Пользователь
2011-01-16 22:19
sveiki , vat isidejau paprastas dujas , gal patartumet kokios prieziuros reiketu , ka kas kiek laiko keisti? niekada nesu susidures su dujom , tai gal galetumet pakonsultuot man
Пользователь
2011-01-16 22:25
ziurint koks variklis jei karbas ar mono tai nieko nereikia priziuret, nu nebent del ramybes gali , vasarai pareguliuot dujas, o ziema pereguliuot, misinio riebuma vis pakeist.
Пользователь
2011-01-16 22:29
jo karbikas stovi pas mane..o kiti sake del zvakiu , zvaklaidziu , specialaus tepalo warikliuj skirto kuris waziuoja dujomis.
Пользователь
2011-01-16 22:30
2011-01-16
22:25 писал:
ziurint koks variklis jei karbas ar mono tai nieko nereikia priziuret, nu nebent del ramybes gali , vasarai pareguliuot dujas, o ziema pereguliuot, misinio riebuma vis pakeist.
misinio riebuma vis pakeist, kaip tai?
Пользователь
2011-01-16 22:45
2011-01-16
22:25 писал:
ziurint koks variklis jei karbas ar mono tai nieko nereikia priziuret, nu nebent del ramybes gali , vasarai pareguliuot dujas, o ziema pereguliuot, misinio riebuma vis pakeist.
2011-01-16
22:30 писал:
misinio riebuma vis pakeist, kaip tai?
Nu reguliuoja duris tai , ziema pariebina misini, o vasara palengvina, nu tai jau ir dujinis tepalas atsirado?, kas toliau gal specialios lemputes dujoms bus? , turiu dujas, tai susimetu belekokias zvakias ir jokio skirtumo man, bet seip patartina pirkt tik vieno kontakto zvakes,
Пользователь
2011-01-16 22:46
Oj velnias, ne duris o dujas
haro196
582 / 0
2011-01-17 10:43
Dujom yra reikalinga nepriekaistinga uzdegimo sistema. Nes ji gana zenkiliai sumazina atbulinio suvio galimybe nuo keliu iki kelesdesimt kartu. Todel siulyciau pasitikrinti nakti laidus ar nesimato kaip bega kibirkstis laidu ar nesviecia zvakes. diena reiketu issisukt zvakes paziuret ar nepajuodausiuos ar teisingo dydzio tarpelis. jai yra galimybe pasikeisti skriejika ir jo dangteli. tiesa dujos paprastas zvakes sueda greiciau. t.y greiciau auga tarpelis nei su benzu. todel zvakes reiketu tikrinti kas 10 000 km o jom susidvevejus isaugus tarpeliui keisti i naujas. seip zvakiu tarnavimo laikas yra 60-80 k km su dujom jis buna 20-30k km retai kada ant duju zvake laiko daugiau. aisku yra galimybe pirkti iridines arba iridines paltnines zvakes (na tiksliau is tu metalu pagamintais kontaktais) tada zvakes tarnavimo laikas pailgeja ant duju apie 2-3 kartus, ant benzino pastarosios zvakes raso kad nuvazuoja 100 000 + km. 1-2 kartos sitema patarrina sureguluoti karta per 2-4 menesius. Norint kuo maziau pakanekti varikliui. ir siulau antro kraniuko paciam neprisukineti kad sumazinti kuro sanaudas nes tada meistarai(tie kurie supranta) daznai ji atsuka su tam tikra atsarga kad variklis prie aukstu apsuku arba stipriai atidarius oro droseli negautu lieso misinio del kurio variklis yra labiau linkes detonuoti. taigi pacios dujos varikliui nekenkia varikliui kenkia del blogo sureguliavimo atsiradusi detonacija.
Пользователь
2011-01-17 12:32
2011-01-17
10:43 haro196 писал:
Dujom yra reikalinga nepriekaistinga uzdegimo sistema. Nes ji gana zenkiliai sumazina atbulinio suvio galimybe nuo keliu iki kelesdesimt kartu. Todel siulyciau pasitikrinti nakti laidus ar nesimato kaip bega kibirkstis laidu ar nesviecia zvakes. diena reiketu issisukt zvakes paziuret ar nepajuodausiuos ar teisingo dydzio tarpelis. jai yra galimybe pasikeisti skriejika ir jo dangteli. tiesa dujos paprastas zvakes sueda greiciau. t.y greiciau auga tarpelis nei su benzu. todel zvakes reiketu tikrinti kas 10 000 km o jom susidvevejus isaugus tarpeliui keisti i naujas. seip zvakiu tarnavimo laikas yra 60-80 k km su dujom jis buna 20-30k km retai kada ant duju zvake laiko daugiau. aisku yra galimybe pirkti iridines arba iridines paltnines zvakes (na tiksliau is tu metalu pagamintais kontaktais) tada zvakes tarnavimo laikas pailgeja ant duju apie 2-3 kartus, ant benzino pastarosios zvakes raso kad nuvazuoja 100 000 + km. 1-2 kartos sitema patarrina sureguluoti karta per 2-4 menesius. Norint kuo maziau pakanekti varikliui. ir siulau antro kraniuko paciam neprisukineti kad sumazinti kuro sanaudas nes tada meistarai(tie kurie supranta) daznai ji atsuka su tam tikra atsarga kad variklis prie aukstu apsuku arba stipriai atidarius oro droseli negautu lieso misinio del kurio variklis yra labiau linkes detonuoti. taigi pacios dujos varikliui nekenkia varikliui kenkia del blogo sureguliavimo atsiradusi detonacija.
o tarkim dujas reguliuotis vasara , noreciau truputi sanaudas susimazinti , nes traukos pakanka , nieko blogo?
maumas
7658 / 0
2011-01-17 12:37
2011-01-17
10:43 haro196 писал:
Dujom yra reikalinga nepriekaistinga uzdegimo sistema. Nes ji gana zenkiliai sumazina atbulinio suvio galimybe nuo keliu iki kelesdesimt kartu. Todel siulyciau pasitikrinti nakti laidus ar nesimato kaip bega kibirkstis laidu ar nesviecia zvakes. diena reiketu issisukt zvakes paziuret ar nepajuodausiuos ar teisingo dydzio tarpelis. jai yra galimybe pasikeisti skriejika ir jo dangteli. tiesa dujos paprastas zvakes sueda greiciau. t.y greiciau auga tarpelis nei su benzu. todel zvakes reiketu tikrinti kas 10 000 km o jom susidvevejus isaugus tarpeliui keisti i naujas. seip zvakiu tarnavimo laikas yra 60-80 k km su dujom jis buna 20-30k km retai kada ant duju zvake laiko daugiau. aisku yra galimybe pirkti iridines arba iridines paltnines zvakes (na tiksliau is tu metalu pagamintais kontaktais) tada zvakes tarnavimo laikas pailgeja ant duju apie 2-3 kartus, ant benzino pastarosios zvakes raso kad nuvazuoja 100 000 + km. 1-2 kartos sitema patarrina sureguluoti karta per 2-4 menesius. Norint kuo maziau pakanekti varikliui. ir siulau antro kraniuko paciam neprisukineti kad sumazinti kuro sanaudas nes tada meistarai(tie kurie supranta) daznai ji atsuka su tam tikra atsarga kad variklis prie aukstu apsuku arba stipriai atidarius oro droseli negautu lieso misinio del kurio variklis yra labiau linkes detonuoti. taigi pacios dujos varikliui nekenkia varikliui kenkia del blogo sureguliavimo atsiradusi detonacija.
2011-01-17
12:32 писал:
o tarkim dujas reguliuotis vasara , noreciau truputi sanaudas susimazinti , nes traukos pakanka , nieko blogo?
Nieko blogoOras siltesnis, vadinasi retesnis, todel deguonies maziau.Vasarinis misinys turetu but kazkiek liesesnis.Bet paciam kazka sukinet, tai-pieva
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
haro196
582 / 0
2011-01-17 13:53
Gali sukinet ir pats jai turi proto bei esi pora protingu knygu perskaites. kitu atveju nesiulau kist ranku. Nes gali gan stipriai pakenkt variklio resursui. Aisku kas megsta vazinet kaip pensinikas tas gali dujas prisukt smarkiau bet cia jau turi but mentalitetas leto zmogaus. Jai niekada nespaudi daugiau 3k apsuku ir nenuspaudi pedalo daugiau nei iki puses. duju smarkesnis prisukimas didesnes itakos netures variklio dilimui. bet ir tai nera varikliui i nauda. ir logiskai jaii vazineji kaip pensininkas ir sugebi su 2l varikliu tilpti i 8-9 litus duju o labiau prisukus iseina 7-8 bet ar verta del 2 litu 100km kenkt varikliui?? geriau servise dazniau pasilankyt ir duot apie tai supranantiem zmonem sureguliuot. jai nori vazinet taupiai geriau atsargiau su gazu elkis o ne varstus prisukinek. Nes tam reikia galvoj koses tureti, o jai i burna isidejai bulviu ar grikiu koses tai nesikaito kad koses galvoj turi
Пользователь
2011-01-17 15:14
Jus cia tokiu rasineliu priraset kad uzsipisau skaityt, bet bendrai minti ir beveik teisinga supratau- isidedi dujas pas dujininkus, garantija kiek zinau 1men, pats nieko nesupranti, o paskui nors prazilk su jom, visalaik balansuoji ant ribos iki kokiu nors problemu prasidejimo..
haro196
582 / 0
2011-01-17 15:48
Nera taip ir blogai kaip parasei. tiesiog 1 kartos dujoms reikia nemazai priezuros norint kad jos veiktu teisingai. 2 kartos kur su liamda truputeli maziau nes jos pacios siek tiek pasireguluot sugeba. o seip rezultatai su 4 kartos dujom pries tik pradejus naudota buvo pamatuota variklio kompresija pravaziavus 25k km vel buvo pamatuota. del prietaiso paklaidu kompresija syresi bet is principo nepakito arba pakito labai nezymiai t.y maziau nei per 0, 1atm. cilindre. Beje dujos labai vertingas dalykas taupant savo pinigus. nes net nusipirkus 4 kartos duju iranga ji atsiperka per 10-20k km o per tiek labai blogai turi but dujos sureguluotos kad uzdrostum masina, o pagal dabartini lietvos auto parka neretai ir pati masinos kaina vazinejant su dujom atsipreka per 10-50k km. O kad dujos blogis tai cia jau mociuciu pasakos nes teisingai sureguluotos dujos duoda net velesne detonacija nei benzinas. kas pasikartosiu jau kaip ir tausoja varikli.
Ваше послание |
|