maumas
7658 / 0
2011-02-28 15:54
Nagi SAAB zinovai, nusvieskite zmogui keliaGrazi masinyte, bent jau issiskirianti is mases, tik va kuri modeli rinktis ir kodel?Tikslas-pazintis su SAAB, na ir gal isigijimas ateityje, kaip trecias automobilis, o patikus ir pasiteisinus, tai kaip ir pirmas, bet tada turetu draugaut su dujomisO gal su opeliniu TD?Kaip detaliu kainos ir atsparumas Lietuvos vieskeliams?Prasom, all opinions welcome!Ar teisingai parasiau?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7658 / 0
2011-02-28 16:50
Nagi, drasiau!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7658 / 0
maumas
7658 / 0
maumas
7658 / 0
maumas
7658 / 0
2011-02-28 19:38
Procese iskilo toks klausimas-kiek kainuoja turbinos restauracija ir kur jas daro?Viena ausim esu girdejes, kad Vilniuj kazkas tuo uzsiima...O siaip, aciu uz geras idejas, einu gult, nes niekam saab'ai nerupiSmalsuoliams ir entuziastams-skype 6
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-28 20:03
2011-02-28
19:38 maumas писал:
Procese iskilo toks klausimas-kiek kainuoja turbinos restauracija ir kur jas daro?Viena ausim esu girdejes, kad Vilniuj kazkas tuo uzsiima...O siaip, aciu uz geras idejas, einu gult, nes niekam saab'ai nerupi:lol:Smalsuoliams ir entuziastams-skype 6:drink:
pats su savimi sneki D
maumas
7658 / 0
2011-02-28 20:05
2011-02-28
19:38 maumas писал:
Procese iskilo toks klausimas-kiek kainuoja turbinos restauracija ir kur jas daro?Viena ausim esu girdejes, kad Vilniuj kazkas tuo uzsiima...O siaip, aciu uz geras idejas, einu gult, nes niekam saab'ai nerupi:lol:Smalsuoliams ir entuziastams-skype 6:drink:
2011-02-28
20:03 писал:
pats su savimi sneki :DD
Kai vakar, tai irodinejo tiesa apie saab, kai siandien noriu isgirst, tai visis zinovai i krumusAs ir taip zinau pakankamai, bet noriu pasitikslint...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-28 20:10
saab yra geras auto, varikliai labai geri, minkstai vaziuoja, nelinkes gesti, prikimsti pribumbasu, cinkuoti kebulai tdl nerudyja beveik na ir zinoma galingi. kai waziuoja nesigirdi kaip variklis dirba pats turiu 9000 2 litru turbo ir buciau patenkintas bet benzo ryja tai noriu parduot, nebrangiai tik wat nepopuliarus auto ir nlb kas nori jo imt tik benza man atvaziuoja padeginti arba i bulkas mainyt siulo tai vat.
maumas
7658 / 0
2011-02-28 20:14
2011-02-28
20:10 писал:
saab yra geras auto, varikliai labai geri, minkstai vaziuoja, nelinkes gesti, prikimsti pribumbasu, cinkuoti kebulai tdl nerudyja beveik na ir zinoma galingi. kai waziuoja nesigirdi kaip variklis dirba :) pats turiu 9000 2 litru turbo ir buciau patenkintas bet benzo ryja tai noriu parduot, nebrangiai tik wat nepopuliarus auto ir nlb kas nori jo imt tik benza man atvaziuoja padeginti arba i bulkas mainyt siulo tai vat.
Aciu uz nuomone, bet pasigedau konkretesniu dalyku, pvz.kokios kuro sanaudos, kokiam mieste vazinejama, detaliu kainos, remontai, kike km prasukta ir t.t.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-28 20:20
2011-02-28
20:10 писал:
saab yra geras auto, varikliai labai geri, minkstai vaziuoja, nelinkes gesti, prikimsti pribumbasu, cinkuoti kebulai tdl nerudyja beveik na ir zinoma galingi. kai waziuoja nesigirdi kaip variklis dirba :) pats turiu 9000 2 litru turbo ir buciau patenkintas bet benzo ryja tai noriu parduot, nebrangiai tik wat nepopuliarus auto ir nlb kas nori jo imt tik benza man atvaziuoja padeginti arba i bulkas mainyt siulo tai vat.
2011-02-28
20:14 maumas писал:
Aciu uz nuomone, bet pasigedau konkretesniu dalyku, pvz.kokios kuro sanaudos, kokiam mieste vazinejama, detaliu kainos, remontai, kike km prasukta ir t.t.:drink:
vln, mieste apie 12, dalys kaip ir visur tikrai nebrangiau nei kokio bmw keisti klausimai pas tave.
maumas
7658 / 0
2011-02-28 20:22
2011-02-28
20:10 писал:
saab yra geras auto, varikliai labai geri, minkstai vaziuoja, nelinkes gesti, prikimsti pribumbasu, cinkuoti kebulai tdl nerudyja beveik na ir zinoma galingi. kai waziuoja nesigirdi kaip variklis dirba :) pats turiu 9000 2 litru turbo ir buciau patenkintas bet benzo ryja tai noriu parduot, nebrangiai tik wat nepopuliarus auto ir nlb kas nori jo imt tik benza man atvaziuoja padeginti arba i bulkas mainyt siulo tai vat.
2011-02-28
20:14 maumas писал:
Aciu uz nuomone, bet pasigedau konkretesniu dalyku, pvz.kokios kuro sanaudos, kokiam mieste vazinejama, detaliu kainos, remontai, kike km prasukta ir t.t.:drink:
2011-02-28
20:20 писал:
vln, mieste apie 12, dalys kaip ir visur tikrai nebrangiau nei kokio bmw keisti klausimai pas tave.
Bughalteriu antraeilese dirbu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-28 20:24
Toki saab 900 mano tevas turejo, kiek pravezdavo tai labai stipru ispudi paliko visiem laikam sitas senolis saabas, pas ji rankena ant panelesbuvo pr keleivio pusej, kai duodavo dugna gaza i ja isikibti reikedavo Skundesi tik kuro sanaudom didelem, pasistate ekonomaizeriogauge papildoma kad stengtis ramiai vazinet Butu vaziaves, nes patvarumas to saab geras, nieks negesdavo ir neluzdavo, tik viena diena savaime uzsidege ir sudege..
maumas
7658 / 0
2011-02-28 20:27
2011-02-28
20:24 писал:
Toki saab 900 mano tevas turejo, kiek pravezdavo tai labai stipru ispudi paliko visiem laikam sitas senolis saabas, pas ji rankena ant panelesbuvo pr keleivio pusej, kai duodavo dugna gaza i ja isikibti reikedavo:lol: Skundesi tik kuro sanaudom didelem, pasistate ekonomaizeriogauge papildoma kad stengtis ramiai vazinet:lol::smoke: Butu vaziaves, nes patvarumas to saab geras, nieks negesdavo ir neluzdavo, tik viena diena savaime uzsidege ir sudege..:drink:
Nors ir sudege nabagas, bet vistiek gerai prisimeni, o va butu koks opelis taip padares, tai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
Пользователь
maumas
7658 / 0
2011-02-28 20:35
Tai cia 900 modelis...O kaip darbo procesas?Neapsunkintas kokiu nors specifiniu dalyku?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-28 20:36
Ne, huinia ten, nieko neiprasto, nesudetingas darbas
Пользователь
2011-02-28 20:37
nu man teko vazineti su 97m saab 9000 2.0L turbo 140kw cipas. gera auto . kura irgi gerai degina .kaip ir bmw. bet vairuoti labiau patiko negu bmw 95m 525 . salonas patogus . tiek mieste tiek autostrada vaziuoti komforto netruksta. gerai valdomas auto .detales nera labai baisei brangios . tik reik paieskot. o mieste tai nuo 10-12L IKI 15L . kaip ir nuo tarpines labiau priklauso kiek kuro suris
maumas
7658 / 0
2011-02-28 20:39
2011-02-28
20:36 писал:
Ne, huinia ten, nieko neiprasto, nesudetingas darbas:thumbup:
O kaip su 9-5, nesi susidures?Ko ten gero ir negero pridirbta?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-02-28 20:43
2011-02-28
20:36 писал:
Ne, huinia ten, nieko neiprasto, nesudetingas darbas:thumbup:
2011-02-28
20:39 maumas писал:
O kaip su 9-5, nesi susidures?Ko ten gero ir negero pridirbta?:smoke:
9-5 ne, nzn nekrapstes tokiu niekada
Пользователь
2011-02-28 20:49
gal kam reik saab 9000 juodos odines galines sedynes . geros bukles nenutrinta, ir spidometro apdailos remelio medzio imitacija.
Пользователь
2011-02-28 21:18
2011-02-28
20:49 писал:
gal kam reik saab 9000 juodos odines galines sedynes . geros bukles nenutrinta, ir spidometro apdailos remelio medzio imitacija.
nu ir as savo pareklamuosiu
http://www.autogidas.lt/skelbimai/saab-9000-sedanas-1992-0120833238.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/saab-9000-sedanas-1992-0120833238.html
maumas
7658 / 0
2011-02-28 21:30
2011-02-28
20:49 писал:
gal kam reik saab 9000 juodos odines galines sedynes . geros bukles nenutrinta, ir spidometro apdailos remelio medzio imitacija.
2011-02-28
21:18 писал:
nu ir as savo pareklamuosiu :D
http://www.autogidas.lt/skelbimai/saab-9000-sedanas-1992-0120833238.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/saab-9000-sedanas-1992-0120833238.html
Ar man su regejimu, ar saab'ui su kaire akim negerai?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
Пользователь
Пользователь
2011-02-28 22:40
2011-02-28
20:36 писал:
Ne, huinia ten, nieko neiprasto, nesudetingas darbas:thumbup:
2011-02-28
20:39 maumas писал:
O kaip su 9-5, nesi susidures?Ko ten gero ir negero pridirbta?:smoke:
9-5 pakaba priekine tvirtesne nei 9-3.. bet 9-5 sunkesnis ir del to trauka blogesne.. net ir su V6 turbo - nors ten isvis levas variklis.
haro196
582 / 0
2011-03-01 00:51
Taigi saabistai gryzo po darbo ir pasiruose padeti taigi kiekvienas modelis turi savu nioansu apie kiekviena galima parasyt ogogo nuomones ir gendanciu daliu nors paskui jos pradeda kartotis. Taigi nuo bendresniu bruozu ir imam sabus tik po 94 iki 2002 metu toliau asmeniskai as mazai susidures. jai domins klasika ar naujasi modeliai snekesim atskirai. taigi kas bendra iki 1998 ejo blokai b204 ir b234 blokai , po 98 metu ejo 205 ir 235 blokai sie blokai yra tie "tikrieji" sabiniai blokai kuriu pradinis prototpas, B2, buvo is triuph nukopintas Taigi iki 98 metu kiekvienas is bloku turejo po 4 modifikacijas I atmosferine pvz B204I. E LPT zemo slegio turbina PVZ B234E. L FPT vidutinio slegio turbina PVZ 204L ir R pikciausia versija kitaip dar vadinama AERO su auksto slegio turbina pvz B234R. na cia as taip apstakciai su turbo slegiais nes dar kolkas per daug tame reikale nesigaudau overboostet patikslins.
Galia:
204I 96 kW B234I 110kw
dar tiesa buvo toks B206I be balancavimo veleneliu tuningistu mesgtamas bet cia retenybe ir lietuvoj tik viena bloka esu toki mates. nors kataloge radau kad ju ir 206R buvo bet cia jau katalogines zinios ju ir su ziburiu nerasi greciausiai buvo daryti pagal uzsakymus.
B204E 110kw B234E 136kw
B204L 136kw B234L 150kw
B204R 150kw B234R 168kw
9000 uke galima aptikti visa gama +dar 3litriai benzinai Jai neklystu B308
900 ukuas turejo tik B204I, B204L, B206I, B234I, ir v6 2.5 opelini jai neklystu B258.
Taigi bendros varikliu bedos laiks nuo laiko sugendanti uzdegimo kasete remontio kaina nuo 200lt su keitimu su srotine kasete nauja kainuoja apie 1200lt
pagendantis holo daviklis keiimo kaina nuo 100lt su darbu ir srotiniu davikliu naujas kazkas tarp 600-800lt
hmm toliau retai kada i variklius reikia lysti apart tepalu keitimo, bet 234 blokai mesgsta prasukt indeklus ir palankstyt alkunini velena, kaina naujas blokas is sroto nes taisyt neapsimoka. naujas blokas su alkuniniu apie 7000 lt
Ai ir garsiosios grandines dauk kas sako kad truksta ties 300 k km be netikiu nes greciausiai visi sabai lt atsukti yra net mano prabeges 320k km yra atgal atsuktas seip jai su orginalia rida saabas tai daugelis su pirma grandine nuvazuoja virs 500 k km grandisnes keitimas + darbas 2000 lt su orginaliom dalim, patpolnam servisiuke. na daugelis varikliu su pirmus ziedu komplektu gan nesunkiai ykopia i 500k km tad cia ta riba ties kuria varikli remontuot pasidaro nebesmagu. Taigi apie varikli baigem toliau praktiskai identiski agregatai yra dezes ir dazniausiai sugenda atbulinis begis naujos is sroto dezes kaina prasideda nuo 300lt remonatas nuo 200lt + dalys (situo as jau uzsiemineju ir turbut nelabai kas pigiau ant svieto daro.)
kas toliau tai patikima elktronika as keciau kompa viena karta kai pasidariau ant kito kompo cipa. apskritai apie sugedusi saab variklio kompa (ECU) nera teke girdet. apart to kai masinos buna skendusios. toliau reikia kiekviena modeli nagrinet jau atskirtai nes bendrumai sitoj vietoj ir baigiasi.
Saab 900 turi ne itin patikima priekine vazuokle ir labai patikima galine vazuokle. piekiyje megsta luzti spyruokles, trukti amortizatoriaus atramos gumos, apatines isilgines traukes galinis sailentblokas megsta plysti ir centinis skersines traukes sailentblokas linkes i plysima ar kitoki susidevejima taigi normalaliai pakelt priekine vazuokle gali kainuoti nuo 200-400lt be darbo iki 700-1000lt be darbo. as esu mates viena karta 1000lt kai keciau praktiskai viska is eiles ir priekinej vazuoklej liko tik seni amortizatoriai ir teko nusipirkti devetas amortizatoriu atramas, visa kita naujos dalys spyruokles sailentblokai atraminiai guoliai retauruoti visi 4 sarnyrai. 9000 uko priekine vazuokle patavaresne deje labai giliai kainas nesu isigilines, gale yra problematiska su galiniais suportais rankinio reguliavimo varztelis uzrudija ir rankinis pasidaro nebereguluojamas daznai tenka ieskoti is sroto kitu veikenciu.
Taigi siam vakarui tiek ryt apie 9-3, 9-5 truputeli placiau pasnekesiu.
Galia:
204I 96 kW B234I 110kw
dar tiesa buvo toks B206I be balancavimo veleneliu tuningistu mesgtamas bet cia retenybe ir lietuvoj tik viena bloka esu toki mates. nors kataloge radau kad ju ir 206R buvo bet cia jau katalogines zinios ju ir su ziburiu nerasi greciausiai buvo daryti pagal uzsakymus.
B204E 110kw B234E 136kw
B204L 136kw B234L 150kw
B204R 150kw B234R 168kw
9000 uke galima aptikti visa gama +dar 3litriai benzinai Jai neklystu B308
900 ukuas turejo tik B204I, B204L, B206I, B234I, ir v6 2.5 opelini jai neklystu B258.
Taigi bendros varikliu bedos laiks nuo laiko sugendanti uzdegimo kasete remontio kaina nuo 200lt su keitimu su srotine kasete nauja kainuoja apie 1200lt
pagendantis holo daviklis keiimo kaina nuo 100lt su darbu ir srotiniu davikliu naujas kazkas tarp 600-800lt
hmm toliau retai kada i variklius reikia lysti apart tepalu keitimo, bet 234 blokai mesgsta prasukt indeklus ir palankstyt alkunini velena, kaina naujas blokas is sroto nes taisyt neapsimoka. naujas blokas su alkuniniu apie 7000 lt
Ai ir garsiosios grandines dauk kas sako kad truksta ties 300 k km be netikiu nes greciausiai visi sabai lt atsukti yra net mano prabeges 320k km yra atgal atsuktas seip jai su orginalia rida saabas tai daugelis su pirma grandine nuvazuoja virs 500 k km grandisnes keitimas + darbas 2000 lt su orginaliom dalim, patpolnam servisiuke. na daugelis varikliu su pirmus ziedu komplektu gan nesunkiai ykopia i 500k km tad cia ta riba ties kuria varikli remontuot pasidaro nebesmagu. Taigi apie varikli baigem toliau praktiskai identiski agregatai yra dezes ir dazniausiai sugenda atbulinis begis naujos is sroto dezes kaina prasideda nuo 300lt remonatas nuo 200lt + dalys (situo as jau uzsiemineju ir turbut nelabai kas pigiau ant svieto daro.)
kas toliau tai patikima elktronika as keciau kompa viena karta kai pasidariau ant kito kompo cipa. apskritai apie sugedusi saab variklio kompa (ECU) nera teke girdet. apart to kai masinos buna skendusios. toliau reikia kiekviena modeli nagrinet jau atskirtai nes bendrumai sitoj vietoj ir baigiasi.
Saab 900 turi ne itin patikima priekine vazuokle ir labai patikima galine vazuokle. piekiyje megsta luzti spyruokles, trukti amortizatoriaus atramos gumos, apatines isilgines traukes galinis sailentblokas megsta plysti ir centinis skersines traukes sailentblokas linkes i plysima ar kitoki susidevejima taigi normalaliai pakelt priekine vazuokle gali kainuoti nuo 200-400lt be darbo iki 700-1000lt be darbo. as esu mates viena karta 1000lt kai keciau praktiskai viska is eiles ir priekinej vazuoklej liko tik seni amortizatoriai ir teko nusipirkti devetas amortizatoriu atramas, visa kita naujos dalys spyruokles sailentblokai atraminiai guoliai retauruoti visi 4 sarnyrai. 9000 uko priekine vazuokle patavaresne deje labai giliai kainas nesu isigilines, gale yra problematiska su galiniais suportais rankinio reguliavimo varztelis uzrudija ir rankinis pasidaro nebereguluojamas daznai tenka ieskoti is sroto kitu veikenciu.
Taigi siam vakarui tiek ryt apie 9-3, 9-5 truputeli placiau pasnekesiu.
Пользователь
2011-03-01 01:10
2011-03-01
00:51 haro196 писал:
Taigi saabistai gryzo po darbo ir pasiruose padeti :) taigi kiekvienas modelis turi savu nioansu apie kiekviena galima parasyt ogogo nuomones ir gendanciu daliu nors paskui jos pradeda kartotis. Taigi nuo bendresniu bruozu ir imam sabus tik po 94 iki 2002 metu toliau asmeniskai as mazai susidures. jai domins klasika ar naujasi modeliai snekesim atskirai. taigi kas bendra iki 1998 ejo blokai b204 ir b234 blokai , po 98 metu ejo 205 ir 235 blokai sie blokai yra tie "tikrieji" sabiniai blokai kuriu pradinis prototpas, B2, buvo is triuph nukopintas :) Taigi iki 98 metu kiekvienas is bloku turejo po 4 modifikacijas I atmosferine pvz B204I. E LPT zemo slegio turbina PVZ B234E. L FPT vidutinio slegio turbina PVZ 204L ir R pikciausia versija kitaip dar vadinama AERO su auksto slegio turbina pvz B234R. na cia as taip apstakciai su turbo slegiais nes dar kolkas per daug tame reikale nesigaudau overboostet patikslins.
Galia:
204I 96 kW B234I 110kw
dar tiesa buvo toks B206I be balancavimo veleneliu tuningistu mesgtamas bet cia retenybe ir lietuvoj tik viena bloka esu toki mates. nors kataloge radau kad ju ir 206R buvo bet cia jau katalogines zinios ju ir su ziburiu nerasi greciausiai buvo daryti pagal uzsakymus.
B204E 110kw B234E 136kw
B204L 136kw B234L 150kw
B204R 150kw B234R 168kw
9000 uke galima aptikti visa gama +dar 3litriai benzinai Jai neklystu B308
900 ukuas turejo tik B204I, B204L, B206I, B234I, ir v6 2.5 opelini jai neklystu B258.
Taigi bendros varikliu bedos laiks nuo laiko sugendanti uzdegimo kasete remontio kaina nuo 200lt su keitimu su srotine kasete nauja kainuoja apie 1200lt
pagendantis holo daviklis keiimo kaina nuo 100lt su darbu ir srotiniu davikliu naujas kazkas tarp 600-800lt
hmm toliau retai kada i variklius reikia lysti apart tepalu keitimo, bet 234 blokai mesgsta prasukt indeklus ir palankstyt alkunini velena, kaina naujas blokas is sroto nes taisyt neapsimoka. naujas blokas su alkuniniu apie 7000 lt
Ai ir garsiosios grandines dauk kas sako kad truksta ties 300 k km be netikiu nes greciausiai visi sabai lt atsukti yra :) net mano prabeges 320k km yra atgal atsuktas :) seip jai su orginalia rida saabas tai daugelis su pirma grandine nuvazuoja virs 500 k km grandisnes keitimas + darbas 2000 lt su orginaliom dalim, patpolnam servisiuke. na daugelis varikliu su pirmus ziedu komplektu gan nesunkiai ykopia i 500k km tad cia ta riba ties kuria varikli remontuot pasidaro nebesmagu. Taigi apie varikli baigem toliau praktiskai identiski agregatai yra dezes ir dazniausiai sugenda atbulinis begis naujos is sroto dezes kaina prasideda nuo 300lt remonatas nuo 200lt + dalys (situo as jau uzsiemineju ir turbut nelabai kas pigiau ant svieto daro.)
kas toliau tai patikima elktronika as keciau kompa viena karta kai pasidariau ant kito kompo cipa. apskritai apie sugedusi saab variklio kompa (ECU) nera teke girdet. apart to kai masinos buna skendusios. :) toliau reikia kiekviena modeli nagrinet jau atskirtai nes bendrumai sitoj vietoj ir baigiasi.
Saab 900 turi ne itin patikima priekine vazuokle ir labai patikima galine vazuokle. piekiyje megsta luzti spyruokles, trukti amortizatoriaus atramos gumos, apatines isilgines traukes galinis sailentblokas megsta plysti ir centinis skersines traukes sailentblokas linkes i plysima ar kitoki susidevejima taigi normalaliai pakelt priekine vazuokle gali kainuoti nuo 200-400lt be darbo iki 700-1000lt be darbo. as esu mates viena karta 1000lt kai keciau praktiskai viska is eiles ir priekinej vazuoklej liko tik seni amortizatoriai ir teko nusipirkti devetas amortizatoriu atramas, visa kita naujos dalys spyruokles sailentblokai atraminiai guoliai retauruoti visi 4 sarnyrai. 9000 uko priekine vazuokle patavaresne deje labai giliai kainas nesu isigilines, gale yra problematiska su galiniais suportais rankinio reguliavimo varztelis uzrudija ir rankinis pasidaro nebereguluojamas daznai tenka ieskoti is sroto kitu veikenciu.
Taigi siam vakarui tiek ryt apie 9-3, 9-5 truputeli placiau pasnekesiu.
Galia:
204I 96 kW B234I 110kw
dar tiesa buvo toks B206I be balancavimo veleneliu tuningistu mesgtamas bet cia retenybe ir lietuvoj tik viena bloka esu toki mates. nors kataloge radau kad ju ir 206R buvo bet cia jau katalogines zinios ju ir su ziburiu nerasi greciausiai buvo daryti pagal uzsakymus.
B204E 110kw B234E 136kw
B204L 136kw B234L 150kw
B204R 150kw B234R 168kw
9000 uke galima aptikti visa gama +dar 3litriai benzinai Jai neklystu B308
900 ukuas turejo tik B204I, B204L, B206I, B234I, ir v6 2.5 opelini jai neklystu B258.
Taigi bendros varikliu bedos laiks nuo laiko sugendanti uzdegimo kasete remontio kaina nuo 200lt su keitimu su srotine kasete nauja kainuoja apie 1200lt
pagendantis holo daviklis keiimo kaina nuo 100lt su darbu ir srotiniu davikliu naujas kazkas tarp 600-800lt
hmm toliau retai kada i variklius reikia lysti apart tepalu keitimo, bet 234 blokai mesgsta prasukt indeklus ir palankstyt alkunini velena, kaina naujas blokas is sroto nes taisyt neapsimoka. naujas blokas su alkuniniu apie 7000 lt
Ai ir garsiosios grandines dauk kas sako kad truksta ties 300 k km be netikiu nes greciausiai visi sabai lt atsukti yra :) net mano prabeges 320k km yra atgal atsuktas :) seip jai su orginalia rida saabas tai daugelis su pirma grandine nuvazuoja virs 500 k km grandisnes keitimas + darbas 2000 lt su orginaliom dalim, patpolnam servisiuke. na daugelis varikliu su pirmus ziedu komplektu gan nesunkiai ykopia i 500k km tad cia ta riba ties kuria varikli remontuot pasidaro nebesmagu. Taigi apie varikli baigem toliau praktiskai identiski agregatai yra dezes ir dazniausiai sugenda atbulinis begis naujos is sroto dezes kaina prasideda nuo 300lt remonatas nuo 200lt + dalys (situo as jau uzsiemineju ir turbut nelabai kas pigiau ant svieto daro.)
kas toliau tai patikima elktronika as keciau kompa viena karta kai pasidariau ant kito kompo cipa. apskritai apie sugedusi saab variklio kompa (ECU) nera teke girdet. apart to kai masinos buna skendusios. :) toliau reikia kiekviena modeli nagrinet jau atskirtai nes bendrumai sitoj vietoj ir baigiasi.
Saab 900 turi ne itin patikima priekine vazuokle ir labai patikima galine vazuokle. piekiyje megsta luzti spyruokles, trukti amortizatoriaus atramos gumos, apatines isilgines traukes galinis sailentblokas megsta plysti ir centinis skersines traukes sailentblokas linkes i plysima ar kitoki susidevejima taigi normalaliai pakelt priekine vazuokle gali kainuoti nuo 200-400lt be darbo iki 700-1000lt be darbo. as esu mates viena karta 1000lt kai keciau praktiskai viska is eiles ir priekinej vazuoklej liko tik seni amortizatoriai ir teko nusipirkti devetas amortizatoriu atramas, visa kita naujos dalys spyruokles sailentblokai atraminiai guoliai retauruoti visi 4 sarnyrai. 9000 uko priekine vazuokle patavaresne deje labai giliai kainas nesu isigilines, gale yra problematiska su galiniais suportais rankinio reguliavimo varztelis uzrudija ir rankinis pasidaro nebereguluojamas daznai tenka ieskoti is sroto kitu veikenciu.
Taigi siam vakarui tiek ryt apie 9-3, 9-5 truputeli placiau pasnekesiu.
ačiū tau gerasai žmogau! gaila, kad 900 dizainas biški pencininko stiliaus. žadu nusipirkt 2, 0 132kw saab'a tai tikiuosi atkeršysiu kregždžių turėtojams, nes tie labai nervina sankryžose su savo tipo davai stojam...
Пользователь
2011-03-01 01:12
beje, "overboosted" būtent 900 saab'a pasirinko palakstymams, taip suprantu, kad tikrai vykes modelis??? ar aš neteisus?
Пользователь
2011-03-01 10:11
2011-03-01
01:12 писал:
beje, "overboosted" būtent 900 saab'a pasirinko palakstymams, taip suprantu, kad tikrai vykes modelis??? ar aš neteisus?
9-3 pas mane, bet siaip beveik viskas taip pat kaip ir 900. isskyrus varikli ir ipurskimo sistema.. o daugiau smulkmenos.
vienareiksmiskai negalima pasakyti, kad vykes.. cia is kurios puses paziuresi.
as ji turiu 2 metus dar tik, bet remontavau nemazai jau. remontui ir tobulinimui isleidau daugiau nei uz ja mokejau pirkdamas. bet mano akyse jis vistiek vykes modelis
bet is praktines puses tai yra ir maziau gendanciu
kai man praktiskumas nlb rupi tai man ji gera
vienareiksmiskai negalima pasakyti, kad vykes.. cia is kurios puses paziuresi.
as ji turiu 2 metus dar tik, bet remontavau nemazai jau. remontui ir tobulinimui isleidau daugiau nei uz ja mokejau pirkdamas. bet mano akyse jis vistiek vykes modelis
bet is praktines puses tai yra ir maziau gendanciu
kai man praktiskumas nlb rupi tai man ji gera
Пользователь
2011-03-01 10:25
Sveiki, gal zinote kokiu bedu turi saab 9-5 2005-2010m. Jei ju turi is viso. I ar galima kaip nors tokiu metu Saabe patikrinti rida ar neatsukta.
Пользователь
2011-03-01 11:40
overboosted noreciau paklausti ar is tikro kaip pasiskaiciau saab 900 iki 93m, turbo, ganetinai daznai genda pavaru dezes, tiek 4 tiek 5 saibu. Pasiskaiciau kad jose buwo montuojamos tiesiai po varikliu su kidraulika ir 3 grandinem, cia tiesa? ar imanoma isvis tokiem auto daliu gauti dabar?
Пользователь
2011-03-01 12:10
zodziu kad nereiktu atkalbeti nuo klaidos perziurek http://tv.delfi.lt/video/W8bzLhZ9/
Пользователь
2011-03-01 16:04
Overboosted nusipirko tai, kas jam patinka, kas prie sirdies, kas reta(tai dar viena priezastis, del kuros jauciu jam pagarba, kad neissirinko kokio tautovezio), tai dabar visi saab'us susipirksit? Sabas, ira masina mylinciam savo auto zmogui, tam kuria masina ira kilometrazo draugas, o ne transporto priemone nuvaziuot is tasko A i taska B. Koks skirtumas kiek kainuoja jos eksplotacija. jei jus domina kiek kainuoja tokios auto eksplotacija, tada vienareiksmiskai galiu pasakyt-jum saab NEREIKALINGAS.NEisizeiskit kolegos
maumas
7658 / 0
2011-03-01 17:41
Na pagaliau, su kolegu pagelba, prapleciau akirati Perziurejus skelbimus tiek autogide, tiek autopliuse, stebina, ne, tiesiog shokiruoja zema 900 kaina.Jie ka, ten tokie kaip tam video?Kazkas cia ne taip, ar kazko nesuprantu?Labai vilioja 9-5, butu visai geras 110kw 2.0L turbo.Pasiula tokiu yra gana ribota, plius, beveik visi "gyvena" Vilniuj...Vienas yra toks(Valst.nr. CCS 888) Siauliuose, bet kad 5 seimininkai, o tai jau nieko gero...Neikvepia 9-5 variklio ir dezes pagalviu kainosIs kitos puses, ko gero, ten vos ne amzinas reikalas...Ka gi, laukiam, pabundancio kolegos haro196, tolimesnems pamokoms
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7658 / 0
kolchozan
101 / 0
2011-03-01 19:19
Man tai idomiai atrodo saab'ose uzvedimo spynele prie rankinio.Panele irgi stati saab'o su jokia kita masina ne supainiosi, turi savo zavesi, isedes iskart supranti cia saab.O ne viena imone saab ir svedijos armijai naikintus gamino?Kazkada girdejau apie tokia ju kilme.
Пользователь
2011-03-01 19:23
tai sab ir scania kepa viename? ar klystu? beto rimtaio sabo rankinis stabdis ant priekiniu ratu? na gal nepas visus?
maumas
7658 / 0
2011-03-01 19:28
2011-03-01
19:19 kolchozan писал:
Man tai idomiai atrodo saab'ose uzvedimo spynele prie rankinio.Panele irgi stati saab'o su jokia kita masina ne supainiosi, turi savo zavesi, isedes iskart supranti cia saab.O ne viena imone saab ir svedijos armijai naikintus gamino?Kazkada girdejau apie tokia ju kilme.
nu nezinau ar ta pati, bet sasaju yra, ypac senuose devinto desimtmecio saab modeliuose.Suzinai, kai reikia remontuot, kad reikalingi reti ir nepigus irankiai, kurie naudojami butent saab, ir kitokie niuansaiO saab stiliukas man labai patinka, o uzvedimo spynele galetu buti nors ir prie saules skydeliotai isvis sasaja su boeing butu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7658 / 0
2011-03-01 19:29
2011-03-01
19:23 писал:
tai sab ir scania kepa viename? ar klystu? beto rimtaio sabo rankinis stabdis ant priekiniu ratu? na gal nepas visus?
Senuose 900-taipSaab ir scania-dabar sudaro viena koncerna, jei neklystu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2011-03-01 20:15
2011-03-01
19:23 писал:
tai sab ir scania kepa viename? ar klystu? beto rimtaio sabo rankinis stabdis ant priekiniu ratu? na gal nepas visus?
2011-03-01
19:29 maumas писал:
Senuose 900-taip:smilewink:Saab ir scania-dabar sudaro viena koncerna, jei neklystu...
bent jau pas mane 92 metu saab tai ant originalaus vairo saab o po apacia scania ;D
kolchozan
101 / 0
2011-03-01 21:28
Jo buvau teisus "Svenska Aeroplan AktieBolag" iki 1945m gamino lektuvus.Po karo pradejo gaminti automobilius.Pirmas prototipas buvo labai ilgai tobulinamas aerodinamineme tunelyje, oro pasipriesinimo koeficientas siekie 0.32.Saab 92 pavadinto modelio buvo pagaminta 700vnt, montuojamas 2cilindru, dvieju taktu 750kub cm variklis.Saab 92 buvo mazas ir praktiskas automobiliukas, ji testuojant paaiskejo kad yra labai patikimas, pravaziavo atstuma lygu 13 kartu aplink zeme.Standarte buvo saugos lankai(nebutu svedai, prisminkime volvo).
Saab 92-
http://www.samochody.mojeauto.pl/saab/historia_koncernu/
Paminesiu dar Saab Sonnet serijos sportinius automobilius-
http://www.samochody.mojeauto.pl/img/historia/Saab_2.175x117.jpg
Nuo 1958m. saab savo prapangiame sportiniame automobilyje montavo saugos dirzus.Nuo 8 desimtmecio saab i savo automobilius montavo tokias naujoves kaip sildomas sedynes ir iki 8km/h greicio smugi atlaikancius bamperius.Nuo 9 desimtmecio pradzios automobiliai buvo komplektuojami su salono filtrais apsauganciais nuo dulkiu.
Saab taip galima sakyti buvo vienas is turbininiu varikliu pionieriu.Pirmas automobilis su turbina is Saab gamyklos isriedejo 1978m.
Populariausias Saab modelis buvo Saab 900 jo pagaminta virs 900 tuksatnciu...
Saab 92-
http://www.samochody.mojeauto.pl/saab/historia_koncernu/
Paminesiu dar Saab Sonnet serijos sportinius automobilius-
http://www.samochody.mojeauto.pl/img/historia/Saab_2.175x117.jpg
Nuo 1958m. saab savo prapangiame sportiniame automobilyje montavo saugos dirzus.Nuo 8 desimtmecio saab i savo automobilius montavo tokias naujoves kaip sildomas sedynes ir iki 8km/h greicio smugi atlaikancius bamperius.Nuo 9 desimtmecio pradzios automobiliai buvo komplektuojami su salono filtrais apsauganciais nuo dulkiu.
Saab taip galima sakyti buvo vienas is turbininiu varikliu pionieriu.Pirmas automobilis su turbina is Saab gamyklos isriedejo 1978m.
Populariausias Saab modelis buvo Saab 900 jo pagaminta virs 900 tuksatnciu...
Пользователь
2011-03-01 21:33
2011-03-01
19:23 писал:
tai sab ir scania kepa viename? ar klystu? beto rimtaio sabo rankinis stabdis ant priekiniu ratu? na gal nepas visus?
2011-03-01
19:29 maumas писал:
Senuose 900-taip:smilewink:Saab ir scania-dabar sudaro viena koncerna, jei neklystu...
Scania jau senai neturi nieko bendro su Saab.. nors net ir ant mano Saab vairo zenkliukas - Saab-Scania, bet pagaminta jau kai GM buvo perpirke is Scania. Scania bankrutavo, padare restrukturizacija ir vel atsigavo.
Пользователь
2011-03-01 21:36
2011-03-01
19:19 kolchozan писал:
Man tai idomiai atrodo saab'ose uzvedimo spynele prie rankinio.Panele irgi stati saab'o su jokia kita masina ne supainiosi, turi savo zavesi, isedes iskart supranti cia saab.O ne viena imone saab ir svedijos armijai naikintus gamino?Kazkada girdejau apie tokia ju kilme.
Gamino ir gamina - Saab Viggen ir Saab Grippen naikintuvai salyginai modernus.. palyginus su L39 Albatrosu
Bet pavadinimas tik tas pats Saab, o kompanija kita.
o dabar Saab priklauso Spykeriui. Nors nauji modeliai kurie iseis vis dar ant GM slamstisku baziu bus. Bet planuoja jie atgaivinti "beetle" tipo maza masinele.. greiciausiai ant mini cooperio bazes, nes kiek zinau jie su BMW kazka taresi
Bet pavadinimas tik tas pats Saab, o kompanija kita.
o dabar Saab priklauso Spykeriui. Nors nauji modeliai kurie iseis vis dar ant GM slamstisku baziu bus. Bet planuoja jie atgaivinti "beetle" tipo maza masinele.. greiciausiai ant mini cooperio bazes, nes kiek zinau jie su BMW kazka taresi
Пользователь
2011-03-01 22:40
2011-03-01
19:19 kolchozan писал:
Man tai idomiai atrodo saab'ose uzvedimo spynele prie rankinio.Panele irgi stati saab'o su jokia kita masina ne supainiosi, turi savo zavesi, isedes iskart supranti cia saab.O ne viena imone saab ir svedijos armijai naikintus gamino?Kazkada girdejau apie tokia ju kilme.
2011-03-01
21:36 писал:
Gamino ir gamina - Saab Viggen ir Saab Grippen naikintuvai salyginai modernus.. palyginus su L39 Albatrosu:lol::lol::lol:
Bet pavadinimas tik tas pats Saab, o kompanija kita.
o dabar Saab priklauso Spykeriui. Nors nauji modeliai kurie iseis vis dar ant GM slamstisku baziu bus. Bet planuoja jie atgaivinti "beetle" tipo maza masinele.. greiciausiai ant mini cooperio bazes, nes kiek zinau jie su BMW kazka taresi
Bet pavadinimas tik tas pats Saab, o kompanija kita.
o dabar Saab priklauso Spykeriui. Nors nauji modeliai kurie iseis vis dar ant GM slamstisku baziu bus. Bet planuoja jie atgaivinti "beetle" tipo maza masinele.. greiciausiai ant mini cooperio bazes, nes kiek zinau jie su BMW kazka taresi
tai sabai ir yra naikintuvai ple kai gaza paspaudi ant sviesoforo tai kregzdes ilsisi tada ir isimena toki auto saab tik ryja benza zaraza:].
haro196
582 / 0
2011-03-01 22:57
2011-03-01
12:10 писал:
zodziu kad nereiktu atkalbeti nuo klaidos perziurek :shocking::thumbdown: http://tv.delfi.lt/video/W8bzLhZ9/
Kalba apie skirtingas masinas vienas apie og o tu ng rodai ir palklausyk reziume o ne ziurek i iki galo nuvaryta masina reziume ne zodis zodin, bet "masina pakankamai patvari ir komfortiska"
patsukas
patsukas
haro196
582 / 0
2011-03-01 23:01
2011-03-01
19:23 писал:
tai sab ir scania kepa viename? ar klystu? beto rimtaio sabo rankinis stabdis ant priekiniu ratu? na gal nepas visus?
Pas senus 900 uku dabar tikslai metu nepasakysiu berots iki 88metu rankinis buvo ant priekines asies, po tu metu jai ant galines asies, mano 99 uke kur avatere irgi rankinis ant poriekines asies ir dirbva tom paciom kaladelem kaip ir darbinis stabdys tad net sugedus garbiniam stabdziui islieka geras stabdymo efektyvumas rankiniuu stabdziu. ko negaletum pasakyt apie rankinio stabdi isikurusi galinese kaladelese .
haro196
582 / 0
2011-03-01 23:03
2011-03-01
19:23 писал:
tai sab ir scania kepa viename? ar klystu? beto rimtaio sabo rankinis stabdis ant priekiniu ratu? na gal nepas visus?
2011-03-01
19:29 maumas писал:
Senuose 900-taip:smilewink:Saab ir scania-dabar sudaro viena koncerna, jei neklystu...
saab scanija buvo iki 94metu jai neklystu butent tai metais ar truputuka veliau saaba isigijo GM`as ir turejo iki praitu metu cia kaip tik ant dienu buvo sevente metai kaip issivadave nuo GM
Ваше послание |
|