Пользователь
2012-06-18 23:00
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
Пользователь
2012-06-18 23:16
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI rudyja, problemos su kuro sedimu nes ten durna ipadaryta, pareina el siurblio dalis, gale vietos maza bet zmones turintis kojas gali sedet. pliusai tai kad stovi grandine, kuro nelabai daug srebia, gan patogi vairuotojo vieta, isvaizda simpatiska jei universalas talpi pakankamai, jos gam pigios. dalys nepasakyciau kad brangios, normaliam vaziavimui 74 kw uztenka. apsilenksi jai nori greit. daug turi jin pliusu.
Пользователь
2012-06-18 23:23
2012-06-18
23:16 писал:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI rudyja, problemos su kuro sedimu nes ten durna ipadaryta, pareina el siurblio dalis, gale vietos maza bet zmones turintis kojas gali sedet. pliusai tai kad stovi grandine, kuro nelabai daug srebia, gan patogi vairuotojo vieta, isvaizda simpatiska jei universalas talpi pakankamai, jos gam pigios. dalys nepasakyciau kad brangios, normaliam vaziavimui 74 kw uztenka. apsilenksi jai nori greit. daug turi jin pliusu.
duosiu as tau, ble, sakyk rudija kaip visos, vateptaip pigi auto islaikymas irgi.
Пользователь
2012-06-18 23:26
2012-06-18
23:00 писал:
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei :) turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
del kuro sedimo, tai visu pirma keiciant kuro filtra reikia visas gumytes pakeisti ir slanguciu link siurblio, nes isemus kuro filtra nebelieka vakumo ir nebeuzlaiko kuro, viska tinkamai apdarius viskas buna ok jokio kuro nusedimo net jei ir apytustis bakas o siaip gan kantri masina, yra ir minusu, bet kainos ir kokybes santykis kaip tokiu metu vienas normalesniu variantu
Пользователь
2012-06-18 23:32
2012-06-18
23:00 писал:
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei :) turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
nesu gerai isitikines, bet nuo 98 neberudyja, nes cinkuotos, kiek esu mates 98 99 ar naujesniu, va 97 tikrai rudyja, tuo esu isitikines
Пользователь
2012-06-18 23:33
2012-06-18
23:00 писал:
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei :) turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
2012-06-18
23:26 писал:
del kuro sedimo, tai visu pirma keiciant kuro filtra reikia visas gumytes pakeisti ir slanguciu link siurblio, nes isemus kuro filtra nebelieka vakumo ir nebeuzlaiko kuro, viska tinkamai apdarius viskas buna ok:) jokio kuro nusedimo net jei ir apytustis bakas:) o siaip gan kantri masina, yra ir minusu, bet kainos ir kokybes santykis kaip tokiu metu vienas normalesniu variantu:)
o kai pradėjo eit facelift modelis, berods nuo 99 , kėbulo skardose pakeitimų buvo kiek nors ar ne? Kainos ir metų santykis tai ir fokuso neblogas, tarkim 2000 metų dyzeliukas tddi už 5-5, 5k išeina nenumiręs, bet girdėjau kad varikliai mėgsta pagest, gal kas daugiau susidūręs papasakos
Пользователь
2012-06-18 23:34
2012-06-18
23:00 писал:
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei :) turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
2012-06-18
23:32 писал:
nesu gerai isitikines, bet nuo 98 neberudyja, nes cinkuotos, kiek esu mates 98 99 ar naujesniu, va 97 tikrai rudyja, tuo esu isitikines:)
jei aš neklystu tai vectrų B necinkavo visai, tik C vectras pradėjo. Čia astras nuo 98 pilnai cinkuodavo. Ar klystu?
Пользователь
2012-06-18 23:38
2012-06-18
23:00 писал:
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei :) turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
2012-06-18
23:26 писал:
del kuro sedimo, tai visu pirma keiciant kuro filtra reikia visas gumytes pakeisti ir slanguciu link siurblio, nes isemus kuro filtra nebelieka vakumo ir nebeuzlaiko kuro, viska tinkamai apdarius viskas buna ok:) jokio kuro nusedimo net jei ir apytustis bakas:) o siaip gan kantri masina, yra ir minusu, bet kainos ir kokybes santykis kaip tokiu metu vienas normalesniu variantu:)
2012-06-18
23:33 писал:
o kai pradėjo eit facelift modelis, berods nuo 99 , kėbulo skardose pakeitimų buvo kiek nors ar ne? Kainos ir metų santykis tai ir fokuso neblogas, tarkim 2000 metų dyzeliukas tddi už 5-5, 5k išeina nenumiręs, bet girdėjau kad varikliai mėgsta pagest, gal kas daugiau susidūręs papasakos :)
rudyja visos b ir astros. kieme stovi astra prie galines arkos ir bamperio matos rudys ir matos gerai nes balta. vienas nusipirko 2000 vectra b is vokieciu parvaryta rudys lenda po biski ir. nereik noret kad daugiau nei 10 metu auto nerudytu.
Пользователь
2012-06-18 23:41
2012-06-18
23:00 писал:
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei :) turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
2012-06-18
23:26 писал:
del kuro sedimo, tai visu pirma keiciant kuro filtra reikia visas gumytes pakeisti ir slanguciu link siurblio, nes isemus kuro filtra nebelieka vakumo ir nebeuzlaiko kuro, viska tinkamai apdarius viskas buna ok:) jokio kuro nusedimo net jei ir apytustis bakas:) o siaip gan kantri masina, yra ir minusu, bet kainos ir kokybes santykis kaip tokiu metu vienas normalesniu variantu:)
jei ka tie durni sujungimai ne tik po kapotu yra. po dugnu taip yra tie sujungimai kur fiksuojas plasmasiniais ziedeliais. iseitis tik viena keiti slangas dedi vientisas ir viskas. vamzdyne jokiu kamutiku nemaciau tik tie sujungimai sumaunami.
Пользователь
2012-06-18 23:41
meslus kazkokius o ne masinas susirases kad filtruotu kazkas o is tu keturiu nei viena nera kam nors tikus sekmes
Пользователь
2012-06-18 23:43
o kas del gumyciu keitimo jas keiti automatiskai nes jos pridetos prie kuro filtro kai perki.
Пользователь
2012-06-18 23:44
2012-06-18
23:41 писал:
meslus kazkokius o ne masinas susirases kad filtruotu kazkas o is tu keturiu nei viena nera kam nors tikus:lol::lol::lol::lol::lol: sekmes
tai jau tu turbut perpetum mobile vairuoji. eik driftint su kregsde ir dujom.
Пользователь
2012-06-19 00:01
2012-06-18
23:41 писал:
meslus kazkokius o ne masinas susirases kad filtruotu kazkas o is tu keturiu nei viena nera kam nors tikus:lol::lol::lol::lol::lol: sekmes
eik tu savo need for speedo žaist, ten daug mašinų turi ir visos geros, aplipdytos lipdukais ir šudukais aš žiūriu pigaus, tiek ekspotacijos tiek kuro sąnaudų prasme , nesenų metų darbinio arkliuko, Jei turi kažką geresnio už 5-6 tūkst. kainą ir metus 97-2000, tai prašom, pasakyk, pasidalink išmintim
Пользователь
2012-06-19 00:02
2012-06-18
23:41 писал:
meslus kazkokius o ne masinas susirases kad filtruotu kazkas o is tu keturiu nei viena nera kam nors tikus:lol::lol::lol::lol::lol: sekmes
2012-06-18
23:44 писал:
tai jau tu turbut perpetum mobile vairuoji. eik driftint su kregsde ir dujom.
su dyzeline kregzde dumais apsipyles padriftinsiu ikales bus daug daugiau naudos nei su grabais po miesta maltis
Пользователь
2012-06-19 00:07
2012-06-18
23:41 писал:
meslus kazkokius o ne masinas susirases kad filtruotu kazkas o is tu keturiu nei viena nera kam nors tikus:lol::lol::lol::lol::lol: sekmes
2012-06-18
23:44 писал:
tai jau tu turbut perpetum mobile vairuoji. eik driftint su kregsde ir dujom.
2012-06-19
00:02 писал:
su dyzeline kregzde dumais apsipyles padriftinsiu ikales:lol::lol::lol::lol: bus daug daugiau naudos nei su grabais po miesta maltis :lol::lol::lol::lol::lol:
iki pirmo stulpo arba pirmos autobusu stoteles kaip jau yprasta tokiu drift masteriu tie grabai bent atidirba pinigus tuos uz kuriuos jie buvo pirkti ne tai kai zenkliukai kurie tik i metalo lauza tinkami.
Пользователь
2012-06-19 00:10
2012-06-18
23:41 писал:
meslus kazkokius o ne masinas susirases kad filtruotu kazkas o is tu keturiu nei viena nera kam nors tikus:lol::lol::lol::lol::lol: sekmes
2012-06-18
23:44 писал:
tai jau tu turbut perpetum mobile vairuoji. eik driftint su kregsde ir dujom.
2012-06-19
00:02 писал:
su dyzeline kregzde dumais apsipyles padriftinsiu ikales:lol::lol::lol::lol: bus daug daugiau naudos nei su grabais po miesta maltis :lol::lol::lol::lol::lol:
Teises issilaikyk
Пользователь
2012-06-19 00:10
2012-06-18
23:00 писал:
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei :) turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
2012-06-18
23:26 писал:
del kuro sedimo, tai visu pirma keiciant kuro filtra reikia visas gumytes pakeisti ir slanguciu link siurblio, nes isemus kuro filtra nebelieka vakumo ir nebeuzlaiko kuro, viska tinkamai apdarius viskas buna ok:) jokio kuro nusedimo net jei ir apytustis bakas:) o siaip gan kantri masina, yra ir minusu, bet kainos ir kokybes santykis kaip tokiu metu vienas normalesniu variantu:)
papasakok daugiau apie ta kuro nusedima pats priziuriu 2.2dti .. kaip ten su tom gumelem ir kuriom?
Пользователь
2012-06-19 00:15
2012-06-18
23:00 писал:
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei :) turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
siaip geriausias variantas butu a4 66kw-maziausiai bedu butu...toliau 81kw, bet ten jau kita turbina, kintama geometrija ten kartais pastringa ir buna , kad netraukia.jai gera a4 paimsi, tai vaziuosi ir vaziuosi.vaziuokle ju laiko, jai dedi geras dalis.pvz yra komplektas pakabos daliu meyle hd firmos, kainuoja 1400lt ir gauni 4 metu garantija.(bet cia pilnai visas priekines pakabos komplektas, galima ir atskyrai pirkt.kaip cia zmones sako, kasmet kisa i ta pakaba po 1k lt , tai nesamone uz tiek susitarkius ta pakaba ji laikys tikrai ilgai.nebent det kiniskas svirtis, kas sumoj gausis 400lt, tada vaziuosi gal pusmeti ar metus-10tukst km.Ford focus, neziureciau visai-rudziu kruva, netraukia ir isvis pigi masina...opel vectra ir astra neblogos masinos, varykliai neblogi.neturi jos tokiu bedu su rudim kaip seni opeliai, bet visgi ne audi, rudija, sakyciau labiau vectros.+ vectru galine vaziuokle irgi nepati geriausia, bet vazinet tikrai galima ir pigiau siek tiek kainuoja nei a4 vaziuokle.bet opelis su tokiu varykliu valgys daugiau kuro nei a4 ir bus bukesnis.is opelio geriau imciau opel astra islaikymo kastu atzvilgiu, o vectra del komfortiskumo.Astru neziureciau su 1.7isuzu varykliu.geriau 2.0di arba geriausia 2.0dti.bet sakau, jai rasi sioj zemei a4 neuzvaikyta, tai tikrai a4 geriau.bet cia pries metus teko visa vilniu, kauna, utena apziuret tu a4, tai visos leisgyves.uz gera b5 a4 reiktu duot bent 8k lt ir daugiauna arba pasiseks rast pigiau ir gera.sekmes renkantis auto.
Пользователь
2012-06-19 00:17
2012-06-18
23:00 писал:
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei :) turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
2012-06-18
23:32 писал:
nesu gerai isitikines, bet nuo 98 neberudyja, nes cinkuotos, kiek esu mates 98 99 ar naujesniu, va 97 tikrai rudyja, tuo esu isitikines:)
2012-06-18
23:34 писал:
jei aš neklystu tai vectrų B necinkavo visai, tik C vectras pradėjo. Čia astras nuo 98 pilnai cinkuodavo. Ar klystu?
Opel vectros b yra cinkuotos, tik cinkuotos atskyros dalys, kurios surinkimo procese buwo suvirinamos kartu ir tuose vietose kur virinama cinkas nudegdavo, taigi ten ir rudija
Пользователь
2012-06-19 00:36
2012-06-18
23:00 писал:
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei :) turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
2012-06-19
00:15 писал:
siaip geriausias variantas butu a4 66kw-maziausiai bedu butu...toliau 81kw, bet ten jau kita turbina, kintama geometrija ten kartais pastringa ir buna , kad netraukia.jai gera a4 paimsi, tai vaziuosi ir vaziuosi.vaziuokle ju laiko, jai dedi geras dalis.pvz yra komplektas pakabos daliu meyle hd firmos, kainuoja 1400lt ir gauni 4 metu garantija.(bet cia pilnai visas priekines pakabos komplektas, galima ir atskyrai pirkt.kaip cia zmones sako, kasmet kisa i ta pakaba po 1k lt , tai nesamone uz tiek susitarkius ta pakaba ji laikys tikrai ilgai.nebent det kiniskas svirtis, kas sumoj gausis 400lt, tada vaziuosi gal pusmeti ar metus-10tukst km.Ford focus, neziureciau visai-rudziu kruva, netraukia ir isvis pigi masina...opel vectra ir astra neblogos masinos, varykliai neblogi.neturi jos tokiu bedu su rudim kaip seni opeliai, bet visgi ne audi, rudija, sakyciau labiau vectros.+ vectru galine vaziuokle irgi nepati geriausia, bet vazinet tikrai galima ir pigiau siek tiek kainuoja nei a4 vaziuokle.bet opelis su tokiu varykliu valgys daugiau kuro nei a4 ir bus bukesnis.is opelio geriau imciau opel astra islaikymo kastu atzvilgiu, o vectra del komfortiskumo.Astru neziureciau su 1.7isuzu varykliu.geriau 2.0di arba geriausia 2.0dti.bet sakau, jai rasi sioj zemei a4 neuzvaikyta, tai tikrai a4 geriau.bet cia pries metus teko visa vilniu, kauna, utena apziuret tu a4, tai visos leisgyves.uz gera b5 a4 reiktu duot bent 8k lt ir daugiau:)na arba pasiseks rast pigiau ir gera.sekmes renkantis auto.
dėkuj, kad nepatingėjai tiek rašyt visos trūkumų turi žinoma, todėl ir sunkoka išsirinkt. mano požiūriu tai fokuso nors ir dugnas cinkuotas bet per arkas, dureliu apačioj parūdyt gerai mėgsta, ir tie 66kW 1.8tddi visai normaliai traukia, bet nusibaigia greit a4 nelabai patinka kad ta važiuoklė popierinė, nelabai Lietuvos keliams tokia, ir metai jau su kitom palyginus nekokie, apie 96 vistiek pasiimt tektų, bet 1.9 66kw motoras tai tikrai neblogas, ir prie sankryžos nepaskutinis lieki vectros jos man kad ir su 2.0 74kw tokios vos paslenkančios, ir šiaip parūdyt mėgsta tai nemenkai, net ir tie faceliftai, bet pačios mašinos daugiau negu kad astroj ar fokuse astra tai su ypač tuo 1.7 senesniu motoru tai triukšmo daug, naudos mažai, su tuo naujesniu 1.7 nebuvau susidūręs, na kėbulai mažai rudyja, jei ten kokio atgrubnagio nebuvo sumalta ir špakliuota tai rudys ir nelenda net iš po arkų, tik va norėtusi kad čiut čiut didesnė būtų, labai jau tokia degtukų dėžutė
Пользователь
2012-06-19 01:03
2012-06-18
23:00 писал:
Sveiki, mano senukas citroenas nusibaigė, tai dabar atėjo laikas kažkokiai kitai mašinytei :) turiu kelis variantus ir negaliu išsirinkti, padėkit man, kas esat su tokiom mašinom susidūrę, papasakokit trūkumus, privalumus, eksplotacijos kainas ir panašiai. AČIŪ!
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
o variantai tokie:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI
98-99 Opel astra 1.7 arba 2.0 DTI
99-00 Ford Focus 1.8 tddi, 66kW
96-97 Audi A4 1.9 tdi 66 arba 81kW
2012-06-19
00:15 писал:
siaip geriausias variantas butu a4 66kw-maziausiai bedu butu...toliau 81kw, bet ten jau kita turbina, kintama geometrija ten kartais pastringa ir buna , kad netraukia.jai gera a4 paimsi, tai vaziuosi ir vaziuosi.vaziuokle ju laiko, jai dedi geras dalis.pvz yra komplektas pakabos daliu meyle hd firmos, kainuoja 1400lt ir gauni 4 metu garantija.(bet cia pilnai visas priekines pakabos komplektas, galima ir atskyrai pirkt.kaip cia zmones sako, kasmet kisa i ta pakaba po 1k lt , tai nesamone uz tiek susitarkius ta pakaba ji laikys tikrai ilgai.nebent det kiniskas svirtis, kas sumoj gausis 400lt, tada vaziuosi gal pusmeti ar metus-10tukst km.Ford focus, neziureciau visai-rudziu kruva, netraukia ir isvis pigi masina...opel vectra ir astra neblogos masinos, varykliai neblogi.neturi jos tokiu bedu su rudim kaip seni opeliai, bet visgi ne audi, rudija, sakyciau labiau vectros.+ vectru galine vaziuokle irgi nepati geriausia, bet vazinet tikrai galima ir pigiau siek tiek kainuoja nei a4 vaziuokle.bet opelis su tokiu varykliu valgys daugiau kuro nei a4 ir bus bukesnis.is opelio geriau imciau opel astra islaikymo kastu atzvilgiu, o vectra del komfortiskumo.Astru neziureciau su 1.7isuzu varykliu.geriau 2.0di arba geriausia 2.0dti.bet sakau, jai rasi sioj zemei a4 neuzvaikyta, tai tikrai a4 geriau.bet cia pries metus teko visa vilniu, kauna, utena apziuret tu a4, tai visos leisgyves.uz gera b5 a4 reiktu duot bent 8k lt ir daugiau:)na arba pasiseks rast pigiau ir gera.sekmes renkantis auto.
2012-06-19
00:36 писал:
dėkuj, kad nepatingėjai tiek rašyt ;) visos trūkumų turi žinoma, todėl ir sunkoka išsirinkt. mano požiūriu tai fokuso nors ir dugnas cinkuotas bet per arkas, dureliu apačioj parūdyt gerai mėgsta, ir tie 66kW 1.8tddi visai normaliai traukia, bet nusibaigia greit :) a4 nelabai patinka kad ta važiuoklė popierinė, nelabai Lietuvos keliams tokia, ir metai jau su kitom palyginus nekokie, apie 96 vistiek pasiimt tektų, bet 1.9 66kw motoras tai tikrai neblogas, ir prie sankryžos nepaskutinis lieki :) vectros jos man kad ir su 2.0 74kw tokios vos paslenkančios, ir šiaip parūdyt mėgsta tai nemenkai, net ir tie faceliftai, bet pačios mašinos daugiau negu kad astroj ar fokuse :) astra tai su ypač tuo 1.7 senesniu motoru tai triukšmo daug, naudos mažai, su tuo naujesniu 1.7 nebuvau susidūręs, na kėbulai mažai rudyja, jei ten kokio atgrubnagio nebuvo sumalta ir špakliuota tai rudys ir nelenda net iš po arkų, tik va norėtusi kad čiut čiut didesnė būtų, labai jau tokia degtukų dėžutė :)
nu matai, visur daug maz tas ant to iseina.Bet as tau atvirai sakau, nera ta a4 vaziuokle tokia baisi.jeigu dirbantis zmogus esi, tai bedu nebus.gera dali pastatei ir pamirsi tikraiir ta a4 vaziuokle turi nemazai +, o kas svarbiausia, kad kad ir ismalta ten ta visa vaziuokle, ta a4 visai dar padoriai vaziuoja, palyginus su kita ismalta vaziuokle ir + su a4 gali but tikras, kad rato nepamesi ar pan, nors ir su subyrejusia vaziuokle vazinesinu teoriskai imanoma , kad sarnyras ishsiner, bet nebus baisios pasekmes pvz jai kokiam fokuse jis ishsinertu.esu vazinejas 1 metu su visiskai totaliai subyrejusia a4 vaziuokle.studentas buwau, pinigu remontui nebuwo.tai del to man visi + tik a4 pusei, ekonomiska, atrodo padoriai, vaziuoja norm, varykliai geri ir traukia palyginus neblogai, nelepus kurui-i saviske 3 metus pyliau vien BY kura.ir + man jos kad ir senesnes, bet vidaus dizainas daug grazesnis nei opelio ar focuso ir kokybiskiau viskas, bet cia skonio reikalasis tavo variantu, galvociau tarp 3 auto, vectra astra a4.focuso tai neimciau niekad, seimoj buwo focuas 1.6 benzas, pirkom nauja is salono, pries puse metu pardavem, puvekas, slenkciuose skyles ir pan.pravaziavo jis tik 160tukst km, keitem sankaba, vaziuokle 4 kart tvarkem ir t.tjis buwo 2000metuJeigu vilnietis esi ir pirksi a4, galiu pakalbet su diagnostika, dariau siom auto jaopeliui irangos neturiu.
Пользователь
2012-06-19 01:34
2012-06-19
00:15 писал:
siaip geriausias variantas butu a4 66kw-maziausiai bedu butu...toliau 81kw, bet ten jau kita turbina, kintama geometrija ten kartais pastringa ir buna , kad netraukia.jai gera a4 paimsi, tai vaziuosi ir vaziuosi.vaziuokle ju laiko, jai dedi geras dalis.pvz yra komplektas pakabos daliu meyle hd firmos, kainuoja 1400lt ir gauni 4 metu garantija.(bet cia pilnai visas priekines pakabos komplektas, galima ir atskyrai pirkt.kaip cia zmones sako, kasmet kisa i ta pakaba po 1k lt , tai nesamone uz tiek susitarkius ta pakaba ji laikys tikrai ilgai.nebent det kiniskas svirtis, kas sumoj gausis 400lt, tada vaziuosi gal pusmeti ar metus-10tukst km.Ford focus, neziureciau visai-rudziu kruva, netraukia ir isvis pigi masina...opel vectra ir astra neblogos masinos, varykliai neblogi.neturi jos tokiu bedu su rudim kaip seni opeliai, bet visgi ne audi, rudija, sakyciau labiau vectros.+ vectru galine vaziuokle irgi nepati geriausia, bet vazinet tikrai galima ir pigiau siek tiek kainuoja nei a4 vaziuokle.bet opelis su tokiu varykliu valgys daugiau kuro nei a4 ir bus bukesnis.is opelio geriau imciau opel astra islaikymo kastu atzvilgiu, o vectra del komfortiskumo.Astru neziureciau su 1.7isuzu varykliu.geriau 2.0di arba geriausia 2.0dti.bet sakau, jai rasi sioj zemei a4 neuzvaikyta, tai tikrai a4 geriau.bet cia pries metus teko visa vilniu, kauna, utena apziuret tu a4, tai visos leisgyves.uz gera b5 a4 reiktu duot bent 8k lt ir daugiau:)na arba pasiseks rast pigiau ir gera.sekmes renkantis auto.
2012-06-19
00:36 писал:
dėkuj, kad nepatingėjai tiek rašyt ;) visos trūkumų turi žinoma, todėl ir sunkoka išsirinkt. mano požiūriu tai fokuso nors ir dugnas cinkuotas bet per arkas, dureliu apačioj parūdyt gerai mėgsta, ir tie 66kW 1.8tddi visai normaliai traukia, bet nusibaigia greit :) a4 nelabai patinka kad ta važiuoklė popierinė, nelabai Lietuvos keliams tokia, ir metai jau su kitom palyginus nekokie, apie 96 vistiek pasiimt tektų, bet 1.9 66kw motoras tai tikrai neblogas, ir prie sankryžos nepaskutinis lieki :) vectros jos man kad ir su 2.0 74kw tokios vos paslenkančios, ir šiaip parūdyt mėgsta tai nemenkai, net ir tie faceliftai, bet pačios mašinos daugiau negu kad astroj ar fokuse :) astra tai su ypač tuo 1.7 senesniu motoru tai triukšmo daug, naudos mažai, su tuo naujesniu 1.7 nebuvau susidūręs, na kėbulai mažai rudyja, jei ten kokio atgrubnagio nebuvo sumalta ir špakliuota tai rudys ir nelenda net iš po arkų, tik va norėtusi kad čiut čiut didesnė būtų, labai jau tokia degtukų dėžutė :)
2012-06-19
01:03 писал:
nu matai, visur daug maz tas ant to iseina.Bet as tau atvirai sakau, nera ta a4 vaziuokle tokia baisi.jeigu dirbantis zmogus esi, tai bedu nebus.gera dali pastatei ir pamirsi tikrai:)ir ta a4 vaziuokle turi nemazai +, o kas svarbiausia, kad kad ir ismalta ten ta visa vaziuokle, ta a4 visai dar padoriai vaziuoja, palyginus su kita ismalta vaziuokle ir + su a4 gali but tikras, kad rato nepamesi ar pan, nors ir su subyrejusia vaziuokle vazinesi:)nu teoriskai imanoma , kad sarnyras ishsiner, bet nebus baisios pasekmes pvz jai kokiam fokuse jis ishsinertu.esu vazinejas 1 metu su visiskai totaliai subyrejusia a4 vaziuokle.studentas buwau, pinigu remontui nebuwo.tai del to man visi + tik a4 pusei, ekonomiska, atrodo padoriai, vaziuoja norm, varykliai geri ir traukia palyginus neblogai, nelepus kurui-i saviske 3 metus pyliau vien BY kura.ir + man jos kad ir senesnes, bet vidaus dizainas daug grazesnis nei opelio ar focuso ir kokybiskiau viskas, bet cia skonio reikalas:)is tavo variantu, galvociau tarp 3 auto, vectra astra a4.focuso tai neimciau niekad, seimoj buwo focuas 1.6 benzas, pirkom nauja is salono, pries puse metu pardavem, puvekas, slenkciuose skyles ir pan.pravaziavo jis tik 160tukst km, keitem sankaba, vaziuokle 4 kart tvarkem ir t.tjis buwo 2000metu:)Jeigu vilnietis esi ir pirksi a4, galiu pakalbet su diagnostika, dariau siom auto ja:)opeliui irangos neturiu.
aš irgi iš tikrųjų linkstu link audi a4 yra iš tokios paprastų mašinų klasės, bet ir vietos sočiai ir viduj jautiesi kaip mašinoj o ne degtukų dėžutėj ir ne tik vietos bet pačio salono atžvilgiu, nes pvz fokuso salonas tai kažkoks nesusipratimas tik va bus išūkis rast tokių metų a4 dar ne iki galo mirusią, manau jau čia teks užsieny dairytis ir pasiimt su savim žmogų kuris jau su mašinom daugybę metų krapštosi ir iš to valgo duoną kas dėl variklių tai manau 66kW imsiu, kiek teko važiuot su golf mk4 1.9tdi 66kW tai man galios pakanka tikrai kai dauguma mieste važiuot tenka o ir už miesto vietoj jinai nestovi ir smagiai lekia nelabai suprantu kam ten daug kas ima su daug kilovatų variklius, čipuoja dar kad virš šimto būtų ir po to laksto mieste nuo vieno raudono iki kito raudono šviesoforo
Пользователь
2012-06-19 01:46
atsiprasau, nes nemaneu kad realei gali buti tokiu automobiliu fanu
Пользователь
2012-06-19 01:47
2012-06-19
00:36 писал:
dėkuj, kad nepatingėjai tiek rašyt ;) visos trūkumų turi žinoma, todėl ir sunkoka išsirinkt. mano požiūriu tai fokuso nors ir dugnas cinkuotas bet per arkas, dureliu apačioj parūdyt gerai mėgsta, ir tie 66kW 1.8tddi visai normaliai traukia, bet nusibaigia greit :) a4 nelabai patinka kad ta važiuoklė popierinė, nelabai Lietuvos keliams tokia, ir metai jau su kitom palyginus nekokie, apie 96 vistiek pasiimt tektų, bet 1.9 66kw motoras tai tikrai neblogas, ir prie sankryžos nepaskutinis lieki :) vectros jos man kad ir su 2.0 74kw tokios vos paslenkančios, ir šiaip parūdyt mėgsta tai nemenkai, net ir tie faceliftai, bet pačios mašinos daugiau negu kad astroj ar fokuse :) astra tai su ypač tuo 1.7 senesniu motoru tai triukšmo daug, naudos mažai, su tuo naujesniu 1.7 nebuvau susidūręs, na kėbulai mažai rudyja, jei ten kokio atgrubnagio nebuvo sumalta ir špakliuota tai rudys ir nelenda net iš po arkų, tik va norėtusi kad čiut čiut didesnė būtų, labai jau tokia degtukų dėžutė :)
2012-06-19
01:03 писал:
nu matai, visur daug maz tas ant to iseina.Bet as tau atvirai sakau, nera ta a4 vaziuokle tokia baisi.jeigu dirbantis zmogus esi, tai bedu nebus.gera dali pastatei ir pamirsi tikrai:)ir ta a4 vaziuokle turi nemazai +, o kas svarbiausia, kad kad ir ismalta ten ta visa vaziuokle, ta a4 visai dar padoriai vaziuoja, palyginus su kita ismalta vaziuokle ir + su a4 gali but tikras, kad rato nepamesi ar pan, nors ir su subyrejusia vaziuokle vazinesi:)nu teoriskai imanoma , kad sarnyras ishsiner, bet nebus baisios pasekmes pvz jai kokiam fokuse jis ishsinertu.esu vazinejas 1 metu su visiskai totaliai subyrejusia a4 vaziuokle.studentas buwau, pinigu remontui nebuwo.tai del to man visi + tik a4 pusei, ekonomiska, atrodo padoriai, vaziuoja norm, varykliai geri ir traukia palyginus neblogai, nelepus kurui-i saviske 3 metus pyliau vien BY kura.ir + man jos kad ir senesnes, bet vidaus dizainas daug grazesnis nei opelio ar focuso ir kokybiskiau viskas, bet cia skonio reikalas:)is tavo variantu, galvociau tarp 3 auto, vectra astra a4.focuso tai neimciau niekad, seimoj buwo focuas 1.6 benzas, pirkom nauja is salono, pries puse metu pardavem, puvekas, slenkciuose skyles ir pan.pravaziavo jis tik 160tukst km, keitem sankaba, vaziuokle 4 kart tvarkem ir t.tjis buwo 2000metu:)Jeigu vilnietis esi ir pirksi a4, galiu pakalbet su diagnostika, dariau siom auto ja:)opeliui irangos neturiu.
2012-06-19
01:34 писал:
aš irgi iš tikrųjų linkstu link audi :) a4 yra iš tokios paprastų mašinų klasės, bet ir vietos sočiai ir viduj jautiesi kaip mašinoj o ne degtukų dėžutėj ir ne tik vietos bet pačio salono atžvilgiu, nes pvz fokuso salonas tai kažkoks nesusipratimas :) tik va bus išūkis rast tokių metų a4 dar ne iki galo mirusią, manau jau čia teks užsieny dairytis ir pasiimt su savim žmogų kuris jau su mašinom daugybę metų krapštosi ir iš to valgo duoną :) kas dėl variklių tai manau 66kW imsiu, kiek teko važiuot su golf mk4 1.9tdi 66kW tai man galios pakanka tikrai kai dauguma mieste važiuot tenka o ir už miesto vietoj jinai nestovi ir smagiai lekia :) nelabai suprantu kam ten daug kas ima su daug kilovatų variklius, čipuoja dar kad virš šimto būtų ir po to laksto mieste nuo vieno raudono iki kito raudono šviesoforo :)
Na matai, a4 81kw, jau tikrai neblogai vaziuoja, labai neblogai, o dar pacipavus, tai nebetekas ir pasivys nuo sviesoforo, jai kalbet apie zemiskas ir kasdienes auto su panasiu varykliu.+ 81kw ekonomiskesnis ir siek tiek maloniau vaziuot, turbina neturi to vadinamo lago, pagreitejimas jauciamas visu sukiu diapazone lygus ir pan.+ su 81kw jau ejo plaukiojantis smagratis, kas pamalonina pavaru perjungima , bet esant gedimui, patustina piniginepats turejau 66kw cipuotusuztekobet ir necipuota norm vaziavo.per 3 metus tai yra 60tukst km, prie varyklio pirsto nepridejau, apart dirzu ir tepalu ir 1 pakaitinimo zvakiu keitimo.Prie -30 kai bite kurdavosva tik vaziuokle teko remontuot ir greiciu deze 2 kart keiciaua4 silpnoka vieta greiciu deze, 3 ir 5 begiai, sinchronizatoriai lekiana bet cia kaip vazinesi daro maniske a4, kasdien mate 4 tukst apsuku, jaunas dar buwau
Пользователь
2012-06-19 10:31
2012-06-19
01:46 писал:
atsiprasau, nes nemaneu kad realei gali buti tokiu automobiliu fanu:thumbdown::lol::director::smoke::lol::director:
Atsiprašau, nemaniau, kad tokių beraščių kaip tu yra Tau pačiam po savo kaimą palakstyt su savo supuvusiu kibirėliu gal ir smagu, bet yra ir normalių žmonių, ne visi gi tokie nenormalūs kaip tu, kitiem mašina skirta ne tik ant sniego saulę nupiešt, bet pavyzdžiui ir darbui (žinoma tu darbo neturi, nesuprasi), arba komfortabiliai ir kuo ekonomiškiau nuvažiuoti iš taško A į tašką B, bet kai teisių neturi irgi nesuprasi( nes kiek žinau 13-kos metų dar negalima jų gaut)
Пользователь
2012-06-19 13:08
2012-06-19
00:36 писал:
dėkuj, kad nepatingėjai tiek rašyt ;) visos trūkumų turi žinoma, todėl ir sunkoka išsirinkt. mano požiūriu tai fokuso nors ir dugnas cinkuotas bet per arkas, dureliu apačioj parūdyt gerai mėgsta, ir tie 66kW 1.8tddi visai normaliai traukia, bet nusibaigia greit :) a4 nelabai patinka kad ta važiuoklė popierinė, nelabai Lietuvos keliams tokia, ir metai jau su kitom palyginus nekokie, apie 96 vistiek pasiimt tektų, bet 1.9 66kw motoras tai tikrai neblogas, ir prie sankryžos nepaskutinis lieki :) vectros jos man kad ir su 2.0 74kw tokios vos paslenkančios, ir šiaip parūdyt mėgsta tai nemenkai, net ir tie faceliftai, bet pačios mašinos daugiau negu kad astroj ar fokuse :) astra tai su ypač tuo 1.7 senesniu motoru tai triukšmo daug, naudos mažai, su tuo naujesniu 1.7 nebuvau susidūręs, na kėbulai mažai rudyja, jei ten kokio atgrubnagio nebuvo sumalta ir špakliuota tai rudys ir nelenda net iš po arkų, tik va norėtusi kad čiut čiut didesnė būtų, labai jau tokia degtukų dėžutė :)
2012-06-19
01:03 писал:
nu matai, visur daug maz tas ant to iseina.Bet as tau atvirai sakau, nera ta a4 vaziuokle tokia baisi.jeigu dirbantis zmogus esi, tai bedu nebus.gera dali pastatei ir pamirsi tikrai:)ir ta a4 vaziuokle turi nemazai +, o kas svarbiausia, kad kad ir ismalta ten ta visa vaziuokle, ta a4 visai dar padoriai vaziuoja, palyginus su kita ismalta vaziuokle ir + su a4 gali but tikras, kad rato nepamesi ar pan, nors ir su subyrejusia vaziuokle vazinesi:)nu teoriskai imanoma , kad sarnyras ishsiner, bet nebus baisios pasekmes pvz jai kokiam fokuse jis ishsinertu.esu vazinejas 1 metu su visiskai totaliai subyrejusia a4 vaziuokle.studentas buwau, pinigu remontui nebuwo.tai del to man visi + tik a4 pusei, ekonomiska, atrodo padoriai, vaziuoja norm, varykliai geri ir traukia palyginus neblogai, nelepus kurui-i saviske 3 metus pyliau vien BY kura.ir + man jos kad ir senesnes, bet vidaus dizainas daug grazesnis nei opelio ar focuso ir kokybiskiau viskas, bet cia skonio reikalas:)is tavo variantu, galvociau tarp 3 auto, vectra astra a4.focuso tai neimciau niekad, seimoj buwo focuas 1.6 benzas, pirkom nauja is salono, pries puse metu pardavem, puvekas, slenkciuose skyles ir pan.pravaziavo jis tik 160tukst km, keitem sankaba, vaziuokle 4 kart tvarkem ir t.tjis buwo 2000metu:)Jeigu vilnietis esi ir pirksi a4, galiu pakalbet su diagnostika, dariau siom auto ja:)opeliui irangos neturiu.
2012-06-19
01:34 писал:
aš irgi iš tikrųjų linkstu link audi :) a4 yra iš tokios paprastų mašinų klasės, bet ir vietos sočiai ir viduj jautiesi kaip mašinoj o ne degtukų dėžutėj ir ne tik vietos bet pačio salono atžvilgiu, nes pvz fokuso salonas tai kažkoks nesusipratimas :) tik va bus išūkis rast tokių metų a4 dar ne iki galo mirusią, manau jau čia teks užsieny dairytis ir pasiimt su savim žmogų kuris jau su mašinom daugybę metų krapštosi ir iš to valgo duoną :) kas dėl variklių tai manau 66kW imsiu, kiek teko važiuot su golf mk4 1.9tdi 66kW tai man galios pakanka tikrai kai dauguma mieste važiuot tenka o ir už miesto vietoj jinai nestovi ir smagiai lekia :) nelabai suprantu kam ten daug kas ima su daug kilovatų variklius, čipuoja dar kad virš šimto būtų ir po to laksto mieste nuo vieno raudono iki kito raudono šviesoforo :)
nuo kada a4 yra salone vietos? draugeliui jau nekarta su kelieniu esu ispires i panele islipant vaziuokle tikrai tragiska ju, 5 is 6 draugu su a4 yra luze priekines spyruokles, granatos kas menesi eina keist kol nenusiperka orginalo kuri nuo 180lt, pastovus nusiskundimai kaip dingsta trauka nuo 120km/h, o del tu kalbu del kasmetinio i vaziuokle kisimo po 1k lt tai yra dalis tiesos, aisku nebent per metus nuvaziuoja 10k km tai ten gali 4 metus be problemu vazinet.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
Пользователь
2012-06-19 13:32
2012-06-19
01:03 писал:
nu matai, visur daug maz tas ant to iseina.Bet as tau atvirai sakau, nera ta a4 vaziuokle tokia baisi.jeigu dirbantis zmogus esi, tai bedu nebus.gera dali pastatei ir pamirsi tikrai:)ir ta a4 vaziuokle turi nemazai +, o kas svarbiausia, kad kad ir ismalta ten ta visa vaziuokle, ta a4 visai dar padoriai vaziuoja, palyginus su kita ismalta vaziuokle ir + su a4 gali but tikras, kad rato nepamesi ar pan, nors ir su subyrejusia vaziuokle vazinesi:)nu teoriskai imanoma , kad sarnyras ishsiner, bet nebus baisios pasekmes pvz jai kokiam fokuse jis ishsinertu.esu vazinejas 1 metu su visiskai totaliai subyrejusia a4 vaziuokle.studentas buwau, pinigu remontui nebuwo.tai del to man visi + tik a4 pusei, ekonomiska, atrodo padoriai, vaziuoja norm, varykliai geri ir traukia palyginus neblogai, nelepus kurui-i saviske 3 metus pyliau vien BY kura.ir + man jos kad ir senesnes, bet vidaus dizainas daug grazesnis nei opelio ar focuso ir kokybiskiau viskas, bet cia skonio reikalas:)is tavo variantu, galvociau tarp 3 auto, vectra astra a4.focuso tai neimciau niekad, seimoj buwo focuas 1.6 benzas, pirkom nauja is salono, pries puse metu pardavem, puvekas, slenkciuose skyles ir pan.pravaziavo jis tik 160tukst km, keitem sankaba, vaziuokle 4 kart tvarkem ir t.tjis buwo 2000metu:)Jeigu vilnietis esi ir pirksi a4, galiu pakalbet su diagnostika, dariau siom auto ja:)opeliui irangos neturiu.
2012-06-19
01:34 писал:
aš irgi iš tikrųjų linkstu link audi :) a4 yra iš tokios paprastų mašinų klasės, bet ir vietos sočiai ir viduj jautiesi kaip mašinoj o ne degtukų dėžutėj ir ne tik vietos bet pačio salono atžvilgiu, nes pvz fokuso salonas tai kažkoks nesusipratimas :) tik va bus išūkis rast tokių metų a4 dar ne iki galo mirusią, manau jau čia teks užsieny dairytis ir pasiimt su savim žmogų kuris jau su mašinom daugybę metų krapštosi ir iš to valgo duoną :) kas dėl variklių tai manau 66kW imsiu, kiek teko važiuot su golf mk4 1.9tdi 66kW tai man galios pakanka tikrai kai dauguma mieste važiuot tenka o ir už miesto vietoj jinai nestovi ir smagiai lekia :) nelabai suprantu kam ten daug kas ima su daug kilovatų variklius, čipuoja dar kad virš šimto būtų ir po to laksto mieste nuo vieno raudono iki kito raudono šviesoforo :)
2012-06-19
13:08 писал:
nuo kada a4 yra salone vietos?:D draugeliui jau nekarta su kelieniu esu ispires i panele islipant:D vaziuokle tikrai tragiska ju, 5 is 6 draugu su a4 yra luze priekines spyruokles, granatos kas menesi eina keist kol nenusiperka orginalo kuri nuo 180lt, pastovus nusiskundimai kaip dingsta trauka nuo 120km/h, o del tu kalbu del kasmetinio i vaziuokle kisimo po 1k lt tai yra dalis tiesos, aisku nebent per metus nuvaziuoja 10k km tai ten gali 4 metus be problemu vazinet.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
sneki totalu sudaa4 vietos mazoka tik gale, bet cia jai prieki sedi 190cm ugio zmogus...del luzusiu spyruokliu tai cia isvis, wtf?del granatu, tai nereik det uz 30lt granatu...o originalas, meyle kainuoja 120lt autoaibei, kitur gal ir pigiau net butu, tai is kur 180lt?ta prasme zmogau, labai hiperbolizuotai sneki...del traukos dingimo, tai cia tik 81kw beda, ir tai daug begusio 81kw beda.nervina kai taip nusisneka.wa atvaziuok as tau parodysiu ta vaziuokle, parodysiu , kad remontas atliktas ir jau praejo 30tukst km ir ji vis dar neskleidzia nei garso, tik auto bus passatas b5, bet vaziuokle ju ta pati.860076108.
Пользователь
2012-06-19 13:58
2012-06-19
01:34 писал:
aš irgi iš tikrųjų linkstu link audi :) a4 yra iš tokios paprastų mašinų klasės, bet ir vietos sočiai ir viduj jautiesi kaip mašinoj o ne degtukų dėžutėj ir ne tik vietos bet pačio salono atžvilgiu, nes pvz fokuso salonas tai kažkoks nesusipratimas :) tik va bus išūkis rast tokių metų a4 dar ne iki galo mirusią, manau jau čia teks užsieny dairytis ir pasiimt su savim žmogų kuris jau su mašinom daugybę metų krapštosi ir iš to valgo duoną :) kas dėl variklių tai manau 66kW imsiu, kiek teko važiuot su golf mk4 1.9tdi 66kW tai man galios pakanka tikrai kai dauguma mieste važiuot tenka o ir už miesto vietoj jinai nestovi ir smagiai lekia :) nelabai suprantu kam ten daug kas ima su daug kilovatų variklius, čipuoja dar kad virš šimto būtų ir po to laksto mieste nuo vieno raudono iki kito raudono šviesoforo :)
2012-06-19
13:08 писал:
nuo kada a4 yra salone vietos?:D draugeliui jau nekarta su kelieniu esu ispires i panele islipant:D vaziuokle tikrai tragiska ju, 5 is 6 draugu su a4 yra luze priekines spyruokles, granatos kas menesi eina keist kol nenusiperka orginalo kuri nuo 180lt, pastovus nusiskundimai kaip dingsta trauka nuo 120km/h, o del tu kalbu del kasmetinio i vaziuokle kisimo po 1k lt tai yra dalis tiesos, aisku nebent per metus nuvaziuoja 10k km tai ten gali 4 metus be problemu vazinet.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
2012-06-19
13:32 писал:
sneki totalu suda:)a4 vietos mazoka tik gale, bet cia jai prieki sedi 190cm ugio zmogus...del luzusiu spyruokliu tai cia isvis, wtf?:Ddel granatu, tai nereik det uz 30lt granatu...o originalas, meyle kainuoja 120lt autoaibei, kitur gal ir pigiau net butu, tai is kur 180lt?:Dta prasme zmogau, labai hiperbolizuotai sneki...del traukos dingimo, tai cia tik 81kw beda, ir tai daug begusio 81kw beda.nervina kai taip nusisneka.wa atvaziuok as tau parodysiu ta vaziuokle, parodysiu , kad remontas atliktas ir jau praejo 30tukst km ir ji vis dar neskleidzia nei garso, tik auto bus passatas b5, bet vaziuokle ju ta pati.860076108.
ka cia nusipezi apie 30lt uz granata kai kiniska 70-80lt as 175cm ugio ir ten vietos prieki visai nera gale tuo labiau. o su spyruokle tai cia tiesa visiem pazystamiem jos buvo suluze vnt 80lt pas dauguma 1, 9 tdy problemos su trauka ne tik 81kw. vaziuokle ten tikrai nieko gero nebent tik asvalta matai ir kiekviena duobute apvazineji.
Пользователь
2012-06-19 17:34
2012-06-19
01:03 писал:
nu matai, visur daug maz tas ant to iseina.Bet as tau atvirai sakau, nera ta a4 vaziuokle tokia baisi.jeigu dirbantis zmogus esi, tai bedu nebus.gera dali pastatei ir pamirsi tikrai:)ir ta a4 vaziuokle turi nemazai +, o kas svarbiausia, kad kad ir ismalta ten ta visa vaziuokle, ta a4 visai dar padoriai vaziuoja, palyginus su kita ismalta vaziuokle ir + su a4 gali but tikras, kad rato nepamesi ar pan, nors ir su subyrejusia vaziuokle vazinesi:)nu teoriskai imanoma , kad sarnyras ishsiner, bet nebus baisios pasekmes pvz jai kokiam fokuse jis ishsinertu.esu vazinejas 1 metu su visiskai totaliai subyrejusia a4 vaziuokle.studentas buwau, pinigu remontui nebuwo.tai del to man visi + tik a4 pusei, ekonomiska, atrodo padoriai, vaziuoja norm, varykliai geri ir traukia palyginus neblogai, nelepus kurui-i saviske 3 metus pyliau vien BY kura.ir + man jos kad ir senesnes, bet vidaus dizainas daug grazesnis nei opelio ar focuso ir kokybiskiau viskas, bet cia skonio reikalas:)is tavo variantu, galvociau tarp 3 auto, vectra astra a4.focuso tai neimciau niekad, seimoj buwo focuas 1.6 benzas, pirkom nauja is salono, pries puse metu pardavem, puvekas, slenkciuose skyles ir pan.pravaziavo jis tik 160tukst km, keitem sankaba, vaziuokle 4 kart tvarkem ir t.tjis buwo 2000metu:)Jeigu vilnietis esi ir pirksi a4, galiu pakalbet su diagnostika, dariau siom auto ja:)opeliui irangos neturiu.
2012-06-19
01:34 писал:
aš irgi iš tikrųjų linkstu link audi :) a4 yra iš tokios paprastų mašinų klasės, bet ir vietos sočiai ir viduj jautiesi kaip mašinoj o ne degtukų dėžutėj ir ne tik vietos bet pačio salono atžvilgiu, nes pvz fokuso salonas tai kažkoks nesusipratimas :) tik va bus išūkis rast tokių metų a4 dar ne iki galo mirusią, manau jau čia teks užsieny dairytis ir pasiimt su savim žmogų kuris jau su mašinom daugybę metų krapštosi ir iš to valgo duoną :) kas dėl variklių tai manau 66kW imsiu, kiek teko važiuot su golf mk4 1.9tdi 66kW tai man galios pakanka tikrai kai dauguma mieste važiuot tenka o ir už miesto vietoj jinai nestovi ir smagiai lekia :) nelabai suprantu kam ten daug kas ima su daug kilovatų variklius, čipuoja dar kad virš šimto būtų ir po to laksto mieste nuo vieno raudono iki kito raudono šviesoforo :)
2012-06-19
13:08 писал:
nuo kada a4 yra salone vietos?:D draugeliui jau nekarta su kelieniu esu ispires i panele islipant:D vaziuokle tikrai tragiska ju, 5 is 6 draugu su a4 yra luze priekines spyruokles, granatos kas menesi eina keist kol nenusiperka orginalo kuri nuo 180lt, pastovus nusiskundimai kaip dingsta trauka nuo 120km/h, o del tu kalbu del kasmetinio i vaziuokle kisimo po 1k lt tai yra dalis tiesos, aisku nebent per metus nuvaziuoja 10k km tai ten gali 4 metus be problemu vazinet.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
vectra nuo 98 kaip autorius ir renkas puna bet ne zymei. pats turiu 97 ne fl. supuvo viena arka dugne tik kur propkes stovi parudyjo durys apacioj ir tos vietos kur sukaltos spilkos kur laiko gumas apacioj prie slenkscio kur kuris uzsidaro. aisku keli taskai kur nudauzyta akmenuku. masina beveik 15 metu eksplotuota svedijoj. tai ka nors sako kokia kebulo bukle turetu but? 74kw traukos pakanka kad liktum ne paskutinis prie sviesoforo nesistengdamas. aisku kai nuo kokiu +140 kw persedi draukos gali pasirodyt kad nera. o savo guoli 4 gali susikist kur nesueina. kas turi tai problemu maisas benk kiek teko girdet ypac PD matorai.
Пользователь
2012-06-19 21:06
2012-06-19
01:34 писал:
aš irgi iš tikrųjų linkstu link audi :) a4 yra iš tokios paprastų mašinų klasės, bet ir vietos sočiai ir viduj jautiesi kaip mašinoj o ne degtukų dėžutėj ir ne tik vietos bet pačio salono atžvilgiu, nes pvz fokuso salonas tai kažkoks nesusipratimas :) tik va bus išūkis rast tokių metų a4 dar ne iki galo mirusią, manau jau čia teks užsieny dairytis ir pasiimt su savim žmogų kuris jau su mašinom daugybę metų krapštosi ir iš to valgo duoną :) kas dėl variklių tai manau 66kW imsiu, kiek teko važiuot su golf mk4 1.9tdi 66kW tai man galios pakanka tikrai kai dauguma mieste važiuot tenka o ir už miesto vietoj jinai nestovi ir smagiai lekia :) nelabai suprantu kam ten daug kas ima su daug kilovatų variklius, čipuoja dar kad virš šimto būtų ir po to laksto mieste nuo vieno raudono iki kito raudono šviesoforo :)
2012-06-19
13:08 писал:
nuo kada a4 yra salone vietos?:D draugeliui jau nekarta su kelieniu esu ispires i panele islipant:D vaziuokle tikrai tragiska ju, 5 is 6 draugu su a4 yra luze priekines spyruokles, granatos kas menesi eina keist kol nenusiperka orginalo kuri nuo 180lt, pastovus nusiskundimai kaip dingsta trauka nuo 120km/h, o del tu kalbu del kasmetinio i vaziuokle kisimo po 1k lt tai yra dalis tiesos, aisku nebent per metus nuvaziuoja 10k km tai ten gali 4 metus be problemu vazinet.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
2012-06-19
17:34 писал:
vectra nuo 98 kaip autorius ir renkas puna bet ne zymei. pats turiu 97 ne fl. supuvo viena arka dugne tik kur propkes stovi parudyjo durys apacioj ir tos vietos kur sukaltos spilkos kur laiko gumas apacioj prie slenkscio kur kuris uzsidaro. aisku keli taskai kur nudauzyta akmenuku. masina beveik 15 metu eksplotuota svedijoj. tai ka nors sako kokia kebulo bukle turetu but? 74kw traukos pakanka kad liktum ne paskutinis prie sviesoforo nesistengdamas. aisku kai nuo kokiu +140 kw persedi draukos gali pasirodyt kad nera. o savo guoli 4 gali susikist kur nesueina. kas turi tai problemu maisas benk kiek teko girdet ypac PD matorai.
paprasti tie golfai kaip 2x2 vaziuoja gerai, kuro nedaug ima ir traukia pakankamai gerai ner ka lygint su vektra.
Пользователь
2012-06-19 22:34
2012-06-19
13:08 писал:
nuo kada a4 yra salone vietos?:D draugeliui jau nekarta su kelieniu esu ispires i panele islipant:D vaziuokle tikrai tragiska ju, 5 is 6 draugu su a4 yra luze priekines spyruokles, granatos kas menesi eina keist kol nenusiperka orginalo kuri nuo 180lt, pastovus nusiskundimai kaip dingsta trauka nuo 120km/h, o del tu kalbu del kasmetinio i vaziuokle kisimo po 1k lt tai yra dalis tiesos, aisku nebent per metus nuvaziuoja 10k km tai ten gali 4 metus be problemu vazinet.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
vektra puvekas, traukos neturi nebent 2, 2dti.
pasiieskok geriau 4 guoli su tuo, bent vaziuokle padoresne ar a3.
2012-06-19
17:34 писал:
vectra nuo 98 kaip autorius ir renkas puna bet ne zymei. pats turiu 97 ne fl. supuvo viena arka dugne tik kur propkes stovi parudyjo durys apacioj ir tos vietos kur sukaltos spilkos kur laiko gumas apacioj prie slenkscio kur kuris uzsidaro. aisku keli taskai kur nudauzyta akmenuku. masina beveik 15 metu eksplotuota svedijoj. tai ka nors sako kokia kebulo bukle turetu but? 74kw traukos pakanka kad liktum ne paskutinis prie sviesoforo nesistengdamas. aisku kai nuo kokiu +140 kw persedi draukos gali pasirodyt kad nera. o savo guoli 4 gali susikist kur nesueina. kas turi tai problemu maisas benk kiek teko girdet ypac PD matorai.
2012-06-19
21:06 писал:
paprasti tie golfai kaip 2x2 vaziuoja gerai, kuro nedaug ima ir traukia pakankamai gerai ner ka lygint su vektra.
jo jo tada 2x2 = 5. nereik kelt ju labai aukstai. genda jie ir neblogai + kaina ju didesne uz vectros x2.
Пользователь
2012-06-20 01:17
2012-06-19
17:34 писал:
vectra nuo 98 kaip autorius ir renkas puna bet ne zymei. pats turiu 97 ne fl. supuvo viena arka dugne tik kur propkes stovi parudyjo durys apacioj ir tos vietos kur sukaltos spilkos kur laiko gumas apacioj prie slenkscio kur kuris uzsidaro. aisku keli taskai kur nudauzyta akmenuku. masina beveik 15 metu eksplotuota svedijoj. tai ka nors sako kokia kebulo bukle turetu but? 74kw traukos pakanka kad liktum ne paskutinis prie sviesoforo nesistengdamas. aisku kai nuo kokiu +140 kw persedi draukos gali pasirodyt kad nera. o savo guoli 4 gali susikist kur nesueina. kas turi tai problemu maisas benk kiek teko girdet ypac PD matorai.
2012-06-19
21:06 писал:
paprasti tie golfai kaip 2x2 vaziuoja gerai, kuro nedaug ima ir traukia pakankamai gerai ner ka lygint su vektra.
2012-06-19
22:34 писал:
jo jo tada 2x2 = 5. nereik kelt ju labai aukstai. genda jie ir neblogai + kaina ju didesne uz vectros x2.
golfą mk4 iš tikrųjų imčiau, nieko prieš juos neturiu, tik kainos biški didelės, dirbtinai išpūstos
Пользователь
2012-06-20 01:24
2012-06-19
21:06 писал:
paprasti tie golfai kaip 2x2 vaziuoja gerai, kuro nedaug ima ir traukia pakankamai gerai ner ka lygint su vektra.
2012-06-19
22:34 писал:
jo jo tada 2x2 = 5. nereik kelt ju labai aukstai. genda jie ir neblogai + kaina ju didesne uz vectros x2.
2012-06-20
01:17 писал:
golfą mk4 iš tikrųjų imčiau, nieko prieš juos neturiu, tik kainos biški didelės, dirbtinai išpūstos :)
tep.truputi dasidejus jau iseina vectra c,
Пользователь
2012-06-20 17:03
2012-06-19
21:06 писал:
paprasti tie golfai kaip 2x2 vaziuoja gerai, kuro nedaug ima ir traukia pakankamai gerai ner ka lygint su vektra.
2012-06-19
22:34 писал:
jo jo tada 2x2 = 5. nereik kelt ju labai aukstai. genda jie ir neblogai + kaina ju didesne uz vectros x2.
2012-06-20
01:17 писал:
golfą mk4 iš tikrųjų imčiau, nieko prieš juos neturiu, tik kainos biški didelės, dirbtinai išpūstos :)
kiek tas daugiau? iki 1k lt.
Пользователь
2012-06-20 17:34
2012-06-19
22:34 писал:
jo jo tada 2x2 = 5. nereik kelt ju labai aukstai. genda jie ir neblogai + kaina ju didesne uz vectros x2.
2012-06-20
01:17 писал:
golfą mk4 iš tikrųjų imčiau, nieko prieš juos neturiu, tik kainos biški didelės, dirbtinai išpūstos :)
2012-06-20
17:03 писал:
kiek tas daugiau? iki 1k lt.
1k yra 1000 tad busi pamirses 0. ir kodel reiktu moketi uz jy 10 000 lt? uz tokia suma pvz gali pasimt http://www.autogidas.lt/opel-vectra-b-dti-sport-universalas-2001-0123587009.html ir lieka 2000 lt.
Пользователь
2012-06-20 18:21
arba gali nusipirkti koki golf 3 universal tdi, bus tau ir darbinis arklys ir pigus remontas, o kiek pinigu liks tai uzteks davest masina iki ledines bukles, ir tada jau vargo nematysi daug metu, ypac del vaziuokles kuri yra labai paprasta ir patvari. IMO
Пользователь
2012-06-20 22:39
2012-06-20
01:17 писал:
golfą mk4 iš tikrųjų imčiau, nieko prieš juos neturiu, tik kainos biški didelės, dirbtinai išpūstos :)
2012-06-20
17:03 писал:
kiek tas daugiau? iki 1k lt.
2012-06-20
17:34 писал:
1k yra 1000 tad busi pamirses 0. ir kodel reiktu moketi uz jy 10 000 lt? uz tokia suma pvz gali pasimt http://www.autogidas.lt/opel-vectra-b-dti-sport-universalas-2001-0123587009.html ir lieka 2000 lt.
ka tu cia pezi? senai tie golfai atpige. uz 8k tai jau gera paimsi, netuscia.
ko tu cia tas vektras keli i virsu tai bbz. tokios klases ir tokiu metu, bet vaziavime jokio komforto.
ko tu cia tas vektras keli i virsu tai bbz. tokios klases ir tokiu metu, bet vaziavime jokio komforto.
Пользователь
2012-06-30 01:44
2012-06-19
01:46 писал:
atsiprasau, nes nemaneu kad realei gali buti tokiu automobiliu fanu:thumbdown::lol::director::smoke::lol::director:
2012-06-19
10:31 писал:
Atsiprašau, nemaniau, kad tokių beraščių kaip tu yra :)Tau pačiam po savo kaimą palakstyt su savo supuvusiu kibirėliu gal ir smagu, bet yra ir normalių žmonių, ne visi gi tokie nenormalūs kaip tu, kitiem mašina skirta ne tik ant sniego saulę nupiešt, bet pavyzdžiui ir darbui (žinoma tu darbo neturi, nesuprasi), arba komfortabiliai ir kuo ekonomiškiau nuvažiuoti iš taško A į tašką B, bet kai teisių neturi irgi nesuprasi( nes kiek žinau 13-kos metų dar negalima jų gaut)
ant mano kibirelio nei su padidke nerasi nei rudeles. buvo ju bet isnaikinau stebuklu nebuna. koki kaima as miestietis bet gerbiu ir kaimiecius nes retam miestieciui iki kaimiecio lygintis ir masinos ju daug geresnes uz susikto miescionio kuris su kregzde golfu arba panasios klases sudu trankosi po savo miesta ne pirmus metus ir dar sustrelina lenkia visus apsisikdamas dumais ratai baigia nulekti
Пользователь
2012-06-30 09:05
2012-06-19
01:46 писал:
atsiprasau, nes nemaneu kad realei gali buti tokiu automobiliu fanu:thumbdown::lol::director::smoke::lol::director:
2012-06-19
10:31 писал:
Atsiprašau, nemaniau, kad tokių beraščių kaip tu yra :)Tau pačiam po savo kaimą palakstyt su savo supuvusiu kibirėliu gal ir smagu, bet yra ir normalių žmonių, ne visi gi tokie nenormalūs kaip tu, kitiem mašina skirta ne tik ant sniego saulę nupiešt, bet pavyzdžiui ir darbui (žinoma tu darbo neturi, nesuprasi), arba komfortabiliai ir kuo ekonomiškiau nuvažiuoti iš taško A į tašką B, bet kai teisių neturi irgi nesuprasi( nes kiek žinau 13-kos metų dar negalima jų gaut)
2012-06-30
01:44 писал:
ant mano kibirelio nei su padidke nerasi nei rudeles. buvo ju bet isnaikinau stebuklu nebuna. koki kaima as miestietis bet gerbiu ir kaimiecius nes retam miestieciui iki kaimiecio lygintis ir masinos ju daug geresnes uz susikto miescionio kuris su kregzde golfu arba panasios klases sudu trankosi po savo miesta ne pirmus metus ir dar sustrelina lenkia visus apsisikdamas dumais ratai baigia nulekti:lol::lol::lol:
Mieste tik netikeliai vazineja kurie net masinaj padangu pripust patys nemoka, i degalines suka ir praso kad operatorius pripustu blt taip jau viena karta maciau
Пользователь
2012-06-30 18:22
2012-06-20
17:03 писал:
kiek tas daugiau? iki 1k lt.
2012-06-20
17:34 писал:
1k yra 1000 tad busi pamirses 0. ir kodel reiktu moketi uz jy 10 000 lt? uz tokia suma pvz gali pasimt http://www.autogidas.lt/opel-vectra-b-dti-sport-universalas-2001-0123587009.html ir lieka 2000 lt.
2012-06-20
22:39 писал:
ka tu cia pezi? senai tie golfai atpige. uz 8k tai jau gera paimsi, netuscia.
ko tu cia tas vektras keli i virsu tai bbz. tokios klases ir tokiu metu, bet vaziavime jokio komforto.
ko tu cia tas vektras keli i virsu tai bbz. tokios klases ir tokiu metu, bet vaziavime jokio komforto.
devinocas pasakyk ar golfe yra komforto ar ne kad siulai ji tiek Nu jai tai tau reikia axujieno komforto tai ciupk koki mersa S klases audi a8 Tada turesi gera komforta, o cia gali neskiest.
Пользователь
2012-06-30 18:36
2012-06-20
17:34 писал:
1k yra 1000 tad busi pamirses 0. ir kodel reiktu moketi uz jy 10 000 lt? uz tokia suma pvz gali pasimt http://www.autogidas.lt/opel-vectra-b-dti-sport-universalas-2001-0123587009.html ir lieka 2000 lt.
2012-06-20
22:39 писал:
ka tu cia pezi? senai tie golfai atpige. uz 8k tai jau gera paimsi, netuscia.
ko tu cia tas vektras keli i virsu tai bbz. tokios klases ir tokiu metu, bet vaziavime jokio komforto.
ko tu cia tas vektras keli i virsu tai bbz. tokios klases ir tokiu metu, bet vaziavime jokio komforto.
2012-06-30
18:22 писал:
devinocas pasakyk ar golfe yra komforto ar ne :D kad siulai ji tiek :beer: Nu jai tai tau reikia axujieno komforto tai ciupk koki mersa S klases audi a8 Tada turesi gera komforta, o cia gali neskiest.:beer:
ka tik pasiziurejau kad jau lt galima paimti vectra c dyzeline nuo 11000 , tai kam moketi uz 4 guoli 10 kavalku?abi geros bet golfo kaina nesamoninga, beje pralek su vectra c , ir jei tau nesvarbu zenkliukas tai i golfa kojos nekelsi
assas
3586 / 0
2012-06-30 18:43
2012-06-20
22:39 писал:
ka tu cia pezi? senai tie golfai atpige. uz 8k tai jau gera paimsi, netuscia.
ko tu cia tas vektras keli i virsu tai bbz. tokios klases ir tokiu metu, bet vaziavime jokio komforto.
ko tu cia tas vektras keli i virsu tai bbz. tokios klases ir tokiu metu, bet vaziavime jokio komforto.
2012-06-30
18:22 писал:
devinocas pasakyk ar golfe yra komforto ar ne :D kad siulai ji tiek :beer: Nu jai tai tau reikia axujieno komforto tai ciupk koki mersa S klases audi a8 Tada turesi gera komforta, o cia gali neskiest.:beer:
2012-06-30
18:36 писал:
ka tik pasiziurejau kad jau lt galima paimti vectra c dyzeline nuo 11000 , tai kam moketi uz 4 guoli 10 kavalku?abi geros bet golfo kaina nesamoninga, beje pralek su vectra c , ir jei tau nesvarbu zenkliukas tai i golfa kojos nekelsi :smilewink:
vektra europine 2l dyzeli universala 2003m tamsiai melyna praeita savaite parveze man uz 2700eur pas kebula nedideli defektai kita viskas normaliai buvo po dienos atvyko pasieme cia lietuviai uz 3400eur.yra tu masinu geru-normaliu maziau cia sedekit vejus rasinekit forume o ta laika geriau skirkit paieskoms ir rasit
Пользователь
2012-06-30 18:49
2012-06-30
18:22 писал:
devinocas pasakyk ar golfe yra komforto ar ne :D kad siulai ji tiek :beer: Nu jai tai tau reikia axujieno komforto tai ciupk koki mersa S klases audi a8 Tada turesi gera komforta, o cia gali neskiest.:beer:
2012-06-30
18:36 писал:
ka tik pasiziurejau kad jau lt galima paimti vectra c dyzeline nuo 11000 , tai kam moketi uz 4 guoli 10 kavalku?abi geros bet golfo kaina nesamoninga, beje pralek su vectra c , ir jei tau nesvarbu zenkliukas tai i golfa kojos nekelsi :smilewink:
2012-06-30
18:43 assas писал:
vektra europine 2l dyzeli universala 2003m tamsiai melyna praeita savaite parveze man uz 2700eur pas kebula nedideli defektai kita viskas normaliai buvo po dienos atvyko pasieme cia lietuviai uz 3400eur.yra tu masinu geru-normaliu maziau cia sedekit vejus rasinekit forume o ta laika geriau skirkit paieskoms ir rasit
panasiai kaip sakiau ir gaunasi, bet zinai geriau varines su audi 1998 supuvuse uz toke kaina ar golfu, bet bus kruti nes su audzzzii
Пользователь
2012-06-30 18:53
2012-06-30
18:36 писал:
ka tik pasiziurejau kad jau lt galima paimti vectra c dyzeline nuo 11000 , tai kam moketi uz 4 guoli 10 kavalku?abi geros bet golfo kaina nesamoninga, beje pralek su vectra c , ir jei tau nesvarbu zenkliukas tai i golfa kojos nekelsi :smilewink:
2012-06-30
18:43 assas писал:
vektra europine 2l dyzeli universala 2003m tamsiai melyna praeita savaite parveze man uz 2700eur pas kebula nedideli defektai kita viskas normaliai buvo po dienos atvyko pasieme cia lietuviai uz 3400eur.yra tu masinu geru-normaliu maziau cia sedekit vejus rasinekit forume o ta laika geriau skirkit paieskoms ir rasit
2012-06-30
18:49 писал:
panasiai kaip sakiau ir gaunasi, :smoke: bet zinai geriau varines su audi 1998 supuvuse uz toke kaina ar golfu, bet bus kruti nes su audzzzii :lol::lol:
sedi tai ir sedek toj savo vectroj, dieduko masina bl, jau geriau damusta audi, nei ta kuria girdi naktim rudyjancia
Пользователь
2012-06-30 18:58
2012-06-30
18:43 assas писал:
vektra europine 2l dyzeli universala 2003m tamsiai melyna praeita savaite parveze man uz 2700eur pas kebula nedideli defektai kita viskas normaliai buvo po dienos atvyko pasieme cia lietuviai uz 3400eur.yra tu masinu geru-normaliu maziau cia sedekit vejus rasinekit forume o ta laika geriau skirkit paieskoms ir rasit
2012-06-30
18:49 писал:
panasiai kaip sakiau ir gaunasi, :smoke: bet zinai geriau varines su audi 1998 supuvuse uz toke kaina ar golfu, bet bus kruti nes su audzzzii :lol::lol:
2012-06-30
18:53 писал:
sedi tai ir sedek toj savo vectroj, dieduko masina bl, jau geriau damusta audi, nei ta kuria girdi naktim rudyjancia
ble prajuokinai as jau beveik diedukas. kurtu ble matei kad rudije, a?apstojo jie ruditi po 2001 metu, va tavo audzi 4 kart versta tai kas metai dazai tai siutas ima?ar neturi litu geresnes nupirkti nei b3.a?
Пользователь
2012-06-30 19:05
daugiau reik tokio paziurio kelkit tuos tautovezius tegu kyla kainos nieks nepirkit opel jie juk rudyja lb pamesit ratus iskrisit su sedynem tegu krenta ju kainos zek jau po metu galesi rinktis ar audi 96 ar opel 2006
Пользователь
2012-06-30 19:09
2012-06-30
19:05 писал:
daugiau reik tokio paziurio kelkit tuos tautovezius tegu kyla kainos nieks nepirkit opel jie juk rudyja lb pamesit ratus iskrisit su sedynem :lol: :lol: :lol: tegu krenta ju kainos zek jau po metu galesi rinktis ar audi 96 ar opel 2006 :lol::lol:
jo ble,
Пользователь
2012-06-30 20:21
2012-06-18
23:16 писал:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI rudyja, problemos su kuro sedimu nes ten durna ipadaryta, pareina el siurblio dalis, gale vietos maza bet zmones turintis kojas gali sedet. pliusai tai kad stovi grandine, kuro nelabai daug srebia, gan patogi vairuotojo vieta, isvaizda simpatiska jei universalas talpi pakankamai, jos gam pigios. dalys nepasakyciau kad brangios, normaliam vaziavimui 74 kw uztenka. apsilenksi jai nori greit. daug turi jin pliusu.
Nuo 1998 metu jeigu neklystu opelis tapo normalia masina ir nerudija, nes pradejo kazkiek cinkuoti kebula. Girdejau ne nuo 1 zmopaus si fakta
maumas
7658 / 0
2012-06-30 20:52
2012-06-18
23:16 писал:
98-99 Opel Vectra 2.0 DTI rudyja, problemos su kuro sedimu nes ten durna ipadaryta, pareina el siurblio dalis, gale vietos maza bet zmones turintis kojas gali sedet. pliusai tai kad stovi grandine, kuro nelabai daug srebia, gan patogi vairuotojo vieta, isvaizda simpatiska jei universalas talpi pakankamai, jos gam pigios. dalys nepasakyciau kad brangios, normaliam vaziavimui 74 kw uztenka. apsilenksi jai nori greit. daug turi jin pliusu.
2012-06-30
20:21 писал:
Nuo 1998 metu jeigu neklystu opelis tapo normalia masina ir nerudija, nes pradejo kazkiek cinkuoti kebula. Girdejau ne nuo 1 zmopaus si fakta :)
Opeliu reikalai po 97m. zymiai pagerejo, del korozijos, bet ner jau taip viskas liuks.Ypac Omegai, astrose irgi pasitaiko, vectrose irgi ivairiai...Bet kaip lemiamas faktorius, sakyciau, yra eksploatavimo salygos-Norvegijos, Svedijos, UK klimato salygos nera palankios jokiai masinai.Jei is kokios pietu FR, tai tikrai situo klausimu bus be priekaistu.Turejau UK Omega FL 6metu, buvo rudeliu, dusle, o siaip, maloni masina, neskaitant kai kuriu momentu....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2012-07-03 18:41
pasidairiau tų mašiniukų, kiek apžiūrėjau iš savo pavardintų variantų neradau nei vienos , kad norėtusi labai čiupt iškart pagalvojau, kad neskubėsiu, dar dasidėsiu šiek tiek ir pasiimsiu bora 1.9 tdi 81 kW
Ваше послание |
|