pagrindinio dirzo keitimas.

Создал Пользователь 2012-12-02
2012-12-02 13:58
sumasciau kad butu gerai pasikeisti variklio dirza, eiga mazdaug aiski, bet tarkim kas nutinka jei negerai uzdedi ar ka sumaisai? gal galima aprasyti kas kaip ar kokia nuoroda numeskit. vectra c 1.8 benzinas.
2012-12-02 18:40
nu blyn niekas nekeite? ar tik pasibart mokam? tada barames, gal is simto nors vienas pasakys.
2012-12-02 18:46
писал: ..
ble kiek kainuos lektuvo bilietas.bankrotas is kart. geriau pasakok kas kaip. as skupus , geriau noriu pasidaryti pats, nebent nepasakosit kaip ir teks moketi :(
2012-12-02 18:56
писал: ..
blyn butu 300 lt, tai nieko nedarytai.
2012-12-02 19:02
писал: ..
kaip tas mietkes padaryti? komplekte eina 2 rolikai, itempejas , ? atrodo , ir dirzas. yra toks sudukas pirkti kur abu sukabina . toliau, mietkes teoriskai turi buti ant variklio?toliau eina mietke ant dirzo ir vel ant variklio? gerai bus gamikliskos mietkes? supratot padrika rastleva?
2012-12-02 19:05
писал: ..
2012-12-02 19:02 писал: kaip tas mietkes padaryti?:shocking: komplekte eina 2 rolikai, itempejas , ? atrodo , ir dirzas. yra toks sudukas pirkti kur abu sukabina . toliau, mietkes teoriskai turi buti ant variklio?toliau eina mietke ant dirzo ir vel ant variklio? gerai bus gamikliskos mietkes? supratot padrika rastleva?:lol::lol::lol:
ant skriemulio turetu buti mietke padaryta.ikirsta tokia lyg butu..gamykliska mietke.tada kita mietke ant bloko variklio kazkaip tai padaryta.ir jas dvi reik sutapatinti kad butu viename lygmenyje.ziurek gal yra tokios mietkes
2012-12-02 19:05
писал: ..
krize, krize. ziurek - dirzelio pakeitimas apie 160 svaru. o ant kiemo yra dvi jau 320 svaru, plius komplektai kaskur apie 120 svaru kaskur vienas, jei nesudetinga, tai kam metyti pinigus, juk savaites alga, todel jum ir krize kad netaupot
2012-12-02 19:06
писал: ..
2012-12-02 19:02 писал: kaip tas mietkes padaryti?:shocking: komplekte eina 2 rolikai, itempejas , ? atrodo , ir dirzas. yra toks sudukas pirkti kur abu sukabina . toliau, mietkes teoriskai turi buti ant variklio?toliau eina mietke ant dirzo ir vel ant variklio? gerai bus gamikliskos mietkes? supratot padrika rastleva?:lol::lol::lol:
pasidarik savo metkes ir vsio, su baltu korektorium.
2012-12-02 19:07
писал: ..
2012-12-02 19:02 писал: kaip tas mietkes padaryti?:shocking: komplekte eina 2 rolikai, itempejas , ? atrodo , ir dirzas. yra toks sudukas pirkti kur abu sukabina . toliau, mietkes teoriskai turi buti ant variklio?toliau eina mietke ant dirzo ir vel ant variklio? gerai bus gamikliskos mietkes? supratot padrika rastleva?:lol::lol::lol:
2012-12-02 19:05 писал: ant skriemulio turetu buti mietke padaryta.ikirsta tokia lyg butu..gamykliska mietke.tada kita mietke ant bloko variklio kazkaip tai padaryta.ir jas dvi reik sutapatinti kad butu viename lygmenyje.ziurek gal yra tokios mietkes
tai pala , suziurai gamiklines mietkes dirza nuemes? tai kam tas melynas sudukas? galvojau kisi ji o tada dirza nuemi, netaip?
2012-12-02 19:13
писал: ..
abaldiet. aisku , dirza nujami, sustatai pagal gamiklines mietkes, kurios yra trys, jai manualas nemeluos , suverzi kiek turi buti nm , dedi dirza.prasuki 3 kartus ir viskas, taip paprasta?
2012-12-02 19:15
писал: ..
2012-12-02 19:13 писал: abaldiet.:lol::lol: aisku , dirza nujami, sustatai pagal gamiklines mietkes, kurios yra trys, jai manualas nemeluos , suverzi kiek turi buti nm , dedi dirza.prasuki 3 kartus ir viskas, taip paprasta?:shocking:
nu taip...tik svarbu kad tos 3 mietkes butu vienam lygmeni..ir viskas!vienoj linijoj, kaip cia pavadint.tada degimas tiks, kursis ir tt
2012-12-02 19:22
писал: ..
2012-12-02 19:13 писал: abaldiet.:lol::lol: aisku , dirza nujami, sustatai pagal gamiklines mietkes, kurios yra trys, jai manualas nemeluos , suverzi kiek turi buti nm , dedi dirza.prasuki 3 kartus ir viskas, taip paprasta?:shocking:
писал: ..
benzininiai ecotecai lyg ir dohc ir su grandine
2012-12-02 19:29
писал: ..
2012-12-02 19:22 писал: benzininiai ecotecai lyg ir dohc ir su grandine:lol:
писал: ..
raso ant virsaus ecotec kodas z1.8 xe
2012-12-02 19:31
писал: ..
2012-12-02 19:13 писал: abaldiet.:lol::lol: aisku , dirza nujami, sustatai pagal gamiklines mietkes, kurios yra trys, jai manualas nemeluos , suverzi kiek turi buti nm , dedi dirza.prasuki 3 kartus ir viskas, taip paprasta?:shocking:
2012-12-02 19:15 писал: nu taip...tik svarbu kad tos 3 mietkes butu vienam lygmeni..ir viskas!vienoj linijoj, kaip cia pavadint.tada degimas tiks, kursis ir tt
chim tik neaisku, tas melynas sudukas ir yra pries nuimant dirza kad nepabektu, tai taip gaunasi kad per laika pabega? ir pats dirzas neturi kokiu siurprizu, visas vienodas?
2012-12-02 19:37
2012-12-02 19:13 писал: abaldiet.:lol::lol: aisku , dirza nujami, sustatai pagal gamiklines mietkes, kurios yra trys, jai manualas nemeluos , suverzi kiek turi buti nm , dedi dirza.prasuki 3 kartus ir viskas, taip paprasta?:shocking:
2012-12-02 19:15 писал: nu taip...tik svarbu kad tos 3 mietkes butu vienam lygmeni..ir viskas!vienoj linijoj, kaip cia pavadint.tada degimas tiks, kursis ir tt
2012-12-02 19:31 писал: chim tik neaisku, tas melynas sudukas ir yra pries nuimant dirza kad nepabektu, tai taip gaunasi kad per laika pabega? ir pats dirzas neturi kokiu siurprizu, visas vienodas?
as visada pries nuimdamas dirza su baltu korektorium uzsidedu papildomas metkes ant skyvu ir bloko/galvos. pagal jas statau, o po to patikrinu ar ir gamyklines metkes atitinka.

aisku tai yra nebutina, bet kai kuriuose varikliuose - pvz misubishi eclipse - mazai vietos ir gamyklines metkes ant galvos sunkoka iziureti.
2012-12-02 19:44
2012-12-02 19:15 писал: nu taip...tik svarbu kad tos 3 mietkes butu vienam lygmeni..ir viskas!vienoj linijoj, kaip cia pavadint.tada degimas tiks, kursis ir tt
2012-12-02 19:31 писал: chim tik neaisku, tas melynas sudukas ir yra pries nuimant dirza kad nepabektu, tai taip gaunasi kad per laika pabega? ir pats dirzas neturi kokiu siurprizu, visas vienodas?
2012-12-02 19:37 писал: as visada pries nuimdamas dirza su baltu korektorium uzsidedu papildomas metkes ant skyvu ir bloko/galvos. pagal jas statau, o po to patikrinu ar ir gamyklines metkes atitinka.

aisku tai yra nebutina, bet kai kuriuose varikliuose - pvz misubishi eclipse - mazai vietos ir gamyklines metkes ant galvos sunkoka iziureti.
logiska, pasizymi kaip minejai, plius dirza , jei ka, gali deti sena? o kam prasukti tris kartus, zvakes issukti?
2012-12-02 19:51
2012-12-02 19:31 писал: chim tik neaisku, tas melynas sudukas ir yra pries nuimant dirza kad nepabektu, tai taip gaunasi kad per laika pabega? ir pats dirzas neturi kokiu siurprizu, visas vienodas?
2012-12-02 19:37 писал: as visada pries nuimdamas dirza su baltu korektorium uzsidedu papildomas metkes ant skyvu ir bloko/galvos. pagal jas statau, o po to patikrinu ar ir gamyklines metkes atitinka.

aisku tai yra nebutina, bet kai kuriuose varikliuose - pvz misubishi eclipse - mazai vietos ir gamyklines metkes ant galvos sunkoka iziureti.
2012-12-02 19:44 писал: logiska, pasizymi kaip minejai, plius dirza , jei ka, gali deti sena? o kam prasukti tris kartus, zvakes issukti?
dirza neverta zymeti. sukti siaip 2 kartus reikia - kad pereitu visi 4 taktai visuose cilindruose. nes viena karta pasukus alkunini, paskirstymo velenai pasisuks tik puse apsisukimo. zvakes issukama, kad lengviau sukti butu - be kompresijos. as asmeniskai neissuku.. bet benzininiuose maziau kompresijos, nors 324d bymerio irgi nesukau zvakiu.. tik sukti sunkiau buvo.

gali deti sena jei jis geras.. bet logiska butu pasikeisti jei jau nuemei.. po to nereiks
2012-12-02 19:53
2012-12-02 19:37 писал: as visada pries nuimdamas dirza su baltu korektorium uzsidedu papildomas metkes ant skyvu ir bloko/galvos. pagal jas statau, o po to patikrinu ar ir gamyklines metkes atitinka.

aisku tai yra nebutina, bet kai kuriuose varikliuose - pvz misubishi eclipse - mazai vietos ir gamyklines metkes ant galvos sunkoka iziureti.
2012-12-02 19:44 писал: logiska, pasizymi kaip minejai, plius dirza , jei ka, gali deti sena? o kam prasukti tris kartus, zvakes issukti?
2012-12-02 19:51 писал: dirza neverta zymeti. sukti siaip 2 kartus reikia - kad pereitu visi 4 taktai visuose cilindruose. nes viena karta pasukus alkunini, paskirstymo velenai pasisuks tik puse apsisukimo. zvakes issukama, kad lengviau sukti butu - be kompresijos. as asmeniskai neissuku.. bet benzininiuose maziau kompresijos, nors 324d bymerio irgi nesukau zvakiu.. tik sukti sunkiau buvo.

gali deti sena jei jis geras.. bet logiska butu pasikeisti jei jau nuemei.. po to nereiks
va, delto ir keisiu dirza, nes bijau kad lt gali nepamatyti mano zopel. aisku nera taip baisu, tik reik neskubeti ir neperverzti, kokios pasekmes netaip uzdejus?arba jeigu neprasuksiu?
2012-12-02 19:56
2012-12-02 19:44 писал: logiska, pasizymi kaip minejai, plius dirza , jei ka, gali deti sena? o kam prasukti tris kartus, zvakes issukti?
2012-12-02 19:51 писал: dirza neverta zymeti. sukti siaip 2 kartus reikia - kad pereitu visi 4 taktai visuose cilindruose. nes viena karta pasukus alkunini, paskirstymo velenai pasisuks tik puse apsisukimo. zvakes issukama, kad lengviau sukti butu - be kompresijos. as asmeniskai neissuku.. bet benzininiuose maziau kompresijos, nors 324d bymerio irgi nesukau zvakiu.. tik sukti sunkiau buvo.

gali deti sena jei jis geras.. bet logiska butu pasikeisti jei jau nuemei.. po to nereiks
2012-12-02 19:53 писал: va, delto ir keisiu dirza, nes bijau kad lt gali nepamatyti mano zopel. :beer::beer: aisku nera taip baisu, tik reik neskubeti ir neperverzti, kokios pasekmes netaip uzdejus?arba jeigu neprasuksiu?
nezinau, bet gal gali voztuvus sulankstyt jei nutruktu tas dirzas..
2012-12-02 19:57
2012-12-02 19:13 писал: abaldiet.:lol::lol: aisku , dirza nujami, sustatai pagal gamiklines mietkes, kurios yra trys, jai manualas nemeluos , suverzi kiek turi buti nm , dedi dirza.prasuki 3 kartus ir viskas, taip paprasta?:shocking:
2012-12-02 19:15 писал: nu taip...tik svarbu kad tos 3 mietkes butu vienam lygmeni..ir viskas!vienoj linijoj, kaip cia pavadint.tada degimas tiks, kursis ir tt
2012-12-02 19:31 писал: chim tik neaisku, tas melynas sudukas ir yra pries nuimant dirza kad nepabektu, tai taip gaunasi kad per laika pabega? ir pats dirzas neturi kokiu siurprizu, visas vienodas?
Tas melynas sudukas skirtas ikisti tarp veleneliu skyvu, kad tiksliai atsistotu vienas kito atzvilgiu.Seip ten nera itin paprastas pakeitimas, kai ka reik fiksuot, keiciasi du parazitai, itempimo guolis, vandens pompa.Jei anksciau nekeites nepatariu lyst
2012-12-02 19:59
2012-12-02 19:51 писал: dirza neverta zymeti. sukti siaip 2 kartus reikia - kad pereitu visi 4 taktai visuose cilindruose. nes viena karta pasukus alkunini, paskirstymo velenai pasisuks tik puse apsisukimo. zvakes issukama, kad lengviau sukti butu - be kompresijos. as asmeniskai neissuku.. bet benzininiuose maziau kompresijos, nors 324d bymerio irgi nesukau zvakiu.. tik sukti sunkiau buvo.

gali deti sena jei jis geras.. bet logiska butu pasikeisti jei jau nuemei.. po to nereiks
2012-12-02 19:53 писал: va, delto ir keisiu dirza, nes bijau kad lt gali nepamatyti mano zopel. :beer::beer: aisku nera taip baisu, tik reik neskubeti ir neperverzti, kokios pasekmes netaip uzdejus?arba jeigu neprasuksiu?
2012-12-02 19:56 писал: nezinau, bet gal gali voztuvus sulankstyt jei nutruktu tas dirzas..:smoke:
nu blin, senas taip gali padaryti, bet jei blogai nauja uzdejai ir taip iskrestu tai nesi i garantini ir sakai kad dirza bloga pardave taisot nemokamai
2012-12-02 20:02
2012-12-02 19:44 писал: logiska, pasizymi kaip minejai, plius dirza , jei ka, gali deti sena? o kam prasukti tris kartus, zvakes issukti?
2012-12-02 19:51 писал: dirza neverta zymeti. sukti siaip 2 kartus reikia - kad pereitu visi 4 taktai visuose cilindruose. nes viena karta pasukus alkunini, paskirstymo velenai pasisuks tik puse apsisukimo. zvakes issukama, kad lengviau sukti butu - be kompresijos. as asmeniskai neissuku.. bet benzininiuose maziau kompresijos, nors 324d bymerio irgi nesukau zvakiu.. tik sukti sunkiau buvo.

gali deti sena jei jis geras.. bet logiska butu pasikeisti jei jau nuemei.. po to nereiks
2012-12-02 19:53 писал: va, delto ir keisiu dirza, nes bijau kad lt gali nepamatyti mano zopel. :beer::beer: aisku nera taip baisu, tik reik neskubeti ir neperverzti, kokios pasekmes netaip uzdejus?arba jeigu neprasuksiu?
jei sukant pradeda strigti - reiskia blogai uzdetas dirzas. tam ir suki raktu, kad isitikintum, kad voztuvai nesiremia i stumokli. jei suktum starteriu - sulankstytum voztuvus. naturalu, kad neturetum naudoti daug jegos sukdamas varikli.
2012-12-02 20:04
писал: ..
pipec nezinau ka daryti .
2012-12-02 20:06
2012-12-02 19:51 писал: dirza neverta zymeti. sukti siaip 2 kartus reikia - kad pereitu visi 4 taktai visuose cilindruose. nes viena karta pasukus alkunini, paskirstymo velenai pasisuks tik puse apsisukimo. zvakes issukama, kad lengviau sukti butu - be kompresijos. as asmeniskai neissuku.. bet benzininiuose maziau kompresijos, nors 324d bymerio irgi nesukau zvakiu.. tik sukti sunkiau buvo.

gali deti sena jei jis geras.. bet logiska butu pasikeisti jei jau nuemei.. po to nereiks
2012-12-02 19:53 писал: va, delto ir keisiu dirza, nes bijau kad lt gali nepamatyti mano zopel. :beer::beer: aisku nera taip baisu, tik reik neskubeti ir neperverzti, kokios pasekmes netaip uzdejus?arba jeigu neprasuksiu?
2012-12-02 20:02 писал: jei sukant pradeda strigti - reiskia blogai uzdetas dirzas. tam ir suki raktu, kad isitikintum, kad voztuvai nesiremia i stumokli. jei suktum starteriu - sulankstytum voztuvus. naturalu, kad neturetum naudoti daug jegos sukdamas varikli.
aisku uz issamu paaiskinima.

Ваше послание