BMW 318 E36 is Aut. Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.8 л
- Мощность:
- 103 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 10.4 сек
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (17)
BMW 318 E36 ti Compact, 1996г
Du metus turiu e36 318ti su m44 varikliu ir iki šiol džiaugiuosi kainos ir kokybės santykiu. Rinkdamasis automobilį norėjau linksmo lengvo hečbeko, o su 318ti gavau ir galinius varomus ratus bei lsd reduktorių. Nors 103kw tikrai nepakanka tiesiojoje, galiniai varomi ratai suteikia papildomo efekto vairuojant, jau nekalbant apie žiemą. Lengvesnis ir dėl kitokios galinės pakabos vikresnis 318ti tikrai labiau vertas dėmesio lyginant su keturių cilindrų sedanu ar kupė.
Per du metus neturėjau jokių gedimų, išskyrus lūžusius lango pakėlėjo laikiklius ir leidžiančią vairo kolonėlę. Aptarnavimai, naujos ir naudotos dalys nebrangūs, o esant norui, beveik visus darbus galima atlikti pačiam. Variklis atlaikęs nemažai sportiško vairavimo ir prabėgęs virš 200,000 km vis dar stiprus ir nereikalauja nieko, tik reguliaraus tepalo keitimo. Elektronika kol kas veikia be priekaištų, o pakaba nesudėtinga ir pakankamai kantri, todėl piniginės nenuskriaus. Slenksčiai ir arkos linkę rūdyti, todėl antikorozinė danga ir reguliari plovykla labai rekomenduotina.
Bendrai, tai galėtų būti tiek automobilis pradedančiajam entuziastui, tiek senelio daily. Komforto trūkumas, pagrinde dėl silpnokos garso izoliacijos, gali atbaidyti pratusius prie modernių automobilių. Tačiau smagumo ir praktiškumo atžvilgiu 20 metų senumo compactas prilygsta ne vienam šiuolaikiniam automobiliui. 318ti suteikia puikia vertę už sumokėtus pinigus, svarbiausia, įsitikinti, kad aptarnavimai buvo atlikti laiku ir automobilis nėra problemų pilnas kibiras.
BMW 318 E36 tds, 1998г
Rasau apie compact tipo kebula. Tai va, prasivaziavau ir nusivyliau. 90 pusiau gyvu arkliuku, o gal poniu. Isibeget nenori niekaip, valdyti sunku. Masinoj vietos normalaus sudejimo zmogui isviso nera, masina matyt mergaitemsiki 8 klases. Su kokybe salone viskas kaip ir tvarkoje, bet stogas pradejo atsiklijuot.
BMW 318 E36 ti Compact, 1994г
Labai smagus, patvarus ir kokybiškai surinktas automobilis. Puikiai ir labai nuspėjamai valdosi,važiuoklė patvari, taisymas yra labai pigus, kadangi naudotų ir naujų dalių rinka yra ypač plati, nesunkiai galima rasti tiek originalių, tiek kinietiškų detalių, nors nerekomenduoju taupyti, ypač ant važiuoklės, nes kartą sutvarkius originaliomis detalėmis - pamiršit važiuoklę. Ant kelio stovi labai stabiliai, minkštai, mašina nesiūbuoja posūkiuose, yra labai nuspėjama, valdosi kaip kartingas, sunku nespausti gazo, ypač malonu važiuoti didesniu greičiu vingiuotuose, kalvotuose keliukuose, labai provokuojantis automobilis. Vengti bekelės ir nelakstyti duobėtuose keliuose, nes automobilis yra žemas ir lengvai galima ką nors užkabinti.
Surinkimo kokybė tokia, kad jeigu nebuvo kadanors specialiai išardytas, tai viskas labai tvirtai laikosi, ant medžiagų netaupyta, visur minkštos, nebarškančios plastmasės, tik tiek, kad sėdenės mėgsta leisti garsus ant stipresnių posukių, bet bendrai tai interjero kokybė lenkia daugelį naujesnių automobilių.
Apie varaklį nelabai ką ir galiu pasakyti, patvarus, tokiai mašinai galingas, galima tiek burnoutus, driftus daryti jei yra noro, puikiai reaguoja į gazo paspaudimus, įdomus dalykas, kad pasiekus 4k, varikliui atsiranda antras kvėpavimas ir atsiranda daug jaučiamos galios. Kuro ryja pagal "tapkę", mieste pensininko rėžimu neviršijant 2,5k apsukų, galima tilpti į 9 litrus benzino, šiaip 10, o jeigu linksminantis tai 11-15.
Kėbulas taippat palyginus kokybiškai surinktas, nepaisant to, kad maniškis automobilis kažkada yra gavęs į šoną, ar matyt kliudęs kokį medį po nepavykusio drifto, +- kokybiškai sutvarkius po žiemos atsiranda tik rūdžių pūslys, o visur kitur švaru, gražu.
Apie išlaidas, pirkau už 700e, bevalydamas oro srauto matuoklę kažko pribūriau tai susivėlė elektronika ir reikėjo tvarkyti, atsiėjo 30e, kad praeiti technikinę, reikėjo tvarkyti visą priekinę važiuoklę, keisti priekinę lempą, tai visa tai atsiėjo ~120e su dalimis ir keitimu, suvedimu, reguliavimu ir t.t. (brangiausiai kainavo lempa..), už 20e, nuvažiuoju apie 200km. Su 45 litrais 400-470km. Vidutiniškai 9-11 litrai mieste. Užmiestyje 5-7, priklauso kokiu greičiu važiuoji ir kiek svorio vežiesi.
Taip pat apie papildomą svorį, labai stipriai jaučiasi keleivių ir bagažo pagausėjimas automobilyje, net pasisodinus 1 žmogų, mašina pastebimai bukesnė pasidaro, susidėjus 4-5(taip, sutalpinau 5 suaugusius vyrus į kompaktą), galite nieko nesitikėti, mieste vilksitės lėtai, tačiau pasiekus didesnį greitį (100+) jėgos dingimas nebesijaučia ir mašina gana jautriai reaguoja į akceleraciją, kas mane nustebino.
Bendrai tai puikus miesto ir neilgų užmiesčio kelionių mašiniukas jum ir jūsų merginai, vietos 2 žmonėm per akis, atlenkus galines sėdynes ir nulenkus priekines netgi galima dviese išsitiesus miegoti.
BMW 318 E36 ti Compact, 1998г
Taigi pries 2men nusipirkau iz Vokieciu grizusi 318ti. TA praejau savo eiga is antro karto (pirmas kartas buvo eitas tik paziureti kiek trukumu uzfiksuos, bet apart jau zinomu (lempu ir airbag davikliu nefunkcionavimo) nieko neuzfiksavo. Automobilis labai retos komplektacijos, iki pilniausios truksta tik blokuoto reduktoriaus ir geresniu sedyniu. Taigi galima ta pati 318ti rasti su "irklais", be kondiskes, paprastu vairu ir t.t, bet galima rasti tokia kokia radau as - kondiske, el. langai, el. veidrodziai, m tech stopai, balti priekiniai ir soniniai posukiai, m tech vairas, 4 airbag. Ir neslepsiu, mokejau 2500. Manau juokingi pinigai uz tokios komplektacijos ir vos ne ledinio kebulo automobili. Reikia tik ieskoti, nepulti pirkti pirmo pasitaikiusio ir nebus supuves, islauzytas salonas, subyrejusios vaziuokles ir panasiai :) O del kebulo (hecbeko) nera ka komentuot, kam ko reikia tas toki perka. nusipirkus hecbeka tikrai neturit teises skustis, kad nera automobilyje vietos, kai pasiuloje yra ir universalu ir sedanu. borto kompas rodo nedideles kuro sanaudas (mieste 8-9) bet kazkodel per daug ryja. o gal mano vaziavimo rezimas per smarkus, man ima 10-12l mieste (ant benzo, duju nera). is tikruju reikia pravazinet nemazus atstumus kad tiksliai suzinot kiek jis ryja.
BMW 318 E36 is, 1992г
Geras automobilis. Kaip 1.8 gerai traukia. Puikus auto pradedanciajam :) puikiai valdosi, jei su dujom, tai pigiai vaziuosit, aisku nenaujas, tad reikia vis kazka pasitvarkyti, bet kainos nesikandzioja. jei rudziu netvarkysit bus sakes, prastai valdomas jei uzdedamos per placios padangos
BMW 318 E36 i, 1993г
Turėjau Bmw 318 1992 metu prieš maždaug 6 metus. Na tuomet automobilis buvo gana populiarus, neatsibodęs. Šiaip važiavo gana smagiai, tačiau dažmai pavesdavo. Elektroninės dalies gedimai.. Toliau problema su varikliu. Pradėjo kalenti viršutinis velenėlis. Išardžius paaiškėjo, kad bovo "suėsti" velenėlio kakleliai. Teko restoruoti velenėlį, taip pt teko keist kompensatorius. Tai yra liga šių variklių. Apskritai tai pakaba neblogai laiko. Kėbulas puna, bet ką norėti, juk auto senas.
BMW 318 E36 tds, 1996г
Dažnas remontas, varikliai nepatvarūs, bet ekonomiški. Trauka ne stebuklinga, vietos nėra daug, malonumas vairuoti būtent šį automobilį menkas. 325tds nors ir ten motorai niekam tike bet kaip sakoma nors jauti , kad važiuoji ne kaip su šiuo. Automobilis ne man.
BMW 318 E36 i Cabriolet, 1995г
Turiu šį automobilį jau ilgą laiką,problemu su juo jokių neturėjau,ekonomiškas,paprastas miesto automobiliukas. 66kW pilnai užtenka nuvažiuot iš taško A į taška B.Užsiveda per betkokius šalčius,tik nelabai mėgsta "Baltarusiško dyzelio" ..
BMW 318 E36 ti Compact, 1996г
Neblogas automobilis, jei norite pakankamai sportiško, bet neryjančio daug kuro varianto. M44B19 (plyta) - pakankamai galingas motoras tokiai lengvai ir mažai mašinai, tuo pačiu palaikantis nedideles kuro sąnaudas ramiai važiuojant. Salono apdaila nepatvari - normaliai eksploatuojant sulūžo sėdynė, atšoko durelių apdaila. Labai jautrus karščiui variklis - truputį perkaitinus trūko galva. Važiuojant nelygiais keliais jaučiasi kratymas, nėra labai komfortiška.
BMW 318 E36 is, 1998г
Turiu si auto jau 2 metus na tik tiek kad angliskas variantas. Traukia kaip reikalas, kuro sanaudos mazesnes nei pvz Audi A4 1.8 be turbo. Ant tvarkymo tikrai neleidau daug pinigu esu keites tik viena galini amortika, ir priekinius stabilizatorius bei sailenblokus. Su sita auto dar grizau is anglijos i lietuva ir atgal. Kelione man kainavo i viena gala 180svaru uz kura. Pas mane M-Tech variantas tai del sedejimo jokio nugaros skausmo nebuvo ir garso didelio nebuvo vaziuojant apie 140Km/h As auto priziuriu ir tikrai esu patenkintas situ auto nes man jau jis senai atsipirko.
BMW 318 E36 is, 1995г
Turiu šį automobilį jau beveik du metus, parvežtą iš užsienio. Mano automobilis yra visiškai standartiškas ir viskas originalu, jokių sportinių važiuoklės elementų, sėdynių ar išmetimo. Apie mašiną galiu pasakyti: kelyje stabili, malonu važiuoti trumpais atstumais, tačiau ilgose kelionėse vargina. Išmetimo garsas kelionėje erzina, sėdynės ne iš patogiausių. Remontas nei brangus, nei pigus. Dažniausiai pasitaikančios bėdos: su aušinimo sistema (pavyzdžiui kaista), prapustos tarpinės, skilusios galvos, tepalo prasisunkimai, pečiuko bėdos, rūdys. Sunku rasti tokias naudotas dalis kaip coupe kapotą ir priekinį stiklą.
Pirkdami apžiūrėkite slenksčius, palikite dirbti ir žiūrėkite ar nekaista, tik išjunkite pečiuką, protingas pardavėjas bandys tai paslėpti. Patikrinkite tepalą, venkite baltų dėmių ant dangtelio ar matuoklės. Na ir visa kita kas tikrinama perkant automobilį.
BMW 318 E36 i, 1991г
jei neesi lakunas,tai uztenka ir 1.8 83kw turiu jau antra sedana su siuo varikliu,bei yra idetos duojos.variklis paprastas,detales nebrangios,draugauja su paprastom dujom,vaziuoja minksciau uz vw golf mk2,jei priziuresi,tai ir nerudys :)
BMW 318 E36 i, 1994г
trauka kaip bmw nepasizymi,isvaizda irgi nelabai,kas liecia varikli ,tai sakyciau gan patvarus ,tik kuro sanaudos dideles 8l-9l-100km,siaip nerekomenduociau,dalys kaip tokiu metu auto brangios
BMW 318 E36 is, 1992г
Puikus automobilis, jei yra poreikis vaziuoti pigiau, nes puikiai draugauja su dujomis. Vairuoju jau kelis metus ir neturejau gedimu jau pusantru metu. Mieste kuro suvartoja ~11, trasoje 8l (tiesiogines dujos). Svarstantiems tarp E46 ir E36 siulyciau rinktis E36, del pigesniu detalu ir pilnu "srotu", beje ir rudis maziau ima E36, nei E46 aisku priziurint.
BMW 318 E36 i, 1991г
PERSKAITYTI VERTA
benzino ima 7-9 , duju 10-11. kuro sanaudos priklauso nuo vaziavimo.traukia tikrai gerai. variklis vienas is pirmuju 83 kw todel eina su pagrindiniu dirzu o ne su grandine kaip budinga visiems kitiems bmw varikliams.
vienas is didesniu minusu t.y., kad slenksciai yra lengvai pazeidziami todel reikia saugotis dideliu bordiuru, giliu duobiu ir t.t.
priekines lempos sviest galetu ir geriau.
ligos imant bendrai apie bmw: luzta galines spyruokles, genda benzino siurbliukas bake, plysta sedyniu medziagos, dazani pasitaiko kad stringa liukas.
na bet atsizvelgiant i metus tai nieko keisto.
jei akumuliatorius buna gamykliskai imontuotas bagazineja ziema jis pastovei dirba saltyje todel sunkiau pasikrauna po uzvedimo ir t.t.
prisukamo tempimo kablio vieta yra silpna tiek priekyje tiek gale, todel tempiant reiketu atkreipti demesi i tos vietos bukle (nes buna tiesiog isrudijes kebulas ir pan.), kitu atveju bamperi gali tekti parsinesti rankose.
didelis vairo pasukamumas. masina labai malonu vairuoti. tiesiog miesto automobilis.
elektronikos ne fontanai, bet norint galima lengvai susideti tiek el.langus, tiek sildomus veidrodelius, tiek "OBC" .
sedynes nera labai patogios ilgoms kelionems, todel daugkas iesko "recaro".
ant priekiniu lanzeronu stovi po smugini amortizatoriu, kurie susvelnina smugi, todel po nelabai dideles avarijos galima issisukti ir be tampymo stendo, lanzeronai daznai lieka sveiki, todel galima susutvarkyti.
perkant toki modeli su galingu varikliu arba kuris buvo naudojamas sportui reikia patikrinti galinio tilto bukle nes pasitaiko kad isluzta nuo "sauluciu" ir panasiai.
galineje vaziuokleje stovi ~ 18 sailenbloku.
daug problemu su rankiniu jei gale stovi diskiniai stabdziai, skarda ant kurios tvirtinasi kaladeles plona, daznai isluzta, neatsisuka mazi tvirtinimo varsteliai., ko nepasakyciau apie bugninius.
pries perkant palysti po masina BUTINA, nes po kiek laiko gali tekti gailetis jaunimo arba "auksarankiu" padarytu darbu.
jei geri slenksciai tai su viena bet kuria pakelimo skyle laisvai galima pakelti visa puse masinos, jei ne, tada tas kuris parduoda net neduos prie ju lysti arba masinoje nebus donkrato.
neretai pasitaiko davikliu gedimai variklio skyriuje, taciau netrukdo vaziuoti toliau ( atsiranda padidejusios kuro sanaudos, blogiau dirba ant laisvu sukiu, suprasteja trauka ir panasiai) todel neretai tenka susidurti su diagnostika.(40-50 lt).
auto konstrukcijos breziniu galima pamatyti