golf IV 1.4, 55kw

Создал Пользователь 2011-07-09
2011-07-09 17:20
ka galit pasakyt apie sy aparata?, yra daug minusu del to motoro menko tokio? ir ar yra pliusu isvis, nes noris golfo ketvirto, o uz savo suma kazin ar gauciau as su normaliu motoru;/
2011-07-09 17:26
kokia suma ? :)
2011-07-09 17:30
5-6.5k kazkur
2011-07-09 17:33
Imk aisku ta golfa ir nesigilink koks ten motoras, 1.4 nera prasti, tik jie i 4 golfa is trecio golfo atkeliave, taip pat buvo kisami i vw polo.. Ka as galiu pasakyt: nori ketvirto golfo, isigyk ketvirta golfa. Ar atkalbinetu tave nuo tokio judesio nori kad forumieciai pakeiktu ta masina ar pagirtu? As tai manau kad golfa reikia tik dyzelini imt, nzn kaip kiti mano..
2011-07-09 17:36
o dyzeli i kuri kist daug nereiktu uz 5-6 su puse tukstanciu gaut imanoma?
2011-07-09 17:54
2011-07-09 17:36 писал: o dyzeli i kuri kist daug nereiktu uz 5-6 su puse tukstanciu gaut imanoma?
Nelabai.. :(
2011-07-09 17:57
matai paskaiciau as apie ta 1.4 55kw kad stumia ant jo autopliuso foruma kad pz, sako ten traukos nera t.t.
2011-07-09 18:03
2011-07-09 17:57 писал: matai paskaiciau as apie ta 1.4 55kw kad stumia ant jo autopliuso foruma kad pz, sako ten traukos nera t.t.
O tai is kur ten bus tos traukos 1.4 55kw? Juk ne dragsteri perki kiek suprantu o kasdienini automobili
2011-07-09 18:47
jo, bet jei kaip ten raso kad i kalna koki sunkiai irieda arba treciu begiu mieste kaukia jau tai nsm tada;/
2011-07-09 19:35
2011-07-09 18:47 писал: jo, bet jei kaip ten raso kad i kalna koki sunkiai irieda arba treciu begiu mieste kaukia jau tai nsm tada;/
tas tai teisybe kad ner traukos na kaip trecias irgi i kalna ar kur staigiau prasokt reik tai pasijaucia o seip tai varikliai geri tik dezes defektai 5 begis prapoula jei tepalo nors truputi mazai na o dyzeli tai uz tiek gera be sancu nebent kas skubiai tik patariu jei dyzeli tai sdi nejimk
4243 / 0
2011-07-09 21:19
nu sunkesnis jau 4 golfas . zmonos mersiukas 1.4 bet 82 arkliai apie (60 kw) tai dar gerau uz audine tdi 85 kw eina bent pirmus metrus .nu svoris nedaug skiresi nuo 3 golfo.bet ketvirtam gal mazoka sunkesnis.siaip nuo tasko a iki b uzteks ir 55 kw nu i kalna teks vaziuot 3 begiu ne 4tu kaip su galingesniais bet nemanau kad neuztektu davaziuot iki b tasko:)
2011-07-09 21:54
2011-07-09 17:20 писал: ka galit pasakyt apie sy aparata?, yra daug minusu del to motoro menko tokio? ir ar yra pliusu isvis, nes noris golfo ketvirto, o uz savo suma kazin ar gauciau as su normaliu motoru;/
pasiiekok su 1.6 :)
2011-07-09 21:56
2011-07-09 17:20 писал: ka galit pasakyt apie sy aparata?, yra daug minusu del to motoro menko tokio? ir ar yra pliusu isvis, nes noris golfo ketvirto, o uz savo suma kazin ar gauciau as su normaliu motoru;/
2011-07-09 21:54 писал: pasiiekok su 1.6 :)
http://www.autogidas.lt/skelbimai/volkswagen-golf-hecbekas-1998-0121697542.html
2011-07-09 21:56
2011-07-09 17:20 писал: ka galit pasakyt apie sy aparata?, yra daug minusu del to motoro menko tokio? ir ar yra pliusu isvis, nes noris golfo ketvirto, o uz savo suma kazin ar gauciau as su normaliu motoru;/
2011-07-09 21:54 писал: pasiiekok su 1.6 :)
2011-07-09 21:56 писал: http://www.autogidas.lt/skelbimai/volkswagen-golf-hecbekas-1998-0121697542.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/volkswagen-golf-hecbekas-1998-0121697542.html
2011-07-09 21:56
2011-07-09 21:54 писал: pasiiekok su 1.6 :)
2011-07-09 21:56 писал: http://www.autogidas.lt/skelbimai/volkswagen-golf-hecbekas-1998-0121697542.html
2011-07-09 21:56 писал: http://www.autogidas.lt/skelbimai/volkswagen-golf-hecbekas-1998-0121697542.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/volkswagen-golf-hecbekas-1998-0121697542.html
4243 / 0
2011-07-10 10:39
bendrai ne toks sunkus tik virs tonos simtine.1.4 isibegejimas per 14 sek. 100/km /h pvz audi 80 benzinas (b4) 2.0 litro 66kw isibegeja per 13.6 s iki 100km/h. taip kad ciut ne vienodai su dvilitriu ir panasiai eitu bmw 316 su 74-76 kw
2011-07-10 11:17
turejau as golfuka 1.4 tai tegu neaiskina kas netureje kad i kalna neina, oj eina kaip toks motoriukas geriau nei galima isivaizduoti, kada bandziau su brito c4 2.3 draguot tai viens prie vieno ejo tad nesibaimink to varikliuko, traukia tikrai gerai
2011-07-10 11:28
2011-07-10 11:17 писал: turejau as golfuka 1.4 tai tegu neaiskina kas netureje kad i kalna neina, oj eina kaip toks motoriukas geriau nei galima isivaizduoti, kada bandziau su brito c4 2.3 draguot tai viens prie vieno ejo tad nesibaimink to varikliuko, traukia tikrai gerai :thumbup:
Citroen AX 1, 4 dyzelis dar geriau trauk, o naujas Chevrikas Sparkas 0, 8l triju katilu kaip eina, Toyota Aygidyzelis 1, 4(beje su Peugeot varikliais jie)oijoijoi kaip eina...del to visus labai nervina kad lupa kaip zveris, vienas kvaisiukas su iskeltu Patroliu GR-u taip susitrukciojo kai su Aygo ji pralenkem, kad prie Panoramos nesugebejo normaliai sustabdyti ir zviegiancio padangom skersas ileke i sankryza net svieoforo laiku nepastebejo.Esme kad nebutinai tik kubatura ar kw nulemia isibegejima, dar yra kebulo mase, pavaros, perdavimai, redukcija...
2011-07-10 11:34
2011-07-10 11:17 писал: turejau as golfuka 1.4 tai tegu neaiskina kas netureje kad i kalna neina, oj eina kaip toks motoriukas geriau nei galima isivaizduoti, kada bandziau su brito c4 2.3 draguot tai viens prie vieno ejo tad nesibaimink to varikliuko, traukia tikrai gerai :thumbup:
Nereikia nusisneketi. Turejau 3 golfa 1.4 varikliu, tai vienas prasciausiu arikliu koks gali buti. I kalna su5 begiu tikria neivaziuosi, kuro ekonomijos nulis. Sdi daug geresnis pasirinkimas
2011-07-10 11:46
O is ceskes dyzelio tai ko tiketis gali suzinosi tik pavazinejes.Turejom pardavime keleta dyzeliniu alfonzu 1, 9JTD ir 2, 4...optd.Kaimyno sunus nusvaiges buvo butinai dyzeli nusipirkti, kaip dabar pamenu, sako kam man tos alfonzos mazdaug brudas ne masina, turejau nenoriu lalala.Nusipirko vaikis ceske caravana dyzeli.Tik uzejo pirmieji saltukai ir amba.Pakeite pakaitinimo zvakes, visvien nesikure, akumas bagazineje, nupirko nauja visvein nieko gero.Paspaude apie -20, tai uzsikniso visas kiemas krokodilus deginti o kebulas sunkus, stumde kas netingejo trosus plese nugaras lankste.Kaip lengva per speigus kvatruskes stumdyt kai tepalai sustinge nesakau, bet pirkdamas sena dyzeli visviena pasiskaiciok kad roges ruost reikia vasara, iskart pasikeisk akuma ir pakaitinimo zvakes.Automato neparciau nieku ir dzin guolis ar audzi ar citras ar peugeotas-tos pacios firmos trapiausios dezes.
2011-07-10 11:53
2011-07-10 11:17 писал: turejau as golfuka 1.4 tai tegu neaiskina kas netureje kad i kalna neina, oj eina kaip toks motoriukas geriau nei galima isivaizduoti, kada bandziau su brito c4 2.3 draguot tai viens prie vieno ejo tad nesibaimink to varikliuko, traukia tikrai gerai :thumbup:
2011-07-10 11:34 писал: Nereikia nusisneketi. Turejau 3 golfa 1.4 varikliu, tai vienas prasciausiu arikliu koks gali buti. I kalna su5 begiu tikria neivaziuosi, kuro ekonomijos nulis. Sdi daug geresnis pasirinkimas
Jei nupezes papuole tai tikiu, kam isvis jam tas 5 begis.Jamam verciau Bulls Novice Cross Rider 3 virs 20 pavaru ir kw isviso nerasta galim lazintis kad betokokia ikalne iveiktum.
2011-07-10 11:54
2011-07-10 11:17 писал: turejau as golfuka 1.4 tai tegu neaiskina kas netureje kad i kalna neina, oj eina kaip toks motoriukas geriau nei galima isivaizduoti, kada bandziau su brito c4 2.3 draguot tai viens prie vieno ejo tad nesibaimink to varikliuko, traukia tikrai gerai :thumbup:
2011-07-10 11:34 писал: Nereikia nusisneketi. Turejau 3 golfa 1.4 varikliu, tai vienas prasciausiu arikliu koks gali buti. I kalna su5 begiu tikria neivaziuosi, kuro ekonomijos nulis. Sdi daug geresnis pasirinkimas
nu cia tu vazinesi o ne mes bet as turejas ir ta 3 1, 4 ir 4 ir sdi ir tdi 66 ir 81 kw tai va sdi tai be turbinos tai ta galia ir skiresi na ner tos traukos ir varikliai lepus o 1, 4 na irgi toks paziurek i kaina 1, 4 4golfas kainos neturi ir ju daug parduoda o tarkim dyzeliu kaina kosmine o parduoda todel kad kaip tu nusiperka tik poto pajaucia kad nieko gero ir pardavinejia cia tik mano patarimai o kaip sakiau vazinesi tai tu tau ir rinktis siuliciau neskubet ir pagalvot kad netaptum vienas is tu pardavinetoju jau geriau pasitaupyk
2011-07-10 15:42
atrodo 1.4 motoras turetu maziau benzo imti, bet kad ziuriu raso kad vidurkis 6-8 litrai;/
4243 / 0
2011-07-10 20:21
1.4 ant plento raso 5.3 minimaliai vidutine 6.6 miestas 8.9 tai labai mazos sanaudos (dyzeliai 1.9 td tiek ima) 1.6 motoras simtui 5.7 -7.4 -10.4
4243 / 0
2011-07-10 20:22
mechaninem dezem
4243 / 0
2011-07-10 20:27
3 golfas 44 kw ka cia lyginat 1.4 parpala su 1.4 16v
2011-07-10 20:29
tai sakai tas 4 golpas su tokiu motoru visai neblogas variantas?
4243 / 0
2011-07-10 20:43
na mano labiau patiktu 1.9 tdi bet jai finansai spaudzia tai ir 1.4 vaziuoja
2011-07-10 20:44
as dabar mastau tarp sito golfo, a6(c4) 2.5 tdi, c4 2.5 tdi, vectros tdi, volvo s40/v40 1.9 tdi, a4 b5 1.9tdi, ieskau kur arti, kad butu lengviau pasiziuret, arba reik ieskot ant tralo
2011-07-10 23:06
2011-07-10 11:17 писал: turejau as golfuka 1.4 tai tegu neaiskina kas netureje kad i kalna neina, oj eina kaip toks motoriukas geriau nei galima isivaizduoti, kada bandziau su brito c4 2.3 draguot tai viens prie vieno ejo tad nesibaimink to varikliuko, traukia tikrai gerai :thumbup:
2011-07-10 11:34 писал: Nereikia nusisneketi. Turejau 3 golfa 1.4 varikliu, tai vienas prasciausiu arikliu koks gali buti. I kalna su5 begiu tikria neivaziuosi, kuro ekonomijos nulis. Sdi daug geresnis pasirinkimas
2011-07-10 11:53 писал: Jei nupezes papuole tai tikiu, kam isvis jam tas 5 begis.Jamam verciau Bulls Novice Cross Rider 3 virs 20 pavaru ir kw isviso nerasta galim lazintis kad betokokia ikalne iveiktum.
Pats tu nupezes. Palygink 4 golfo galios ir kilovatu santyki su trecio golfo galia ir kilovatais. Tai tie 9 kw yra niekiniai. Plius reikai ziureti i niutonus o 1.4 variklis turi apie 130 Nm kas yra absurdas. I joki kalna u 5 begiu neivaziuosi kad greitis nesuletetu. Plius tas i4 isibegeja per 16 minuciu kazkur i simta
2011-07-10 23:36
na galios ir kilowatu santykis yra vienas prie vieno, nes galia ir matuojama kilowatais :D
2011-07-11 01:48
Nera tas 1.4 variklis toks ir blogas . As ir pries motinai perkant toki pat guoli sakiau , kad nepirkt triperis bus , bet va kiek pavazinejus pakeiciau nuomone ir atsiprasiau tu zodziu . Zinoma nesitikek kazko ten is jo baisiai isspaust , bet kaip cia kazkas sake , kad i kalna jau neiropoja tai visiskas absurdas . Turi jis tos smarves tikrai pakankamai ir kaip tokios kubaturos spaudia pakankamai gerai , o va kuro sanaudos tai kaip paspausi :) Trasoj 100 minant i 5 litrus benzino tikrai tilpt imanoma , bet va mieste , tai jau kokiem 7-8 litram nusiteik (8 litrai tai kai jau baisiniai kamsciai).
2011-07-11 06:20
Kad penktu begiu i kalna nevaziuoja tai tikrai nesamone, As turejau Polo su 1.4 (44kw). Tikrai uzvaziuodavo jis i ta kalna penktu begiu (cia sakau ne del to, jog del VW pamises esu, ar noriu pagirti savo tureta masina..)
2011-07-11 07:24
2011-07-10 23:36 писал: na galios ir kilowatu santykis yra vienas prie vieno, nes galia ir matuojama kilowatais :D
1 prie 1, 33 kilovatus daugini ir gauni arklius
2011-07-11 08:17
2011-07-10 23:36 писал: na galios ir kilowatu santykis yra vienas prie vieno, nes galia ir matuojama kilowatais :D
2011-07-11 07:24 писал: 1 prie 1, 33 kilovatus daugini ir gauni arklius
1 kw = 1.365AG
2011-07-11 09:11
2011-07-10 23:36 писал: na galios ir kilowatu santykis yra vienas prie vieno, nes galia ir matuojama kilowatais :D
Ar tikrai? Matai aiskinti savaime suprantamus dalykus yra tikriausiai labai sudetinga, o pastebeti kad per skubejima padariau klaida rasydamas tikriausiai neimanoma. Turejo buti automobilio svorio ir galios santiki. O del sporinimosi tai galime sporintis kad jis i normalesni kalna su 5 pavara neivaziuos neletindamas greicio nes pas ji yra 126 Nm.Jei prralosiu duosiu kepure prisikt. Polo su 1.4 realu jog ivaziuoja bet cia kaip ir sakiau galio ir svorio santiki reikia ziureti, plius atsizvelgti i niutonus
4243 / 0
2011-07-11 09:58
2011-07-10 11:34 писал: Nereikia nusisneketi. Turejau 3 golfa 1.4 varikliu, tai vienas prasciausiu arikliu koks gali buti. I kalna su5 begiu tikria neivaziuosi, kuro ekonomijos nulis. Sdi daug geresnis pasirinkimas
2011-07-10 11:53 писал: Jei nupezes papuole tai tikiu, kam isvis jam tas 5 begis.Jamam verciau Bulls Novice Cross Rider 3 virs 20 pavaru ir kw isviso nerasta galim lazintis kad betokokia ikalne iveiktum.
2011-07-10 23:06 писал: Pats tu nupezes. Palygink 4 golfo galios ir kilovatu santyki su trecio golfo galia ir kilovatais. Tai tie 9 kw yra niekiniai. Plius reikai ziureti i niutonus o 1.4 variklis turi apie 130 Nm kas yra absurdas. I joki kalna u 5 begiu neivaziuosi kad greitis nesuletetu. Plius tas i4 isibegeja per 16 minuciu kazkur i simta
nesuprantu koki cia gryba pjaunat 3 golfas 44 kw ketvirtas 55 kw 11 kw skirtumas .beje masinai iki 90 riedet uztenka apie 10 kw visa kita skirta staigiam pagreitejimui.cia pnasiai kaip elektros motoras pasileisdamas gali paimt ir 10-15 A kai dirbdamas ims 1-1.5 A
2011-07-11 10:32
2011-07-10 11:53 писал: Jei nupezes papuole tai tikiu, kam isvis jam tas 5 begis.Jamam verciau Bulls Novice Cross Rider 3 virs 20 pavaru ir kw isviso nerasta galim lazintis kad betokokia ikalne iveiktum.
2011-07-10 23:06 писал: Pats tu nupezes. Palygink 4 golfo galios ir kilovatu santyki su trecio golfo galia ir kilovatais. Tai tie 9 kw yra niekiniai. Plius reikai ziureti i niutonus o 1.4 variklis turi apie 130 Nm kas yra absurdas. I joki kalna u 5 begiu neivaziuosi kad greitis nesuletetu. Plius tas i4 isibegeja per 16 minuciu kazkur i simta
2011-07-11 09:58 naudingas писал: nesuprantu koki cia gryba pjaunat 3 golfas 44 kw ketvirtas 55 kw 11 kw skirtumas .beje masinai iki 90 riedet uztenka apie 10 kw visa kita skirta staigiam pagreitejimui.cia pnasiai kaip elektros motoras pasileisdamas gali paimt ir 10-15 A kai dirbdamas ims 1-1.5 A
Hm. Manau tada kvaili mechanikai kad i audi a8 nedejo situ 1.4 variklio, nes tau 3 golfas ar 4 golfas svoris tas pats. Plius noreciau pasiziureti kaip tu su 10 kilovatais isjudintum pvz audi a8 iki 90 km/h.
4243 / 0
2011-07-11 11:12
2011-07-10 23:06 писал: Pats tu nupezes. Palygink 4 golfo galios ir kilovatu santyki su trecio golfo galia ir kilovatais. Tai tie 9 kw yra niekiniai. Plius reikai ziureti i niutonus o 1.4 variklis turi apie 130 Nm kas yra absurdas. I joki kalna u 5 begiu neivaziuosi kad greitis nesuletetu. Plius tas i4 isibegeja per 16 minuciu kazkur i simta
2011-07-11 09:58 naudingas писал: nesuprantu koki cia gryba pjaunat 3 golfas 44 kw ketvirtas 55 kw 11 kw skirtumas .beje masinai iki 90 riedet uztenka apie 10 kw visa kita skirta staigiam pagreitejimui.cia pnasiai kaip elektros motoras pasileisdamas gali paimt ir 10-15 A kai dirbdamas ims 1-1.5 A
2011-07-11 10:32 писал: Hm. Manau tada kvaili mechanikai kad i audi a8 nedejo situ 1.4 variklio, nes tau 3 golfas ar 4 golfas svoris tas pats. Plius noreciau pasiziureti kaip tu su 10 kilovatais isjudintum pvz audi a8 iki 90 km/h.
o kaip senieji trasporteriai 1.6d su 37 kw issijudina dar uzkrauni pora tonu krovini ir vaziuoja.as nesakau kad turi butinai su situo vazinet as sakau kad cia normalus vidutinis automobilis ir katalaguose isibegejimai zymei geresni nei senas 3 golfas ar koks sdi. beje pas 2.0 d litru 124 mersa nm apie 125 kw53 vaziuoja 160 be vargo isibegejimas dar dvigubai prastesnis:)
2011-07-11 11:22
2011-07-11 09:58 naudingas писал: nesuprantu koki cia gryba pjaunat 3 golfas 44 kw ketvirtas 55 kw 11 kw skirtumas .beje masinai iki 90 riedet uztenka apie 10 kw visa kita skirta staigiam pagreitejimui.cia pnasiai kaip elektros motoras pasileisdamas gali paimt ir 10-15 A kai dirbdamas ims 1-1.5 A
2011-07-11 10:32 писал: Hm. Manau tada kvaili mechanikai kad i audi a8 nedejo situ 1.4 variklio, nes tau 3 golfas ar 4 golfas svoris tas pats. Plius noreciau pasiziureti kaip tu su 10 kilovatais isjudintum pvz audi a8 iki 90 km/h.
2011-07-11 11:12 naudingas писал: o kaip senieji trasporteriai 1.6d su 37 kw issijudina dar uzkrauni pora tonu krovini ir vaziuoja.as nesakau kad turi butinai su situo vazinet as sakau kad cia normalus vidutinis automobilis ir katalaguose isibegejimai zymei geresni nei senas 3 golfas ar koks sdi. beje pas 2.0 d litru 124 mersa nm apie 125 kw53 vaziuoja 160 be vargo isibegejimas dar dvigubai prastesnis:)
Cia kad transporteris vaziuoja su 2 tonu kroviniu ir kad vairuotojas permeta tai i pirma tai i antra pavara tai nieko nuostabaus, traciau trecio begio jau nepasiekia :). Siaip diskusija buvo apie kalna o i kalna ar leteja ar neleteja priklauso tik nuo kalno statumo ir greicio kuri norima palaikyti.
4243 / 0
2011-07-11 11:29
neuprantu ka tu cia gyncijies.standartinis zmogus turi apie 0.3 ag(ar kw nepamenu) ir tai masina pastume pries 10 metu as maza prikrauta metalo lauzo su escona 1.6 karbas uzkuriau ant buksyro. tai sakyk va tu busi ne sustras su tuo golfu reikia tau galyngos kokios bmw 3.5 litrazo ar honda preliude" tai suprasciau ka lauzi o dabar man aiskini kazkokias nesveikas teorijas kad tas golfas standartinio normalaus galingumo neuzvaziuos i kalna
2011-07-11 12:09
2011-07-10 23:36 писал: na galios ir kilowatu santykis yra vienas prie vieno, nes galia ir matuojama kilowatais :D
2011-07-11 09:11 писал: Ar tikrai? Matai aiskinti savaime suprantamus dalykus yra tikriausiai labai sudetinga, o pastebeti kad per skubejima padariau klaida rasydamas tikriausiai neimanoma. Turejo buti automobilio svorio ir galios santiki. O del sporinimosi tai galime sporintis kad jis i normalesni kalna su 5 pavara neivaziuos neletindamas greicio nes pas ji yra 126 Nm.Jei prralosiu duosiu kepure prisikt. Polo su 1.4 realu jog ivaziuoja bet cia kaip ir sakiau galio ir svorio santiki reikia ziureti, plius atsizvelgti i niutonus
tie keli kilogramai varikliui yra nulio veitoj ;)
2011-07-11 12:25
2011-07-11 10:32 писал: Hm. Manau tada kvaili mechanikai kad i audi a8 nedejo situ 1.4 variklio, nes tau 3 golfas ar 4 golfas svoris tas pats. Plius noreciau pasiziureti kaip tu su 10 kilovatais isjudintum pvz audi a8 iki 90 km/h.
2011-07-11 11:12 naudingas писал: o kaip senieji trasporteriai 1.6d su 37 kw issijudina dar uzkrauni pora tonu krovini ir vaziuoja.as nesakau kad turi butinai su situo vazinet as sakau kad cia normalus vidutinis automobilis ir katalaguose isibegejimai zymei geresni nei senas 3 golfas ar koks sdi. beje pas 2.0 d litru 124 mersa nm apie 125 kw53 vaziuoja 160 be vargo isibegejimas dar dvigubai prastesnis:)
2011-07-11 11:22 писал: Cia kad transporteris vaziuoja su 2 tonu kroviniu ir kad vairuotojas permeta tai i pirma tai i antra pavara tai nieko nuostabaus, traciau trecio begio jau nepasiekia :). Siaip diskusija buvo apie kalna o i kalna ar leteja ar neleteja priklauso tik nuo kalno statumo ir greicio kuri norima palaikyti.
a tu primeti kad transporteriuose su 1.6 d tebuvo dazniausiai 4 saibos ..
2011-07-11 12:46
2011-07-10 23:36 писал: na galios ir kilowatu santykis yra vienas prie vieno, nes galia ir matuojama kilowatais :D
2011-07-11 09:11 писал: Ar tikrai? Matai aiskinti savaime suprantamus dalykus yra tikriausiai labai sudetinga, o pastebeti kad per skubejima padariau klaida rasydamas tikriausiai neimanoma. Turejo buti automobilio svorio ir galios santiki. O del sporinimosi tai galime sporintis kad jis i normalesni kalna su 5 pavara neivaziuos neletindamas greicio nes pas ji yra 126 Nm.Jei prralosiu duosiu kepure prisikt. Polo su 1.4 realu jog ivaziuoja bet cia kaip ir sakiau galio ir svorio santiki reikia ziureti, plius atsizvelgti i niutonus
2011-07-11 12:09 писал: tie keli kilogramai varikliui yra nulio veitoj ;)
Gal nekniskim vieni kitiems proto su grybo vietoj(zero vietoj)niutonais ir kažkokiais 120Nm.Imkim palyginimui, jei jau dyzelius su benzu sumakalojome idomesnius varijantus, pvz subarikai STI turi tik nepilnus 340Nm ir tai tik prie busto ir kosminiu sukiu, kai dyzelis Subaru(2, 0 boxer diesel kuri ne seniai pradejo nesekmingai "stampuoti)ne kazinkiek atsilieka savo Nm, jei gerai pamenu apie 315Nm ties 1800 sukiu.Vairavau konkreciai tai dyzelis neispudingas, nes su tokiais niutonais nieko naujo neisrado , bet idomu buvo siaip ar taip, tik sankaba durnavota kas supranta...Nori ikalnes smagiau iveikti ar rovimo, tai kokio galo ieskot atmosferiku be turbo ir coolerio, ir visai nebutina svaigti apie kosminius benzininius 3-6000cm3 , kai ta pati turesi is dyzelinio oled arba turbinto benzininio 1, 6-2.0l.
2011-07-11 12:58
2011-07-11 09:11 писал: Ar tikrai? Matai aiskinti savaime suprantamus dalykus yra tikriausiai labai sudetinga, o pastebeti kad per skubejima padariau klaida rasydamas tikriausiai neimanoma. Turejo buti automobilio svorio ir galios santiki. O del sporinimosi tai galime sporintis kad jis i normalesni kalna su 5 pavara neivaziuos neletindamas greicio nes pas ji yra 126 Nm.Jei prralosiu duosiu kepure prisikt. Polo su 1.4 realu jog ivaziuoja bet cia kaip ir sakiau galio ir svorio santiki reikia ziureti, plius atsizvelgti i niutonus
2011-07-11 12:09 писал: tie keli kilogramai varikliui yra nulio veitoj ;)
2011-07-11 12:46 писал: Gal nekniskim vieni kitiems proto su grybo vietoj(zero vietoj)niutonais ir kažkokiais 120Nm:lol::lol::lol::lol:.Imkim palyginimui, jei jau dyzelius su benzu sumakalojome idomesnius varijantus, pvz subarikai STI turi tik nepilnus 340Nm ir tai tik prie busto ir kosminiu sukiu, kai dyzelis Subaru(2, 0 boxer diesel kuri ne seniai pradejo nesekmingai "stampuoti)ne kazinkiek atsilieka savo Nm, jei gerai pamenu apie 315Nm ties 1800 sukiu.Vairavau konkreciai tai dyzelis neispudingas, nes su tokiais niutonais nieko naujo neisrado , bet idomu buvo siaip ar taip, tik sankaba durnavota kas supranta...Nori ikalnes smagiau iveikti ar rovimo, tai kokio galo ieskot atmosferiku be turbo ir coolerio, ir visai nebutina svaigti apie kosminius benzininius 3-6000cm3 , kai ta pati turesi is dyzelinio oled arba turbinto benzininio 1, 6-2.0l.:smoke:
Situacija tokia, kadangi turejau 4 golfa sdi, (variklis idealiai uzlaikytas), tai kadangi jame yra 50 KW ir tas pats 132 Nm, tai uzsistacisu autopilota vaziuojant i didesnius kalniukus penkta pavara greitis leteja ir autopilotas nepalaiko nustatyto greicio. Todel nemanau kad 55 Kw 1.4 benzinas turetu zymiais skirtis. Galiu duoti kepure prisikt. O niutonmetrai turi dideli skirtuma vaziuojant i kalna ar lenkiant, kad ir dabartinis golfas mano 1.9 TDI turi 310 Nm, to tikrai uztenka
2011-07-11 15:50
2011-07-11 12:09 писал: tie keli kilogramai varikliui yra nulio veitoj ;)
2011-07-11 12:46 писал: Gal nekniskim vieni kitiems proto su grybo vietoj(zero vietoj)niutonais ir kažkokiais 120Nm:lol::lol::lol::lol:.Imkim palyginimui, jei jau dyzelius su benzu sumakalojome idomesnius varijantus, pvz subarikai STI turi tik nepilnus 340Nm ir tai tik prie busto ir kosminiu sukiu, kai dyzelis Subaru(2, 0 boxer diesel kuri ne seniai pradejo nesekmingai "stampuoti)ne kazinkiek atsilieka savo Nm, jei gerai pamenu apie 315Nm ties 1800 sukiu.Vairavau konkreciai tai dyzelis neispudingas, nes su tokiais niutonais nieko naujo neisrado , bet idomu buvo siaip ar taip, tik sankaba durnavota kas supranta...Nori ikalnes smagiau iveikti ar rovimo, tai kokio galo ieskot atmosferiku be turbo ir coolerio, ir visai nebutina svaigti apie kosminius benzininius 3-6000cm3 , kai ta pati turesi is dyzelinio oled arba turbinto benzininio 1, 6-2.0l.:smoke:
2011-07-11 12:58 писал: Situacija tokia, kadangi turejau 4 golfa sdi, (variklis idealiai uzlaikytas), tai kadangi jame yra 50 KW ir tas pats 132 Nm, tai uzsistacisu autopilota vaziuojant i didesnius kalniukus penkta pavara greitis leteja ir autopilotas nepalaiko nustatyto greicio. Todel nemanau kad 55 Kw 1.4 benzinas turetu zymiais skirtis. Galiu duoti kepure prisikt. O niutonmetrai turi dideli skirtuma vaziuojant i kalna ar lenkiant, kad ir dabartinis golfas mano 1.9 TDI turi 310 Nm, to tikrai uztenka
gincyjates bet kepalas siaip is dalies teisus. Dar mes neziurik i koki tu kalna vaziuot ruosiesi. bet kuriai masinai ijunk 5 pavara kad ir iki tu paciu 2.5tdy 90 waziuodamas i kalna pvz kaip vln kazlausko duobetoj gatvej greitis kris, bet masina aisku neuzges. tai apie ta 1.4 galit pasakot ka norit, tolygiai neivaziuosi, gal ir neuzges bet pasipurtys. ir baigiam tuos gincus viena karta.
2011-07-11 16:16
2011-07-11 12:46 писал: Gal nekniskim vieni kitiems proto su grybo vietoj(zero vietoj)niutonais ir kažkokiais 120Nm:lol::lol::lol::lol:.Imkim palyginimui, jei jau dyzelius su benzu sumakalojome idomesnius varijantus, pvz subarikai STI turi tik nepilnus 340Nm ir tai tik prie busto ir kosminiu sukiu, kai dyzelis Subaru(2, 0 boxer diesel kuri ne seniai pradejo nesekmingai "stampuoti)ne kazinkiek atsilieka savo Nm, jei gerai pamenu apie 315Nm ties 1800 sukiu.Vairavau konkreciai tai dyzelis neispudingas, nes su tokiais niutonais nieko naujo neisrado , bet idomu buvo siaip ar taip, tik sankaba durnavota kas supranta...Nori ikalnes smagiau iveikti ar rovimo, tai kokio galo ieskot atmosferiku be turbo ir coolerio, ir visai nebutina svaigti apie kosminius benzininius 3-6000cm3 , kai ta pati turesi is dyzelinio oled arba turbinto benzininio 1, 6-2.0l.:smoke:
2011-07-11 12:58 писал: Situacija tokia, kadangi turejau 4 golfa sdi, (variklis idealiai uzlaikytas), tai kadangi jame yra 50 KW ir tas pats 132 Nm, tai uzsistacisu autopilota vaziuojant i didesnius kalniukus penkta pavara greitis leteja ir autopilotas nepalaiko nustatyto greicio. Todel nemanau kad 55 Kw 1.4 benzinas turetu zymiais skirtis. Galiu duoti kepure prisikt. O niutonmetrai turi dideli skirtuma vaziuojant i kalna ar lenkiant, kad ir dabartinis golfas mano 1.9 TDI turi 310 Nm, to tikrai uztenka
2011-07-11 15:50 писал: gincyjates bet kepalas siaip is dalies teisus. Dar mes neziurik i koki tu kalna vaziuot ruosiesi. bet kuriai masinai ijunk 5 pavara kad ir iki tu paciu 2.5tdy 90 waziuodamas i kalna pvz kaip vln kazlausko duobetoj gatvej greitis kris, bet masina aisku neuzges. tai apie ta 1.4 galit pasakot ka norit, tolygiai neivaziuosi, gal ir neuzges bet pasipurtys. ir baigiam tuos gincus viena karta.
ta! cia ir esme kad del nieko ner jokiu gincu.o kad vw virs desimt year stampavo ta pati sdi kuris panasus i 1, 4 benza niutonais tai ju beda.Jei gera variklio kompresija ir rimti Nm DZIN kuria pavara ikalsi, niekas neges(AISKU, JEI SUDERYTI PERDAVIMAI ir REDUKCIJA).Asmeniskai su senu seniausiu trantu Subaru Libero triju katilu padares kapitalke varikliui kadaise puse Europos isvazinejau ir ismegimom jau grize i LT ziaurius offroadus(gaila foto mados neturiu laikyti)toks busiukslis Su 1, 2 enginu neturintis net 90Nm !!!UZLIPA visur, negiriu, darem"apkatke"bet no problem lipa i ikalne stacia net duobeta, smelyje nestrigo.Kodel? Pirma ismegink tuomet teig, paimk subaru Justy 87-2010m su dar mazesniu varikliu ir visur isvaziuosi bei pravaziuosi.
2011-07-11 16:44
2011-07-11 09:11 писал: Ar tikrai? Matai aiskinti savaime suprantamus dalykus yra tikriausiai labai sudetinga, o pastebeti kad per skubejima padariau klaida rasydamas tikriausiai neimanoma. Turejo buti automobilio svorio ir galios santiki. O del sporinimosi tai galime sporintis kad jis i normalesni kalna su 5 pavara neivaziuos neletindamas greicio nes pas ji yra 126 Nm.Jei prralosiu duosiu kepure prisikt. Polo su 1.4 realu jog ivaziuoja bet cia kaip ir sakiau galio ir svorio santiki reikia ziureti, plius atsizvelgti i niutonus
2011-07-11 12:09 писал: tie keli kilogramai varikliui yra nulio veitoj ;)
2011-07-11 12:46 писал: Gal nekniskim vieni kitiems proto su grybo vietoj(zero vietoj)niutonais ir kažkokiais 120Nm:lol::lol::lol::lol:.Imkim palyginimui, jei jau dyzelius su benzu sumakalojome idomesnius varijantus, pvz subarikai STI turi tik nepilnus 340Nm ir tai tik prie busto ir kosminiu sukiu, kai dyzelis Subaru(2, 0 boxer diesel kuri ne seniai pradejo nesekmingai "stampuoti)ne kazinkiek atsilieka savo Nm, jei gerai pamenu apie 315Nm ties 1800 sukiu.Vairavau konkreciai tai dyzelis neispudingas, nes su tokiais niutonais nieko naujo neisrado , bet idomu buvo siaip ar taip, tik sankaba durnavota kas supranta...Nori ikalnes smagiau iveikti ar rovimo, tai kokio galo ieskot atmosferiku be turbo ir coolerio, ir visai nebutina svaigti apie kosminius benzininius 3-6000cm3 , kai ta pati turesi is dyzelinio oled arba turbinto benzininio 1, 6-2.0l.:smoke:
visai jau nukvakai.. pradek dar lygint kamaza su veyron..

dyzelis ir neturi jaustis smagiai, nes sukimo momentas prie zemu sukiu.. kas labiau tiktu bulvem vezioti ar ka ant buksyro istraukti, o nesiplesyti.. STI pagrindinis traukos diapozonas yra prie aukstesniu apsuku kad butu gyvybingas eigoj, o ne starte. aisku su 6 begiu deze ir is vietos salyginai gerai eina, nes pirmas begis zemas, nors su atmosferikais nepalyginsi kol boostas nepakyla.
4243 / 0
2011-07-11 17:01
2011-07-11 12:09 писал: tie keli kilogramai varikliui yra nulio veitoj ;)
2011-07-11 12:46 писал: Gal nekniskim vieni kitiems proto su grybo vietoj(zero vietoj)niutonais ir kažkokiais 120Nm:lol::lol::lol::lol:.Imkim palyginimui, jei jau dyzelius su benzu sumakalojome idomesnius varijantus, pvz subarikai STI turi tik nepilnus 340Nm ir tai tik prie busto ir kosminiu sukiu, kai dyzelis Subaru(2, 0 boxer diesel kuri ne seniai pradejo nesekmingai "stampuoti)ne kazinkiek atsilieka savo Nm, jei gerai pamenu apie 315Nm ties 1800 sukiu.Vairavau konkreciai tai dyzelis neispudingas, nes su tokiais niutonais nieko naujo neisrado , bet idomu buvo siaip ar taip, tik sankaba durnavota kas supranta...Nori ikalnes smagiau iveikti ar rovimo, tai kokio galo ieskot atmosferiku be turbo ir coolerio, ir visai nebutina svaigti apie kosminius benzininius 3-6000cm3 , kai ta pati turesi is dyzelinio oled arba turbinto benzininio 1, 6-2.0l.:smoke:
2011-07-11 12:58 писал: Situacija tokia, kadangi turejau 4 golfa sdi, (variklis idealiai uzlaikytas), tai kadangi jame yra 50 KW ir tas pats 132 Nm, tai uzsistacisu autopilota vaziuojant i didesnius kalniukus penkta pavara greitis leteja ir autopilotas nepalaiko nustatyto greicio. Todel nemanau kad 55 Kw 1.4 benzinas turetu zymiais skirtis. Galiu duoti kepure prisikt. O niutonmetrai turi dideli skirtuma vaziuojant i kalna ar lenkiant, kad ir dabartinis golfas mano 1.9 TDI turi 310 Nm, to tikrai uztenka
teisingai vaziuojant su bet kokia galia reikia mazinti begi i kalna arba iskocioti razgona kitaip sukyla kuro saunaudos misinys riebeja.daznai sedint keleivio vietoj , tenka pastebeti kaip vairuotojas su 100kw automobiliu vos duzgina ant 80 i kalna net ziauru ziuret kaip zmones vazineja. kam tada tuos begius sukure kad visi varinetu 5 arba 6 i kalna :) o iskociok tu ta 55 kw motoriuka ant 130 tai 5 begiu net svilpdamas eis i ta ikalne
4243 / 0
2011-07-11 17:09
beje sdi begejasi iki 100 per 17.2 sek o 1.4 16v per 14 s tai nesuprantu ka cia lyginat?????

Ваше послание