buvo, pravažiavau virš 50k, dalys nebrangios nes senas modelis, puiki miesto mašina, ekonomiška, komfortiška, tik nepirkit pigių lavonų ir džiaugsitės..

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E60 d, 2004г

2018-10-12
Mažos kuro sunaudos,patvari važiuokle.
Bagažines dangčio spyna.

Normalus automobilis

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E60 d aut., 2005г

2017-10-27
Ekonomiškumas,veržlumas,patikimumas,ypatingas stabilumas kelyje,gera garsomizoliacijaq,talpumas netgi sedane(išsilanksto-susiguldo sėdynės,telpa netgi dviratis ,banglentė,slidės,vienas žmogus gali netgi pernakvot)
Jokių,išskyrus nuolatinė pigiai ar šiaip rizikingai nesėkmingai nusipirkusių propaganda kad genda ir brangu remontuoti.

Kadangi vairuoju jau 26 metus, tai turiu savo nuomonę dėl auto, ypač diesel pirkimo. Vakarų Europoje kantriausius BMW ir MB dyzelius parduoda tik dėl dviejų priežasčių: I-moji, kai jie nuvažiuoja 500-700.000 km, krenta variklio kompresija, ateina laikas keist brangius purkštukus ir lenda daug visokių kitų gedimų, o II-oji-kai patenkama į vienokį ar kitokį autoįvykį. Bent tokius įprastai perkame mes, lietuviai,nes su nedidele rida ir visais servisais,kad ir senas BMW,MB Vokietijoje ar Prancūzijoje kainuotų 4 kart brangiau negu LT.Kai prieš 2 -3 metus ieškojau automatiniom BMW 5 kl.,labiau norėjau XDrive visais varomaisiais,bet pasitaikė 525d 130kw labai nestipriai daužtas.Važinėjo pusamžė madame-ponia nedideliame Belgijos mieste.Kai pirkau buvo tikra rida 185000 km.Nusipirkau,susitvarkiau ir važinėju LT keliais jau 3-čius metus,ir įdomiausia dalis tai,kad neremontavau nieko,tik kečiau alyvą,akumuliatorių ir priek.amortizatorius,nors dar nebuvo visiškai gatavi,tik iužšalo žiemą,dar ir dariau kelis syk rimtą diagnostiką prieš išvykdamas slidinėti.Įsitikinau eilinį kartą,kad bumba tik žmonės,kuriems pakliuvo nesėkmingas pirkinys su žiauriai didele rida(greičiausiai pakoreguota),ir kaip taisyklė 3,0 arba 3,5D varijantas,nes tokius perkasi žmonės "skraidymui"autobanuose dideliais atstumais,o 2,5d perka vidurinioji klasė nedideliems atstumams miestui-priemiesčiui,įvairių biurų darbuotojai,bankininkai,menedžeriai,nes realiai miesto sčlygomis 2,5d žymiai ekonomiškesnis,o dinamikos skirtumo jei tikrai geras variklis bėveik nesijaučia.Taigi siūlyčiau atidžiau rinktis ir žiūrėti kas vairavo,kur važinėtas,net tokia smulkmė kaip šalies ar miesto,gyvenvietės dydis turi įtakos kokybei.Patarčiau rinktis tik automatinę greičių dėžė,kuri ne vien teikia komforto,o ir tausoja variklį.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E60 d, 2007г

2017-10-09
Mažos kuro sąnaudos
Paklausios dalys, todėl mėgsta nurengti

Neblogas automobilis

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E60 xi, 2006г

2016-12-15
Nėra
Labai genda, barngus remontas, negražūs dizainas.

Paskutinis šlamštas, o ne automobilis, blogesnio neturėjau..genda viskas ir visur..Patarčiau geriau pirkti MB w211, daug patvaresnis ir gražesnis.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E60 i, 2010г

2015-06-30
Didelis pliusas, kad yra pakankamai daug vietos keliaiviams, pas kitas masinas to tikrai nera. Monitorias grafika, pats prietaisu isdestymas salone, dinamika, na ir aisku variklio garsas. Apie variklio garsa noreciau pasakyt placiau, nes 2,5 litro variklio garsas tik pas bmw yra elektrinis, labai man patinka. Neziurint i gabaritus yra labai manevringa. Draugelis kai atsisedo, pasake, kad kvepia pinigais. Ir manau visi aplionkui irgi taip galvoja, pastebiu zvilgsnius. Masina- zveris!! Tai tiesiog uzgozia visus minusus, imkit ja ir spauskit! BMW- tai inovacijos, elektronika, zvilgsniai ir adrenalinas.
Pries bmw vairavau avensis. Na ten nesijaute ne duobutes, o prie ridos 90000 net negalvojau, kad reikes kazka taisyti. Su bmw kiekviena duobute suspaudzia sirdi. Sport rezimu tiesiog ryja tepalus. Detales aisku kainuoja brangei, bet kai perki vokieti, tai turetum but pasiruoses. Kitas lygis. Zodziu nieko mirtino, aisku keiciau daug ka, bet viskas yra iveikiama, jei patinka vairuoti butent tokio lygio auto.

Pirkau 2013 metais su rida 50000. Po diagnostikos pakeiciau sailentblokus galinio reduktoriaus, kaladeles, stabdziu diskus. Rinkausi tarp merso e (iki 3 litru), A6 (nuo 2,4l, 2010 metu), o bmw nusipikau atsitiktinai, neplanavau. Pradesiu nuo jos privalumu.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E60 i, 2005г

2015-04-17
Pagrindinis (abejotinas) privalumas- visokiu debilu pavydus zvilgsniai. Visi ja isimyleje ir kiek besakysi, kad masina metalo lauzas, atsako – cia gi bmw!!! Dinamika, bet su tokiu valdomumu is to mazai naudos. Daugiau nieko gero.
Vienas didelis ir labai brangus trukumas. Visa laika kazkas genda, internete pilna forumu, kur i kiekviena problema vienas atsakymas- tai ju liga. Visai nesvarbu kas nutiko, galima sakyti visa masina yra viena didele liga. Ir elektronika, ir vaziuokle, daug ryja, alyva ryja.. remonto kaina, na zodziu viskas.

Iki siol vazinejau audi A6 (c5)
Kaip pakeiciau, is pradziu viskas buvo labai neaisku- matyt del varomuju. Po truputi priejau isvados, kad e60 kebulas visiska nesamone ir kuo toliau, tuo labiau tuo isitikinu. Istisai nesibaigiancios problemos, kuriu kiekviena kainuoja zveriskus pinigus. Tiesiog neitiketinai daug ryja, salonas su kazkokiu kinietisku plastiku, visai nepatogus. Uztat surinkimo kokybe labai gera, kas keista. Del galiniu varomuju ir prastai veikiancios elektronikos ziema vazineti ne tai, kad sunku ir pavojinga, o tiesiog neimanoma. Gruodzio pradzioje i bagazine reikia pasideti kastuva, kelias lentas (kurias galesi po ratais pasikist), trosa ir aisku butina pasikeisti padangas i naujas ir butinai spygliuotas.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E60 d, 2006г

2012-12-08
Max privalumai
Galiniai varantys ratai, ziema sudetingiau

130 galios kw per akis ,ir ekonomija didesne, be to jei ziurint i tai kad bus " prabangos mokestis " ir 3.0 kuris tures virs 150 kw pateks i ta sarasa, tai 2,5 motoras visa galva bus pranasesnis

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2005 - 2007 (2005, 2006, 2007)