Пользователь
2011-01-16 20:30
Galbut kas buvot apziureti situ coupe?
Ar netycia zino savininkus?
Domina kas per bukle.
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-coupe-coupe-1990-0120644372.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-coupe-coupe-1989-0120561362.html
Ar netycia zino savininkus?
Domina kas per bukle.
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-coupe-coupe-1990-0120644372.html
http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-coupe-coupe-1989-0120561362.html
Пользователь
2011-01-16 20:36
kad cia uzpjauti, matosi, ta i pab tai ir parduoda.nepirk
Пользователь
2011-01-16 20:44
beje, cia devinoskeso ne 80
Пользователь
2011-01-16 20:48
kuo skirias 80 ir 90? :]
Пользователь
2011-01-16 20:54
2011-01-16
20:48 писал:
kuo skirias 80 ir 90? :]
Tikriausiai skaiciais
Пользователь
2011-01-16 20:54
2011-01-16
20:48 писал:
kuo skirias 80 ir 90? :]
2011-01-16
20:54 писал:
Tikriausiai skaiciais :drink:
Ir varikliais berots
Пользователь
2011-01-16 20:58
2011-01-16
20:48 писал:
kuo skirias 80 ir 90? :]
90 eina vientisa lempa be posukio, posukis panasioj vietoj kaip golf3, gali buti tokia komplektacija kaip pas drauga su visais 4el langais, abs ir pan. Beto ta draugo audi 90 parduodama uz 3300lt
Пользователь
2011-01-16 20:58
dalys gi skiriasi, lempos kazkiek, kazka girdejau kad dalys simtines eina, kaikurios ir 80, krc hybrid ten
Пользователь
2011-01-16 21:00
2011-01-16
20:58 писал:
dalys gi skiriasi, lempos kazkiek, kazka girdejau kad dalys simtines eina, kaikurios ir 80, krc hybrid ten
hibrid, bet neblogas hibrid
Пользователь
2011-01-16 21:00
2011-01-16
20:48 писал:
kuo skirias 80 ir 90? :]
2011-01-16
20:58 писал:
90 eina vientisa lempa be posukio, posukis panasioj vietoj kaip golf3, gali buti tokia komplektacija kaip pas drauga su visais 4el langais, abs ir pan. Beto ta draugo audi 90 parduodama uz 3300lt
o bulkoj tai tp nera abs ir kt elektros?pavarai bet faktas tas, kad tikrai daugiau elektros, berods visos 90 su vs eina
Пользователь
2011-01-16 21:05
nezinau kurios dalys, bet yra tokiu pusprociu, kurie nueja i autodaliu krautuve, sako jog reikia daliu audi 90inei, nors jos yra brangesnes uz 80, bat atitinka 100%, o kokios skirasi dalys tai net neisivaizduoju.
Пользователь
2011-01-16 21:05
2011-01-16
20:48 писал:
kuo skirias 80 ir 90? :]
2011-01-16
20:58 писал:
90 eina vientisa lempa be posukio, posukis panasioj vietoj kaip golf3, gali buti tokia komplektacija kaip pas drauga su visais 4el langais, abs ir pan. Beto ta draugo audi 90 parduodama uz 3300lt
2011-01-16
21:00 писал:
o bulkoj tai tp nera abs ir kt elektros?pavarai:shocking: bet faktas tas, kad tikrai daugiau elektros, berods visos 90 su vs eina
beje 90 nebuna dyzeliu, neesu mates silpnesnio nei 2.0l variklio, bamperis su posukeliais eina, dar apvadai aplink langus chromuoti ar kas ten
Пользователь
2011-01-16 21:07
bet tu paciu metu bulkos ir devitsotkes tikrai skiresi tuo kad elektra bulkoj 88m maza tikimybe o devitsotkej jau lb retas atvejis
Пользователь
2011-01-16 21:08
taip 90 arba 2.0l arba 2.3l
Пользователь
2011-01-16 21:08
taip 90 arba 2.0l arba 2.3l
Пользователь
2011-01-16 21:09
faktas vienas, ji grazesne uz bulka
Пользователь
2011-01-16 21:10
2011-01-16
21:08 писал:
taip 90 arba 2.0l arba 2.3l:thumbup:
o jei 2.3 tai jau garantas kad jos eis quattro
Пользователь
2011-01-16 21:11
2011-01-16
21:08 писал:
taip 90 arba 2.0l arba 2.3l:thumbup:
2011-01-16
21:10 писал:
o jei 2.3 tai jau garantas kad jos eis quattro:smoke:
ne. pas drauga 2.3 ir tik priekis. jai qattro tai buna 2.3 doch
Пользователь
2011-01-16 21:12
2011-01-16
21:09 писал:
faktas vienas, ji grazesne uz bulka:beer::thumbup:
bent jau man tai tikrai grazesne, ir grozio daug suteike vientisa lempa ir apvadas ant groteliu
Пользователь
2011-01-16 21:13
aciu supratau :P
Uzsivedet tai be stabdziu
Uzsivedet tai be stabdziu
Пользователь
2011-01-16 21:14
2011-01-16
21:08 писал:
taip 90 arba 2.0l arba 2.3l:thumbup:
2011-01-16
21:10 писал:
o jei 2.3 tai jau garantas kad jos eis quattro:smoke:
2011-01-16
21:11 писал:
ne. pas drauga 2.3 ir tik priekis. jai qattro tai buna 2.3 doch
bratanas turejo 2.3 quattro tai kuro rydavo nuo 10 iki 15 litru benzino
Пользователь
2011-01-16 21:17
2011-01-16
21:10 писал:
o jei 2.3 tai jau garantas kad jos eis quattro:smoke:
2011-01-16
21:11 писал:
ne. pas drauga 2.3 ir tik priekis. jai qattro tai buna 2.3 doch
2011-01-16
21:14 писал:
bratanas turejo 2.3 quattro tai kuro rydavo nuo 10 iki 15 litru benzino
Bleha, vien quattro tik ir girdziu, nesupranta daug kas jog subaru awd yra du kartus geresne sistema
Пользователь
2011-01-16 21:18
cupe buna tik 80/b3 ir80/b4, nesapnuokit o audi 90 gal nuo simtines ir tinkakaip ir 80
Пользователь
2011-01-16 21:19
2011-01-16
21:18 писал:
cupe buna tik 80/b3 ir80/b4, nesapnuokit:beer: o audi 90 gal nuo simtines ir tinka:lol:kaip ir 80:lol:
daly tinka*
Пользователь
2011-01-16 21:19
2011-01-16
21:18 писал:
cupe buna tik 80/b3 ir80/b4, nesapnuokit:beer: o audi 90 gal nuo simtines ir tinka:lol:kaip ir 80:lol:
dalys tinka*
Пользователь
2011-01-16 21:22
pavartyk skelbimus isitikinsi, kad ir 80 ir 90 ir b4 buna
Пользователь
2011-01-16 21:25
tai kom skiriasi sitas tipo 90 http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-90-tvargingas-automob-coupe-1991-0120606999.html
nuo sito tipo 80 http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-80-coupe-1989-0120541354.html
nuo sito tipo 80 http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-80-coupe-1989-0120541354.html
Пользователь
Пользователь
Пользователь
2011-01-16 21:31
as sakau 90 tai hybridas
Пользователь
2011-01-16 21:31
b4 coupe stopai gale skirias, o italianas as su tavim visiskai nesutinku jog subaru yra pranasesne ir kiek girdejau kad subaru salonus daro is perdirbtu siuksliu
Пользователь
Пользователь
2011-01-16 21:37
2011-01-16
21:31 писал:
as sakau 90 tai hybridas:drink:
negerk taip daug
Пользователь
2011-01-16 21:40
Пользователь
2011-01-16 21:42
pasiskaitykit wikipedijoj gal aisku bus kum skiriasi
Пользователь
2011-01-16 21:42
hromo apvadai aplink stikla, bamperiose , moldingosebamperis sektiek skiriasi, cia tipo kaip lux varijantas bulkos
Пользователь
2011-01-16 21:45
varikliu galingumas
Пользователь
2011-01-16 21:47
Audi 90 buvo penkių cilindrų tik automobilį, ir atėjo su keturiais skirtingais varikliais:
2.0E - 115 AG (85 kW), penkių cilindrų benzininis variklis
2.2E/2.3E - 136 AG (100 kW), penkių cilindrų benzininis variklis
2.3E 20V - 170 AG (130 kW), 20-vožtuvų, penkių cilindrų benzininis variklis (su katalizatoriumi)
Su 1988 metų modelis, naujas, 2-durų kupė buvo įvestas Europoje, iš esmės B3 sedanas su sutrumpinta ratų bazė ir modifikuotų galo. Jis atėjo su 115 AG (85 kW), 2.0E, taip pat du 2.3E varikliai. Jis vėliau tarnavo kaip B4 Coupe ir Cabriolet pagrindas. Šie modeliai nukrito "80" apendiksas ir buvo tiesiog vadinamas "Audi Coupe ir Audi Cabriolet. Dėl sunkiųjų perprojektuoti dalyvauja kabrioletas versija, šis modelis buvo iš esmės vykdoma iki 2000 metų, ilgai po kitos B3 modeliai buvo pakeistos B4 versijos.
1989 m. už 1990 metų modelis, Šiaurės Amerikoje gavo kupė quattro ir 90 quattro modelių, kad visi buvo varomi detuned 164 AG (122 kW) 20V 2.3 L 5 cilindrų varikliu. Šie automobiliai buvo laikoma, kad "Grand Tourismo" stiliaus jaukus prabangių automobilių su sporto tendencijas, o ne skirta lengvų sportinių automobilių. Svėrimo tarp £ 3042 (1990 sedanas modelis) iki £ 3308 (1991 kupė modelis), šių automobilių nebuvo lengvas, ypač atsižvelgiant į 164 AG (122 kW) variklį. Šie modeliai gali būti atskiriamos pagal jų skiriamuosius ratlankiai (kupė quattros turėjo 15 "5-star" Speedline "ratai, sedanas quattros turėjo 14" BBS Mesh ratų arba 15 "Speedlines). Jie skiriasi nuo įprastųjų 80/90 modelių keliais būdais. Žymūs skirtumai yra jų standartinės odos interjeru su Zebrano medžio apdaila, papildomas VDO matuokliai sumontuoti apačioje centrinėje konsolėje , anglies pluošto centras varančiojo veleno ir mygtukinis fiksavimo galinio diferencialo. kupė Quattro vizualiai yra panašus į Europos tik B4 bodystyle S2 modelio, tačiau neturi tokio S2's benzininis variklis su turbokompresoriumi.
Galutinis B3 80s ir 90s, buvo parduodamas kaip 1992 modelių Šiaurės Amerikoje; Europoje, visų B3s buvo nutrauktos 1991 m. modelio metų pabaigos užleisti kelią B4 serijos; kelias "Audi 90 Sport quattro su 2.3 L 20V varikliu Vis dėlto žinoma, kad pleiskanoti surinkimo linijos taip vėlai, kaip anksti 1992 metais.
2.0E - 115 AG (85 kW), penkių cilindrų benzininis variklis
2.2E/2.3E - 136 AG (100 kW), penkių cilindrų benzininis variklis
2.3E 20V - 170 AG (130 kW), 20-vožtuvų, penkių cilindrų benzininis variklis (su katalizatoriumi)
Su 1988 metų modelis, naujas, 2-durų kupė buvo įvestas Europoje, iš esmės B3 sedanas su sutrumpinta ratų bazė ir modifikuotų galo. Jis atėjo su 115 AG (85 kW), 2.0E, taip pat du 2.3E varikliai. Jis vėliau tarnavo kaip B4 Coupe ir Cabriolet pagrindas. Šie modeliai nukrito "80" apendiksas ir buvo tiesiog vadinamas "Audi Coupe ir Audi Cabriolet. Dėl sunkiųjų perprojektuoti dalyvauja kabrioletas versija, šis modelis buvo iš esmės vykdoma iki 2000 metų, ilgai po kitos B3 modeliai buvo pakeistos B4 versijos.
1989 m. už 1990 metų modelis, Šiaurės Amerikoje gavo kupė quattro ir 90 quattro modelių, kad visi buvo varomi detuned 164 AG (122 kW) 20V 2.3 L 5 cilindrų varikliu. Šie automobiliai buvo laikoma, kad "Grand Tourismo" stiliaus jaukus prabangių automobilių su sporto tendencijas, o ne skirta lengvų sportinių automobilių. Svėrimo tarp £ 3042 (1990 sedanas modelis) iki £ 3308 (1991 kupė modelis), šių automobilių nebuvo lengvas, ypač atsižvelgiant į 164 AG (122 kW) variklį. Šie modeliai gali būti atskiriamos pagal jų skiriamuosius ratlankiai (kupė quattros turėjo 15 "5-star" Speedline "ratai, sedanas quattros turėjo 14" BBS Mesh ratų arba 15 "Speedlines). Jie skiriasi nuo įprastųjų 80/90 modelių keliais būdais. Žymūs skirtumai yra jų standartinės odos interjeru su Zebrano medžio apdaila, papildomas VDO matuokliai sumontuoti apačioje centrinėje konsolėje , anglies pluošto centras varančiojo veleno ir mygtukinis fiksavimo galinio diferencialo. kupė Quattro vizualiai yra panašus į Europos tik B4 bodystyle S2 modelio, tačiau neturi tokio S2's benzininis variklis su turbokompresoriumi.
Galutinis B3 80s ir 90s, buvo parduodamas kaip 1992 modelių Šiaurės Amerikoje; Europoje, visų B3s buvo nutrauktos 1991 m. modelio metų pabaigos užleisti kelią B4 serijos; kelias "Audi 90 Sport quattro su 2.3 L 20V varikliu Vis dėlto žinoma, kad pleiskanoti surinkimo linijos taip vėlai, kaip anksti 1992 metais.
Пользователь
2011-01-16 21:48
2011-01-16
21:47 писал:
Audi 90 buvo penkių cilindrų tik automobilį, ir atėjo su keturiais skirtingais varikliais:
2.0E - 115 AG (85 kW), penkių cilindrų benzininis variklis
2.2E/2.3E - 136 AG (100 kW), penkių cilindrų benzininis variklis
2.3E 20V - 170 AG (130 kW), 20-vožtuvų, penkių cilindrų benzininis variklis (su katalizatoriumi)
Su 1988 metų modelis, naujas, 2-durų kupė buvo įvestas Europoje, iš esmės B3 sedanas su sutrumpinta ratų bazė ir modifikuotų galo. Jis atėjo su 115 AG (85 kW), 2.0E, taip pat du 2.3E varikliai. Jis vėliau tarnavo kaip B4 Coupe ir Cabriolet pagrindas. Šie modeliai nukrito "80" apendiksas ir buvo tiesiog vadinamas "Audi Coupe ir Audi Cabriolet. Dėl sunkiųjų perprojektuoti dalyvauja kabrioletas versija, šis modelis buvo iš esmės vykdoma iki 2000 metų, ilgai po kitos B3 modeliai buvo pakeistos B4 versijos.
1989 m. už 1990 metų modelis, Šiaurės Amerikoje gavo kupė quattro ir 90 quattro modelių, kad visi buvo varomi detuned 164 AG (122 kW) 20V 2.3 L 5 cilindrų varikliu. Šie automobiliai buvo laikoma, kad "Grand Tourismo" stiliaus jaukus prabangių automobilių su sporto tendencijas, o ne skirta lengvų sportinių automobilių. Svėrimo tarp £ 3042 (1990 sedanas modelis) iki £ 3308 (1991 kupė modelis), šių automobilių nebuvo lengvas, ypač atsižvelgiant į 164 AG (122 kW) variklį. Šie modeliai gali būti atskiriamos pagal jų skiriamuosius ratlankiai (kupė quattros turėjo 15 "5-star" Speedline "ratai, sedanas quattros turėjo 14" BBS Mesh ratų arba 15 "Speedlines). Jie skiriasi nuo įprastųjų 80/90 modelių keliais būdais. Žymūs skirtumai yra jų standartinės odos interjeru su Zebrano medžio apdaila, papildomas VDO matuokliai sumontuoti apačioje centrinėje konsolėje , anglies pluošto centras varančiojo veleno ir mygtukinis fiksavimo galinio diferencialo. kupė Quattro vizualiai yra panašus į Europos tik B4 bodystyle S2 modelio, tačiau neturi tokio S2's benzininis variklis su turbokompresoriumi.
Galutinis B3 80s ir 90s, buvo parduodamas kaip 1992 modelių Šiaurės Amerikoje; Europoje, visų B3s buvo nutrauktos 1991 m. modelio metų pabaigos užleisti kelią B4 serijos; kelias "Audi 90 Sport quattro su 2.3 L 20V varikliu Vis dėlto žinoma, kad pleiskanoti surinkimo linijos taip vėlai, kaip anksti 1992 metais.
2.0E - 115 AG (85 kW), penkių cilindrų benzininis variklis
2.2E/2.3E - 136 AG (100 kW), penkių cilindrų benzininis variklis
2.3E 20V - 170 AG (130 kW), 20-vožtuvų, penkių cilindrų benzininis variklis (su katalizatoriumi)
Su 1988 metų modelis, naujas, 2-durų kupė buvo įvestas Europoje, iš esmės B3 sedanas su sutrumpinta ratų bazė ir modifikuotų galo. Jis atėjo su 115 AG (85 kW), 2.0E, taip pat du 2.3E varikliai. Jis vėliau tarnavo kaip B4 Coupe ir Cabriolet pagrindas. Šie modeliai nukrito "80" apendiksas ir buvo tiesiog vadinamas "Audi Coupe ir Audi Cabriolet. Dėl sunkiųjų perprojektuoti dalyvauja kabrioletas versija, šis modelis buvo iš esmės vykdoma iki 2000 metų, ilgai po kitos B3 modeliai buvo pakeistos B4 versijos.
1989 m. už 1990 metų modelis, Šiaurės Amerikoje gavo kupė quattro ir 90 quattro modelių, kad visi buvo varomi detuned 164 AG (122 kW) 20V 2.3 L 5 cilindrų varikliu. Šie automobiliai buvo laikoma, kad "Grand Tourismo" stiliaus jaukus prabangių automobilių su sporto tendencijas, o ne skirta lengvų sportinių automobilių. Svėrimo tarp £ 3042 (1990 sedanas modelis) iki £ 3308 (1991 kupė modelis), šių automobilių nebuvo lengvas, ypač atsižvelgiant į 164 AG (122 kW) variklį. Šie modeliai gali būti atskiriamos pagal jų skiriamuosius ratlankiai (kupė quattros turėjo 15 "5-star" Speedline "ratai, sedanas quattros turėjo 14" BBS Mesh ratų arba 15 "Speedlines). Jie skiriasi nuo įprastųjų 80/90 modelių keliais būdais. Žymūs skirtumai yra jų standartinės odos interjeru su Zebrano medžio apdaila, papildomas VDO matuokliai sumontuoti apačioje centrinėje konsolėje , anglies pluošto centras varančiojo veleno ir mygtukinis fiksavimo galinio diferencialo. kupė Quattro vizualiai yra panašus į Europos tik B4 bodystyle S2 modelio, tačiau neturi tokio S2's benzininis variklis su turbokompresoriumi.
Galutinis B3 80s ir 90s, buvo parduodamas kaip 1992 modelių Šiaurės Amerikoje; Europoje, visų B3s buvo nutrauktos 1991 m. modelio metų pabaigos užleisti kelią B4 serijos; kelias "Audi 90 Sport quattro su 2.3 L 20V varikliu Vis dėlto žinoma, kad pleiskanoti surinkimo linijos taip vėlai, kaip anksti 1992 metais.
buvo ir 1, 6 TD
Пользователь
2011-01-16 21:51
http://ru.wikipedia.org/wiki/Audi_80#Audi_90
Пользователь
2011-01-16 21:55
audi 90 1.6 dyzel.nemates tokio praverciau skelbimus nerasta tokio, turbu reta kaip dinazauras
Пользователь
2011-01-16 21:58
2011-01-16
21:51 писал:
http://ru.wikipedia.org/wiki/Audi_80#Audi_90
db isijunk angliska, to 1.6td ne kvapo net nera aprasyta
Пользователь
2011-01-16 22:02
Audi 90
Модель Внутренний код Кузов Мощность Конфигурация
Объём Максимальная
скорость Разгон 0-100 км/ч !
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 U-Kat SK Typ 81 113 л.с. (84 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 181 км/ч 11, 7 сек
2.2 KV Typ 81 136 л.с. (100 кВт) 5 цилиндров, 2226 см³ 200 км/ч 8, 6 сек
2.2 G-Kat KX/JT Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 2226 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.2 KV Typ 85 136 л.с. (100 кВт) 5 цилиндров, 2226 см³ 200 км/ч 9, 0 сек
2.2 G-Kat KX/JT Typ 85 120 л.с. (88 кВт) 5 цилиндров, 2226 см³ 189 км/ч 9, 6 сек
1.6 TD CY Typ 81 70 л.с. (51 кВт) 4 цилиндра, 1588 см³ 160 км/ч 14, 4 сек
Модель Внутренний код Кузов Мощность Конфигурация
Объём Максимальная
скорость Разгон 0-100 км/ч !
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 JS Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.0 U-Kat SK Typ 81 113 л.с. (84 кВт) 5 цилиндров, 1994 см³ 181 км/ч 11, 7 сек
2.2 KV Typ 81 136 л.с. (100 кВт) 5 цилиндров, 2226 см³ 200 км/ч 8, 6 сек
2.2 G-Kat KX/JT Typ 81 115 л.с. (85 кВт) 5 цилиндров, 2226 см³ 187 км/ч 9, 5 сек
2.2 KV Typ 85 136 л.с. (100 кВт) 5 цилиндров, 2226 см³ 200 км/ч 9, 0 сек
2.2 G-Kat KX/JT Typ 85 120 л.с. (88 кВт) 5 цилиндров, 2226 см³ 189 км/ч 9, 6 сек
1.6 TD CY Typ 81 70 л.с. (51 кВт) 4 цилиндра, 1588 см³ 160 км/ч 14, 4 сек
Пользователь
2011-01-16 22:02
2011-01-16
21:51 писал:
http://ru.wikipedia.org/wiki/Audi_80#Audi_90
pagrindinis dalykas, cha, juk buvo ir b290 1.6td o b3 jau nebe
Пользователь
2011-01-16 22:02
isijunk rusiska
Пользователь
2011-01-16 22:03
2011-01-16
21:51 писал:
http://ru.wikipedia.org/wiki/Audi_80#Audi_90
2011-01-16
22:02 писал:
pagrindinis dalykas, cha, juk buvo ir b290 1.6td o b3 jau nebe:p:p
taip, bet 1, 7 td
Пользователь
2011-01-16 22:03
2011-01-16
21:51 писал:
http://ru.wikipedia.org/wiki/Audi_80#Audi_90
2011-01-16
22:02 писал:
pagrindinis dalykas, cha, juk buvo ir b290 1.6td o b3 jau nebe:p:p
2011-01-16
22:03 писал:
taip, bet 1, 7 td:p
1, 6 sry
Пользователь
2011-01-16 22:03
Europoje, 80 buvo standartinis modelis, o po 1984 reorganizavimas Audi 90 buvo pradėtas kaip didesnių variklių versija 80; su daugiau galimybių, ir žemę nuo 70 AG (51 kW ; 69 AG ), keturi cilindrų 1.6l turbodyzeliniu varikliu (TD) variklį, kuris buvo taip pat prieinamas 80, du penkių cilindrų in-line benzininiai varikliai - 2, 0 su 115 AG (85 kW ; 113 AG ) ir 136 su 2, 2 AG (100 kW ; 134 AG ), kuris vėliau buvo pakeistas į 2.3. 2, 2 buvo galima gauti iš katalizinio konverterio ir galia reitingai 115 AG (85 kW ; 113 AG ) už visą pavara ir 120 AG (88 kW ; 118 AG ) už quattro modelius. Europos modelių turėjo du žibinto korpuso, tuo tarpu Šiaurės Amerikos modeliai paprastai turėjo keturių žibintų.krc pasaka be galo
Пользователь
2011-01-16 22:07
"Audi 90 buvo pradėtas kaip didesnių variklių versija 80; su daugiau galimybių, ir žemę nuo 70 AG (51 kW ; 69 AG ) " daugiau zemes?
Пользователь
2011-01-16 22:09
2011-01-16
22:07 писал:
"Audi 90 buvo pradėtas kaip didesnių variklių versija 80; su daugiau galimybių, ir žemę nuo 70 AG (51 kW ; 69 AG ) " daugiau zemes?:lol:
zvengiau ir as cia google vertejo paklaida
Ваше послание |
|