Neste (49)
Поиск на форуме
Посланий | Ответов | Автор | |
---|---|---|---|
Citroen C5 2,0 HDI ar MB W220 E 220 CDI
Kura visada pilu tik neste degalinėse.
|
23 |
15-01-11 |
|
koki tepala pilate, ir kokios jo savybes?
bent mobil, elf, neste, total
|
236 |
10-06-13 |
|
koki tepala pilate, ir kokios jo savybes?
neste 1 5W50 o sis tepalas kaip?
|
236 |
10-06-13 |
|
koki tepala pilate, ir kokios jo savybes?
tai sakai, kad neste geri, tai kaip manai ar verta pilti 10w40 pusiau sintetinius neste ar kitu paieskot, nes daug vazineju(uz miesto)?
|
236 |
10-06-13 |
|
gal zinot kur paprastas dujas reguliuoja?
30 lt vilniuj kauno gatvej prie neste '"deg.
|
8 |
naudinga..
10-04-30 |
|
gal kas zino kokie tepalai pilami i lexus is 220d?
Patikek neste yra vescius, buvau neste alyvos kursuose, pristatyme, seminare.. Ne uzpudrino smegenis, o tikrai irode kodel verta pasirinkti neste alyva, pervartem visus blankus su palyginimais konkurentu artimiausiu, nagrinejom alyvu meginius.. Jin tik pas mus pigi, nes eksportas netoli i LT, kitose salyse pakainuoja.. Bet as vistiek teikiu pirmenybe castrol (ne del reklamos)..
|
26 |
11-10-03 |
|
pirkciau dyzelio iki 100lL
zinau turi draugas LUKOILAS ir drauge neste kiek tik nori kanistrais vezk manau kiekvinam mieste rasi
|
5 |
14-04-24 |
|
mecedes c klas 2002 metu>
nebutinai is statoil, svarbu nepilt neryskaus dyzeliaus.Pats pilu is neste ir viskas ciki dar geriau nes pigiau iseina
|
22 |
09-11-25 |
|
alyva
neste 1 5W50 tepalas kaip sis tepalas ar naudojate kas?sako padeda nuo kompensatoriu snekejimosi?dekui uz nuomone
|
6 |
10-07-07 |
|
koki tepala pilate, ir kokios jo savybes?
niekada nesuprasiu tokiu dalyku, valvoline ar neste 10w40 kainuoja po 14lt uz litra, sutaupyti 14lt ir pilti prasta tepala, nesuvokiamas dalykas.
|
236 |
10-06-13 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
Visiški kliedesiai, atėjo laikas tikriausiai tavo siurbliui ir tiek. Įsipilk į bačioką neste pro ir kitų degalinių kurus. suprasi už ką moki.
|
14 |
Andrius
16-02-26 |
|
Kuro sanaudos 2.0
Tepaliukai norma, dyzelinas pilamas is neste, per vakar ir siandiena su 20litru nuvazevau 260km, bet kelio ruozas buvo autostrada.
|
10 |
16-11-21 |
|
gal kas zino kokie tepalai pilami i lexus is 220d?
neste geros ? ner brangios jos 5litrai apie 99lt iseina pirkau 4 litrus 71 lt ir 1 litra 28lt
|
26 |
11-10-03 |
|
koki tepala pilate, ir kokios jo savybes?
O kaip neste tepalai teko jais pasidometi , tai gana neblogi atsiliepimai apie juos, ir kaina pieinama daugeliui, ka jus pakomentuosit?
|
236 |
10-06-13 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
visalaik volvaka girdziau is jozitos, dabar 2x uzpylus neste pro uzsikirto purkstukas, pradejus googlint rada sita tema, aisku gal sutapimas... bet va
|
14 |
16-02-26 |
|
Nebrangus,neprabangus,jaunatviskas automobilis. Ka patarsit chebra?
as alytui ant sankryzos prie neste degalines, nakti kai atchujarinau, viskas super gavos, bet dar uz ~100m uzsiziebe mentu svytureliai, tada kainavo man 400lt mentam ant pietu
|
238 |
11-07-24 |
|
Nebrangus,neprabangus,jaunatviskas automobilis. Ka patarsit chebra?
as alytui ant sankryzos prie neste degalines, nakti kai atchujarinau, viskas super gavos, bet dar uz ~100m uzsiziebe mentu svytureliai, tada kainavo man 400lt mentam ant pietu
|
238 |
11-07-24 |
|
koki tepala pilate, ir kokios jo savybes?
Idomi nuomone del neste! Tai gamintojas tiekiantis Europos rinkai 40proc baziniu alyvu! O kazkas bando irodineti kad jie naudoja rusiskas bazines alyvas. Juokingiau negu juokinga, kartais nezinant faktu deretu patyleti... O del Exrate - be graziu uzrasu su specifikacijomis ir reklamu per BTV kol kas nieko zinomo ir pasiteisinusio joje nera, skirtingai nei "rusiska" neste. Pramoniniu alyvu srityje exrate - visiskas nulis. Su lengvuju - kol nera faktu - snekama tik teoriskai ir marketingo terminais. Vienintelis tikras faktas apie neste yra tas, kad ji pati negamina mineraliniu baziniu alyvu. Is kitos puses, neste asortimente mineralines alyvos uzima niekingai maza dali, dauguma produktu daromi naudojant EXVI ir PAO sintetines ar visiskai sintetines bazines alyvas, kurias gamina pati neste. O del alyvu pritaikymo kiekvienam auto - su 10W... aisku bus didesniu ar mazesniu sunkumu prie -25, su ...30 klampos alyva tiketinos problemos pagyvenusiam varikliukui (nors mano 300k pravaziavusi vectra kuo puikiausiai pasitenkino ir 5W30 alyva ir dapilti neteko). Dabar ji pravaziavusi 350k, supilta visiska sintetika is neste - CITY PRO 5W40, jokiu skundu nera, dapilt nereikia. Nors keiciu saziningai po 10000-12000. Taigi rimtieji specialistai-marketingistai is extrate - siek tiek ziniu praverstu pries dedant i suns dienas rimtus produktus. Juolab kad patys dar nieko neirodet nei sau nei liaudziai Jei kam reikia patarimu parenkant alyva konkreciam auto - rasykit i [email protected], pakonsultuosiu ir pasiulysiu ka naudoti, kad problemu nebutu ir pinigu neisleistumet daugiau nei verta.
|
236 |
10-06-13 |
|
Ar jautrus bmw e46 320d 110kw varikliai kurui?
Tu nori baltarusika suda pilt ar kaip? Pili is neste ir nesuki galvos arba dar ekonmiskesnis variantas is Jozitos. Nebent gauni perpus pigiau, tai tada ir kila tokie klausimai.
|
4 |
15-08-26 |
|
koki tepala pilate, ir kokios jo savybes?
neste priklauso nestei .o motec priklauso statoil .nebuk garantuotas gad cia labai gera alyva, nes principas tas pats .kuom skiresi optima linija alus nuo cento alaus ar norfa alaus?
|
236 |
naudinga..
10-06-13 |
|
auto projektai
Cia geriausias momentas- besivalkiojant po garazus pasibaige benzas, tik atvaziaves i zaprafke supratau kad masinos spalva labai gerai isipaiso i neste degeliniu bendra vaizda, cia buvo neplanuota
|
1792 |
10-10-27 |
|
koki tepala pilate, ir kokios jo savybes?
Pavaro ant neste, tie, kam nepatinka geri tepalai uz salyginai mazesne kaina Elf yra rimta tepalu firma, renault ir daugumai prancuzu, italu pilama jau is gamyklos.Tai nera pigus, prasti tepalai kaip pemco, motec ir visa kita iki 10lt uz litra.
|
236 |
10-06-13 |
|
koki tepala pilate, ir kokios jo savybes?
Gerai teigia, isgauna berods BP, neste, Mobilas ir berods Castrol, taciau dauguma tepalu savybiu ir priklauso nuo i juos dedamu priedu, taip, kad kuo pigesni negali buti tuo paciu ir geriausi ar geri.... Tepalo litras nuo 12lt bent
|
236 |
10-06-13 |
|
Degalu kainos
Sveiki turiu toki biski kvailoka klausima, nesmerkit , pastebejau , kad neste oil degalinese, duju kaina yra zimiai mazesne nei kitose degalinese (skirtumas apie 10 - 12ct), taigi noriu paklaust ar cia jau kaina duota su nuolaidu kortele ar be? Ir kur geriausiai butu piltis dujas Vilniuje? aciu uz atsakymus
|
10 |
14-09-21 |
|
Passat b4 tdi uzvedimas
Nzn, kokia ten norma to zibalo, bet jis siurbliui nieko nepadarys.. Nors ir benzas, jei sako 1ltr ant 20ltr saleros, tai irgi nieko nepadarys.. Dbr reklamuoja neste degalines, jose tipo saliura arctik su 2 snaigem.. Tokio uzsipilk ir nereiks jokiu zibalu ir benzu.. Statoilo manau, taippat gera..
|
45 |
10-11-30 |
|
koki tepala pilate, ir kokios jo savybes?
Zinau , kad nauji tepalai EXRATE pasirode - pagaminti tikrai Vokietijos gamykloje , importuoja "Kelias" servisu tinklas , dabar akcija , keitimas nemokamas ir sintetika 5W-40 po 10 Lt , siaip litras bakeliuose po 17 Lt. Manau tikrai apsimoka , jeigu gamintojas rekomenduoja pilti pusiau , arba pilna sintetika . Gamintojas viska apgalvoja - reikia vadovautis JO nurodymais , jeigu Long - Live tai toki ir reikia pilti . Tarp kitko neste-Pro turi Long-Live gan gera kaina ir , tepalu gamintojas atsako ...Pirkit ne Turguj , ar uz kampo ...pirkit imonej ir turesit visada garantija neste tepalai yra gaminami naudojant Rusišką bazinę alyvą, kuri yra agresyvi turinti daug sieros, ko pasekoje kaupiasi dervos ir kiti degimo produktai karteryje. neste yra lokalinis skandinavijos rinkai pritaikytas produktas, daugiausiai parduodamas suomijoje, bet nera pagrindinis neste kompanijos verslas. EXRATE ALYVA : 1.pagaminta vokietijoje 2.40m. gamybos tradicijos 3.gamykla turinti iso 9000 ir kitus kokybės standartus 4.gamyba vykdoma tiksliai pagal sukurtas formules naudojant pačios aukščiausios kokybės priedus 5.gamykloje darbuotojai dirba po 20m. Ir yra aukščiausio lygio savo srities specialistai 6.kiekvienas išleistas produktas turi savo identifikacijos numerį, pagal kurį galima atsekti kada ir kaip gamintas 7.kiekvieno maišymo metu yra imami kokybės mėginiai ir kiekvieno proceso metu jie fiksuojami 8.kiekviena partija yra papildomai tikrinama išpilsčius 9.bakelis yra 5ltr o ne 4ltr o tai daug patogiau ir pigiau negu pirkti 4+1ltr Tepalų ateitis ne žinomuose brenduose o kainoje ir kokybėje
|
236 |
10-06-13 |
|
ope astra
manau naujasniem opelem yra dureles tos nes rode per tv. o kura pilam is degaliniu is neste deliuvio , tik kad kai nusipirkom meistrai keite kuro fitra sake kad buvo raudonas kuras na blogai labai sake manau anie seimininkai vazinejo su raudonu kuru
|
31 |
13-04-05 |
|
Dyzeliniuose degaluose 5% biodegalu priedas,ar kas pastebejo jog masinos variklis prastai betraukia
bl nuvaziuok i orlean degaline isipilk to eko bendzo ir dyzelio ir galesi zvengt tapke mindamas iki dugno nuvaziuok i statoil ar neste ir ten rasi priemaisu su vandeniu 12 15procentu paziuresi ar bepavaziuosi isvis dusta trukciaja visi triperiai nuo ju to brudo su vandeniu paverstu kita hemija kad nieks nepastebetu
|
22 |
12-03-21 |
|
gal kas zino kokie tepalai pilami i lexus is 220d?
su tais seminarais isgire savo produkcija ir fsio .cia kaip mazda tegia kad maziausiai gendanti , bet toyota irgi maziausiai gendanti , o hundajus visai negenda kiekvienas gire savo produkcija .siaip nestei pvz konkurencinga statoil alyva is tu paciu krastu kilus kodel visi uzsicikline ant tos neste?
|
26 |
naudinga..
11-10-03 |
|
mazda millenia
Nepabandęs nesužinosi ar verta bijot. Aš ir bijojau, bet žinojau kad atitinkamai ją prižiūrėsiu ir turėtu viskas būti gerai. Tai ir yra jau 5 metai Sakau svarbu laiku tepalus keisti, aš kas 8 tūkst.km. keičiu neste sintetinius. O kas dėl elektros tai išvis jokių problemų nebuvo. Langai, sėdynės, veidrodėliai, vairas, stoglangis kaip veikė taip veikia
|
9 |
12-01-09 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
. Nuo 2015 m. lapkričio mėn pildžiau tik neste OIL PRO dyzeliną -37 C. Pasidaviau reklamos įtakai. Nors per paskutinius ketverius-penkerius metus pildžiau tik Statoil degalinėse. Prieš savaitė ieškodama spidometro „Gliukų“ priežasties, ant šilto variklio paspaudžiau du kartus akceleratoriaus pedalą iki galo 1-2 sek., panašiai kaip daroma per techninė apžiūrą. Antra karta paspaudus ir pasiekus 5000 aps/min, variklis užgeso......... Kiti bandymai užvesti variklį buvo visiškai bergždžios. Pagalvojau gal orą kur „pagavo“, nes prieš savaitė keičiau filtrą ir vamzdelyje prie kuro siurblio pastebėjau keletą oro burbuliukų. Atsukau nuo „forsunkių“ 4-os vamzdelius....... iš dvejų purškę kuras o iš kitų dvejų, ne..... Tada supratau kad kuro siurbliui 99 proc. „AMĖN“. Iškviečiau „tralą“, ir į servisą. Diagnoze: kuro siurblio plunžeriui užsikirtus, nulūžo alkūninė lėkšte ir deformavosi kryžmė. O priežastis labai paprasta- intensyvesniam plunžerio darbui pritrūko sutepimo, kurio aprūpinti turi pats dyzelinas, todėl plunžeris stipriau įkaitęs užsikirto, kuo pasekoje kuro siurblio keitimas, nemažos finansinės išlaidos įr daug kitų nepatogumų. Anamnezė: neste OIL PRO dyzelinas -37 C nebetinkamas dyzelinių variklių intensyvesnei eksploatacijai, pvz.: mieste ar greitkelių važiavimui, arba techninės apžiūros atlikimui, dėl nepakankamų tepamųjų savybių, nes beveik visi įprastam dyzelinė buvę riebalai įr parafinai, kurie reikalingi kuro siurbliu sutepimui pašalinti, kad neužšaltų iki -37C. P.S. Kas nematė kaip atrodo neste OIL PRO dyzelinas -37 C, paaiškinu: visiškai skaidrus kaip degtinė. .
|
14 |
16-02-26 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
Sveiki, ačiū už nuomonę. neste Pro Diesel pasižymi puikiomis tepumo savybėmis. Tepumo nustatymui naudojamas ISO sertifikuotas testas (EN ISO 12156-1) kurio angliškas pavadinimas - High Frequency Reciprocating Rig (HFRR). Pagal LST EN 590 standartą dyzelinio kuro tepumas turi būti ne daugiau kaip 460 μm/60ºC (išskirtinai Pro Diesel šis parametras pagal WWFC yra max 400 μm/60ºC) , o Pro Diesel tepumo vidutinis dydis yra apie 350 μm/60ºC, kas reiškia, kad šios Pro Diesel savybės yra geresnės už LST EN 590 standarto normas visu ~100 punktų. Galime atlikti Jūsų automobilio bake (jei dar jo turite) esančio kuro laboratorinius tyrimus. Ar būtų galima su Jumis susisiekti ir sutarti mėginio paėmimo detales? Jei taip, tuomet labai laukiame el. pašto adreso arba tel. numerio. Geros dienos, UAB „neste Lietuva“ Tiekimo ir didmeninės prekybos skyrius didmena eta neste.com
|
14 |
16-02-26 |
|
gal kas zino kokie tepalai pilami i lexus is 220d?
Tai kad jis is medzio iskrites.. Geriausia pilt tai ka pyle ankstesnis masinos savininkas, ant masinos (lipdukai, cedeliai) gal islike, arba atzymos techninio aptarnavimo knygelej..? jei nerasi jokiu duomenu apie pries tai piltus tepalus- pvz jei buves savininkas pyle pvz. casrtol 5w40, tai nebus didele nuodeme jei tu pasirinksi pilt 5w30 neste, castrol ar mobil.. (manau kad tikrai nesidairysi pigiausiu esanciu lentynoj lexusa ivaldes)
|
26 |
11-10-03 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
Nuo 2015 m. lapkričio mėn pildžiau tik neste OIL PRO dyzeliną -37 C. Pasidaviau reklamos įtakai. Nors per paskutinius ketverius-penkerius metus pildžiau tik Statoil degalinėse. Prieš savaitė ieškodama spidometro „Gliukų“ priežasties, ant šilto variklio paspaudžiau du kartus akceleratoriaus pedalą iki galo 1-2 sek., panašiai kaip daroma per techninė apžiūrą. Antra karta paspaudus ir pasiekus 5000 aps/min, variklis užgeso......... Kiti bandymai užvesti variklį buvo visiškai bergždžios. Pagalvojau gal orą kur „pagavo“, nes prieš savaitė keičiau filtrą ir vamzdelyje prie kuro siurblio pastebėjau keletą oro burbuliukų. Atsukau nuo „forsunkių“ 4-os vamzdelius....... iš dvejų purškę kuras o iš kitų dvejų, ne..... Tada supratau kad kuro siurbliui 99 proc. „AMĖN“. Iškviečiau „tralą“, ir į servisą. Diagnoze: kuro siurblio plunžeriui užsikirtus, nulūžo alkūninė lėkšte ir deformavosi kryžmė. O priežastis labai paprasta- intensyvesniam plunžerio darbui pritrūko sutepimo, kurio aprūpinti turi pats dyzelinas, todėl plunžeris stipriau įkaitęs užsikirto, kuo pasekoje kuro siurblio keitimas, nemažos finansinės išlaidos įr daug kitų nepatogumų. Anamnezė: neste OIL PRO dyzelinas -37 C nebetinkamas dyzelinių variklių intensyvesnei eksploatacijai, pvz.: mieste ar greitkelių važiavimui, arba techninės apžiūros atlikimui, dėl nepakankamų tepamųjų savybių, nes beveik visi įprastam dyzelinė buvę riebalai įr parafinai, kurie reikalingi kuro siurbliu sutepimui pašalinti, kad neužšaltų iki -37C. P.S. Kas nematė kaip atrodo neste OIL PRO dyzelinas -37 C, paaiškinu: visiškai skaidrus kaip degtinė.
|
14 |
16-02-26 |
|
gal kas zino kokie tepalai pilami i lexus is 220d?
Ai dar ka norejau pasakyt, ignoruok tokias emblemas, nakleikes po kapotu kad "bmw recomends castrol, peugeot recomends total, lexus/toyota recomends ???" cia naujos masinos isleidimo i gamyba metu ispirkta reklama, nebutina pirkti rekomenduojama alyva, nes yra pirkt ir geresniu.. Man asmeniskai is tikro labai limpa castrol alyva, nes labai didelis jos klampumo pasirinkimas (kainos aisku ziaurios..), dar neste alyvos, nes arciausiai Lietuvos gaminamos ir yra galimybe isigyt pilstomoj taroj pigiau.. (nekalbu apie lenku is atrabotkes perdirbamas alyvas taksistu pamegtas nes uz kapeikas)..
|
26 |
11-10-03 |
|
RVS technologija
vnzodziu per praitas dvi savaites panaudojau RVS master ant savo 1985 metu kupes 1.8 variklio. prabegus 300 000km, ir girdejosi toks metalinis tiksejimas kol salta. paskui jis pradejo girdetis ir kai silta. uzpyliau rvs pagal visas instrukcijas, viskas, nei garselio, nei kai salta, nei kai karsta. o tas tiksejimasbuvo tikrai garsus, jau nervuodavo konkreciai. kaina aisku, dvi bonkes rvs , rvs variklio praplovejas, tepalo filtrai du, neste tepalai be priedu 5 litrai, ir dar dabar reikia i naujus tepalus pakeisti gerus. gaunasi apie 300-400 litu suma. bet variklis - malonu klausyti is ryto. ps auto be duju. pirkau autoaibej vilniuj
|
4 |
10-03-07 |
|
xado,rvs ir panasus priedai
vnzodziu per praitas dvi savaites panaudojau RVS master ant savo 1985 metu kupes 1.8 variklio. prabegus 300 000km, ir girdejosi toks metalinis tiksejimas kol salta. paskui jis pradejo girdetis ir kai silta. uzpyliau rvs pagal visas instrukcijas, viskas, nei garselio, nei kai salta, nei kai karsta. o tas tiksejimasbuvo tikrai garsus, jau nervuodavo konkreciai. kaina aisku, dvi bonkes rvs , rvs variklio praplovejas, tepalo filtrai du, neste tepalai be priedu 5 litrai, ir dar dabar reikia i naujus tepalus pakeisti gerus. gaunasi apie 300-400 litu suma. bet variklis - malonu klausyti is ryto. ps auto be duju.
|
8 |
11-02-14 |
|
del tepalu pasirinkimo
ko nesupranti zmogus parase kokie priklauso varikliui, sintetika pilk 5w40 niekada neprasausi, kastuos apie 40euru kazkur tie tepalai plius filtras. Jei padrostas ir degina tada pusiau sintetinius 10w40, ziema zinoma geriau mazesnio klampumo, bet arteja vasara tai uzteks ir situ 10w40. nepilk ten pemko ar kitokiu kur iki 20euru kastuoja 5litrai ir tiek, nes ten nlb tepalas yra, nebent auto neketini ilgai vazineti. O siaip siulau pasiskaityti apie klampumus variklio alyvos ir gamintojus, castrol, motul, neste, mobil ir dar keletas kitu kuriuos galima pirk neprasausi, siaip autoaibeje man minejeo kad aceit nauji peugeot citroen isvazineja su Total tepalais is gamyklos, ar tai tiesa nezinau, bet pezui 1.9 varikliui gerai sueina.
|
30 |
15-03-05 |
|
Corolla Verso, nepraeina tech. per didelis CO
Sveiki kolegos. Tokia situacija su mano Toyotele. 2002, 1.8l, benzinas. Didelis CO kiekis, kai paspaudzia ant gazo tai ir padumija gerai, baisus dvokas. Ant tusciu apsuku i norma is biedos telpa bet ant >2000 rpm virsija nejuokingai, jei gali buti tik 0.2 tai pas mane 4.6. O pakeista daug kas duslintuvas, katalizatorius, abu lambda zondai, oro filtras, alyva, zvakes. Meginau ir E85 pilti ir neste 98, ne ka padejo. Oro mases davyklis gerai rodo apie 2 gr. Lambda irgi gyvi buvo bet nusprendziau i naujus iskeisti. Katalizatoriu isidejau Dieze (Vilniuje). Nezinau ka dar besugalvoti, kruva mechaniku apskambinau bet kai jie suzino, kad pas mane ne visu mylimas dyzelis, o kosminiu erdvielaiviu technologijomis veikiantis benzininis variklis - uzjaucia ir nieko negali padeti. Nebent alyvos ziedu keitimas padetu bet ir tai negarantas, o kapitalinis variklio remontas turbut kainuotu kaip pats auto. Tiesiog niekas nenori apsiimti. Pats variklis gan retas Lietuvoje, vienas sake, kad uz toki mokejo apie 500 eur. Gal kam buvo panasi situacija? Ant visu cilindru kompresija apie 11 bar, virs 150 psi. Valgo alyva, apie 700 ml/1000km. Vat kaip nutiko, kai norejau saziningai tech. pereiti.
|
23 |
21-04-15 |
|
Corolla Verso, nepraeina tech. per didelis CO
Sveiki kolegos. Tokia situacija su mano Toyotele. 2002, 1.8l, benzinas. Didelis CO kiekis, kai paspaudzia ant gazo tai ir padumija gerai, baisus dvokas. Ant tusciu apsuku i norma is biedos telpa bet ant >2000 rpm virsija nejuokingai, jei gali buti tik 0.2 tai pas mane 4.6. O pakeista daug kas duslintuvas, katalizatorius, abu lambda zondai, oro filtras, alyva, zvakes. Meginau ir E85 pilti ir neste 98, ne ka padejo. Oro mases davyklis gerai rodo apie 2 gr. Lambda irgi gyvi buvo bet nusprendziau i naujus iskeisti. Katalizatoriu isidejau Dieze (Vilniuje). Nezinau ka dar besugalvoti, kruva mechaniku apskambinau bet kai jie suzino, kad pas mane ne visu mylimas dyzelis, o kosminiu erdvielaiviu technologijomis veikiantis benzininis variklis - uzjaucia ir nieko negali padeti. Nebent alyvos ziedu keitimas padetu bet ir tai negarantas, o kapitalinis variklio remontas turbut kainuotu kaip pats auto. Tiesiog niekas nenori apsiimti. Pats variklis gan retas Lietuvoje, vienas sake, kad uz toki mokejo apie 500 eur. Gal kam buvo panasi situacija? Ant visu cilindru kompresija apie 11 bar, virs 150 psi. Valgo alyva, apie 700 ml/1000km. Vat kaip nutiko, kai norejau saziningai tech. pereiti.
|
1 |
21-04-15 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
Man regis, kad problema ne dyzeline, o pacio galvoje, Kas saltame variklyje kelia apsukas iki 5000? Gerai, kad variklis nenusprogo...
|
14 |
kds
16-02-26 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
man tai idomu, koki cia dyzeli uzsuko iki 5000rpm.Pas mano audi PD raudona ant 4200rpm.pas toyota D4D irgi ne kazka auksciau...Virsijus apsukas uzlenkt galima ka tik nori.Beje, kai ejau TA su audi, tai pasake paspaust ne maziau 3000rpm, tikrai ne iki dugno
|
14 |
maumas
16-02-26 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
O su kokiu bolidu atlikote sita eksperimenta?
|
14 |
16-02-26 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
Kliedesiai..važinejau per visus didziuosius šalčius tik šituo dyzelinu, prasuku apie 5000 km per menesi, masina drožiama pastoviai, nes valdiška, ir viskas puikiai dirba kaip dirbo, mašina passat b5 tdi 81kW.
|
14 |
16-02-26 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
Šitoj vietoj tegul dumina kiek nori, jei tiek leidžia įstatymas tikrai neketinu lįst kažką ten valyt O dėl kuro - chebrytė - mturiu klausimą - o kokio velnio jis pilat tą iki -37 jei temperatūra praktiškai nebuvo nukritus žemiau -20?
|
14 |
16-02-26 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
jei tepalus padegina, tai per egr'a prinesa dumblo i isiurbimo kolika ir is dalies uzkisa ji.Isardzius ir iskrapscius ta kakuti bent kokiem metam butu ramu.Cia, aisku, jei forsunkes gerai dirba ir kuro norma gera.Kur tau nedumys, jei isiurbimas per ouse uzakes
|
14 |
maumas
16-02-26 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
visiska nesamone , kai tavo siurbli papuola dyz, tai jau iki +15min susyla, sandara pirma isiaikyk
|
14 |
16-02-26 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
Tas tai keista, nes maniškius abudu dizelius gerokai virš 3 kRPM užsuko per TA. Maverickas tai išvis apsišiko dūmais
|
14 |
16-02-26 |
|
!!! PAVOJINGAS DYZELINAS- neste OIL PRO dyzelinас -37 C !!!
Šiaip aš tai dar benzo biški įpilu į baką Linksmiau žiema dizeliukui pasidaro dirbti
|
14 |
16-02-26 |