Пользователь
2013-02-03 15:40
turiu b4 2litrai 66kw. su to varikliu kila daug problemu. ka jus manot apie si varikli. ar verta pirkt vel tokia masina su tokiu motoru?
Пользователь
2013-02-03 15:54
Ziurint kokios problemos tau su juo, detaliau jai galima, benzinas ar benzas/dujos. Siaip vokietis neturetu daug kilt bedu su juo, priklauso ir nuo stovio juk. Turiu pazystama b4 2.0l 66kw grynas benzas, o bedu daug, nes masina jau savo atgyvenus. Pats variklis gan silpnas jei vazineji iki 2000rpm. t.y. kaip imanoma taupiau, o jei pagrezi iki kazkur 2500 - 2600rpm. ir tik tada metai begius, tai traukos kaip ir pakanka. Be to man atrodo optimaliausias variklis siam modeliui butu 2.0l 85kw. gal tiek grezt nereiketu, tam kad vaziuoti pakankamai padoriai..
Eimoauto
364 / 0
2013-02-03 16:40
Kai turejau 66kw tai oro srauto matuokle nelaike, o dabar turiu 2.3 12 litru duju, traukia puikiai, vazinet galima mazom apsukom as bent siulyciau 2.3 98kw nes jai nupirksi ta pacia 2.0 85 kw sutaupsysi tik draudime kelis litus
wagen
1829 / 0
2013-02-03 17:28
2013-02-03
15:54 писал:
Ziurint kokios problemos tau su juo, detaliau jai galima, benzinas ar benzas/dujos. Siaip vokietis neturetu daug kilt bedu su juo, priklauso ir nuo stovio juk. Turiu pazystama b4 2.0l 66kw grynas benzas, o bedu daug, nes masina jau savo atgyvenus. Pats variklis gan silpnas jei vazineji iki 2000rpm. t.y. kaip imanoma taupiau, o jei pagrezi iki kazkur 2500 - 2600rpm. ir tik tada metai begius, tai traukos kaip ir pakanka. Be to man atrodo optimaliausias variklis siam modeliui butu 2.0l 85kw. gal tiek grezt nereiketu, tam kad vaziuoti pakankamai padoriai..
o tai griezimu vadini 2500-2600?kazkada kai bulka turejau, 1, 8 tai gan daznokai uzkeldavau iki 6000...
Пользователь
2013-02-03 17:32
o is kur pas 2.0 66kw oro srauto matuokle? pats tokia turiu ir ten jos nera ir esu tikras niekada ir nebuvo gal pas tave vistik buvo 85kw kur su pilnu purskalu ejo?
Пользователь
2013-02-03 17:48
juokus kalbat, jok nesinori net skaityt, o patart tai isvis
Пользователь
2013-02-03 18:17
gal tik pataikei ant lavono siaip pas drauga jau gal 8 metai minimum kaip turi nes jau nei neatsimenu gerai kada jis ja pirkes tais laikais paliko gal 11 ar 12k litu uz ja avantas 94m. jau parejo su duju iranga is uzsienio. tai dar ir dabar vaziuoja gerai. tik duju kazkur 9-10ltr misriai paima, bet prisuktos iki negaliu.
wagen
1829 / 0
2013-02-03 18:20
2013-02-03
18:17 писал:
gal tik pataikei ant lavono siaip pas drauga jau gal 8 metai minimum kaip turi nes jau nei neatsimenu gerai kada jis ja pirkes tais laikais paliko gal 11 ar 12k litu uz ja avantas 94m. jau parejo su duju iranga is uzsienio. tai dar ir dabar vaziuoja gerai. tik duju kazkur 9-10ltr misriai paima, bet prisuktos iki negaliu.
matau net tavo pazistamu rate atsirado gan ekonomiska duju masina
Пользователь
2013-02-03 18:27
2013-02-03
18:17 писал:
gal tik pataikei ant lavono siaip pas drauga jau gal 8 metai minimum kaip turi nes jau nei neatsimenu gerai kada jis ja pirkes tais laikais paliko gal 11 ar 12k litu uz ja avantas 94m. jau parejo su duju iranga is uzsienio. tai dar ir dabar vaziuoja gerai. tik duju kazkur 9-10ltr misriai paima, bet prisuktos iki negaliu.
2013-02-03
18:20 wagen писал:
matau net tavo pazistamu rate atsirado gan ekonomiska duju masina
na zinai bbd ant tokio ekonomiskumo kai ji net ant lenkimo normaliai negali iseit
Пользователь
2013-02-03 18:44
2013-02-03
18:17 писал:
gal tik pataikei ant lavono siaip pas drauga jau gal 8 metai minimum kaip turi nes jau nei neatsimenu gerai kada jis ja pirkes tais laikais paliko gal 11 ar 12k litu uz ja avantas 94m. jau parejo su duju iranga is uzsienio. tai dar ir dabar vaziuoja gerai. tik duju kazkur 9-10ltr misriai paima, bet prisuktos iki negaliu.
2013-02-03
18:20 wagen писал:
matau net tavo pazistamu rate atsirado gan ekonomiska duju masina
2013-02-03
18:27 писал:
na zinai bbd ant tokio ekonomiskumo:D kai ji net ant lenkimo normaliai negali iseit:D
turiu ir c4 2, 3 98 kw. aisku nepaliginsi su 2, 0 66kw. bet zmona net skundzias kad nebetraukia b4
maumas
7658 / 0
2013-02-03 19:02
2013-02-03
15:40 писал:
turiu b4 2litrai 66kw. su to varikliu kila daug problemu. ka jus manot apie si varikli. ar verta pirkt vel tokia masina su tokiu motoru?:beer:
Neverta, atgyvenus, specifiniu detaliu vis maziau ir maziauNebent labai gerai islaikyta ir yra begalinis noras tokia turet
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2013-02-03 19:11
2013-02-03
15:54 писал:
Ziurint kokios problemos tau su juo, detaliau jai galima, benzinas ar benzas/dujos. Siaip vokietis neturetu daug kilt bedu su juo, priklauso ir nuo stovio juk. Turiu pazystama b4 2.0l 66kw grynas benzas, o bedu daug, nes masina jau savo atgyvenus. Pats variklis gan silpnas jei vazineji iki 2000rpm. t.y. kaip imanoma taupiau, o jei pagrezi iki kazkur 2500 - 2600rpm. ir tik tada metai begius, tai traukos kaip ir pakanka. Be to man atrodo optimaliausias variklis siam modeliui butu 2.0l 85kw. gal tiek grezt nereiketu, tam kad vaziuoti pakankamai padoriai..
2013-02-03
17:28 wagen писал:
o tai griezimu vadini 2500-2600?kazkada kai bulka turejau, 1, 8 tai gan daznokai uzkeldavau iki 6000...
Kalbejau apie normalu vaziavima, niekur neskubant. Jei reikia pastoviai mieste gainiot pirmom trim pavarom iki 2600 tai nepavadinciau to normaliu vaziavimu, gautusi greiciau dinamiskas taciau tada mieste degalu rodykle kristu taip pat dinamiskai lyginant su tuo vaziavimu kai pavaros perjungiamos prie 2000. Na, bet tai o koks tikslas grezt sena auto iki 6000? Tam, kad greiciau pasiekti kita sviesofora ar pereja? Zinoma daryk kaip ismanai, tai tavo pasirinkimas ir vairavimo stilius.
wagen
1829 / 0
2013-02-03 19:16
2013-02-03
15:54 писал:
Ziurint kokios problemos tau su juo, detaliau jai galima, benzinas ar benzas/dujos. Siaip vokietis neturetu daug kilt bedu su juo, priklauso ir nuo stovio juk. Turiu pazystama b4 2.0l 66kw grynas benzas, o bedu daug, nes masina jau savo atgyvenus. Pats variklis gan silpnas jei vazineji iki 2000rpm. t.y. kaip imanoma taupiau, o jei pagrezi iki kazkur 2500 - 2600rpm. ir tik tada metai begius, tai traukos kaip ir pakanka. Be to man atrodo optimaliausias variklis siam modeliui butu 2.0l 85kw. gal tiek grezt nereiketu, tam kad vaziuoti pakankamai padoriai..
2013-02-03
17:28 wagen писал:
o tai griezimu vadini 2500-2600?kazkada kai bulka turejau, 1, 8 tai gan daznokai uzkeldavau iki 6000...
2013-02-03
19:11 писал:
Kalbejau apie normalu vaziavima, niekur neskubant. Jei reikia pastoviai mieste gainiot pirmom trim pavarom iki 2600 tai nepavadinciau to normaliu vaziavimu, gautusi greiciau dinamiskas taciau tada mieste degalu rodykle kristu taip pat dinamiskai :lol: lyginant su tuo vaziavimu kai pavaros perjungiamos prie 2000. Na, bet tai o koks tikslas grezt sena auto iki 6000? Tam, kad greiciau pasiekti kita sviesofora ar pereja? Zinoma daryk kaip ismanai, tai tavo pasirinkimas ir vairavimo stilius. :beer:
ant svesoforu prasmes nera tiek apsukos kelt...dazniausiai tai buvo staigiai lenkant, o lenkt staigiau daznokai reikejo...o del apsuku kelimu...o tu galvoji kad varikliui geriau, kai apsukom keliamos iki 2600?as tai pasakyciau, kad kelimu iki 2600 tu greiciau varikli sudrosi
Пользователь
2013-02-03 19:18
2013-02-03
15:54 писал:
Ziurint kokios problemos tau su juo, detaliau jai galima, benzinas ar benzas/dujos. Siaip vokietis neturetu daug kilt bedu su juo, priklauso ir nuo stovio juk. Turiu pazystama b4 2.0l 66kw grynas benzas, o bedu daug, nes masina jau savo atgyvenus. Pats variklis gan silpnas jei vazineji iki 2000rpm. t.y. kaip imanoma taupiau, o jei pagrezi iki kazkur 2500 - 2600rpm. ir tik tada metai begius, tai traukos kaip ir pakanka. Be to man atrodo optimaliausias variklis siam modeliui butu 2.0l 85kw. gal tiek grezt nereiketu, tam kad vaziuoti pakankamai padoriai..
2013-02-03
17:28 wagen писал:
o tai griezimu vadini 2500-2600?kazkada kai bulka turejau, 1, 8 tai gan daznokai uzkeldavau iki 6000...
2013-02-03
19:11 писал:
Kalbejau apie normalu vaziavima, niekur neskubant. Jei reikia pastoviai mieste gainiot pirmom trim pavarom iki 2600 tai nepavadinciau to normaliu vaziavimu, gautusi greiciau dinamiskas taciau tada mieste degalu rodykle kristu taip pat dinamiskai :lol: lyginant su tuo vaziavimu kai pavaros perjungiamos prie 2000. Na, bet tai o koks tikslas grezt sena auto iki 6000? Tam, kad greiciau pasiekti kita sviesofora ar pereja? Zinoma daryk kaip ismanai, tai tavo pasirinkimas ir vairavimo stilius. :beer:
prie 2000 jungiant yra pensininko rezimas. jei zemiau jungti gautusi variklio zudymas..
nors cia as kalbu is patirties apie benzinini varikli
nors cia as kalbu is patirties apie benzinini varikli
maumas
7658 / 0
2013-02-03 19:22
2013-02-03
15:54 писал:
Ziurint kokios problemos tau su juo, detaliau jai galima, benzinas ar benzas/dujos. Siaip vokietis neturetu daug kilt bedu su juo, priklauso ir nuo stovio juk. Turiu pazystama b4 2.0l 66kw grynas benzas, o bedu daug, nes masina jau savo atgyvenus. Pats variklis gan silpnas jei vazineji iki 2000rpm. t.y. kaip imanoma taupiau, o jei pagrezi iki kazkur 2500 - 2600rpm. ir tik tada metai begius, tai traukos kaip ir pakanka. Be to man atrodo optimaliausias variklis siam modeliui butu 2.0l 85kw. gal tiek grezt nereiketu, tam kad vaziuoti pakankamai padoriai..
pirma, pas 85kw ir 66kw variklius ta pati pavaru deze, taip kad...Antra, vaziuojant 90km/h, apsukos apie 3000.Tai cia grezimas ar dar ne?Vaziuoti leciau?:lolel taupumo 66kw varikliui, miestui raso nepilnai 11, bet maniske itariu gal i 12 tilptu, cia benzo.Kadangi masinai yra 19 metu, rida neaiski, variklis deforsuotas, tai, manau, viskas OK.Nemanau, kad kiti modeliai ir kiti gamintojai kazka geriau parodytu...Kad nekiltu ugnies, pridursiu, kad sie abu varikliai skiriasi kuro tiekimo sistemomis ir veleneliai galvuteje siek tiek kitokie-pas 85kw "sportiskesnis"
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2013-02-03 19:35
2013-02-03
17:28 wagen писал:
o tai griezimu vadini 2500-2600?kazkada kai bulka turejau, 1, 8 tai gan daznokai uzkeldavau iki 6000...
2013-02-03
19:11 писал:
Kalbejau apie normalu vaziavima, niekur neskubant. Jei reikia pastoviai mieste gainiot pirmom trim pavarom iki 2600 tai nepavadinciau to normaliu vaziavimu, gautusi greiciau dinamiskas taciau tada mieste degalu rodykle kristu taip pat dinamiskai :lol: lyginant su tuo vaziavimu kai pavaros perjungiamos prie 2000. Na, bet tai o koks tikslas grezt sena auto iki 6000? Tam, kad greiciau pasiekti kita sviesofora ar pereja? Zinoma daryk kaip ismanai, tai tavo pasirinkimas ir vairavimo stilius. :beer:
2013-02-03
19:16 wagen писал:
ant svesoforu prasmes nera tiek apsukos kelt...dazniausiai tai buvo staigiai lenkant, o lenkt staigiau daznokai reikejo...o del apsuku kelimu...o tu galvoji kad varikliui geriau, kai apsukom keliamos iki 2600?as tai pasakyciau, kad kelimu iki 2600 tu greiciau varikli sudrosi
ne, greiciau su tiek apsuku tikrai nesudrosi.. atvirksciai varikliui lengviau suktis tokiom apsukom - tepalo spaudimas geras ir apkrovos nera dar labai dideles. jungiant zemiau 2000 yra tikras drozimas, nes tepalo spaudimas buna nekoks dar, o ir apkrova is dezes labai didele. darant varikliui apkatke nerekomenduojama daryti 2 dalyku..
1. spausti gaza iki dugno ir
2. neleisti varikliui "kankintis" zemom apsukom
daryk isvadas
1. spausti gaza iki dugno ir
2. neleisti varikliui "kankintis" zemom apsukom
daryk isvadas
wagen
1829 / 0
2013-02-03 19:45
2013-02-03
19:11 писал:
Kalbejau apie normalu vaziavima, niekur neskubant. Jei reikia pastoviai mieste gainiot pirmom trim pavarom iki 2600 tai nepavadinciau to normaliu vaziavimu, gautusi greiciau dinamiskas taciau tada mieste degalu rodykle kristu taip pat dinamiskai :lol: lyginant su tuo vaziavimu kai pavaros perjungiamos prie 2000. Na, bet tai o koks tikslas grezt sena auto iki 6000? Tam, kad greiciau pasiekti kita sviesofora ar pereja? Zinoma daryk kaip ismanai, tai tavo pasirinkimas ir vairavimo stilius. :beer:
2013-02-03
19:16 wagen писал:
ant svesoforu prasmes nera tiek apsukos kelt...dazniausiai tai buvo staigiai lenkant, o lenkt staigiau daznokai reikejo...o del apsuku kelimu...o tu galvoji kad varikliui geriau, kai apsukom keliamos iki 2600?as tai pasakyciau, kad kelimu iki 2600 tu greiciau varikli sudrosi
2013-02-03
19:35 писал:
ne, greiciau su tiek apsuku tikrai nesudrosi.. atvirksciai varikliui lengviau suktis tokiom apsukom - tepalo spaudimas geras ir apkrovos nera dar labai dideles. jungiant zemiau 2000 yra tikras drozimas, nes tepalo spaudimas buna nekoks dar, o ir apkrova is dezes labai didele. darant varikliui apkatke nerekomenduojama daryti 2 dalyku..
1. spausti gaza iki dugno ir
2. neleisti varikliui "kankintis" zemom apsukom
daryk isvadas
1. spausti gaza iki dugno ir
2. neleisti varikliui "kankintis" zemom apsukom
daryk isvadas
apie pastovius spaudimus iki 6000 nekalbu...pvz su a8 dugna spaudi nori nenori 6250 jungia kita pavara...nebent jau lenkiant ir paspaudus dugna tai tokiu apsuku nesiekia, nes is 3 i 4 begi tai jau greitis 190
giedzka
1757 / 0
2013-02-03 19:49
2013-02-03
19:16 wagen писал:
ant svesoforu prasmes nera tiek apsukos kelt...dazniausiai tai buvo staigiai lenkant, o lenkt staigiau daznokai reikejo...o del apsuku kelimu...o tu galvoji kad varikliui geriau, kai apsukom keliamos iki 2600?as tai pasakyciau, kad kelimu iki 2600 tu greiciau varikli sudrosi
2013-02-03
19:35 писал:
ne, greiciau su tiek apsuku tikrai nesudrosi.. atvirksciai varikliui lengviau suktis tokiom apsukom - tepalo spaudimas geras ir apkrovos nera dar labai dideles. jungiant zemiau 2000 yra tikras drozimas, nes tepalo spaudimas buna nekoks dar, o ir apkrova is dezes labai didele. darant varikliui apkatke nerekomenduojama daryti 2 dalyku..
1. spausti gaza iki dugno ir
2. neleisti varikliui "kankintis" zemom apsukom
daryk isvadas
1. spausti gaza iki dugno ir
2. neleisti varikliui "kankintis" zemom apsukom
daryk isvadas
2013-02-03
19:45 wagen писал:
apie pastovius spaudimus iki 6000 nekalbu...pvz su a8 dugna spaudi nori nenori 6250 jungia kita pavara...nebent jau lenkiant ir paspaudus dugna tai tokiu apsuku nesiekia, nes is 3 i 4 begi tai jau greitis 190
prie ko cia automatas?
You serious?
Пользователь
2013-02-03 19:52
2013-02-03
17:28 wagen писал:
o tai griezimu vadini 2500-2600?kazkada kai bulka turejau, 1, 8 tai gan daznokai uzkeldavau iki 6000...
2013-02-03
19:11 писал:
Kalbejau apie normalu vaziavima, niekur neskubant. Jei reikia pastoviai mieste gainiot pirmom trim pavarom iki 2600 tai nepavadinciau to normaliu vaziavimu, gautusi greiciau dinamiskas taciau tada mieste degalu rodykle kristu taip pat dinamiskai :lol: lyginant su tuo vaziavimu kai pavaros perjungiamos prie 2000. Na, bet tai o koks tikslas grezt sena auto iki 6000? Tam, kad greiciau pasiekti kita sviesofora ar pereja? Zinoma daryk kaip ismanai, tai tavo pasirinkimas ir vairavimo stilius. :beer:
2013-02-03
19:16 wagen писал:
ant svesoforu prasmes nera tiek apsukos kelt...dazniausiai tai buvo staigiai lenkant, o lenkt staigiau daznokai reikejo...o del apsuku kelimu...o tu galvoji kad varikliui geriau, kai apsukom keliamos iki 2600?as tai pasakyciau, kad kelimu iki 2600 tu greiciau varikli sudrosi
1. Ten apie tuos sviesoforus ir perejes tai i tavo 6000 atsakiau. Bet tai nesvarbu. Na lenkiant kitas reikalas, bet vistiek manau vien tam, kad aplenkt tau reikedavo ji taip drozt? Pavargusi varijanta vairavai..
2. 85kw as rekomendavau (ir rekomenduociau) nes pas ji vis tiek galios daugiau, logiska butu manyti, kad jam pajudet lengviau ir is vietos ir lenkiant. Del pavaru deziu tai sio fakto nezinojau, zinojau tik kad 66kw laiko tikrai aukstas apsukas vaziuojant ties 90km\h greiciu.
3. O kas del drozimo, tai bent jau as asmeniskai 1 - 4 pavaras vistiek jungciau ties 2000, vien is fizikos aisku kad kuo greiciau detale sukasi tuo greiciau ji dyla, bet cia teisingai pastebejo "overboosted" esant zemesniem sukiam spaudimas bus mazesnis, tad agregatai isdils greiciau.
O kaip suprast ta dali "darant varikliui apkatke" kas ta apkatke?
Nesigincisiu jus irgi teisus ties tais 3 punktais
2. 85kw as rekomendavau (ir rekomenduociau) nes pas ji vis tiek galios daugiau, logiska butu manyti, kad jam pajudet lengviau ir is vietos ir lenkiant. Del pavaru deziu tai sio fakto nezinojau, zinojau tik kad 66kw laiko tikrai aukstas apsukas vaziuojant ties 90km\h greiciu.
3. O kas del drozimo, tai bent jau as asmeniskai 1 - 4 pavaras vistiek jungciau ties 2000, vien is fizikos aisku kad kuo greiciau detale sukasi tuo greiciau ji dyla, bet cia teisingai pastebejo "overboosted" esant zemesniem sukiam spaudimas bus mazesnis, tad agregatai isdils greiciau.
O kaip suprast ta dali "darant varikliui apkatke" kas ta apkatke?
Nesigincisiu jus irgi teisus ties tais 3 punktais
wagen
1829 / 0
2013-02-03 19:59
2013-02-03
19:11 писал:
Kalbejau apie normalu vaziavima, niekur neskubant. Jei reikia pastoviai mieste gainiot pirmom trim pavarom iki 2600 tai nepavadinciau to normaliu vaziavimu, gautusi greiciau dinamiskas taciau tada mieste degalu rodykle kristu taip pat dinamiskai :lol: lyginant su tuo vaziavimu kai pavaros perjungiamos prie 2000. Na, bet tai o koks tikslas grezt sena auto iki 6000? Tam, kad greiciau pasiekti kita sviesofora ar pereja? Zinoma daryk kaip ismanai, tai tavo pasirinkimas ir vairavimo stilius. :beer:
2013-02-03
19:16 wagen писал:
ant svesoforu prasmes nera tiek apsukos kelt...dazniausiai tai buvo staigiai lenkant, o lenkt staigiau daznokai reikejo...o del apsuku kelimu...o tu galvoji kad varikliui geriau, kai apsukom keliamos iki 2600?as tai pasakyciau, kad kelimu iki 2600 tu greiciau varikli sudrosi
2013-02-03
19:52 писал:
1. Ten apie tuos sviesoforus ir perejes tai i tavo 6000 atsakiau. Bet tai nesvarbu. Na lenkiant kitas reikalas, bet vistiek manau vien tam, kad aplenkt tau reikedavo ji taip drozt? Pavargusi varijanta vairavai..
2. 85kw as rekomendavau (ir rekomenduociau) nes pas ji vis tiek galios daugiau, logiska butu manyti, kad jam pajudet lengviau ir is vietos ir lenkiant. Del pavaru deziu tai sio fakto nezinojau, zinojau tik kad 66kw laiko tikrai aukstas apsukas vaziuojant ties 90km\h greiciu.
3. O kas del drozimo, tai bent jau as asmeniskai 1 - 4 pavaras vistiek jungciau ties 2000, vien is fizikos aisku kad kuo greiciau detale sukasi tuo greiciau ji dyla, bet cia teisingai pastebejo "overboosted" esant zemesniem sukiam spaudimas bus mazesnis, tad agregatai isdils greiciau.
O kaip suprast ta dali "darant varikliui apkatke" kas ta apkatke?
Nesigincisiu jus irgi teisus ties tais 3 punktais
2. 85kw as rekomendavau (ir rekomenduociau) nes pas ji vis tiek galios daugiau, logiska butu manyti, kad jam pajudet lengviau ir is vietos ir lenkiant. Del pavaru deziu tai sio fakto nezinojau, zinojau tik kad 66kw laiko tikrai aukstas apsukas vaziuojant ties 90km\h greiciu.
3. O kas del drozimo, tai bent jau as asmeniskai 1 - 4 pavaras vistiek jungciau ties 2000, vien is fizikos aisku kad kuo greiciau detale sukasi tuo greiciau ji dyla, bet cia teisingai pastebejo "overboosted" esant zemesniem sukiam spaudimas bus mazesnis, tad agregatai isdils greiciau.
O kaip suprast ta dali "darant varikliui apkatke" kas ta apkatke?
Nesigincisiu jus irgi teisus ties tais 3 punktais
taigi bulka buvo 1, 8 66kw ipurskimas....tais laikais laksciau su ja ir pravaziavau 240tkm...ir jeigu kelimai apsuku butu tragiski, manau tikrai neatlaikytu tiek km, bet jokiu problemu su varikliu neturejau
Пользователь
2013-02-03 20:01
na va zmones net nezino ka apkatkes reiskia
wagen
1829 / 0
2013-02-03 20:01
2013-02-03
19:11 писал:
Kalbejau apie normalu vaziavima, niekur neskubant. Jei reikia pastoviai mieste gainiot pirmom trim pavarom iki 2600 tai nepavadinciau to normaliu vaziavimu, gautusi greiciau dinamiskas taciau tada mieste degalu rodykle kristu taip pat dinamiskai :lol: lyginant su tuo vaziavimu kai pavaros perjungiamos prie 2000. Na, bet tai o koks tikslas grezt sena auto iki 6000? Tam, kad greiciau pasiekti kita sviesofora ar pereja? Zinoma daryk kaip ismanai, tai tavo pasirinkimas ir vairavimo stilius. :beer:
2013-02-03
19:16 wagen писал:
ant svesoforu prasmes nera tiek apsukos kelt...dazniausiai tai buvo staigiai lenkant, o lenkt staigiau daznokai reikejo...o del apsuku kelimu...o tu galvoji kad varikliui geriau, kai apsukom keliamos iki 2600?as tai pasakyciau, kad kelimu iki 2600 tu greiciau varikli sudrosi
2013-02-03
19:35 писал:
ne, greiciau su tiek apsuku tikrai nesudrosi.. atvirksciai varikliui lengviau suktis tokiom apsukom - tepalo spaudimas geras ir apkrovos nera dar labai dideles. jungiant zemiau 2000 yra tikras drozimas, nes tepalo spaudimas buna nekoks dar, o ir apkrova is dezes labai didele. darant varikliui apkatke nerekomenduojama daryti 2 dalyku..
1. spausti gaza iki dugno ir
2. neleisti varikliui "kankintis" zemom apsukom
daryk isvadas
1. spausti gaza iki dugno ir
2. neleisti varikliui "kankintis" zemom apsukom
daryk isvadas
kai pastoviai nedidelem apsukom vaziuoji, laikui begant megsta ziedai istrigt stumuokliuose, pradeda tepala valgyt, ir variklis adaptuojasi prie tokio vaziavimo, tai ir galia krenta
Пользователь
2013-02-03 20:04
2013-02-03
19:16 wagen писал:
ant svesoforu prasmes nera tiek apsukos kelt...dazniausiai tai buvo staigiai lenkant, o lenkt staigiau daznokai reikejo...o del apsuku kelimu...o tu galvoji kad varikliui geriau, kai apsukom keliamos iki 2600?as tai pasakyciau, kad kelimu iki 2600 tu greiciau varikli sudrosi
2013-02-03
19:35 писал:
ne, greiciau su tiek apsuku tikrai nesudrosi.. atvirksciai varikliui lengviau suktis tokiom apsukom - tepalo spaudimas geras ir apkrovos nera dar labai dideles. jungiant zemiau 2000 yra tikras drozimas, nes tepalo spaudimas buna nekoks dar, o ir apkrova is dezes labai didele. darant varikliui apkatke nerekomenduojama daryti 2 dalyku..
1. spausti gaza iki dugno ir
2. neleisti varikliui "kankintis" zemom apsukom
daryk isvadas
1. spausti gaza iki dugno ir
2. neleisti varikliui "kankintis" zemom apsukom
daryk isvadas
2013-02-03
20:01 wagen писал:
kai pastoviai nedidelem apsukom vaziuoji, laikui begant megsta ziedai istrigt stumuokliuose, pradeda tepala valgyt, ir variklis adaptuojasi prie tokio vaziavimo, tai ir galia krenta
senjorai nedidelem apsukom vaziuoja degina sankabas, bet vistiek is ju nusipirke masina mes dziaugemes
Пользователь
2013-02-03 20:13
Пользователь
2013-02-03 20:19
2013-02-03
18:20 wagen писал:
matau net tavo pazistamu rate atsirado gan ekonomiska duju masina
2013-02-03
18:27 писал:
na zinai bbd ant tokio ekonomiskumo:D kai ji net ant lenkimo normaliai negali iseit:D
2013-02-03
18:44 писал:
turiu ir c4 2, 3 98 kw. aisku nepaliginsi su 2, 0 66kw. bet zmona net skundzias kad nebetraukia b4
tai ant benzo ji normaliai vaziuoja tik kad dujos prisuktos pas ji tai netraukia, bet siaip geriau 2.3 variklis nes su prisuktom dujom misriai gali i 10ltr tilpt kaip ir su ta 2.0 66kw tik tiek kad tas 2.3 vistiek smagiau vaziuoja net ir prisuktom dujom.
Пользователь
2013-02-03 20:31
ka jus kalbat jau 2, 3 variklis atgyvenes reikalas, jom detaliu nera, o naujos milijonus kainiuoja, is sroto tokios susi...pise bus
Пользователь
2013-02-03 20:35
2013-02-03
20:31 писал:
ka jus kalbat jau 2, 3 variklis atgyvenes reikalas, jom detaliu nera, o naujos milijonus kainiuoja, is sroto tokios susi...pise bus
neverk yra dar tu detaliu
Пользователь
2013-02-03 20:37
2013-02-03
20:31 писал:
ka jus kalbat jau 2, 3 variklis atgyvenes reikalas, jom detaliu nera, o naujos milijonus kainiuoja, is sroto tokios susi...pise bus
tu 2, 3 motoru kaip prisikta. uteniskis esu ir ko reikejo i 2, 3 motora rast tai ant kiekvieno kampo ju pilna tik kainas derek ir viskas
Пользователь
2013-02-03 20:41
motoriu tai jo, o ipurkimo daliu, paskiu vazineja vien tik ant duju ir verkia cia (nevaziuoja ant benzo, ka daryt?)
Пользователь
2013-02-03 20:44
2013-02-03
20:41 писал:
motoriu tai jo, o ipurkimo daliu, paskiu vazineja vien tik ant duju ir verkia cia (nevaziuoja ant benzo, ka daryt?)
ne sudarankiam masinos skirtos, pats viska tvarkau ir sau ir pazistamiem tiek elektroi tiek pakaboi. benzu neveikia daznai todel kad 1 sudina rele sudega ja perlitavai ir beda pamirsta
Пользователь
2013-02-03 20:44
2013-02-03
20:41 писал:
motoriu tai jo, o ipurkimo daliu, paskiu vazineja vien tik ant duju ir verkia cia (nevaziuoja ant benzo, ka daryt?)
ipurskimo daliu irgy pilna
Пользователь
2013-02-03 20:46
tai kam cia kuri sita tema
Пользователь
2013-02-03 20:47
2013-02-03
20:46 писал:
tai kam cia kuri sita tema
sukuriau apie 2, 0 66kw o cia kisat 2, 3
Пользователь
2013-02-03 20:50
2, 3 jau geriau 2, 0 ipiu,
Пользователь
2013-02-03 21:02
2013-02-03
20:50 писал:
2, 3:thumbdown: jau geriau 2, 0 ipiu,
tik bmw nebent
Пользователь
2013-02-03 21:06
2013-02-03
20:50 писал:
2, 3:thumbdown: jau geriau 2, 0 ipiu,
2013-02-03
21:02 писал:
tik bmw nebent
kolkas kiek turejau man geriausias motoras yra 2, 2 101kw vaziuoja ispudingai
giedzka
1757 / 0
2013-02-03 22:21
2013-02-03
20:50 писал:
2, 3:thumbdown: jau geriau 2, 0 ipiu,
kiek komentavai tai nieko gero taip ir neisgirdom tik verkslenima.
You serious?
Пользователь
2013-02-03 22:38
2013-02-03
19:11 писал:
Kalbejau apie normalu vaziavima, niekur neskubant. Jei reikia pastoviai mieste gainiot pirmom trim pavarom iki 2600 tai nepavadinciau to normaliu vaziavimu, gautusi greiciau dinamiskas taciau tada mieste degalu rodykle kristu taip pat dinamiskai :lol: lyginant su tuo vaziavimu kai pavaros perjungiamos prie 2000. Na, bet tai o koks tikslas grezt sena auto iki 6000? Tam, kad greiciau pasiekti kita sviesofora ar pereja? Zinoma daryk kaip ismanai, tai tavo pasirinkimas ir vairavimo stilius. :beer:
2013-02-03
19:16 wagen писал:
ant svesoforu prasmes nera tiek apsukos kelt...dazniausiai tai buvo staigiai lenkant, o lenkt staigiau daznokai reikejo...o del apsuku kelimu...o tu galvoji kad varikliui geriau, kai apsukom keliamos iki 2600?as tai pasakyciau, kad kelimu iki 2600 tu greiciau varikli sudrosi
2013-02-03
19:52 писал:
1. Ten apie tuos sviesoforus ir perejes tai i tavo 6000 atsakiau. Bet tai nesvarbu. Na lenkiant kitas reikalas, bet vistiek manau vien tam, kad aplenkt tau reikedavo ji taip drozt? Pavargusi varijanta vairavai..
2. 85kw as rekomendavau (ir rekomenduociau) nes pas ji vis tiek galios daugiau, logiska butu manyti, kad jam pajudet lengviau ir is vietos ir lenkiant. Del pavaru deziu tai sio fakto nezinojau, zinojau tik kad 66kw laiko tikrai aukstas apsukas vaziuojant ties 90km\h greiciu.
3. O kas del drozimo, tai bent jau as asmeniskai 1 - 4 pavaras vistiek jungciau ties 2000, vien is fizikos aisku kad kuo greiciau detale sukasi tuo greiciau ji dyla, bet cia teisingai pastebejo "overboosted" esant zemesniem sukiam spaudimas bus mazesnis, tad agregatai isdils greiciau.
O kaip suprast ta dali "darant varikliui apkatke" kas ta apkatke?
Nesigincisiu jus irgi teisus ties tais 3 punktais
2. 85kw as rekomendavau (ir rekomenduociau) nes pas ji vis tiek galios daugiau, logiska butu manyti, kad jam pajudet lengviau ir is vietos ir lenkiant. Del pavaru deziu tai sio fakto nezinojau, zinojau tik kad 66kw laiko tikrai aukstas apsukas vaziuojant ties 90km\h greiciu.
3. O kas del drozimo, tai bent jau as asmeniskai 1 - 4 pavaras vistiek jungciau ties 2000, vien is fizikos aisku kad kuo greiciau detale sukasi tuo greiciau ji dyla, bet cia teisingai pastebejo "overboosted" esant zemesniem sukiam spaudimas bus mazesnis, tad agregatai isdils greiciau.
O kaip suprast ta dali "darant varikliui apkatke" kas ta apkatke?
Nesigincisiu jus irgi teisus ties tais 3 punktais
po kapitalinio reikia daryti apie 500 myliu apkatke, nedrozti ir nekankinti, kad ziedai ir indeklai prasidirbtu.
Пользователь
2013-02-03 22:51
2013-02-03
20:50 писал:
2, 3:thumbdown: jau geriau 2, 0 ipiu,
argumentuok
Ваше послание |
|