Bmw 320 100kw 2.0l Dyzelinas

Создал Пользователь 2015-04-13
2015-04-13 17:41
Sveiki turiu klausima gal kas nusimano apie Bmw 320 2000m 2.0l Dyzelina 100kw..... kokie ju pliusai ir minusai ar verta pirkti???
2015-04-13 17:52
2015-04-13 17:41 писал: Sveiki turiu klausima gal kas nusimano apie Bmw 320 2000m 2.0l Dyzelina 100kw..... kokie ju pliusai ir minusai ar verta pirkti???
Yra pilna temu apie ta 2.0d, beda ne variklis palyginus su 3, 0d
2015-04-13 18:09
2015-04-13 17:41 писал: Sveiki turiu klausima gal kas nusimano apie Bmw 320 2000m 2.0l Dyzelina 100kw..... kokie ju pliusai ir minusai ar verta pirkti???
2015-04-13 17:52 писал: Yra pilna temu apie ta 2.0d, beda ne variklis palyginus su 3, 0d
Na ir kokios konkrečiai bėdos, kokie tiksliai gedimai nutinka tuos 2, 0 100kw variklius?Ar nebus čia tas atvejis, kai pilna verksnių , kokie prasti varikliai, kai patys apie variklių rimtą priežiūrą ir teisingą exploataciją nieko neraukia, patys sušika tuos variklius ir poto patys žviege visa gerkle?Kaip pvz su Audi 2, 5TDI-vieni geriausių istorijoje Audi variklių , bet papuola į kreivarankių dundulių "globą" ir po pusmečio galima išmest variklį?

Taigi, kas atsitinka BMW 2, 0 dyeliui 100kw konkreciai?
2015-04-13 18:20
2015-04-13 17:41 писал: Sveiki turiu klausima gal kas nusimano apie Bmw 320 2000m 2.0l Dyzelina 100kw..... kokie ju pliusai ir minusai ar verta pirkti???
2015-04-13 17:52 писал: Yra pilna temu apie ta 2.0d, beda ne variklis palyginus su 3, 0d
2015-04-13 18:09 писал: Na ir kokios konkrečiai bėdos, kokie tiksliai gedimai nutinka tuos 2, 0 100kw variklius?Ar nebus čia tas atvejis, kai pilna verksnių , kokie prasti varikliai, kai patys apie variklių rimtą priežiūrą ir teisingą exploataciją nieko neraukia, patys sušika tuos variklius ir poto patys žviege visa gerkle?Kaip pvz su Audi 2, 5TDI-vieni geriausių istorijoje Audi variklių , bet papuola į kreivarankių dundulių "globą" ir po pusmečio galima išmest variklį?

Taigi, kas atsitinka BMW 2, 0 dyeliui 100kw konkreciai?
Turbina purkstukai lenkiasi dazniau nei trylitrio. Vairuoju benzini ir galvos nesuku del tu mazgu.. Tai autoriui irgi patarciau pagalvot ar tikrai tu nori dyzelinio automobilio. Audine 2.5 tdi zinoma geras, bet tik tas kur ejo iki 96-97m.
2015-04-13 18:32
2015-04-13 17:52 писал: Yra pilna temu apie ta 2.0d, beda ne variklis palyginus su 3, 0d
2015-04-13 18:09 писал: Na ir kokios konkrečiai bėdos, kokie tiksliai gedimai nutinka tuos 2, 0 100kw variklius?Ar nebus čia tas atvejis, kai pilna verksnių , kokie prasti varikliai, kai patys apie variklių rimtą priežiūrą ir teisingą exploataciją nieko neraukia, patys sušika tuos variklius ir poto patys žviege visa gerkle?Kaip pvz su Audi 2, 5TDI-vieni geriausių istorijoje Audi variklių , bet papuola į kreivarankių dundulių "globą" ir po pusmečio galima išmest variklį?

Taigi, kas atsitinka BMW 2, 0 dyeliui 100kw konkreciai?
2015-04-13 18:20 писал: Turbina purkstukai lenkiasi dazniau nei trylitrio. Vairuoju benzini ir galvos nesuku del tu mazgu.. Tai autoriui irgi patarciau pagalvot ar tikrai tu nori dyzelinio automobilio. Audine 2.5 tdi zinoma geras, bet tik tas kur ejo iki 96-97m.
Viskas ten gerai su tais purkštukais Nepilkit salerkos iš surudijusių kanistrų ir laikys. Turbina kiek silpnoka sutinku, bėda siurblyje ir jo el. dalyje, 2.0 110kw ši problema kaip ir išpresta, neesu bmw fanas. Variklis prie ko čia niekaip nesuprantu. Variklis kaip variklis tepalus keisk, normą palaikyk šimtą metų važiuosi jei nesmaugsi. Dėl OOOO 2, 5tdi variklio sutinku kurie ėjo vadinamų ceškių kėbule dar 5 katilų: 85kw ir 103kw labai vykę pats ilgą laiką tokį eksplotavau, kapotą atidarydavau tik skysčius pakeisti ir normas pasitikrinti,
2015-04-13 18:51
2015-04-13 17:52 писал: Yra pilna temu apie ta 2.0d, beda ne variklis palyginus su 3, 0d
2015-04-13 18:09 писал: Na ir kokios konkrečiai bėdos, kokie tiksliai gedimai nutinka tuos 2, 0 100kw variklius?Ar nebus čia tas atvejis, kai pilna verksnių , kokie prasti varikliai, kai patys apie variklių rimtą priežiūrą ir teisingą exploataciją nieko neraukia, patys sušika tuos variklius ir poto patys žviege visa gerkle?Kaip pvz su Audi 2, 5TDI-vieni geriausių istorijoje Audi variklių , bet papuola į kreivarankių dundulių "globą" ir po pusmečio galima išmest variklį?

Taigi, kas atsitinka BMW 2, 0 dyeliui 100kw konkreciai?
2015-04-13 18:20 писал: Turbina purkstukai lenkiasi dazniau nei trylitrio. Vairuoju benzini ir galvos nesuku del tu mazgu.. Tai autoriui irgi patarciau pagalvot ar tikrai tu nori dyzelinio automobilio. Audine 2.5 tdi zinoma geras, bet tik tas kur ejo iki 96-97m.
Klysti, 2, 5tdi 132kw ir 2, 5tdi 120kw geriausi, net 2, 5 110kw tdi puikus variklis, deje, ne dziobams važinetis su tokiais, dziobams ar siaip nepatyrusiems ir pensinykams užtenka ir 1, 9tdi 66kw kam jiems 2, 5tdi 132kw?O 2, 0D 100kw bmw turbinos genda, kai laiku nekeičiamas turbos tepalo separatorius-filtras, todėl ji negauna pakankamo tepimo pakankamai, pucia silpniau, taip ir alkūninis pavargsta, ir šiaip jos diapozonas bukokas, praderda pust tik nuo 1750rpm, jauciasi trukumas, tad visi megsta drozt ispausti viska iki 4000rpm, nes pacukai nori paskraidint, o su nekeistu filtru ji normaliai nepucia , taip ir sueda visa varikli dunduliai, o poto rekia, kad blogi jie.Jam tinka tik sintetika, o ka dunduliai pila?Mineralini, ir dar nekeiscia laiku, keicia geriausiu atveu kas 40t km.Beto, tik aukstos rusies kuras tinka.Atrodytu keista, bet daugelio "baisiųjų"dyzelių bėdos yra ne pačiuose varikliose, o vairuotojų bukume.Pvz 2, 0 110 ir 100kw dyzeliui tik nusipirkus patartina keisti voztuvu soyruoklytes, nes jos pavargusios, nefunkcionuoja voztuvai, persipumpuoja kompensai tepalo, todel daznai ant dideliu apsuku gesalioja variklis.O tai-peilis turbai.Ir tokiu faktu as tau galiu isvardinti daugybe.Turejau kai tos masinos buvo 3-6 metu senumo be skaiciaus 2, 5TDI 110, 132, 120kw, veliau turejau 3, TDI, 2, 7TD, 4, 0TDI, 4, 2TDI ir keleta FSI.Tai palyginus su lavonu lavonais 2, 7TDI/3, 0TDI tie 2, 5 5cil 103kw tdi ir V6TDI 120, 132kw motorai buvo Audi dyzelines kokybes eros pabaiga, nes jei papuls pries tai idioto vairuotas 2, 7TDI ar 3, 0TDI tau bedu ispresti nepades joks detaliu keitimas, parduosi masina arba prasikeisksi, prazilsi keisdavmas 80% variklio agregatu naujais.
433 / 0
2015-04-13 20:45
2015-04-13 18:09 писал: Na ir kokios konkrečiai bėdos, kokie tiksliai gedimai nutinka tuos 2, 0 100kw variklius?Ar nebus čia tas atvejis, kai pilna verksnių , kokie prasti varikliai, kai patys apie variklių rimtą priežiūrą ir teisingą exploataciją nieko neraukia, patys sušika tuos variklius ir poto patys žviege visa gerkle?Kaip pvz su Audi 2, 5TDI-vieni geriausių istorijoje Audi variklių , bet papuola į kreivarankių dundulių "globą" ir po pusmečio galima išmest variklį?

Taigi, kas atsitinka BMW 2, 0 dyeliui 100kw konkreciai?
2015-04-13 18:20 писал: Turbina purkstukai lenkiasi dazniau nei trylitrio. Vairuoju benzini ir galvos nesuku del tu mazgu.. Tai autoriui irgi patarciau pagalvot ar tikrai tu nori dyzelinio automobilio. Audine 2.5 tdi zinoma geras, bet tik tas kur ejo iki 96-97m.
2015-04-13 18:51 писал: Klysti, 2, 5tdi 132kw ir 2, 5tdi 120kw geriausi, net 2, 5 110kw tdi puikus variklis, deje, ne dziobams važinetis su tokiais, dziobams ar siaip nepatyrusiems ir pensinykams užtenka ir 1, 9tdi 66kw kam jiems 2, 5tdi 132kw?O 2, 0D 100kw bmw turbinos genda, kai laiku nekeičiamas turbos tepalo separatorius-filtras, todėl ji negauna pakankamo tepimo pakankamai, pucia silpniau, taip ir alkūninis pavargsta, ir šiaip jos diapozonas bukokas, praderda pust tik nuo 1750rpm, jauciasi trukumas, tad visi megsta drozt ispausti viska iki 4000rpm, nes pacukai nori paskraidint, o su nekeistu filtru ji normaliai nepucia , taip ir sueda visa varikli dunduliai, o poto rekia, kad blogi jie.Jam tinka tik sintetika, o ka dunduliai pila?Mineralini, ir dar nekeiscia laiku, keicia geriausiu atveu kas 40t km.Beto, tik aukstos rusies kuras tinka.Atrodytu keista, bet daugelio "baisiųjų"dyzelių bėdos yra ne pačiuose varikliose, o vairuotojų bukume.Pvz 2, 0 110 ir 100kw dyzeliui tik nusipirkus patartina keisti voztuvu soyruoklytes, nes jos pavargusios, nefunkcionuoja voztuvai, persipumpuoja kompensai tepalo, todel daznai ant dideliu apsuku gesalioja variklis.O tai-peilis turbai.Ir tokiu faktu as tau galiu isvardinti daugybe.Turejau kai tos masinos buvo 3-6 metu senumo be skaiciaus 2, 5TDI 110, 132, 120kw, veliau turejau 3, TDI, 2, 7TD, 4, 0TDI, 4, 2TDI ir keleta FSI.Tai palyginus su lavonu lavonais 2, 7TDI/3, 0TDI tie 2, 5 5cil 103kw tdi ir V6TDI 120, 132kw motorai buvo Audi dyzelines kokybes eros pabaiga, nes jei papuls pries tai idioto vairuotas 2, 7TDI ar 3, 0TDI tau bedu ispresti nepades joks detaliu keitimas, parduosi masina arba prasikeisksi, prazilsi keisdavmas 80% variklio agregatu naujais.
Gal kiek keistokas klausimas. Bet kiek mazdaug daugiau kainuoja variklio skyriaus remontas nuo 1.9 tdi 66kw lyginant su 2.5tdi 103kw?
2015-04-13 20:53
SWEIKI TURIU KLAUSIMA BMW 520 ANT SKIDELIO UZSIDEGE LAIKRODZIO TIPO LEMPUTE GAL ZINOTE KA JIS REISKIA DEKIU
2015-04-13 20:59
2015-04-13 18:20 писал: Turbina purkstukai lenkiasi dazniau nei trylitrio. Vairuoju benzini ir galvos nesuku del tu mazgu.. Tai autoriui irgi patarciau pagalvot ar tikrai tu nori dyzelinio automobilio. Audine 2.5 tdi zinoma geras, bet tik tas kur ejo iki 96-97m.
2015-04-13 18:51 писал: Klysti, 2, 5tdi 132kw ir 2, 5tdi 120kw geriausi, net 2, 5 110kw tdi puikus variklis, deje, ne dziobams važinetis su tokiais, dziobams ar siaip nepatyrusiems ir pensinykams užtenka ir 1, 9tdi 66kw kam jiems 2, 5tdi 132kw?O 2, 0D 100kw bmw turbinos genda, kai laiku nekeičiamas turbos tepalo separatorius-filtras, todėl ji negauna pakankamo tepimo pakankamai, pucia silpniau, taip ir alkūninis pavargsta, ir šiaip jos diapozonas bukokas, praderda pust tik nuo 1750rpm, jauciasi trukumas, tad visi megsta drozt ispausti viska iki 4000rpm, nes pacukai nori paskraidint, o su nekeistu filtru ji normaliai nepucia , taip ir sueda visa varikli dunduliai, o poto rekia, kad blogi jie.Jam tinka tik sintetika, o ka dunduliai pila?Mineralini, ir dar nekeiscia laiku, keicia geriausiu atveu kas 40t km.Beto, tik aukstos rusies kuras tinka.Atrodytu keista, bet daugelio "baisiųjų"dyzelių bėdos yra ne pačiuose varikliose, o vairuotojų bukume.Pvz 2, 0 110 ir 100kw dyzeliui tik nusipirkus patartina keisti voztuvu soyruoklytes, nes jos pavargusios, nefunkcionuoja voztuvai, persipumpuoja kompensai tepalo, todel daznai ant dideliu apsuku gesalioja variklis.O tai-peilis turbai.Ir tokiu faktu as tau galiu isvardinti daugybe.Turejau kai tos masinos buvo 3-6 metu senumo be skaiciaus 2, 5TDI 110, 132, 120kw, veliau turejau 3, TDI, 2, 7TD, 4, 0TDI, 4, 2TDI ir keleta FSI.Tai palyginus su lavonu lavonais 2, 7TDI/3, 0TDI tie 2, 5 5cil 103kw tdi ir V6TDI 120, 132kw motorai buvo Audi dyzelines kokybes eros pabaiga, nes jei papuls pries tai idioto vairuotas 2, 7TDI ar 3, 0TDI tau bedu ispresti nepades joks detaliu keitimas, parduosi masina arba prasikeisksi, prazilsi keisdavmas 80% variklio agregatu naujais.
2015-04-13 20:45 backarn писал: Gal kiek keistokas klausimas. Bet kiek mazdaug daugiau kainuoja variklio skyriaus remontas nuo 1.9 tdi 66kw lyginant su 2.5tdi 103kw?
neseniai keiciau tokius abu variklius 2, 5 variklio kaina 300eur plius dirzai 430eu, o 1, 9 variklis 100 eur dirzai145 eur taigi viskas isejo jo 2, 5 tris kartus brangesnis remontas
2015-04-13 21:18
2015-04-13 18:51 писал: Klysti, 2, 5tdi 132kw ir 2, 5tdi 120kw geriausi, net 2, 5 110kw tdi puikus variklis, deje, ne dziobams važinetis su tokiais, dziobams ar siaip nepatyrusiems ir pensinykams užtenka ir 1, 9tdi 66kw kam jiems 2, 5tdi 132kw?O 2, 0D 100kw bmw turbinos genda, kai laiku nekeičiamas turbos tepalo separatorius-filtras, todėl ji negauna pakankamo tepimo pakankamai, pucia silpniau, taip ir alkūninis pavargsta, ir šiaip jos diapozonas bukokas, praderda pust tik nuo 1750rpm, jauciasi trukumas, tad visi megsta drozt ispausti viska iki 4000rpm, nes pacukai nori paskraidint, o su nekeistu filtru ji normaliai nepucia , taip ir sueda visa varikli dunduliai, o poto rekia, kad blogi jie.Jam tinka tik sintetika, o ka dunduliai pila?Mineralini, ir dar nekeiscia laiku, keicia geriausiu atveu kas 40t km.Beto, tik aukstos rusies kuras tinka.Atrodytu keista, bet daugelio "baisiųjų"dyzelių bėdos yra ne pačiuose varikliose, o vairuotojų bukume.Pvz 2, 0 110 ir 100kw dyzeliui tik nusipirkus patartina keisti voztuvu soyruoklytes, nes jos pavargusios, nefunkcionuoja voztuvai, persipumpuoja kompensai tepalo, todel daznai ant dideliu apsuku gesalioja variklis.O tai-peilis turbai.Ir tokiu faktu as tau galiu isvardinti daugybe.Turejau kai tos masinos buvo 3-6 metu senumo be skaiciaus 2, 5TDI 110, 132, 120kw, veliau turejau 3, TDI, 2, 7TD, 4, 0TDI, 4, 2TDI ir keleta FSI.Tai palyginus su lavonu lavonais 2, 7TDI/3, 0TDI tie 2, 5 5cil 103kw tdi ir V6TDI 120, 132kw motorai buvo Audi dyzelines kokybes eros pabaiga, nes jei papuls pries tai idioto vairuotas 2, 7TDI ar 3, 0TDI tau bedu ispresti nepades joks detaliu keitimas, parduosi masina arba prasikeisksi, prazilsi keisdavmas 80% variklio agregatu naujais.
2015-04-13 20:45 backarn писал: Gal kiek keistokas klausimas. Bet kiek mazdaug daugiau kainuoja variklio skyriaus remontas nuo 1.9 tdi 66kw lyginant su 2.5tdi 103kw?
2015-04-13 20:59 писал: neseniai keiciau tokius abu variklius 2, 5 variklio kaina 300eur plius dirzai 430eu, o 1, 9 variklis 100 eur dirzai145 eur taigi viskas isejo jo 2, 5 tris kartus brangesnis remontas
Turi omeny ta senaji 103kw TDI?Jo kaina 300euro?Ar V6TDI?
1757 / 0
2015-04-13 21:23
2015-04-13 20:45 backarn писал: Gal kiek keistokas klausimas. Bet kiek mazdaug daugiau kainuoja variklio skyriaus remontas nuo 1.9 tdi 66kw lyginant su 2.5tdi 103kw?
2015-04-13 20:59 писал: neseniai keiciau tokius abu variklius 2, 5 variklio kaina 300eur plius dirzai 430eu, o 1, 9 variklis 100 eur dirzai145 eur taigi viskas isejo jo 2, 5 tris kartus brangesnis remontas
2015-04-13 21:18 писал: Turi omeny ta senaji 103kw TDI?Jo kaina 300euro?Ar V6TDI?
Taip tu teisus, i5 2, 5TDI 103kw kaina apie 300eu. v6 turi jau 110kw. be to manau jo ir kaina bus didesne.
You serious?
1757 / 0
2015-04-13 21:25
2015-04-13 18:51 писал: Klysti, 2, 5tdi 132kw ir 2, 5tdi 120kw geriausi, net 2, 5 110kw tdi puikus variklis, deje, ne dziobams važinetis su tokiais, dziobams ar siaip nepatyrusiems ir pensinykams užtenka ir 1, 9tdi 66kw kam jiems 2, 5tdi 132kw?O 2, 0D 100kw bmw turbinos genda, kai laiku nekeičiamas turbos tepalo separatorius-filtras, todėl ji negauna pakankamo tepimo pakankamai, pucia silpniau, taip ir alkūninis pavargsta, ir šiaip jos diapozonas bukokas, praderda pust tik nuo 1750rpm, jauciasi trukumas, tad visi megsta drozt ispausti viska iki 4000rpm, nes pacukai nori paskraidint, o su nekeistu filtru ji normaliai nepucia , taip ir sueda visa varikli dunduliai, o poto rekia, kad blogi jie.Jam tinka tik sintetika, o ka dunduliai pila?Mineralini, ir dar nekeiscia laiku, keicia geriausiu atveu kas 40t km.Beto, tik aukstos rusies kuras tinka.Atrodytu keista, bet daugelio "baisiųjų"dyzelių bėdos yra ne pačiuose varikliose, o vairuotojų bukume.Pvz 2, 0 110 ir 100kw dyzeliui tik nusipirkus patartina keisti voztuvu soyruoklytes, nes jos pavargusios, nefunkcionuoja voztuvai, persipumpuoja kompensai tepalo, todel daznai ant dideliu apsuku gesalioja variklis.O tai-peilis turbai.Ir tokiu faktu as tau galiu isvardinti daugybe.Turejau kai tos masinos buvo 3-6 metu senumo be skaiciaus 2, 5TDI 110, 132, 120kw, veliau turejau 3, TDI, 2, 7TD, 4, 0TDI, 4, 2TDI ir keleta FSI.Tai palyginus su lavonu lavonais 2, 7TDI/3, 0TDI tie 2, 5 5cil 103kw tdi ir V6TDI 120, 132kw motorai buvo Audi dyzelines kokybes eros pabaiga, nes jei papuls pries tai idioto vairuotas 2, 7TDI ar 3, 0TDI tau bedu ispresti nepades joks detaliu keitimas, parduosi masina arba prasikeisksi, prazilsi keisdavmas 80% variklio agregatu naujais.
2015-04-13 20:45 backarn писал: Gal kiek keistokas klausimas. Bet kiek mazdaug daugiau kainuoja variklio skyriaus remontas nuo 1.9 tdi 66kw lyginant su 2.5tdi 103kw?
2015-04-13 20:59 писал: neseniai keiciau tokius abu variklius 2, 5 variklio kaina 300eur plius dirzai 430eu, o 1, 9 variklis 100 eur dirzai145 eur taigi viskas isejo jo 2, 5 tris kartus brangesnis remontas
remontas brangesnis, bet vaziavimo malonumas visiskai kitas. ypac tempiant toki kebula.
You serious?
2015-04-13 21:28
Man tai idomiausia padiskutoti, ne kiek kas kainuoja, kai jau pridirbta nesčmonių, bet kas tai nulemia, dėl ko variklis sugenda, o nulemia gedimus kaip taisyklė ne tas "gerietis-blogietis" o neteisingas tų variklių eksploatavimas, apsileidimas.103kw 2, 5tdi vairavau, kai dar jaunas buvau, šile ozius ganiau.Ir 2, 5TDI 110-132kw senokai, 120kw tik trumpai turejau neperseniausiai.Nei su 103 5cil. nei su V6TDI 110-132-120kw tdi niekad neturejau ne menkiausiu problemu, nors vazinejau labai daug, pvz slidineti i Alpes, Tatrus ir pan.Kadangi šiek tiek raukiu apie sandarą, tiksliai galiu pasakyt priežastis, konkrečius gedimus, o ne kuris blogas kuris geras.Pakalbam ne apie pasekmes, kai jau reika keist puse motoro arba visa, bet kas iki to priveda.O priveda vairuotojų apsileidimas, tikrai ne gamyklos bugai ar brokas;gamyklinis brokas , beje, yra tik 2, 7 TDI/3, 0TDI bei 4, 2TDI, nuo 2008m bugai bandyti taisyt, taciau pagrindines bedos isliko.Smulkus gamintojo bugas dar buvo 110kw TDI, bet jis velgi, islindo aštriausiai kažkodėl tik tiems, kad nuolat pildavo atrobotkę vietoje sintetikos, kurie šaltą žiemą droždavo nepašildę motorų iki redline.

Jei idomu, galim pakalbet apie 2, 5V6 tdi,
ir labai greit issiaiskinsim,
kas ir kaip konkreciai kaltas, ir kodel
kad tie varikliai ilgai netarnauja kreivarankiams.
433 / 0
2015-04-13 21:34
2015-04-13 21:28 писал: Man tai idomiausia padiskutoti, ne kiek kas kainuoja, kai jau pridirbta nesčmonių, bet kas tai nulemia, dėl ko variklis sugenda, o nulemia gedimus kaip taisyklė ne tas "gerietis-blogietis" o neteisingas tų variklių eksploatavimas, apsileidimas.103kw 2, 5tdi vairavau, kai dar jaunas buvau, šile ozius ganiau.Ir 2, 5TDI 110-132kw senokai, 120kw tik trumpai turejau neperseniausiai.Nei su 103 5cil. nei su V6TDI 110-132-120kw tdi niekad neturejau ne menkiausiu problemu, nors vazinejau labai daug, pvz slidineti i Alpes, Tatrus ir pan.Kadangi šiek tiek raukiu apie sandarą, tiksliai galiu pasakyt priežastis, konkrečius gedimus, o ne kuris blogas kuris geras.Pakalbam ne apie pasekmes, kai jau reika keist puse motoro arba visa, bet kas iki to priveda.O priveda vairuotojų apsileidimas, tikrai ne gamyklos bugai ar brokas;gamyklinis brokas , beje, yra tik 2, 7 TDI/3, 0TDI bei 4, 2TDI, nuo 2008m bugai bandyti taisyt, taciau pagrindines bedos isliko.Smulkus gamintojo bugas dar buvo 110kw TDI, bet jis velgi, islindo aštriausiai kažkodėl tik tiems, kad nuolat pildavo atrobotkę vietoje sintetikos, kurie šaltą žiemą droždavo nepašildę motorų iki redline.

Jei idomu, galim pakalbet apie 2, 5V6 tdi,
ir labai greit issiaiskinsim,
kas ir kaip konkreciai kaltas, ir kodel
kad tie varikliai ilgai netarnauja kreivarankiams.
Noriu labai a6 bet tinka tik tdi ir dvejojiu ar verta imt tokia. Kazkas iseitu uz mazdaug 2k eur?
2015-04-13 21:40
2015-04-13 21:28 писал: Man tai idomiausia padiskutoti, ne kiek kas kainuoja, kai jau pridirbta nesčmonių, bet kas tai nulemia, dėl ko variklis sugenda, o nulemia gedimus kaip taisyklė ne tas "gerietis-blogietis" o neteisingas tų variklių eksploatavimas, apsileidimas.103kw 2, 5tdi vairavau, kai dar jaunas buvau, šile ozius ganiau.Ir 2, 5TDI 110-132kw senokai, 120kw tik trumpai turejau neperseniausiai.Nei su 103 5cil. nei su V6TDI 110-132-120kw tdi niekad neturejau ne menkiausiu problemu, nors vazinejau labai daug, pvz slidineti i Alpes, Tatrus ir pan.Kadangi šiek tiek raukiu apie sandarą, tiksliai galiu pasakyt priežastis, konkrečius gedimus, o ne kuris blogas kuris geras.Pakalbam ne apie pasekmes, kai jau reika keist puse motoro arba visa, bet kas iki to priveda.O priveda vairuotojų apsileidimas, tikrai ne gamyklos bugai ar brokas;gamyklinis brokas , beje, yra tik 2, 7 TDI/3, 0TDI bei 4, 2TDI, nuo 2008m bugai bandyti taisyt, taciau pagrindines bedos isliko.Smulkus gamintojo bugas dar buvo 110kw TDI, bet jis velgi, islindo aštriausiai kažkodėl tik tiems, kad nuolat pildavo atrobotkę vietoje sintetikos, kurie šaltą žiemą droždavo nepašildę motorų iki redline.

Jei idomu, galim pakalbet apie 2, 5V6 tdi,
ir labai greit issiaiskinsim,
kas ir kaip konkreciai kaltas, ir kodel
kad tie varikliai ilgai netarnauja kreivarankiams.
2015-04-13 21:34 backarn писал: Noriu labai a6 bet tinka tik tdi ir dvejojiu ar verta imt tokia. Kazkas iseitu uz mazdaug 2k eur?
masina nera bloga, bet isranki ir reikalaujanti daugiau demesio nei golf. Dyzeli perkant reik labai atidziai apsiziuret, nes masina gali tapti tikru galvos skausmu, jeio pries tai buvo netinkamose rankose.
2015-04-13 21:49
2015-04-13 21:28 писал: Man tai idomiausia padiskutoti, ne kiek kas kainuoja, kai jau pridirbta nesčmonių, bet kas tai nulemia, dėl ko variklis sugenda, o nulemia gedimus kaip taisyklė ne tas "gerietis-blogietis" o neteisingas tų variklių eksploatavimas, apsileidimas.103kw 2, 5tdi vairavau, kai dar jaunas buvau, šile ozius ganiau.Ir 2, 5TDI 110-132kw senokai, 120kw tik trumpai turejau neperseniausiai.Nei su 103 5cil. nei su V6TDI 110-132-120kw tdi niekad neturejau ne menkiausiu problemu, nors vazinejau labai daug, pvz slidineti i Alpes, Tatrus ir pan.Kadangi šiek tiek raukiu apie sandarą, tiksliai galiu pasakyt priežastis, konkrečius gedimus, o ne kuris blogas kuris geras.Pakalbam ne apie pasekmes, kai jau reika keist puse motoro arba visa, bet kas iki to priveda.O priveda vairuotojų apsileidimas, tikrai ne gamyklos bugai ar brokas;gamyklinis brokas , beje, yra tik 2, 7 TDI/3, 0TDI bei 4, 2TDI, nuo 2008m bugai bandyti taisyt, taciau pagrindines bedos isliko.Smulkus gamintojo bugas dar buvo 110kw TDI, bet jis velgi, islindo aštriausiai kažkodėl tik tiems, kad nuolat pildavo atrobotkę vietoje sintetikos, kurie šaltą žiemą droždavo nepašildę motorų iki redline.

Jei idomu, galim pakalbet apie 2, 5V6 tdi,
ir labai greit issiaiskinsim,
kas ir kaip konkreciai kaltas, ir kodel
kad tie varikliai ilgai netarnauja kreivarankiams.
2015-04-13 21:34 backarn писал: Noriu labai a6 bet tinka tik tdi ir dvejojiu ar verta imt tokia. Kazkas iseitu uz mazdaug 2k eur?
Labai norint viska galima rasti, tik daug pastangu reikia.
Kazkas forume aiskino, kad idealios S6 1998-2003 nerastum be 8000 euro.
O as kaip tik uzvakar savo akimis maciau kaip svedas atvare i aisktele parduoti 2001m S6 400Ag quattro uz 4500 euro.Paprasciausiai zmogus tikisi skubiai parduoti, ir parduos.Ir taip su kiekviena masina, vieni, daugiau uzdirbantys ir neturintys laiko terliotis pigiau atiduoda, o kiti tasosi puse metu.

iki 2000EURO tikrai iseis, net is DE atvaryta,
patarciau tokia ir pirkti, su visom servisu knygutem,
vieno seimininko, geriau 132KW, quattro:

http://auto.plius.lt/skelbimai/audi-a6-2-5-l-universalas-2003-dyzelinas-4171848.html

tik nusipirkes apziurek iskaet dirzus, net generatoriaus, nes jei apsiserpetojes, trukes gali palysti po pagrindiniu



jei matysi kad dirzai pašiaušti, senstelėję, pasikeisk bent pagrindinį ir sirblio aytskirą, ir bent pagrindinius įtempėjus.

Važiuosi 100 metu.

Tik atmink, tuesi pilti tik sintetini tepala, o kura gali ir ne lietuviska, atvetini, bet ne is kokio puvino kanistro.

132kw-120kw tdi audi jau idejo antra tepalo siurbliuka, nes 110kw greit sudildavo voztuvu veleneliai(ir tai tik tinginiams!) del persilpno teapalo spaudimo nes buvo 1 siurbliukas, ir del drozimo tik uzvedus, kai jie sausi ir kol tepalas nelakus, del prasto ir nekeiciamo laiku tepalo.

Net jei rinksiesi 110kw tdi, veleneliu isdilimas neatsiras nuo tvarkingo vazinejimo.
Perkant toki reik atidziai klausytis veleneliu darbo garso, jei kalena-girdisi uz simto metru, labai astrus garsas.
Nors nemaciau is Vokietijojs ne vieno kalenanciais veleniukais
2015-04-13 21:50
http://auto.plius.lt/skelbimai/audi-a6-2-5-l-universalas-2003-dyzelinas-4171848.html
2015-04-13 21:56
2015-04-13 21:28 писал: Man tai idomiausia padiskutoti, ne kiek kas kainuoja, kai jau pridirbta nesčmonių, bet kas tai nulemia, dėl ko variklis sugenda, o nulemia gedimus kaip taisyklė ne tas "gerietis-blogietis" o neteisingas tų variklių eksploatavimas, apsileidimas.103kw 2, 5tdi vairavau, kai dar jaunas buvau, šile ozius ganiau.Ir 2, 5TDI 110-132kw senokai, 120kw tik trumpai turejau neperseniausiai.Nei su 103 5cil. nei su V6TDI 110-132-120kw tdi niekad neturejau ne menkiausiu problemu, nors vazinejau labai daug, pvz slidineti i Alpes, Tatrus ir pan.Kadangi šiek tiek raukiu apie sandarą, tiksliai galiu pasakyt priežastis, konkrečius gedimus, o ne kuris blogas kuris geras.Pakalbam ne apie pasekmes, kai jau reika keist puse motoro arba visa, bet kas iki to priveda.O priveda vairuotojų apsileidimas, tikrai ne gamyklos bugai ar brokas;gamyklinis brokas , beje, yra tik 2, 7 TDI/3, 0TDI bei 4, 2TDI, nuo 2008m bugai bandyti taisyt, taciau pagrindines bedos isliko.Smulkus gamintojo bugas dar buvo 110kw TDI, bet jis velgi, islindo aštriausiai kažkodėl tik tiems, kad nuolat pildavo atrobotkę vietoje sintetikos, kurie šaltą žiemą droždavo nepašildę motorų iki redline.

Jei idomu, galim pakalbet apie 2, 5V6 tdi,
ir labai greit issiaiskinsim,
kas ir kaip konkreciai kaltas, ir kodel
kad tie varikliai ilgai netarnauja kreivarankiams.
seip masina turi tarnauti zmogui, jeigu ja pastatysi garaze ir nevazinesi niekas ir negrius, viskas priklauso kaip buve savininkai bus smarkiai ja eksplotave, aisku nevisi bet daugelis savo automobilius priziuri ir pinigu ant tepalu dazniausiai negaili ypac dabar padidejo sintetiniu tepalu keitimas, dazniausiai buna apleisti tokie dalykai kaip filtrai kai kurios pakabos dalys pvz. kaip stb.traukes, siaip niekada nepirkciau is lietuvio auto tvarkingiausios daznaiusiai atvyksta is pransuzu, bent kebulai buna lygesni
2015-04-13 22:00
2015-04-13 21:28 писал: Man tai idomiausia padiskutoti, ne kiek kas kainuoja, kai jau pridirbta nesčmonių, bet kas tai nulemia, dėl ko variklis sugenda, o nulemia gedimus kaip taisyklė ne tas "gerietis-blogietis" o neteisingas tų variklių eksploatavimas, apsileidimas.103kw 2, 5tdi vairavau, kai dar jaunas buvau, šile ozius ganiau.Ir 2, 5TDI 110-132kw senokai, 120kw tik trumpai turejau neperseniausiai.Nei su 103 5cil. nei su V6TDI 110-132-120kw tdi niekad neturejau ne menkiausiu problemu, nors vazinejau labai daug, pvz slidineti i Alpes, Tatrus ir pan.Kadangi šiek tiek raukiu apie sandarą, tiksliai galiu pasakyt priežastis, konkrečius gedimus, o ne kuris blogas kuris geras.Pakalbam ne apie pasekmes, kai jau reika keist puse motoro arba visa, bet kas iki to priveda.O priveda vairuotojų apsileidimas, tikrai ne gamyklos bugai ar brokas;gamyklinis brokas , beje, yra tik 2, 7 TDI/3, 0TDI bei 4, 2TDI, nuo 2008m bugai bandyti taisyt, taciau pagrindines bedos isliko.Smulkus gamintojo bugas dar buvo 110kw TDI, bet jis velgi, islindo aštriausiai kažkodėl tik tiems, kad nuolat pildavo atrobotkę vietoje sintetikos, kurie šaltą žiemą droždavo nepašildę motorų iki redline.

Jei idomu, galim pakalbet apie 2, 5V6 tdi,
ir labai greit issiaiskinsim,
kas ir kaip konkreciai kaltas, ir kodel
kad tie varikliai ilgai netarnauja kreivarankiams.
2015-04-13 21:34 backarn писал: Noriu labai a6 bet tinka tik tdi ir dvejojiu ar verta imt tokia. Kazkas iseitu uz mazdaug 2k eur?
2015-04-13 21:49 писал: Labai norint viska galima rasti, tik daug pastangu reikia.
Kazkas forume aiskino, kad idealios S6 1998-2003 nerastum be 8000 euro.
O as kaip tik uzvakar savo akimis maciau kaip svedas atvare i aisktele parduoti 2001m S6 400Ag quattro uz 4500 euro.Paprasciausiai zmogus tikisi skubiai parduoti, ir parduos.Ir taip su kiekviena masina, vieni, daugiau uzdirbantys ir neturintys laiko terliotis pigiau atiduoda, o kiti tasosi puse metu.

iki 2000EURO tikrai iseis, net is DE atvaryta,
patarciau tokia ir pirkti, su visom servisu knygutem,
vieno seimininko, geriau 132KW, quattro:

http://auto.plius.lt/skelbimai/audi-a6-2-5-l-universalas-2003-dyzelinas-4171848.html

tik nusipirkes apziurek iskaet dirzus, net generatoriaus, nes jei apsiserpetojes, trukes gali palysti po pagrindiniu

:lol:

jei matysi kad dirzai pašiaušti, senstelėję, pasikeisk bent pagrindinį ir sirblio aytskirą, ir bent pagrindinius įtempėjus.

Važiuosi 100 metu.

Tik atmink, tuesi pilti tik sintetini tepala, o kura gali ir ne lietuviska, atvetini, bet ne is kokio puvino kanistro.

132kw-120kw tdi audi jau idejo antra tepalo siurbliuka, nes 110kw greit sudildavo voztuvu veleneliai(ir tai tik tinginiams!) del persilpno teapalo spaudimo nes buvo 1 siurbliukas, ir del drozimo tik uzvedus, kai jie sausi ir kol tepalas nelakus, del prasto ir nekeiciamo laiku tepalo.

Net jei rinksiesi 110kw tdi, veleneliu isdilimas neatsiras nuo tvarkingo vazinejimo.
Perkant toki reik atidziai klausytis veleneliu darbo garso, jei kalena-girdisi uz simto metru, labai astrus garsas.
Nors nemaciau is Vokietijojs ne vieno kalenanciais veleniukais:lol::lol::lol:
gerule audi, tik idomu ko ta chek lempute dega? kaskas su varikliu? nieko neparasyta skelbime kaskotai
7658 / 0
2015-04-13 22:20
2015-04-13 21:50 писал: http://auto.plius.lt/skelbimai/audi-a6-2-5-l-universalas-2003-dyzelinas-4171848.html
koks cia lauzas?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-04-13 22:41
2015-04-13 21:50 писал: http://auto.plius.lt/skelbimai/audi-a6-2-5-l-universalas-2003-dyzelinas-4171848.html
2015-04-13 22:20 maumas писал: koks cia lauzas?:lol:
nuo kada tau audzi layzas?

Ваше послание