Пользователь
2012-02-11 09:59
turiu reno scenik 98 tdi.saltas vedasi atrodo normaliai, o kai pastovi2, 3 valandas labai ilgai reika sukinti, kartais uzsiveda, o kartais ir ne , nuseda akumas.kai tempi ant buksyro iskart uzsiveda.kazi kas gali buti?
assas
3586 / 0
2012-02-11 10:20
siurbly pasikeisk ir viskas bus vel gerai
Пользователь
2012-02-11 10:39
Jei siurblys butu parėjes tai šalta be šansu būtu užvesti aš taip galvoju
Пользователь
2012-02-11 10:42
Cia bus kita beda, ne siurblys, reiketu jums i diagnostika nuvaziuot
assas
3586 / 0
2012-02-11 10:43
nuseda tau kuras bet jei salta uzkuri kaip sakai gerai netinka tau sis varijantas tai reiskia plundzeris visai ant pabaigos kai pasyla metalas issiplecia ir svio
assas
3586 / 0
2012-02-11 10:45
pas tave ne alekroniniai purkstukai stovi pvz kaip 2000m kur konpas valdo na daugiau niekas nebus kaip tik siurblys
Пользователь
2012-02-11 10:47
2012-02-11
09:59 писал:
turiu reno scenik 98 tdi.saltas vedasi atrodo normaliai, o kai pastovi2, 3 valandas labai ilgai reika sukinti, kartais uzsiveda, o kartais ir ne , nuseda akumas.kai tempi ant buksyro iskart uzsiveda.kazi kas gali buti?
Atgalines eigos voztuvas gali but sugedes, tegul viska pasitikrina nes tikrai nekainuoja laikas tiek daug kiek kuro siurbli pasikeist
assas
3586 / 0
2012-02-11 10:48
2012-02-11
09:59 писал:
turiu reno scenik 98 tdi.saltas vedasi atrodo normaliai, o kai pastovi2, 3 valandas labai ilgai reika sukinti, kartais uzsiveda, o kartais ir ne , nuseda akumas.kai tempi ant buksyro iskart uzsiveda.kazi kas gali buti?
2012-02-11
10:47 писал:
Atgalines eigos voztuvas gali but sugedes, tegul viska pasitikrina nes tikrai nekainuoja laikas tiek daug kiek kuro siurbli pasikeist
salta sunkiai uzvestu
Пользователь
2012-02-11 10:57
2012-02-11
09:59 писал:
turiu reno scenik 98 tdi.saltas vedasi atrodo normaliai, o kai pastovi2, 3 valandas labai ilgai reika sukinti, kartais uzsiveda, o kartais ir ne , nuseda akumas.kai tempi ant buksyro iskart uzsiveda.kazi kas gali buti?
2012-02-11
10:47 писал:
Atgalines eigos voztuvas gali but sugedes, tegul viska pasitikrina nes tikrai nekainuoja laikas tiek daug kiek kuro siurbli pasikeist
2012-02-11
10:48 assas писал:
salta sunkiai uzvestu
zmogus parase kad saltas jam "atrodo", pabreziu atrodo kad vedasi normaliai, nemanau kad jis supranta kaip turi vestis masina, gali but ir siurblys kaltas bet gali but tokiu net bajeriu kaip kiti zmones uzmirsta pamineti kad antifriza varo i tepalus , o kiti is vis nemato kad pas juos taip yra, tai ka cia bekalbet apie tikslu gedimo diagnozavima
Пользователь
2012-02-11 11:05
2012-02-11
10:47 писал:
Atgalines eigos voztuvas gali but sugedes, tegul viska pasitikrina nes tikrai nekainuoja laikas tiek daug kiek kuro siurbli pasikeist
2012-02-11
10:48 assas писал:
salta sunkiai uzvestu
2012-02-11
10:57 писал:
zmogus parase kad saltas jam "atrodo", pabreziu atrodo kad vedasi normaliai, nemanau kad jis supranta kaip turi vestis masina, gali but ir siurblys kaltas bet gali but tokiu net bajeriu kaip kiti zmones uzmirsta pamineti kad antifriza varo i tepalus , o kiti is vis nemato kad pas juos taip yra, tai ka cia bekalbet apie tikslu gedimo diagnozavima:smartass:
mastyk logiskaj , jai parase kad auto salta vedasi ATRODO normaliai , o siltai net akumas numirsta , tj tikrai ne kuras sesta , o siurblys ant smerties
Пользователь
2012-02-11 11:12
2012-02-11
10:48 assas писал:
salta sunkiai uzvestu
2012-02-11
10:57 писал:
zmogus parase kad saltas jam "atrodo", pabreziu atrodo kad vedasi normaliai, nemanau kad jis supranta kaip turi vestis masina, gali but ir siurblys kaltas bet gali but tokiu net bajeriu kaip kiti zmones uzmirsta pamineti kad antifriza varo i tepalus , o kiti is vis nemato kad pas juos taip yra, tai ka cia bekalbet apie tikslu gedimo diagnozavima:smartass:
2012-02-11
11:05 писал:
mastyk logiskaj , jai parase kad auto salta vedasi ATRODO normaliai , o siltai net akumas numirsta , tj tikrai ne kuras sesta , o siurblys ant smerties
Iskart geriausiai paemi nieko neziurejes pakeitei siurbli ir vsio, jei ir po to nesiveda tada galima i metalo lauza varyt, nes pagal jus kitu gedimu nebuna
naudingas
4243 / 0
2012-02-11 11:20
jai kuras prastas pavaziavus kokiu 9 km sietai bake uzsinesa nuo nuosedu.cia asant tokiam salciui tokiu varijantu pakelese pvz vilniuj kas puse km.pvz as pasidares kad galeciau tas nuosedas prapust per slanga nes pasmane tai pat renkasi.o orentyras pas mane stovi pompike gumine kai ji nuo vakumo susitraukia tai jau geriau net nevesk prapuciu ir vel vaziuoju
assas
3586 / 0
2012-02-11 11:26
2012-02-11
11:20 naudingas писал:
jai kuras prastas pavaziavus kokiu 9 km sietai bake uzsinesa nuo nuosedu.cia asant tokiam salciui tokiu varijantu pakelese pvz vilniuj kas puse km.pvz as pasidares kad galeciau tas nuosedas prapust per slanga nes pasmane tai pat renkasi.o orentyras pas mane stovi pompike gumine kai ji nuo vakumo susitraukia tai jau geriau net nevesk prapuciu ir vel vaziuoju
o tenpiat sako greit uzzsikuria tai ir tada nesivestu jei filtras kistusi
Пользователь
2012-02-11 11:31
Elementaru kolega watson...Garantuoju kad pats paprasciausias mechaninis dalykas ir neverta ieskoti sinoj smegenu.NERA K..•..O..•..M..•P..•..R..•E..•..S..•..I..•..•J..•..O..•..S pakankamaos ir ji netgi zemesne uz taip vadinama kritine riba.JEI BUTU sudile siurblio plundzeriai tai ir buksyru silto neuzvestum......Argumentai:kompreija tiksliausiai matuojama saltam varikliui, nes karstame pasikeicia gali rodyt didesne arba kai isdile cilindrai kaip Tamstos atveju padideja tarpai seda kompresija iki tiek(pvz 17bar kai norma 27-31br o saltam butu ~28)kad karstas variklis sunkiai kuriasi.Tai pirmas ir pagr.pozymis kad sedus kompresija, gali pirma ja pamatuoti issukes pakaitinimo zvakes arba purkstuvus.Kainuos uz cilindra 15-20litu tokaiam aparatui.Siurblys tikrai negali buti, nebent dar purkstukai knisa pr.PAMATAVIMAS truks 15 minuciu ir zinosi realia priezasti.Pamegink pradet nuo sito, daugybe bereikalingai tavrke siurlius, purskalus, sukiojo degima ir t.t.vargo kai paprasciausiai nebuvo cilindruose kompresijos.Kai pamatuosi parasyk mums po kiek
Пользователь
2012-02-11 11:47
Priežastys priimtiniausios tai arba nusėda kuras arba kuro siurbly gedimas, dažniausiai taip būna.
naudingas
4243 / 0
2012-02-11 11:49
2012-02-11
11:20 naudingas писал:
jai kuras prastas pavaziavus kokiu 9 km sietai bake uzsinesa nuo nuosedu.cia asant tokiam salciui tokiu varijantu pakelese pvz vilniuj kas puse km.pvz as pasidares kad galeciau tas nuosedas prapust per slanga nes pasmane tai pat renkasi.o orentyras pas mane stovi pompike gumine kai ji nuo vakumo susitraukia tai jau geriau net nevesk prapuciu ir vel vaziuoju
2012-02-11
11:26 assas писал:
o tenpiat sako greit uzzsikuria tai ir tada nesivestu jei filtras kistusi
ta gerai uzkuri pradeda kura siurbt ir uzsinesa pvz vaziuojant.paskiau tos nuosedos gali atsileist pastovejus ar diena pasilus orui
naudingas
4243 / 0
2012-02-11 11:52
dar del oro gali but slangos per salcius ora papildomai daugiau praleidzia.tai pat visokios tarpines ir kitos vietos orui praeiti.o isiles dizelis (nes filrai buna sildomi) suskisteja ir oro ant karso motoro gali but kur kas daugiau nei ant salto
Пользователь
2012-02-11 11:55
Ar negalėtu kažkas būti su elektra?ir dar kai ijungi degima siurbly kažkas čirškia.buvau pas meistriuka, sako taip turi būti.sako tu nepirmas su tokia liga vienam siurbly perrinko ir forsunkes.kita diena atvažiuja ir sako tas pats velnias.
Пользователь
2012-02-11 11:57
Ar negalėtu kažkas būti su elektra?ir dar kai ijungi degima siurbly kažkas čirškia.buvau pas meistriuka, sako taip turi būti.sako tu nepirmas su tokia liga vienam siurbly perrinko ir forsunkes.kita diena atvažiuja ir sako tas pats velnias.o kompresija per viena diena negalėjo dingti
assas
3586 / 0
2012-02-11 11:58
varyk pas gera serviza ir paziures tau kas kaip nes cia mes ne extrasensai kokie per virtuala ka galejom ta patarem
naudingas
4243 / 0
2012-02-11 11:58
cirkst gali mescanizmai siurblio.jis irgi dirba kazka daro tik jai uzsvesta tai abejoju ar girdetum variklio triuksmas gi uzgostu tuos garsus
Пользователь
2012-02-11 12:00
2012-02-11
11:58 naudingas писал:
cirkst gali mescanizmai siurblio.jis irgi dirba kazka daro :)tik jai uzsvesta tai abejoju ar girdetum variklio triuksmas gi uzgostu tuos garsus
Matyt kai pasukat rakteli ant pakaitinimo tada cirskia, ar kaip kitaip yra???
Пользователь
2012-02-11 12:17
2012-02-11
11:58 naudingas писал:
cirkst gali mescanizmai siurblio.jis irgi dirba kazka daro :)tik jai uzsvesta tai abejoju ar girdetum variklio triuksmas gi uzgostu tuos garsus
2012-02-11
12:00 писал:
Matyt kai pasukat rakteli ant pakaitinimo tada cirskia, ar kaip kitaip yra???
gerai jeigu siurblys.tai jy remontuoti, ar kita pirkti.ir kiek tie malonumai man kainuotu?gal kas panasiai zino?
Пользователь
2012-02-11 12:24
2012-02-11
11:58 naudingas писал:
cirkst gali mescanizmai siurblio.jis irgi dirba kazka daro :)tik jai uzsvesta tai abejoju ar girdetum variklio triuksmas gi uzgostu tuos garsus
2012-02-11
12:00 писал:
Matyt kai pasukat rakteli ant pakaitinimo tada cirskia, ar kaip kitaip yra???
2012-02-11
12:17 писал:
gerai jeigu siurblys.tai jy remontuoti, ar kita pirkti.ir kiek tie malonumai man kainuotu?gal kas panasiai zino?
Gal Tu susalai?Tau aiskiai sako kad pradet nuo kompresijos matavimo nes siurblio remotas +degimo tikslus nustatymas kainuos kosmosa konkreciai nuo ~1000 iki ~5000 jei rimtam dyzelcentre tvarkysies.Betkuris normalus dieselspecas prades nuo kompresijos matavimo ir nuo purskalu tikrinimo bet tu pats ieskai bedu 10teriopai brangesniu.
assas
3586 / 0
2012-02-11 12:27
2012-02-11
12:00 писал:
Matyt kai pasukat rakteli ant pakaitinimo tada cirskia, ar kaip kitaip yra???
2012-02-11
12:17 писал:
gerai jeigu siurblys.tai jy remontuoti, ar kita pirkti.ir kiek tie malonumai man kainuotu?gal kas panasiai zino?
2012-02-11
12:24 писал:
Gal Tu susalai?Tau aiskiai sako kad pradet nuo kompresijos matavimo nes siurblio remotas +degimo tikslus nustatymas kainuos kosmosa konkreciai nuo ~1000 iki ~5000 jei rimtam dyzelcentre tvarkysies.Betkuris normalus dieselspecas prades nuo kompresijos matavimo ir nuo purskalu tikrinimo bet tu pats ieskai bedu 10teriopai brangesniu.:thumbdown:
na 5000lt tai cia turbut ne salone tiek nekainuotu su nauju siurbliu visas darbas.
Пользователь
2012-02-11 12:34
2012-02-11
11:58 naudingas писал:
cirkst gali mescanizmai siurblio.jis irgi dirba kazka daro :)tik jai uzsvesta tai abejoju ar girdetum variklio triuksmas gi uzgostu tuos garsus
2012-02-11
12:00 писал:
Matyt kai pasukat rakteli ant pakaitinimo tada cirskia, ar kaip kitaip yra???
tada as ja geriau i kusakoski salta uzvedes nuvarau negu 5000 lt kisiu
assas
3586 / 0
2012-02-11 12:38
2012-02-11
11:58 naudingas писал:
cirkst gali mescanizmai siurblio.jis irgi dirba kazka daro :)tik jai uzsvesta tai abejoju ar girdetum variklio triuksmas gi uzgostu tuos garsus
2012-02-11
12:00 писал:
Matyt kai pasukat rakteli ant pakaitinimo tada cirskia, ar kaip kitaip yra???
2012-02-11
12:34 писал:
tada as ja geriau i kusakoski salta uzvedes nuvarau negu 5000 lt kisiu
nekainuos tiek aisku cia niekas tau tikslei ir neatsakys kokia liga nes reikia viska realiai matyti kaip ir sako prades nuo konpresijos matavimo na daug ka paziures ir subegs suma bet busi kelis metus ramus jei dyzeli kokybiska pilsi tad ieskok rimtesniu meistru savo rajone ir sutvarkys ir poto cia parasyk kas buvo jei ras liga
Пользователь
2012-02-11 12:50
2012-02-11
12:17 писал:
gerai jeigu siurblys.tai jy remontuoti, ar kita pirkti.ir kiek tie malonumai man kainuotu?gal kas panasiai zino?
2012-02-11
12:24 писал:
Gal Tu susalai?Tau aiskiai sako kad pradet nuo kompresijos matavimo nes siurblio remotas +degimo tikslus nustatymas kainuos kosmosa konkreciai nuo ~1000 iki ~5000 jei rimtam dyzelcentre tvarkysies.Betkuris normalus dieselspecas prades nuo kompresijos matavimo ir nuo purskalu tikrinimo bet tu pats ieskai bedu 10teriopai brangesniu.:thumbdown:
2012-02-11
12:27 assas писал:
na 5000lt tai cia turbut ne salone tiek nekainuotu su nauju siurbliu visas darbas.
Be emotion tai Denso apskritai neardomi(Land Cruiser, Mazda, Nissan Patrol)anksciau tik vokietijoje restauruodavo, paskutiniu metu lenkai isigudrino ir LT auksarankiai uz kosmosa imasi "sutvarkyti".Isviso net is gamyklos remkomplektu nera tik vozuveliai keiciami .Greiciausiai pas kolega Lukas itariu, tai kaina ne mazesne nei varikkio kapitalkes (turiu minty visa siurbly naujom dalim).Nemaltu tai galetu i dieselservsa paskambint ir patikslintu.Kokia prasme gincytis kai zmogus tingi issukes pak.zvakes pamatuot kompresija ir parinasi del kosmoso.Ar uz keliasdesimt litu geriau pamatuot bar cilindruos ar geriau ieskot kosmoso, kai uzsiveda masina vos patraukus?
azazaz
15 / 0
2012-02-28 16:17
2012-02-11
12:00 писал:
Matyt kai pasukat rakteli ant pakaitinimo tada cirskia, ar kaip kitaip yra???
2012-02-11
12:34 писал:
tada as ja geriau i kusakoski salta uzvedes nuvarau negu 5000 lt kisiu
2012-02-11
12:38 assas писал:
nekainuos tiek aisku cia niekas tau tikslei ir neatsakys kokia liga nes reikia viska realiai matyti kaip ir sako prades nuo konpresijos matavimo na daug ka paziures ir subegs suma bet busi kelis metus ramus jei dyzeli kokybiska pilsi tad ieskok rimtesniu meistru savo rajone ir sutvarkys ir poto cia parasyk kas buvo jei ras liga
Koks automobilis ir galingumas kw?
kaina nuo 500Lt.
Parduodu, remontuoju, keičiu VIETOJE MAZDA 626, 323, Premacy nuo1998. . . DENSO kuro siurblius : RF-2A, RF-4F, 098300-0120, 096500-500. Suteikiu garantiją.
Pirmi požymiai gedimo: nesikuria karšta, blogai kuriasi karštas automobilis. Padidėjęs dūmingumas – balti tiršti dūmai su nesudeginto kuro kvapu, sunkiai kuriasi karštas variklis, pulsuoja apsukos, automobilis neima sūkių paspaudus gazo pedalą, gali sunkiai kurtis ir šaltas, bet tai būna gerokai rečiau, skverbiasi kuras ( nedelskit, kainuos pigiau ) Skambinkit konsultuojam nemokamai. Mazda dyzelinių kuro siurblių remontas diagnostika.
8635-86-088, 8621-88-168
kaina nuo 500Lt.
Parduodu, remontuoju, keičiu VIETOJE MAZDA 626, 323, Premacy nuo1998. . . DENSO kuro siurblius : RF-2A, RF-4F, 098300-0120, 096500-500. Suteikiu garantiją.
Pirmi požymiai gedimo: nesikuria karšta, blogai kuriasi karštas automobilis. Padidėjęs dūmingumas – balti tiršti dūmai su nesudeginto kuro kvapu, sunkiai kuriasi karštas variklis, pulsuoja apsukos, automobilis neima sūkių paspaudus gazo pedalą, gali sunkiai kurtis ir šaltas, bet tai būna gerokai rečiau, skverbiasi kuras ( nedelskit, kainuos pigiau ) Skambinkit konsultuojam nemokamai. Mazda dyzelinių kuro siurblių remontas diagnostika.
8635-86-088, 8621-88-168
Ваше послание |
|