BMW 525 E39 i Touring Отзывы

BMW 525 2000-2004
Рабочий объем:
2.5 л
Мощность:
141 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
8.5 сек
Ср. расход топлива:
9.8 л
Рекомендуют
Отзывов: 18 -2
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (20)

BMW 525 E39 d Touring, 2003г

2021-06-03
Automobilio medžiagos yra puikios, matosi ta senoji vokiška gera surinkimo, bei medžiagų kokybė. Privalumai yra ekonomiškumas, dalių yra begalo daug. Automobilis yra tiuninguojamas, ir išvaizda gali pasidaryti gražią. Kadangi tai yra universalas, tai jame vietos yra begalo daug. Bei audio kolonėlių yra daugiau, nei sedane.
Automobilis yra visuomenės požiūriu pasenęs, kiekvienam kieme gali rasti po nevieną E39'tą. Kadangi tai yra BMW, kai kurios dalys gali atsieiti brangiai. E39'tų bagažinės dažnai pasitaiko jog bagažinės, bei slenksčiai.

Turiu šį automobilį nepilnai metai. Labai juo džiaugiuosi. Pirkau už 3.5 tūkst. eurų ir tikrai nesigailiu. Automobilis buvo iš Vokietijos ir labai gerai išlaikytas. Pačipavus galia apie 150-160kw. Ir sanaudos apie ~6.7l-100km.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 d, 2003г

2020-05-28
komfortiskas
nusilanksto laidai bagazineje

geras auto tds vazinejau 11metu .dabar vazineju 525d puikus auto

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 d, 2002г

2019-05-21
Ekonomiškas ir kartu visai galingas automobilis. Pakėlus automobilio galią išties smagiai važiuoja. Surinkimo kokybė 10 balų. Elektronika negrybauja.
Šiuo metu automobiliui nemažai metų, tad pradeda atsirasti daug rudelių.

Išties puikus automobilis, tik tiek, kad rudyja. O šiaip labai patvarus.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 tds Touring, 1997г

2017-08-01
labai geras,grazus salonas.variklis patikimas,labai patogus kelionems,tolimoms kelionems.
bagazines dangtis rudyja nes gauna vandens is ten kur laidai sueina i bagazines dangti(po langu tuo pakeliamu) siulyciau hermetika uztept ir nebebegs ten vanduo.)

nusipirkau pigiai bet gera ir islaikyta slyva.variklis blizga.siurblys idialus.vaziuoji kaip laive minkta daug ivairiu navarotu.trasoi gali saut visiem pro sona. mano automatas tai automatas labai gerai veikia ant e39 praktiskai negenda. kainos dezes apie 80e viso pilno variklio 200 . turbinos isvis negenda mano nei tepalo normaliai negauna vistiek negenda buvo slanga nusimovus visa svilpe drozes paskui uzmoviau atgal slanga ir vel viskas ok jos kaina 20e. vidaus medziagos labai geros kokybes.
Pirkdami atkreipkit demesi i variklio vaizda jei svarus grazus su visom plasmasem galit imti iskarto .Siurbliu nebijokit jei masina priziureta tai ir tas siurlbys nebus nujotas siulyciau imti automata nes nebus tiek nudroztas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 tds Touring, 1999г

2017-03-08
pagal metus gražus auto tik aišku turi būti atnaujintas modelis o nenuvalkioti auto kaip senesni modeliai , patvarus variklis ,gera trauka ir tikrai nebrangios detales.
didesniu trukumu nepastebėjau aišku kad nusipirkus pigu automobili trukumu bus begales ir t.t

Automobiliu naudojuosi keturis metus jokių didelių trūkumų nepastebėjau, važiavimo kokybe trauka puiki, kuro sąnaudos pagal automobili normalios ,vienas minusas žiema reikia geru dygliuotu padangų.Nereikia verkti kad siurbliai nelaiko , varikliai ir pan...jei nusipirksite geros būkles automobili o ne neuždrožta jaunimo jokiu problemų nebus tad nepirkite pigiu automobiliu.Pas mane Bmw 525 e39 tds1999m. Rekomenduoju tiems kas nori maloniai važinėti. o ne purtytis su kokiais golfais ar opeliais.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 tds, 1999г

2017-03-08
Grazi isvaizda
NEPATVARUS,DAZNAI GENDA

Turiu BMW E 39 1999 metų, dažnai iškylo problema su kuro siurblio, karta i puse metu vaziuoju pas elektrikus kad nurezetintu visos klaidos,daznai genda turbina ,nezinau kodel.Nusipirkau sau SAAB dizel traukia gerau uz buvusia mano E 39 labai patenkintas nei kartu nebuvau pas meistrus ,daugiau nepirksiu gyvenime BMW.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 d Touring, 2003г

2016-01-21
Patogumas, patikimumas, gana nebrangus išlaikymas, puikios salono medžiagos bei surinkimas, tvirti varikliai.
Didžiausias trūkumas tai jau morališkai pasenęs modelis ir visuomenės požiūris į šį automobilį. Tačiau jei ieškote sau patikimo aparato, o ne kuo pasipuikuoti, tikrai siūlau apžiūrėti ir pamėginti.

Patvarus, tvirtas, patogus automobilis kadieniniam naudojimui. Neblogas kainos ir kokybės santykis, išlaikymas paliko gana nebrangus, juolab, jog dalių pilni laužynai, o dėl didelio kiekio liko gana nedidelės kainos. Variklis naujos kartos, ne TDS, problemų nekeliantis ( bent jau aš nesusidūriau, didžiausias remontas buvo turbinos restauracija ). Dėl turbinos gedimo buvo išėjęs į savaiminę akceleraciją, tačiau puikiai atlaikė be jokių pažeidimų. Trauka nėra stebuklinga, nei 2.5d , nei 3.0d variklių, tačiau tikrai pakanka normaliam važinėjimui, tiek mieste tiek norint ką nors aplenkti užmiestyje. Maniškis žiemos metu mieste suvartoja ~10 litrų dyzelio su mechaine dėže kuro pernelyg netaupant, su visais pašildymais. Tačiau vasarą važinėjant stebuklo taip pat nėra, kažkur tarp 8-9 litrų. Užmiestyje važiuojant ekonomiškai galima sutilpti lengvai į 6-6.5 litro. Perkant derėtų atkreipti dėmesį į kėbulo būklę, kadangi korozijos jie tikrai prisibijo, ypač galinis dangtis bei durelių apačios bei slenksčiai gale. Taipogi dėl savo patogumo siūlyčiau rinktis odinį saloną, jei arčiau širdies medžiaginis, tuomet bent jau rekaro versiją, gerokai patogesnė už standartinę. Elektra didelių problemų nekelia, dažniausiai pabėgę pikseliai arba kartais pagrybaujantis navigacijos ekranas. Taip pat atidžiai pažiūrėti ar nepakyla varikliui temperaūra auksčiau normos. Jei tai pastebite, verta pagalvoti, jog gali tekti keisti variklį, 6 cilindrų eilėje varikliai neremontuojami, tačiau pačių variklių kainos nedidelės, svyruoja tarp 120 - 180 eurų. Dėl tvirtos techninės pusės į ridą nereikėtų kreipti labai daug dėmesio, kuo puikiausiai tarnauja automobiliai prariedėję po 350 000 - 450 000km. Norint rasti gerą, tvirta varijantą, reikėtų būti pasiruošus už automobilį palikti apie 2500 eurų. Sekmės ieškant, renkantis ir ekplotuojant.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 i, 2002г

2015-10-14
Greitis, komfortas ir patikimumas. Ar to maza? Tada dar verta pasakyti, kad dizainas tobulas. Tiek kebulo, tiek salono. Ar galima rasti kazka geresnio uz protinga kaina? Nemanau
Del grozio, tai pliusas, bet kelyje gali buti minusu: ji labai zema. Kliudau daznai, gerai, kad nieko rimto nenutiko. Dar minusas yra kitu vairuotoju pavydas ir, kad keleivius kartais pykina, kai gerai isibegeju.

Pati geriausia. Labai patogi valdyme, puikiai laiko kelia, salone komfortiska, greita, vienu zodziu pati paciausia. Nuo sviesoforo as pirmas, trasoje as pirmas, vien tas garsas ko vertas. O salone tyla, sedi patogiai ant odiniu sedyniu. Mano vaikystes svajone, geresnio automobilio dar nera. BMW gamino lektuvus ir is esmes nieko nepasikeite.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 d, 2000г

2014-12-18
Komfortas, minkštai - stabili, garso izoliacija, jau nebrangios detalės kaip ~ prieš 5-10metų, automatas dirba maloniai, interjero detalės aukštos kokybės, odinės sedynės labai geros kokybės, talpi bagažinė, tiek priekyje, tiek gale daug vietos.
Trūkumų mažai, viskas priklauso kaip prižiūrėsi ir eksplotuosi, kokius tepalus pilsi, reguliariai juos keičiant. Buvo sugedę skydelio pikseliai, sugedęs "ežys", bet čia tikrai smulkena.

BMW E39 525d 120KW, variklis tas pats 3litrinis M57, tik sumažinti kw, metai 2002, tai modelis kurį vertėtų rinktis ieškantiems BMW už tokią kainą.
Prieš tai turėjau 530d 142kw, bet nusprendžiau pasikeisti į būtent 525d, nes:
1) Dinamika mieste važiuojant žymiai geresnė
2) trauka startuojant iš vietos gerensė
3) kuro sąnaudos su automatine greičių dėže mažesnės ~2L \ 100KM
Lyginant su 142kw modeliu, tai smagesnis ir labai tinkamas miestui. Trasoj aišku irgi gerai važiuoja,
kuro sanaudos 5,5L/100, 142kw aišku maloniau važinėti trasoj (kuro sanaudos 6,5L/100km) , bet mieste jau per "buka" , trūksta greito startavimo ir įsibegėjimo.
Nors galios (kw) 525d modelis turi mažiau, bet persėdę žmonės iš 142kw, pajunta koks gyvas bmw.
Anksčiau jų niekas nevertino, o dabar pasiūla yra itin maža.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 d, 2002г

2014-12-13
Daug vietos, ir vairuotojui ir keiviams pakanka. Labai gera garso izoliacija, kiek zinau, su naujesnem masinom tai yra didele problema Stabili masina ir kelyje ir posukiuose. Labai greita, galima lenktyniaut
BMW neturi trukumu!!! Bet buna blogi vairuotojai.

Labai patikimas ir geras variklis
Salone viskas apgalvota iki smulkmenu, komfortiska, neprikista nieko atliekamo, bet nieko netruksta.
Vaziuoti sita masina vienas malonumas, ypac jei pedala smarkiau prispaust.
Dyzelines ekonomiskos
BMW- manau viskas tuo pasakyta

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 d Touring, 2000г

2014-12-10
Komfortas, dinamika, garso izoliacija, dizainas, talpa, ekonomija ilgose kelionėse
Remonto ir dalių kainos, kuro sąnaudos mieste

Šimtus kartu rašyta, bet dar kartą pakartosiu-jei norit gero automobilio negailėkit pinigų įsigydami šią mašiną. Tikrinkit ir tik tada spręskit ar pirkti. Išvaizda tikrai nereiškia kad auto geras ir tvarkingas. Remonto ir detalių kainos didelės, netgi naudotos jei neturite pažįstamų servisuose.
Asmeninė patirtis: nupirkau BMW paviršutiniškai patikrinęs. Rūdžių nulis, nedažytas, viskas absoliučiai veikė, važiuoklė be pašalinių garsų, važiavo minkštai (gale spyruoklės ne pagalvės). Padarytas aptarnavimas (alyva, filtrai) Šiek tiek pabėgę pikseliai ant skydelio bei mago ekranų, bet tai daugumos liga. Trauka įspūdinga, dūmo nemetė. Komplektacija-oda, pilna elektra, automatas, spalva juoda (ko ir ieškojau), salonas tvarkingas-žodžiu žiauriai patiko, daug nesiderėjau ir nupirkau. Džiaugiausi mėnesį kol neatšalo orai. Pirmas numirė akumuliatorius. Priežastis blogas generatorius. Remontas 500, naujas 700, radau naudotą (per pažįstamą) 180. Susitvarkiau, nusipirkau gerą naują akumą už 500 ir toliau džiaugiuosi auto. Paspaudė šaltukas-nesiveda. Patikrinau-neveikia nei viena žvakė. Nupirkau naujas geras žvakes, už visas 220 atidaviau. Nuvariau į servisą pakeist. 5 žvakės išsisuko vos ne vos, viena vis vien nulūžo. Na auto darau sau. Atvarė chebra išsuko tą vieną. 300 paslaugėlė kainavo. Tai žvakės su pakeitimu man beveik 700 atsiėjo. Žodžiu, sėdžiu be pinigų, pykstu ant savęs. Paprasta diagnostika šiuo atveju būtų sutaupiusi man apie 1000. Dabar aišku mašina važiuoja be priekaištų. Išvada: už paskutinius pinigus šio auto tikrai neverta pirkti.
Vis dar myliu šitą mašiną ir rekomenduoju ją tiems kas mėgsta komfortą, greitį ir kokybę. Auksinė taisyklė: 200-300 litų renkantis šį modelį gali sutaupyti ne vieną tūkstantį. Sėkmės

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 d, 2000г

2014-11-29
Išvaizda (su Mtech apdaila), salonas, trauka, malonumas vairuojant
brangus išlaikymas, sąnaudos

Turiu 525d 120kw automatą. 2003-06-02 išriedėjo iš gamyklos. Labai smagi mašina, Mtech išorės apdaila labai pagyvina automobilio vaizdą, salonas puikus. Gamyklinė audio aparatūra gan skurdi, bet minimaliai patobulinus viskas gerai. Automatas dirba labai švelniai. Sąnaudos mieste važinėjant trumpais atstumais gan didelės, bet trasoj pakenčiamos (6-7l/130km/h). Važiuoklė atrodo patikima, tačiau remontas brangus. Kėbulas tikiuosi greit nesurūdys.
Nupirkt gerą yra labai sunku, bet po ilgų paieškų galima atrast neblogų variantų. Aišku nereik tikėtis pigiai nupirkt. Šiuo metu gerų slyvų kainos 15-20k. ~10k lavonai...

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 d, 2001г

2013-09-03
Komfortas, trauka, kuro sanaudos, salonas
orginalaus mago pabege linijos

Turiu naujesnio modelio facelift modeli 525d 120kw apie metus. Kol kas esu labai patenkintas siuo automobiliu. Kuro sanaudos mieste normaliai vazinejant nevirsija 7l o trasoje 130km/h 5.4l trauka taip pat labai gera. deda a6 132kw nors lygininant kw turetu buti atvirksciai. Su motoru jokiu problemu neteko tureti. vaziuokle remontavau is kart nusipirkes tai iki siol neteko daugiau nieko daryti. pats islaikymas nera labai pigus taciau palyginus vaziavimo komforta, trauka patarciau tikrai rinktis si modeli.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 d Touring, 2000г

2013-08-23
Erdvus salonas, kokybiska apdaila. Kebulas jeigu bent kiek priziuri tikrai nesurudis. Garso izoliacija gera, sunkios durys uzsidaro sandariai ir nesigirdi pasaliniu garsu.
Radio ekrane pabegusios eilutes, klimato kontroles suluzineja mygukai, ir karts nuo karto kokia elektronikos bedele islendanti.

Turiu si automobili jau metai laiko. Tech paruosimas nusipirkus kainuoja ~ 500 Lt tepalai, oro filtras, tepalo filtras, kuro filtras, salono filtras, turbinos filtras (seperatorius). Gyvenu kaune tai i vaziuokle sudejau per metus laiko apie 250 lt, vaziuokles elementai tikrai patvarus ir mano nuomone siam modeliui geriau restauruoti sena negu pirkti nauja ir pigu.
Pries perkant svarbu patikrinti: pakabinama guoli, variklio pagalves, kardano mova, oro pagalves tai vienos is brangesniu sio automobilio einamu detaliu. Variklis 2,5 d 120 kw. Kam reikia patogaus ir konfortisko vaziavimo tikrai pakanka, reikia tik nebijot greicio pedala paspausti :) O kas sneka kad sie varikliai sudas, tegu ispradziu pabando o po to sneka.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

BMW 525 E39 d Touring, 2000г

2013-03-31
Vietoj dirzo grandine. maloni trauka, pagal situacija gan ekonomiskas, patvarus automobilis, detaliu platus pasirinkimas, grazi isvaizda.
Bedos su abs bloku, kuro siurblio bedos, brangu islaikyti.

komfortas didelis, variklio garsas nekaip daugelio dyzeliniu automobiliu, gan grazus ir patrauklus, salone izoliacija gera, malonu klausytis ir variklio prie didesniu apsuku, variklis patvarus, ekonomiska lyginant su turiu ir cilindru skaicium bei svoriu, vaziuokle laiko tikrai neblogai, beto jei viskas kaip reikia komfortas geras, salone vietos dauk, patogus salonas bei isdestymas, jei priziuri jokiu problemu neturi...
puiki panele dedant dvigubus magus su navigacija, jei nera originalaus ar morima geresnio garso bei patogesnio naudojimo, daug vietos leisti fantazijai pasireiksti.Jei yra visos koloneles ar jei visas susidedi, malonus skambesys...
nusipirkus atvesta, nereikia investuoti dideliu pinigu i dirzus, nes stovi grandine...maloni trauka, pagal situacija gan ekonomiskas, patvarus automobilis, detaliu platus pasirinkimas, ir pigiu netiek patvariu ir brangiu taciau labai kokybisku, nemazai maloniu inzineriniu sprendimu (aisku pagal savo metus), beabejo grazi isvaizda.
galimos bedos su abs bloku(yra kas tvarko, kaina apie 100-200lt), jei vazineji su minimaliai kuro, galimos kuro siurblio bedos...tie kas sako kad brangu islaikyti, su golfu nereikia lyginti...

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2000 - 2004 (2000, 2001, 2002, 2003, 2004)