Пользователь
2013-03-27 19:54
sveiki.kaip varykliai volvo s 80 2.8 200kw?gal kas zinot?
Пользователь
2013-03-27 20:19
Sveikas, as irgi radau idealu 2007m AWD sedana tai man atrodo ir turbut neklystu kad biturbo ir jis 2, 9 man regis V8.Kad Volvo variklis negali buti prastas nera prasmes net diskutuoti, tik ziurint koks konkreciai papuls, kaip buvo pries tai ekploatuotas.Vienaip ar kitaip ateiciai reiktu manau nusiteikti tvarkyti turbas.Konkreciai tokio turejau nei vairavau bet pats kazko panasaus ieskau.
Пользователь
2013-03-27 20:23
2013-03-27
20:19 писал:
Sveikas, as irgi radau idealu 2007m AWD sedana tai man atrodo ir turbut neklystu kad biturbo ir jis 2, 9 man regis V8.Kad Volvo variklis negali buti prastas nera prasmes net diskutuoti, tik ziurint koks konkreciai papuls, kaip buvo pries tai ekploatuotas.Vienaip ar kitaip ateiciai reiktu manau nusiteikti tvarkyti turbas.Konkreciai tokio turejau nei vairavau bet pats kazko panasaus ieskau.:beer:
as ieskau apie 1999m idomu kek vienos turbos remontas kainuoja
Пользователь
2013-03-27 20:52
2013-03-27
20:19 писал:
Sveikas, as irgi radau idealu 2007m AWD sedana tai man atrodo ir turbut neklystu kad biturbo ir jis 2, 9 man regis V8.Kad Volvo variklis negali buti prastas nera prasmes net diskutuoti, tik ziurint koks konkreciai papuls, kaip buvo pries tai ekploatuotas.Vienaip ar kitaip ateiciai reiktu manau nusiteikti tvarkyti turbas.Konkreciai tokio turejau nei vairavau bet pats kazko panasaus ieskau.:beer:
Klisti - tai yra 6 cilindru variklis eileje, abi turbinos sukistos variklio syriaus gale. variklis turi savu niuansu - megsta tepala leisti ir dirzo keitimas nera labai paprastas.
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
Eimoauto
364 / 0
2013-03-27 20:55
Drasiai sakysiu, kad is benziniu s80 ekonomiskiausias ir tos traukos uztenka juk yra limuzino klases automobilis, o ne kupe kai c70
Пользователь
2013-03-27 20:56
2013-03-27
20:19 писал:
Sveikas, as irgi radau idealu 2007m AWD sedana tai man atrodo ir turbut neklystu kad biturbo ir jis 2, 9 man regis V8.Kad Volvo variklis negali buti prastas nera prasmes net diskutuoti, tik ziurint koks konkreciai papuls, kaip buvo pries tai ekploatuotas.Vienaip ar kitaip ateiciai reiktu manau nusiteikti tvarkyti turbas.Konkreciai tokio turejau nei vairavau bet pats kazko panasaus ieskau.:beer:
2013-03-27
20:52 писал:
Klisti - tai yra 6 cilindru variklis eileje, abi turbinos sukistos variklio syriaus gale. variklis turi savu niuansu - megsta tepala leisti ir dirzo keitimas nera labai paprastas.
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
tai galios as nepajusiu su 200kw?tai kokia galia tada pezo 607 3.0l 150kw?isvis netraukia?
Пользователь
2013-03-27 20:57
2013-03-27
20:55 Eimoauto писал:
Drasiai sakysiu, kad is benziniu s80 ekonomiskiausias ir tos traukos uztenka juk yra limuzino klases automobilis, o ne kupe kai c70
pilnai sutinku LIMUZINO KLASE
Пользователь
2013-03-27 21:00
2013-03-27
20:19 писал:
Sveikas, as irgi radau idealu 2007m AWD sedana tai man atrodo ir turbut neklystu kad biturbo ir jis 2, 9 man regis V8.Kad Volvo variklis negali buti prastas nera prasmes net diskutuoti, tik ziurint koks konkreciai papuls, kaip buvo pries tai ekploatuotas.Vienaip ar kitaip ateiciai reiktu manau nusiteikti tvarkyti turbas.Konkreciai tokio turejau nei vairavau bet pats kazko panasaus ieskau.:beer:
2013-03-27
20:52 писал:
Klisti - tai yra 6 cilindru variklis eileje, abi turbinos sukistos variklio syriaus gale. variklis turi savu niuansu - megsta tepala leisti ir dirzo keitimas nera labai paprastas.
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
2013-03-27
20:56 писал:
tai galios as nepajusiu su 200kw?tai kokia galia tada pezo 607 3.0l 150kw?isvis netraukia?
pajausi, bet as tikejausi daugiau is twin-turbo.. visi tiketusi. jei nuo 100kw persesi tai pajausi. pas mane kai 188kw ir lengvesnis kebulas, tai trauka mano daug geriau jauciasi.
Пользователь
2013-03-27 21:01
2013-03-27
20:55 Eimoauto писал:
Drasiai sakysiu, kad is benziniu s80 ekonomiskiausias ir tos traukos uztenka juk yra limuzino klases automobilis, o ne kupe kai c70
2013-03-27
20:57 писал:
pilnai sutinku LIMUZINO KLASE
koks auto pas tave?
Пользователь
2013-03-27 21:03
2013-03-27
20:55 Eimoauto писал:
Drasiai sakysiu, kad is benziniu s80 ekonomiskiausias ir tos traukos uztenka juk yra limuzino klases automobilis, o ne kupe kai c70
jis nera limuzino klases. jis tos pacios klases kaip ir 5 klases bmw
Пользователь
2013-03-27 21:04
2013-03-27
20:52 писал:
Klisti - tai yra 6 cilindru variklis eileje, abi turbinos sukistos variklio syriaus gale. variklis turi savu niuansu - megsta tepala leisti ir dirzo keitimas nera labai paprastas.
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
2013-03-27
20:56 писал:
tai galios as nepajusiu su 200kw?tai kokia galia tada pezo 607 3.0l 150kw?isvis netraukia?
2013-03-27
21:00 писал:
pajausi, bet as tikejausi daugiau is twin-turbo.. visi tiketusi. jei nuo 100kw persesi tai pajausi. pas mane kai 188kw ir lengvesnis kebulas, tai trauka mano daug geriau jauciasi.
koks auto pas tave?
Пользователь
2013-03-27 21:05
2013-03-27
20:55 Eimoauto писал:
Drasiai sakysiu, kad is benziniu s80 ekonomiskiausias ir tos traukos uztenka juk yra limuzino klases automobilis, o ne kupe kai c70
2013-03-27
21:03 писал:
jis nera limuzino klases. jis tos pacios klases kaip ir 5 klases bmw
gal 7 klases? 5 klases s60
Пользователь
2013-03-27 21:07
2013-03-27
20:55 Eimoauto писал:
Drasiai sakysiu, kad is benziniu s80 ekonomiskiausias ir tos traukos uztenka juk yra limuzino klases automobilis, o ne kupe kai c70
2013-03-27
21:03 писал:
jis nera limuzino klases. jis tos pacios klases kaip ir 5 klases bmw
2013-03-27
21:05 писал:
gal 7 klases? 5 klases s60:thumbup:
o 2.8l 200kw su dujom bendrauja?
assas
3586 / 0
2013-03-27 22:14
2013-03-27
20:55 Eimoauto писал:
Drasiai sakysiu, kad is benziniu s80 ekonomiskiausias ir tos traukos uztenka juk yra limuzino klases automobilis, o ne kupe kai c70
2013-03-27
20:57 писал:
pilnai sutinku LIMUZINO KLASE
is kur zinai kad limuzino klases s80?
Пользователь
2013-03-27 22:14
2013-03-27
20:55 Eimoauto писал:
Drasiai sakysiu, kad is benziniu s80 ekonomiskiausias ir tos traukos uztenka juk yra limuzino klases automobilis, o ne kupe kai c70
2013-03-27
21:03 писал:
jis nera limuzino klases. jis tos pacios klases kaip ir 5 klases bmw
2013-03-27
21:05 писал:
gal 7 klases? 5 klases s60:thumbup:
S60 yra (priklausomai nuo metu) 3 bmw klases.
7 klase yra limuzinas. kiek as zinau Volvo i limuzinu segmenta nesitaike..
7 klase yra limuzinas. kiek as zinau Volvo i limuzinu segmenta nesitaike..
assas
3586 / 0
2013-03-27 22:15
2013-03-27
20:19 писал:
Sveikas, as irgi radau idealu 2007m AWD sedana tai man atrodo ir turbut neklystu kad biturbo ir jis 2, 9 man regis V8.Kad Volvo variklis negali buti prastas nera prasmes net diskutuoti, tik ziurint koks konkreciai papuls, kaip buvo pries tai ekploatuotas.Vienaip ar kitaip ateiciai reiktu manau nusiteikti tvarkyti turbas.Konkreciai tokio turejau nei vairavau bet pats kazko panasaus ieskau.:beer:
2013-03-27
20:52 писал:
Klisti - tai yra 6 cilindru variklis eileje, abi turbinos sukistos variklio syriaus gale. variklis turi savu niuansu - megsta tepala leisti ir dirzo keitimas nera labai paprastas.
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
jo teisingai T6
Eimoauto
364 / 0
2013-03-27 22:31
2013-03-27
21:03 писал:
jis nera limuzino klases. jis tos pacios klases kaip ir 5 klases bmw
2013-03-27
21:05 писал:
gal 7 klases? 5 klases s60:thumbup:
2013-03-27
22:14 писал:
S60 yra (priklausomai nuo metu) 3 bmw klases.
7 klase yra limuzinas. kiek as zinau Volvo i limuzinu segmenta nesitaike..
7 klase yra limuzinas. kiek as zinau Volvo i limuzinu segmenta nesitaike..
o s40 koks bmw modelis? Gal sakysi , kad 1 serijos Jai s60 3 serija, o s80 tik 5 serijos? Prajuokinai
Пользователь
2013-03-27 22:40
2013-03-27
21:05 писал:
gal 7 klases? 5 klases s60:thumbup:
2013-03-27
22:14 писал:
S60 yra (priklausomai nuo metu) 3 bmw klases.
7 klase yra limuzinas. kiek as zinau Volvo i limuzinu segmenta nesitaike..
7 klase yra limuzinas. kiek as zinau Volvo i limuzinu segmenta nesitaike..
2013-03-27
22:31 Eimoauto писал:
o s40 koks bmw modelis? Gal sakysi , kad 1 serijos :D Jai s60 3 serija, o s80 tik 5 serijos? Prajuokinai
S40 yra ford focus klases
Eimoauto
364 / 0
2013-03-27 22:42
2013-03-27
22:14 писал:
S60 yra (priklausomai nuo metu) 3 bmw klases.
7 klase yra limuzinas. kiek as zinau Volvo i limuzinu segmenta nesitaike..
7 klase yra limuzinas. kiek as zinau Volvo i limuzinu segmenta nesitaike..
2013-03-27
22:31 Eimoauto писал:
o s40 koks bmw modelis? Gal sakysi , kad 1 serijos :D Jai s60 3 serija, o s80 tik 5 serijos? Prajuokinai
2013-03-27
22:40 писал:
S40 yra ford focus klases:lol:
Jai taip tai trada s80 koks fordas? D
Пользователь
2013-03-27 22:43
2013-03-27
21:05 писал:
gal 7 klases? 5 klases s60:thumbup:
2013-03-27
22:14 писал:
S60 yra (priklausomai nuo metu) 3 bmw klases.
7 klase yra limuzinas. kiek as zinau Volvo i limuzinu segmenta nesitaike..
7 klase yra limuzinas. kiek as zinau Volvo i limuzinu segmenta nesitaike..
2013-03-27
22:31 Eimoauto писал:
o s40 koks bmw modelis? Gal sakysi , kad 1 serijos :D Jai s60 3 serija, o s80 tik 5 serijos? Prajuokinai
5 serija yra mid-size executive klases, kaip pas mus vadina. S80 yra irgi mid-size executive.
3 klase kaip ir S60 yra compact executive klases
S40 kaip ir focus yra small family car klases
7 klase yra full-size
3 klase kaip ir S60 yra compact executive klases
S40 kaip ir focus yra small family car klases
7 klase yra full-size
Пользователь
2013-03-27 22:43
2013-03-27
22:31 Eimoauto писал:
o s40 koks bmw modelis? Gal sakysi , kad 1 serijos :D Jai s60 3 serija, o s80 tik 5 serijos? Prajuokinai
2013-03-27
22:40 писал:
S40 yra ford focus klases:lol:
2013-03-27
22:42 Eimoauto писал:
Jai taip tai trada s80 koks fordas? :DD
Ford Five Hundred
ant tos pacios bazes stovi, beje
ant tos pacios bazes stovi, beje
wagen
1829 / 0
2013-03-28 00:32
2013-03-27
22:31 Eimoauto писал:
o s40 koks bmw modelis? Gal sakysi , kad 1 serijos :D Jai s60 3 serija, o s80 tik 5 serijos? Prajuokinai
2013-03-27
22:40 писал:
S40 yra ford focus klases:lol:
2013-03-27
22:42 Eimoauto писал:
Jai taip tai trada s80 koks fordas? :DD
s80 iki limuzino labai toli dar, jau ne pirma karta apie tai snekama, s40 kaip audi a3 priskiriamas, s60 ir s 70 prie a4, s80 prie a6
Пользователь
2013-03-28 01:34
Siaip jau vokieciai limuzinais vadina lengvuosius auto.Turbut daugiau traukos "pajaustum"is 100kw CR dyzelio su panasios mases kebulu.WTF bet S80 ir V70 120kw net D5 cr jau nekalbant apie 2, 5tdi kazkaip nesijaucia dinamikos , tad ko tiketis is XC90, 70?Bukoki.Apie 11-12s-100km/h, o kai dar ir automatas tai toks jausmas kad sunkia priekaba temptu.Itariu kad Nm mazokai turi.
vandal
419 / 0
2013-03-28 08:05
uz tai Volvo xc 70 su 2.4 turbo
begejasi tikrai smagiai net pilnai pakrauta
begejasi tikrai smagiai net pilnai pakrauta
Пользователь
2013-03-28 08:13
2013-03-27
20:19 писал:
Sveikas, as irgi radau idealu 2007m AWD sedana tai man atrodo ir turbut neklystu kad biturbo ir jis 2, 9 man regis V8.Kad Volvo variklis negali buti prastas nera prasmes net diskutuoti, tik ziurint koks konkreciai papuls, kaip buvo pries tai ekploatuotas.Vienaip ar kitaip ateiciai reiktu manau nusiteikti tvarkyti turbas.Konkreciai tokio turejau nei vairavau bet pats kazko panasaus ieskau.:beer:
2013-03-27
20:52 писал:
Klisti - tai yra 6 cilindru variklis eileje, abi turbinos sukistos variklio syriaus gale. variklis turi savu niuansu - megsta tepala leisti ir dirzo keitimas nera labai paprastas.
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
Bent jau 5nkiu cilindru varikliui paskirstymo dirzo keitimas uztrunka 20 min, jei kalbant tik apie dirza. Nez kaip sitas sesiu, bet vizualiai atrodo labai panasu tai nemanau kad ten butu didesniu problemu... sita volvo sveria apie 1900~ kg, o tai jau nemazai, bet traukos is 200kw tikrai turetu uztekt, nereiktu lygint tavo sabbo ar ka tu ten turi su situo
wagen
1829 / 0
2013-03-28 08:21
2013-03-27
20:19 писал:
Sveikas, as irgi radau idealu 2007m AWD sedana tai man atrodo ir turbut neklystu kad biturbo ir jis 2, 9 man regis V8.Kad Volvo variklis negali buti prastas nera prasmes net diskutuoti, tik ziurint koks konkreciai papuls, kaip buvo pries tai ekploatuotas.Vienaip ar kitaip ateiciai reiktu manau nusiteikti tvarkyti turbas.Konkreciai tokio turejau nei vairavau bet pats kazko panasaus ieskau.:beer:
2013-03-27
20:52 писал:
Klisti - tai yra 6 cilindru variklis eileje, abi turbinos sukistos variklio syriaus gale. variklis turi savu niuansu - megsta tepala leisti ir dirzo keitimas nera labai paprastas.
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
2013-03-28
08:13 писал:
Bent jau 5nkiu cilindru varikliui paskirstymo dirzo keitimas uztrunka 20 min, jei kalbant tik apie dirza. Nez kaip sitas sesiu, bet vizualiai atrodo labai panasu tai nemanau kad ten butu didesniu problemu... sita volvo sveria apie 1900~ kg, o tai jau nemazai, bet traukos is 200kw tikrai turetu uztekt, nereiktu lygint tavo sabbo ar ka tu ten turi su situo :)
is kur istraukei 1900?nemaisyk gal su pilna mase, o sveria tik 1500
Пользователь
2013-03-28 08:25
2013-03-27
20:52 писал:
Klisti - tai yra 6 cilindru variklis eileje, abi turbinos sukistos variklio syriaus gale. variklis turi savu niuansu - megsta tepala leisti ir dirzo keitimas nera labai paprastas.
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
2013-03-28
08:13 писал:
Bent jau 5nkiu cilindru varikliui paskirstymo dirzo keitimas uztrunka 20 min, jei kalbant tik apie dirza. Nez kaip sitas sesiu, bet vizualiai atrodo labai panasu tai nemanau kad ten butu didesniu problemu... sita volvo sveria apie 1900~ kg, o tai jau nemazai, bet traukos is 200kw tikrai turetu uztekt, nereiktu lygint tavo sabbo ar ka tu ten turi su situo :)
2013-03-28
08:21 wagen писал:
is kur istraukei 1900?nemaisyk gal su pilna mase, o sveria tik 1500
Gal but ir maisau, bet kai turejau ant dokumentu rase kazka ten 1800 su centais be krovinio...+ netikiu kad tik tiek sveria... volvo c70 sveria 1460 atrodo
wagen
1829 / 0
2013-03-28 08:30
2013-03-28
01:34 писал:
Siaip jau vokieciai limuzinais vadina lengvuosius auto.Turbut daugiau traukos "pajaustum"is 100kw CR dyzelio su panasios mases kebulu.WTF bet S80 ir V70 120kw net D5 cr jau nekalbant apie 2, 5tdi kazkaip nesijaucia dinamikos , tad ko tiketis is XC90, 70?Bukoki.Apie 11-12s-100km/h, o kai dar ir automatas tai toks jausmas kad sunkia priekaba temptu.Itariu kad Nm mazokai turi.:thumbdown:
limuzinais vokieciai vadina sedanus
Пользователь
2013-03-28 08:56
2013-03-27
20:19 писал:
Sveikas, as irgi radau idealu 2007m AWD sedana tai man atrodo ir turbut neklystu kad biturbo ir jis 2, 9 man regis V8.Kad Volvo variklis negali buti prastas nera prasmes net diskutuoti, tik ziurint koks konkreciai papuls, kaip buvo pries tai ekploatuotas.Vienaip ar kitaip ateiciai reiktu manau nusiteikti tvarkyti turbas.Konkreciai tokio turejau nei vairavau bet pats kazko panasaus ieskau.:beer:
2013-03-27
20:52 писал:
Klisti - tai yra 6 cilindru variklis eileje, abi turbinos sukistos variklio syriaus gale. variklis turi savu niuansu - megsta tepala leisti ir dirzo keitimas nera labai paprastas.
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
2013-03-28
08:13 писал:
Bent jau 5nkiu cilindru varikliui paskirstymo dirzo keitimas uztrunka 20 min, jei kalbant tik apie dirza. Nez kaip sitas sesiu, bet vizualiai atrodo labai panasu tai nemanau kad ten butu didesniu problemu... sita volvo sveria apie 1900~ kg, o tai jau nemazai, bet traukos is 200kw tikrai turetu uztekt, nereiktu lygint tavo sabbo ar ka tu ten turi su situo :)
jei tu pakeiti T5 pagrindini dirza per 20min, tu turbut gauni nesveikai didelius pinigus, nes esi super-mechanikas
gedasjns
87 / 0
2013-03-28 09:08
2013-03-28
01:34 писал:
Siaip jau vokieciai limuzinais vadina lengvuosius auto.Turbut daugiau traukos "pajaustum"is 100kw CR dyzelio su panasios mases kebulu.WTF bet S80 ir V70 120kw net D5 cr jau nekalbant apie 2, 5tdi kazkaip nesijaucia dinamikos , tad ko tiketis is XC90, 70?Bukoki.Apie 11-12s-100km/h, o kai dar ir automatas tai toks jausmas kad sunkia priekaba temptu.Itariu kad Nm mazokai turi.:thumbdown:
2013-03-28
08:30 wagen писал:
limuzinais vokieciai vadina sedanus
Kaip bebūtų iki limuzino S80 toli toli. Pravažiuota su tokia ~15k km. Variklis 2.5tdi, deze mechanika, komplektacija pilniausia.
Pliusai: erdvus salonas, labai ekonomiška kaip tokiai masei, traukos kaip dyzeliui taip pat pakanka. Patvarumas - užmušti variklį reiktų gerai pasistengti, perkant į ridą žiūrėti nereiktų. Elektros daug (kaip minėjau pilniausia komplektacija), tačiau stebūklas - niekas nesiknisa (atradimas persėdus iš 530d). Nevargina korozija. Važiuoklė minkšta. Labai patogus automobilis važinėti didesnius atstumus.
Minusai: salono medžiagos gal ir visai nieko, bet jau barškėjimas... Nei viename panašios klasės automobilyje neteko tokio sutikti. Garso izoliacija taip pat gana prasta (ypatingai nuo variklio skyriaus, bei vėjas esant didesniam greičiui). Apsisukimo spindulys - ne kiekviename užmiesčio kelyje per kartą apsisuksi, o važiavimas aikštelėse, parkavimas, reikalauja "užsimetimo". Labai jau gudrios variklio paduskes - gerai kol gerai, o jeigu jos į pabaigą - kainos nedžiugina.
Volvo S80, tai kažkas panašaus į Bmw 5 ar MB E klasę (tik daug patikimiau ir mažiau problemų), tačiau į limuzinus jos tai tikrai nedrįsčiau priskirti.
Pliusai: erdvus salonas, labai ekonomiška kaip tokiai masei, traukos kaip dyzeliui taip pat pakanka. Patvarumas - užmušti variklį reiktų gerai pasistengti, perkant į ridą žiūrėti nereiktų. Elektros daug (kaip minėjau pilniausia komplektacija), tačiau stebūklas - niekas nesiknisa (atradimas persėdus iš 530d). Nevargina korozija. Važiuoklė minkšta. Labai patogus automobilis važinėti didesnius atstumus.
Minusai: salono medžiagos gal ir visai nieko, bet jau barškėjimas... Nei viename panašios klasės automobilyje neteko tokio sutikti. Garso izoliacija taip pat gana prasta (ypatingai nuo variklio skyriaus, bei vėjas esant didesniam greičiui). Apsisukimo spindulys - ne kiekviename užmiesčio kelyje per kartą apsisuksi, o važiavimas aikštelėse, parkavimas, reikalauja "užsimetimo". Labai jau gudrios variklio paduskes - gerai kol gerai, o jeigu jos į pabaigą - kainos nedžiugina.
Volvo S80, tai kažkas panašaus į Bmw 5 ar MB E klasę (tik daug patikimiau ir mažiau problemų), tačiau į limuzinus jos tai tikrai nedrįsčiau priskirti.
Пользователь
2013-03-28 09:52
Na su varikliais kaip nors galima susitart, "pridesim garo" ir turesim kokius 240kw(tarp kitko svedu autoskelbimuose pastebejau kelta cipuotu, perprogramuotu ar kitaip tiunintu su zymiai daugiau kw nezinau gal ir originaliai galingesni )bet idomu dar stai kas, kokia ju pakabos aukscio reguliavimo sistema(hidrauline ar pneumatine ar dar kitokia)gal kas zinot?AWD diferiancialas jei neklystu buna kazkoks firminis , bent jau kitoks nei dazniausiai sutinkamas pamirsau pavadinima, tikrai ne Torsen.Nieko nera amzino, bet visgi ar patikima ju awd?Valdymas(protelis) tos awd jei sugenda, tai bet jau anksciau buvo brangus malonumas.
Пользователь
2013-03-28 18:05
2013-03-27
20:52 писал:
Klisti - tai yra 6 cilindru variklis eileje, abi turbinos sukistos variklio syriaus gale. variklis turi savu niuansu - megsta tepala leisti ir dirzo keitimas nera labai paprastas.
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
traukos tokiam kebului is tokio litrazo ir dvieju turbu yra gerokai per mazai.
V8 buvo 4.4L variklis.
200kW su viena turbina nebuvo. 2.8/2.9L sesiu cilindru buvo arba atmosferiniai arba dviturbiai (T6).
2013-03-28
08:13 писал:
Bent jau 5nkiu cilindru varikliui paskirstymo dirzo keitimas uztrunka 20 min, jei kalbant tik apie dirza. Nez kaip sitas sesiu, bet vizualiai atrodo labai panasu tai nemanau kad ten butu didesniu problemu... sita volvo sveria apie 1900~ kg, o tai jau nemazai, bet traukos is 200kw tikrai turetu uztekt, nereiktu lygint tavo sabbo ar ka tu ten turi su situo :)
2013-03-28
08:56 писал:
jei tu pakeiti T5 pagrindini dirza per 20min, tu turbut gauni nesveikai didelius pinigus, nes esi super-mechanikas:thumbup:
Konkreciai keiciau volvo s80 2.4 103 kw, o kas ten keisciau? ties kuria vieta tas sunkumas?
Пользователь
2013-03-28 18:16
2013-03-28
08:13 писал:
Bent jau 5nkiu cilindru varikliui paskirstymo dirzo keitimas uztrunka 20 min, jei kalbant tik apie dirza. Nez kaip sitas sesiu, bet vizualiai atrodo labai panasu tai nemanau kad ten butu didesniu problemu... sita volvo sveria apie 1900~ kg, o tai jau nemazai, bet traukos is 200kw tikrai turetu uztekt, nereiktu lygint tavo sabbo ar ka tu ten turi su situo :)
2013-03-28
08:56 писал:
jei tu pakeiti T5 pagrindini dirza per 20min, tu turbut gauni nesveikai didelius pinigus, nes esi super-mechanikas:thumbup:
2013-03-28
18:05 писал:
Konkreciai keiciau volvo s80 2.4 103 kw, o kas ten keisciau? ties kuria vieta tas sunkumas?
ir pakeitei per 20 minuciu?
Пользователь
2013-03-28 18:35
2013-03-28
08:56 писал:
jei tu pakeiti T5 pagrindini dirza per 20min, tu turbut gauni nesveikai didelius pinigus, nes esi super-mechanikas:thumbup:
2013-03-28
18:05 писал:
Konkreciai keiciau volvo s80 2.4 103 kw, o kas ten keisciau? ties kuria vieta tas sunkumas?
2013-03-28
18:16 писал:
ir pakeitei per 20 minuciu?
nu gal pusvalandi, bet ne ilgiau ties kuria vieta ten reiktu uzstrigt? tiesa keiciau ne ant zemes o su keltuvu
Пользователь
2013-03-28 18:40
2013-03-28
18:05 писал:
Konkreciai keiciau volvo s80 2.4 103 kw, o kas ten keisciau? ties kuria vieta tas sunkumas?
2013-03-28
18:16 писал:
ir pakeitei per 20 minuciu?
2013-03-28
18:35 писал:
nu gal pusvalandi, bet ne ilgiau :smilewink: ties kuria vieta ten reiktu uzstrigt? tiesa keiciau ne ant zemes o su keltuvu ;)
tai tu dievas tada. zinau vyrus, kurie po kelias desimtis metu dirba mechanikais ir keicia kelias valandas.
ne apie strigima kalba eina.. tiesiog nera lengvas priejimas. plius ta kvaila slangute kuri eina per dangteli buna "pakisa kiaule"
bet jei tu keiti paskirstymo dirzus per pusvalandi tai gal ieskai darbo. mokeciau $30 i valanda. gal daugiau su laiku jei ir pavaru dezes ir variklius keistum per 1 valanda ar maziau
ne apie strigima kalba eina.. tiesiog nera lengvas priejimas. plius ta kvaila slangute kuri eina per dangteli buna "pakisa kiaule"
bet jei tu keiti paskirstymo dirzus per pusvalandi tai gal ieskai darbo. mokeciau $30 i valanda. gal daugiau su laiku jei ir pavaru dezes ir variklius keistum per 1 valanda ar maziau
Пользователь
2013-03-28 18:54
2013-03-28
18:16 писал:
ir pakeitei per 20 minuciu?
2013-03-28
18:35 писал:
nu gal pusvalandi, bet ne ilgiau :smilewink: ties kuria vieta ten reiktu uzstrigt? tiesa keiciau ne ant zemes o su keltuvu ;)
2013-03-28
18:40 писал:
tai tu dievas tada. zinau vyrus, kurie po kelias desimtis metu dirba mechanikais ir keicia kelias valandas.
ne apie strigima kalba eina.. tiesiog nera lengvas priejimas. plius ta kvaila slangute kuri eina per dangteli buna "pakisa kiaule":smilewink:
bet jei tu keiti paskirstymo dirzus per pusvalandi tai gal ieskai darbo. mokeciau $30 i valanda. gal daugiau su laiku jei ir pavaru dezes ir variklius keistum per 1 valanda ar maziau:thumbup:
ne apie strigima kalba eina.. tiesiog nera lengvas priejimas. plius ta kvaila slangute kuri eina per dangteli buna "pakisa kiaule":smilewink:
bet jei tu keiti paskirstymo dirzus per pusvalandi tai gal ieskai darbo. mokeciau $30 i valanda. gal daugiau su laiku jei ir pavaru dezes ir variklius keistum per 1 valanda ar maziau:thumbup:
Palauk vasara baigiu mokslus galesiu pamegint neturiu prasmes meluot, galiu surastyt darbu eiga jeigu domina, sunkus priejimas sakai? nuimi virsutine ir apatine apsaugines plastmases 3 varzciukai , generatoriaus dirzeli numeti nez kiek ten trukt itempeja uztenka atlaisvint, alkuninio skriemuli nuimi, susidedi zymes, atlaisvini paskirstymo dirzo itempeja nuimi dirza dedi nauja ir viska surenki ... dar nepaminejau, kad nuimamas ratas ir apsaugine plastmase (posparnis)atlenkiamas (jis tam reikalui speceliai turi lenkimo vieta padaryta, cia kad prieitum prie alkuninio skriemulio ir pan). jokiu komplikaciju nekilo man... gal but pats nesi megines keist tokiam variklui?
gedasjns
87 / 0
2013-03-28 21:45
Joooo, kam keisti rolikus, komplektą, užmetei naują diržą ir varai toli.. O čia tai taupimas.
Пользователь
2020-04-27 17:06
Sveiki. Susidūriau su dilema. Nusprendžiau pirkti S80 ir pagal savo kriterijus radau kol kas 2 varinatus. Pirmasis 2008-12 gimimo, 3l variklis, rida 160k, komplektacija gan plati, tik man nelabai patinka kad tokių metų ir dar plius awd. kaina 6, 3k. kitas variantas 2010 metų 3, 2 variklis 210k rida, komplektacijoj prifarširuota nuo iki išskyrus berakte sistemą ir po remonto sudėtos paprastos lempos (noretusi xenonu). beeet šita turi nappa odą, dynaudio garso sistemą. kaina 6, 5k. tai va, pagrindiniai skirtumai abieju tai metai, rida, kubatūra. pirma turi xenonus ir berakte sistema, bet antroji turi nappa odos salona ir dynaudio sistemą. Taip noretusi abi sujungt į vieną, būtų idealu. kurį variantą rinktumėtės jūs? Kaip tas nappa salonas ir dynaudio, verti dėmesio?
Пользователь
2020-04-27 19:13
Jeigu vien tik mieste važinėji, tai kam čia rūpesčius apsiimt su AWD ir nebijai žiemų imk ne AWD.
Пользователь
2020-04-27 19:25
2020-04-27
19:13 писал:
Jeigu vien tik mieste važinėji, tai kam čia rūpesčius apsiimt su AWD ir nebijai žiemų imk ne AWD.
Na taip, awd aš irgi nelabai gal ir nenorėčiau, bet fwd varianto rida man nelabai patinka 210k.., o awd 160k :/
Пользователь
2020-04-27 19:35
2020-04-27
19:13 писал:
Jeigu vien tik mieste važinėji, tai kam čia rūpesčius apsiimt su AWD ir nebijai žiemų imk ne AWD.
2020-04-27
19:25 писал:
Na taip, awd aš irgi nelabai gal ir nenorėčiau, bet fwd varianto rida man nelabai patinka 210k.., o awd 160k :/
Nu 50k yra skirtumas, gerai apmąstyk ir nuvažiuok kurią nors pažiūrėt, gal net nepatiks realiai arba kažką ne to rasi ir nuvažiuosi kitos pasiimt, nes čia kaip suprantu viena tau patinka dėl vienų priežasčių, kita dėl dar kitų, tai sunkus variantas, pats apsispręsk geriau, nes tu važinėsi
Ваше послание |
|