BMW 520 E34 i Touring Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.0 л
- Мощность:
- 110 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 11.3 сек
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (6)
BMW 520 E34 i, 1990г
Auto turiu jau 7 metus,rimto remonto neturėjau, keičiau tik pakabos detales, kurios gana patvarios, ir tepalus, filtrus. Variklyje stovi grandine tad keisti kaip ir nereikia.Automobilis stabilus kelyje,bet ziema reikia buti atsargiam kelyje,nes galu varomas.
BMW 520 E34 i, 1990г
Metus laiko turejau 520i modeli, ka galiu pasakyti, tikrai patikimas auto jei ausinimo sistema sutvarkyta - nepaves. Eksplotacija nepasakyciau kad labai pigi kaip daugelis sako, na bet cia kiekvienam pagal kysene. As asmeniskai tvarkiau tik tiek kad galeciau praeiti technikine(~100e), na dar teko keisti zvakes ir oro slanga (110e). Degalu sanaudos tikrai dideles o traukos palyginus nera 1-2 pavara. Turejau problemu su priekiniu langu , lasedavo lietaus vanduo.
BMW 520 E34 i, 1991г
naudojuos jau 10ti metai sy auto,priblokstas jo istverme ir kantrumu,nuo sviesoforo beveik visad pirmas sustartuodavau,dar jau yra galingesniu auto kurius nereike tiek vairavimo pranasumo.degalu degina nedaug kaip kas vairuoja...pvz.y palanga po 7 ltr-100km.vidurkis.ir palenktyniaujant ir pagazuojant160km/h.aisku daugiau mieste.vaziukle priekine visad retauravau,tepalu per 15000km.dapildavau 1ltr.nors visada sportiny rezima megau...pravazevau virs 100000km.su dabartineis e 39 kazin ar tiek pagyrimu galima sulaukti...
BMW 520 E34 i, 1993г
Labai patvarus variklis, per du metus nereikalavo jokiu islaidu, tik eksplotacines, trinkeles ir panasios dalys. Niekada nenuvile nei ziema nei vasara, elektronikoje ner kam gesti, o jej kas tai tik saugiklius pasikeist reik.
BMW 520 E34 i, 1988г
Sveiki, Noriu pasidalinti savo įspūdžiais apie BMW 520 E34. Nusipirkau šį automobilį prieš pusę metų su 300.000 km rida, mechanine pavarų dėžė. Prieš tai tūrėjau daugely automobilių, Vw Golf 1, 2 gti, 3 gti, Opel Corsa,Ford Esckort ir t.t. 5 modelio BMW ieškojau ir dairiausi i juos jau gana senai. Išrinktas manim buvo nupirktas per du mėnesius. Nuoširdžiai galiu pasakyti kad man labai pasisekė. Rastas manim penktukas nupirktas iš pirminio savininko Lietuvoje. Rida gali būti netikra bet tai nebieda, juk svarbi automobilio būklė o ne skaičiai? Bet kas įdomiausia, nė vienas iš elementų nepagražinti jaunimo, visas kebulas pilnai originalas. Tikrai pasisekė. Atsižvelgiant į pirkimo suma lygia 3000 Lt,Po maždaug 2 t.km. buvo pakeisti teplai ir kiti variklio skysčiai tam kad viskas veiktų nepriekaištingai. Auto suteikia tik teigiamas emocijas. Tiesiog noriu važiuoti ir važiuoti. Interjero tyla, nepaisant automobilio amžių. Dinamika yra gana pakankama. Konkurentų kelyje nėra daug. O ką kalbėti apie variklio garsą ... Kūro suvartojimas gan didelis nuo 12 litrų mieste, tačiau atsižvelgiant kad e34 520 variklis yra bene pats silpniausias ir jam tenkantys 1400kg automobilio masės reikalauja kuro, tai sanaudos nera tokios ir didelės. Važiuoklė laiko puikiai, bet patikrinti profilaktiškai gerai kas metus. Elektronikos prietaisai genda retai bet lengvai suremontuojami. Variklio aptarnavimas paprastas pigus, variklis nera lepus kurui tik nemėgsta perkaitinimo - būtina periodiškai tikrinti ventiliatoriaus mova. Ka galiu pasakyti apie kėbula - jis tvirtas, sunkiai paveikiamas korozojos, bet per virš 20 metų atsiranda rūdžių ant galinių slenksčių bei aplink kūro užpylimo vietą.
BMW 520 E34 i, 0г
Turiu jau 3 penktuka 34 kebulu,kaip tokių metų surinkimo kokybė stebina, nors mašinai jau virš 20 metų - nesigirdi jokiu pašalinių garsu iš salono apdailos, langai ir durys puikiai užsidaro. Kas liečia elektronika dažnai genda prietaisų skydeliai, centrinis užraktas, ir salono šildymo reguliatoriai. Jei prisiminti apie kūro ekonomija tai galime apie tai pamiršti, šis automobilis nebuvo tam skirtas, kuro vartoja daug bet viska atperka komfortas. Vis dėlto kebulo skardos storiausios is visų bmw 5 modelių kartu ir e28.Dvieju litrų variklis silpnokas tokiai masei bet važiuoti ir aplenkti pilnai užtenka. Benzi no miesto režimu suvartojama apie 12 litrų, trasoje apie 10 litrūų. Silpna vieta tai priekinė važiuoklė - dėl didelio svorio dažnai genda amortizatoriai, stabilizatoriaus traukės, ir trūkinėja spyruoklės. Galine važiuokle patikimesnė bet retkarčiais tenka keisti plaukiojančias įvores.(kiaušinius) Varikliai patikimi jei nebuvo perkaitinti. Tepalu vartoti nemegsta jei buvo ekspluatuojami tvarkingai. Bendroje sumoje automobilis gana patikimas, nebrangus ir nebrangus išlaikyti nes dalys jau nebekainuoja tiek daug kiek kainavo pries 10 metų. Iš didžiausiu trūkumų būtų kuro sanaudos, bet komfotrtas tai atperka.