Пользователь
2010-10-17 23:01
Noreciau suzinoti apie alfa romeo dizelinius variklius kurie geresni , nuo kokiu metu atnaujinimai ir panasei ir koks butu idealiausias modeliukas mazdaug uz 12000 lietuvisku pinigu?
Пользователь
2010-10-17 23:07
kam klausi jai nepirksi , ,, 2.4 jtd tikrai ir rimtesnis uz 1.9jtd , ir garsas malonesnis 5 cilindru nei 4 , ,, o kur dar galios skirtumai , ,, bet eksplotacija pigesne 1.9jtd , ,, tj vat, ,, ,, , ai krc tuoj 6 prabus ir cia visus suvartys su savo teorijom
Пользователь
2010-10-17 23:32
Bet tai renkantis alfa romeo manau turetu but galia ir pagreitis svarbu o ne tarskejimas ir drebejimas? Drebeti ir tarsketi gali ir su vw, audi, bmw.. (dyzeliai) O si marke manau skirta zmonems trokstantiems vairavimo malonumu kuriu pastarieji negeli suteikti? Turi draugas alfa dyzeline senesne, neskiriu as ju modeliu- tamsus miskas, tai grynas supistas traktorius kvadratinis pas ji yra
Пользователь
2010-10-17 23:43
Alfe romeo nera mano isbandyta patureta masina, bet dar dar ir kirsiu gtv alfa Nes triperiu atsikratymo planas jau ipusejo, o daugiau nematau vertu demesio aparatu uz prieinama kaina.. Aisku ziema reikia atkenteti su tuo ka turim
Пользователь
2010-10-18 08:29
jei nori ekonomijos ir karts nuo karto spustelt ir pigiau eksploatuot tai 1.9JTD nuo 2001m tada jau 87kw eina, galima rasti ir naujesni su 110kw JTDm, ten jau nera ka cipuot, eina kaip reikalas, o ekonomija labai gera. Siaip as visada uz 5 cilindrus, 6 per daug kuro ima 4 garsas nelabai ir per silpnas jei prisodini pilna masina keleiviu. 2.4 pats tas, nera ten kam daug pinigu isleisti, 156 su 5pavarom eis geriau nuo 2001-2002m, uz tokia suma 12000lt puikios bukles iseis, 166 su 6 pavarom daugiau ekonomijos bet pavaras dazniau keisi. Patys varikliai labai patvarus, aisku jei normalu nusipirksi. Jei jau ziuri imti tai padaryti diagnostika butina, jei netraukia tai vadinasi oro srauto matuokle i gala arba isvis nedirba, o jei ir ta gera vadinasi turbo restauruot reikia-600lt. O apie modelius pacius yra pilna temu.
Пользователь
2010-10-18 09:02
2010-10-18
08:29 писал:
jei nori ekonomijos ir karts nuo karto spustelt ir pigiau eksploatuot tai 1.9JTD nuo 2001m tada jau 87kw eina, galima rasti ir naujesni su 110kw JTDm, ten jau nera ka cipuot, eina kaip reikalas, o ekonomija labai gera. Siaip as visada uz 5 cilindrus, 6 per daug kuro ima 4 garsas nelabai ir per silpnas jei prisodini pilna masina keleiviu. 2.4 pats tas, nera ten kam daug pinigu isleisti, 156 su 5pavarom eis geriau nuo 2001-2002m, uz tokia suma 12000lt puikios bukles iseis, 166 su 6 pavarom daugiau ekonomijos bet pavaras dazniau keisi. Patys varikliai labai patvarus, aisku jei normalu nusipirksi. Jei jau ziuri imti tai padaryti diagnostika butina, jei netraukia tai vadinasi oro srauto matuokle i gala arba isvis nedirba, o jei ir ta gera vadinasi turbo restauruot reikia-600lt. O apie modelius pacius yra pilna temu.
va teip vat, 156 geriau uz 166 eksplotacijos islaidom , ,, bet 166 kaip ir sake 6 begiai , , cia jau fantazija kuri paciam labiau yra ir 147 , bet nemanau kad tau jis kels susidomejima gi tarskalas , tai tiek
Пользователь
2010-10-18 09:03
2010-10-18
08:29 писал:
jei nori ekonomijos ir karts nuo karto spustelt ir pigiau eksploatuot tai 1.9JTD nuo 2001m tada jau 87kw eina, galima rasti ir naujesni su 110kw JTDm, ten jau nera ka cipuot, eina kaip reikalas, o ekonomija labai gera. Siaip as visada uz 5 cilindrus, 6 per daug kuro ima 4 garsas nelabai ir per silpnas jei prisodini pilna masina keleiviu. 2.4 pats tas, nera ten kam daug pinigu isleisti, 156 su 5pavarom eis geriau nuo 2001-2002m, uz tokia suma 12000lt puikios bukles iseis, 166 su 6 pavarom daugiau ekonomijos bet pavaras dazniau keisi. Patys varikliai labai patvarus, aisku jei normalu nusipirksi. Jei jau ziuri imti tai padaryti diagnostika butina, jei netraukia tai vadinasi oro srauto matuokle i gala arba isvis nedirba, o jei ir ta gera vadinasi turbo restauruot reikia-600lt. O apie modelius pacius yra pilna temu.
2010-10-18
09:02 писал:
va teip vat, 156 geriau uz 166 eksplotacijos islaidom , ,, bet 166 kaip ir sake 6 begiai , , cia jau fantazija kuri paciam labiau yra ir 147 , bet nemanau kad tau jis kels susidomejima gi tarskalas :), tai tiek
be to 166 tipo kaip limuzinas , , minkastas plauki ir duobiu nejauti
Пользователь
2010-10-18 09:11
2010-10-18
08:29 писал:
jei nori ekonomijos ir karts nuo karto spustelt ir pigiau eksploatuot tai 1.9JTD nuo 2001m tada jau 87kw eina, galima rasti ir naujesni su 110kw JTDm, ten jau nera ka cipuot, eina kaip reikalas, o ekonomija labai gera. Siaip as visada uz 5 cilindrus, 6 per daug kuro ima 4 garsas nelabai ir per silpnas jei prisodini pilna masina keleiviu. 2.4 pats tas, nera ten kam daug pinigu isleisti, 156 su 5pavarom eis geriau nuo 2001-2002m, uz tokia suma 12000lt puikios bukles iseis, 166 su 6 pavarom daugiau ekonomijos bet pavaras dazniau keisi. Patys varikliai labai patvarus, aisku jei normalu nusipirksi. Jei jau ziuri imti tai padaryti diagnostika butina, jei netraukia tai vadinasi oro srauto matuokle i gala arba isvis nedirba, o jei ir ta gera vadinasi turbo restauruot reikia-600lt. O apie modelius pacius yra pilna temu.
2010-10-18
09:02 писал:
va teip vat, 156 geriau uz 166 eksplotacijos islaidom , ,, bet 166 kaip ir sake 6 begiai , , cia jau fantazija kuri paciam labiau yra ir 147 , bet nemanau kad tau jis kels susidomejima gi tarskalas :), tai tiek
2010-10-18
09:03 писал:
be to 166 tipo kaip limuzinas , , minkastas plauki ir duobiu nejauti:D:D:D
166 yra limuzino klases bet toli grazu ji neplaukia 156 uz ja minkstesne keista bet taip yra, aisku i vaziavimo malonuma 166 buvo koncentruota kurio yra su kaupu, nes buvo lyginama 5 serijos bimbalui i konkurentus. Bet ji palyginti kietoka. Nera taip kad drebetu bet su keliu bendrauja puikiai. o del 147 tai tikrai nera ji barskalas, priekis yra 156 galas yra ir komponuote is GT serijos, gaila i ja nejo 2.4 JTD, o seip nieko ji, vidus pasaka. Gal kiek mazoka.
Пользователь
2010-10-18 11:04
2010-10-18
09:02 писал:
va teip vat, 156 geriau uz 166 eksplotacijos islaidom , ,, bet 166 kaip ir sake 6 begiai , , cia jau fantazija kuri paciam labiau yra ir 147 , bet nemanau kad tau jis kels susidomejima gi tarskalas :), tai tiek
2010-10-18
09:03 писал:
be to 166 tipo kaip limuzinas , , minkastas plauki ir duobiu nejauti:D:D:D
2010-10-18
09:11 писал:
166 yra limuzino klases bet toli grazu ji neplaukia :) 156 uz ja minkstesne :) keista bet taip yra, aisku i vaziavimo malonuma 166 buvo koncentruota kurio yra su kaupu, nes buvo lyginama 5 serijos bimbalui i konkurentus. Bet ji palyginti kietoka. Nera taip kad drebetu bet su keliu bendrauja puikiai. o del 147 tai tikrai nera ji barskalas, priekis yra 156 galas yra ir komponuote is GT serijos, gaila i ja nejo 2.4 JTD, o seip nieko ji, vidus pasaka. Gal kiek mazoka.
na pats vazineju alfa 156 2.4jtd.tikrai gera ir patikima masina.nei ten kuro daug ryja nei ten genda kaip cia dauguma stuma ant ju.aisku bet kokios markes nusipirk zlaba tai savaime aisku kisi pinigus i ja.o reik perkti rimtas detales ir laiku tvarkyt.100km nuo 6 iki 7lt.seip kiek esu vazinejes esu tik pakeites viena celenbloka apatines sakes neskaitant kaladeliu ar padangu.bent jau man 156 daug geriau atrodo uz 166.
Пользователь
2010-10-18 13:09
na kadangi pats turejau 156 JTD o dabar vazineju 166 2.4JTD, tai galiu pasakyt kad 166 kaip ir priklauso, tikrai aukstesnes klases nei 156. Vaziuokle tikrai minkstesne nei 156 (faktas), bet kaip ir sake tai ne minksta auto, viduriukas tarp komforto ir sportisko vaziavimo. Aisku 166 aptarnavimas (pagal klase) brangesnis, galine pakabos dalis sudetinga. O JTD vienareismiskai geras pasirinkimas.
Пользователь
2010-10-18 16:30
2010-10-18
13:09 писал:
na kadangi pats turejau 156 JTD o dabar vazineju 166 2.4JTD, tai galiu pasakyt kad 166 kaip ir priklauso, tikrai aukstesnes klases nei 156. Vaziuokle tikrai minkstesne nei 156 (faktas), bet kaip ir sake tai ne minksta auto, viduriukas tarp komforto ir sportisko vaziavimo. Aisku 166 aptarnavimas (pagal klase) brangesnis, galine pakabos dalis sudetinga. O JTD vienareismiskai geras pasirinkimas.
na mes net bandem, pas mane lybra tai ta pati waziuokle kaip 156, ir draugas su sawo 166 net pasake nostalgija 156 nes ji minkstesne, ir ji nera kietinta. Bet tai pats tas tarp sportiskumo ir komforto
Пользователь
2010-10-18 20:46
2010-10-18
13:09 писал:
na kadangi pats turejau 156 JTD o dabar vazineju 166 2.4JTD, tai galiu pasakyt kad 166 kaip ir priklauso, tikrai aukstesnes klases nei 156. Vaziuokle tikrai minkstesne nei 156 (faktas), bet kaip ir sake tai ne minksta auto, viduriukas tarp komforto ir sportisko vaziavimo. Aisku 166 aptarnavimas (pagal klase) brangesnis, galine pakabos dalis sudetinga. O JTD vienareismiskai geras pasirinkimas.
2010-10-18
16:30 писал:
na mes net bandem, pas mane lybra tai ta pati waziuokle kaip 156, ir draugas su sawo 166 net pasake nostalgija 156 nes ji minkstesne, ir ji nera kietinta. Bet tai pats tas tarp sportiskumo ir komforto :)
LYBRA ir AR156 tokios pat vaziuokles? xaxaxa, uzvaryk ant duobes ri paziurek i tas vaziuokles 156 su 166 ner ko ligint 166 jeigu standartas ir viskas ok, ji minkstesne nei 156
Пользователь
2010-10-19 08:52
2010-10-18
13:09 писал:
na kadangi pats turejau 156 JTD o dabar vazineju 166 2.4JTD, tai galiu pasakyt kad 166 kaip ir priklauso, tikrai aukstesnes klases nei 156. Vaziuokle tikrai minkstesne nei 156 (faktas), bet kaip ir sake tai ne minksta auto, viduriukas tarp komforto ir sportisko vaziavimo. Aisku 166 aptarnavimas (pagal klase) brangesnis, galine pakabos dalis sudetinga. O JTD vienareismiskai geras pasirinkimas.
2010-10-18
16:30 писал:
na mes net bandem, pas mane lybra tai ta pati waziuokle kaip 156, ir draugas su sawo 166 net pasake nostalgija 156 nes ji minkstesne, ir ji nera kietinta. Bet tai pats tas tarp sportiskumo ir komforto :)
2010-10-18
20:46 писал:
LYBRA ir AR156 tokios pat vaziuokles? xaxaxa, uzvaryk ant duobes ri paziurek i tas vaziuokles :D :D :D 156 su 166 ner ko ligint 166 jeigu standartas ir viskas ok, ji minkstesne nei 156 ;)
del galo nesiginciju nes neteko krapstyt, o priekine vienoda, nes turejau daliu nuo 156 ir beveik visos tiko. Del minkstumo gali itakoti spyruokles ir amortizatoriai.
Пользователь
2010-10-19 08:53
manoji 166 2.0TS buvo minkstesne, draugo 2.4JTD kietesne.
Пользователь
2010-10-19 10:59
166 100proc minkstesne nei 156 , ,, , negincijamas faktas
Пользователь
2010-10-19 14:36
2010-10-19
10:59 писал:
166 100proc minkstesne nei 156 , ,, , negincijamas faktas
tu vaziaves su bent viena is ju? ar vel spelioji?
naudingas
4243 / 0
2010-10-19 14:46
156 tai tikrai ne minksta, netgi sakyciau sportiskai standi
Пользователь
2010-10-19 18:46
2010-10-19
10:59 писал:
166 100proc minkstesne nei 156 , ,, , negincijamas faktas
2010-10-19
14:36 писал:
tu vaziaves su bent viena is ju? ar vel spelioji?
taip , vazeves, , o tu , is tavo durnu komentaru kazkaip taip neatrodo , ,, ,, , gal ta 166 kur netyciukais pavairava buvo su vadinamom sport spyruoklem kad jau tau toke kieta , ,, o gal ant nuotrauku ziurint tau taip atrodo , ,
Пользователь
2010-10-19 22:10
Kuris motoras nevirsija 7 litru dizelio ir daugiau negu 70kw bent metai manau pagal romeo neturetu mazesni negu 00 12 k masina skirta merginai
Пользователь
2010-10-19 22:12
2010-10-19
22:10 писал:
Kuris motoras nevirsija 7 litru dizelio ir daugiau negu 70kw bent :) metai manau pagal romeo neturetu mazesni negu 00 :) 12 k masina skirta merginai :)
sorry kabliuku nepadejau kaikur , 12 tukstanciu uz alfa romeo 2000 metu manau yra pakankamai masina skirta bus merginai
Пользователь
2010-10-20 08:37
paparsciausiai reik imt 2001m nuo... 1.9JTD visi maziausiai 77kw, o eina iki 112kw, tai bet kuri 1.9. Jei panelei tai jo manau per akis bus.
http://www.autogidas.lt/skelbimai/alfa-romeo-156-jtd-universalas-2001-0120049051.html
klubiecio auto, tvarkingas.
http://www.autogidas.lt/skelbimai/alfa-romeo-156-jtd-universalas-2001-0120049051.html
klubiecio auto, tvarkingas.
Пользователь
2010-10-20 08:39
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/alfa_romeo-156/id-970584
sitas dar labai geras variantas.
sitas dar labai geras variantas.
Пользователь
2010-10-20 09:22
Gal kas tiksliai žino ar 1, 9JTD turi taškyti tepalą atidarius propke? Pas 2, 4JTD tai žinau kad tikrai netaško, o kaip 1, 9JTD. Nes apžiuriniejom viena AR su 1, 9JTD tai taškė tepalą atsukus proplke.
Пользователь
2010-10-20 11:17
Universalas nelabai patiko o sedanas gal ir nieko o kaip tiek Alfa romeo gt radau 2005 metu 1, 98 JDT 110kw kaina virsija 5 stukom bet kaip nors kaip sis automobilis ?
Пользователь
2010-10-20 11:17
2010-10-20
11:17 писал:
Universalas nelabai patiko o sedanas gal ir nieko o kaip tiek Alfa romeo gt radau 2005 metu 1, 98 JDT 110kw kaina virsija 5 stukom bet kaip nors kaip sis automobilis ?
1, 9
Пользователь
2010-10-20 12:38
2010-10-20
11:17 писал:
Universalas nelabai patiko o sedanas gal ir nieko o kaip tiek Alfa romeo gt radau 2005 metu 1, 98 JDT 110kw kaina virsija 5 stukom bet kaip nors kaip sis automobilis ?
GT maza labai paklausa, siaip priekine vaziuokle yra nuo 147 ogalas 156 atrodo hibridas. O toliau viskas kaip ir normalei. Varikliai tie patys elektra ta pati, tik isvaizda jau jai mazai kas prilygsta, plius jos maziau pravaziavusios buna tai geresnes bukles ir uzlaikyta galima nusipirkti.
Пользователь
2010-10-20 12:39
2010-10-20
09:22 писал:
Gal kas tiksliai žino ar 1, 9JTD turi taškyti tepalą atidarius propke? Pas 2, 4JTD tai žinau kad tikrai netaško, o kaip 1, 9JTD. Nes apžiuriniejom viena AR su 1, 9JTD tai taškė tepalą atsukus proplke.
Jie yra identiski varikliai, tik 2.4 turi papildoma viena cilindra.
Пользователь
2010-10-20 14:46
to 6:
lybros ir 156 tikrai ne ta pati vaziuokle, cia jau klysti ir smarkiai. Lybbros tik baze ta pati kaip 156, o pakaba tikrai kitokia - paprastesne, patvaresne ir tikrai komfortiskesne, lancia lybra labiau komfortiska nei sportiska. pasidomek labiau
nezinau kodel 156 tavo draugeliu pasirode minkstesne nei 166, nes pakabos skirtingos ir 166 klase kita, skirta komfortiskam vaziavimui ir kas be ko pakaba skirtinga. Priekis panasus, o 166 galas kosmosas lygynant su 156 sakau nes pats turejau abi masinas ir ne karta pakaba esu ziurejas, bet to jauciasi vaziuojant. 156 labiau krato per nelygumus ir pan, tikrai kietoka. 166 zymiai komfortiskiau vaziuoja, o jei sedi gale tai is vis kaifas, na tokie mano pastebejimai.
lybros ir 156 tikrai ne ta pati vaziuokle, cia jau klysti ir smarkiai. Lybbros tik baze ta pati kaip 156, o pakaba tikrai kitokia - paprastesne, patvaresne ir tikrai komfortiskesne, lancia lybra labiau komfortiska nei sportiska. pasidomek labiau
nezinau kodel 156 tavo draugeliu pasirode minkstesne nei 166, nes pakabos skirtingos ir 166 klase kita, skirta komfortiskam vaziavimui ir kas be ko pakaba skirtinga. Priekis panasus, o 166 galas kosmosas lygynant su 156 sakau nes pats turejau abi masinas ir ne karta pakaba esu ziurejas, bet to jauciasi vaziuojant. 156 labiau krato per nelygumus ir pan, tikrai kietoka. 166 zymiai komfortiskiau vaziuoja, o jei sedi gale tai is vis kaifas, na tokie mano pastebejimai.
Пользователь
2010-10-20 14:59
na ir dar be visa ko lancia lybros bazine iranga kur kas gausesne nei 156, zodziu lybra orientuota i kita segmenta. O po jos jau thesis, limuzino klase. Panasiai kaip ir 156 su 166, tik su 166 taikyta i verslo klase. O siaip gera lybra lietuvoj rast sudetinga, mazai ju yra ir mazai atvaro, pats kai ieskojau nieko gero neradau tuo metu, aisku varikliai (JTD) tie patys kaip ir alfu ir visi kiti viduriai
Пользователь
2010-10-20 16:44
2010-10-20
11:17 писал:
Universalas nelabai patiko o sedanas gal ir nieko o kaip tiek Alfa romeo gt radau 2005 metu 1, 98 JDT 110kw kaina virsija 5 stukom bet kaip nors kaip sis automobilis ?
2010-10-20
12:38 писал:
GT maza labai paklausa, siaip priekine vaziuokle yra nuo 147 ogalas 156 atrodo hibridas. O toliau viskas kaip ir normalei. Varikliai tie patys elektra ta pati, tik isvaizda jau jai mazai kas prilygsta, plius jos maziau pravaziavusios buna tai geresnes bukles ir uzlaikyta galima nusipirkti.
To 6:
sorry bet nusisneki...kaip ir tam poste kad 156 tapati vaziuokle kaip Lybros.lybra viena sake turi prieki, alfa 156 dvi.
poto del GT vaziuokles hibrida pasakei vel nesamone. 156 147 ir GT vaziuokles identiskos. gale 4skersines traukes ir 2isilgines stebulej po veina sailenbloka kiekvienoj puseje, stabilizatorius.Prieki Apatien sake virsutine sake, stabilizatorius... jokio HIBRIDO ner kaip tu sakai..
sorry bet nusisneki...kaip ir tam poste kad 156 tapati vaziuokle kaip Lybros.lybra viena sake turi prieki, alfa 156 dvi.
poto del GT vaziuokles hibrida pasakei vel nesamone. 156 147 ir GT vaziuokles identiskos. gale 4skersines traukes ir 2isilgines stebulej po veina sailenbloka kiekvienoj puseje, stabilizatorius.Prieki Apatien sake virsutine sake, stabilizatorius... jokio HIBRIDO ner kaip tu sakai..
Пользователь
2010-10-20 17:44
Tai vistiek nesupratau miesto salygom gera masina ? pravazumas gi nevazines po miskus miesto automobilis Alfa romeo gt 1, 9 JTD 110kw geras varijantas ?
Пользователь
2010-10-21 09:16
2010-10-20
11:17 писал:
Universalas nelabai patiko o sedanas gal ir nieko o kaip tiek Alfa romeo gt radau 2005 metu 1, 98 JDT 110kw kaina virsija 5 stukom bet kaip nors kaip sis automobilis ?
2010-10-20
12:38 писал:
GT maza labai paklausa, siaip priekine vaziuokle yra nuo 147 ogalas 156 atrodo hibridas. O toliau viskas kaip ir normalei. Varikliai tie patys elektra ta pati, tik isvaizda jau jai mazai kas prilygsta, plius jos maziau pravaziavusios buna tai geresnes bukles ir uzlaikyta galima nusipirkti.
2010-10-20
16:44 писал:
To 6:
sorry bet nusisneki...kaip ir tam poste kad 156 tapati vaziuokle kaip Lybros.lybra viena sake turi prieki, alfa 156 dvi.
poto del GT vaziuokles hibrida pasakei vel nesamone. 156 147 ir GT vaziuokles identiskos. gale 4skersines traukes ir 2isilgines stebulej po veina sailenbloka kiekvienoj puseje, stabilizatorius.Prieki Apatien sake virsutine sake, stabilizatorius... jokio HIBRIDO ner kaip tu sakai..
sorry bet nusisneki...kaip ir tam poste kad 156 tapati vaziuokle kaip Lybros.lybra viena sake turi prieki, alfa 156 dvi.
poto del GT vaziuokles hibrida pasakei vel nesamone. 156 147 ir GT vaziuokles identiskos. gale 4skersines traukes ir 2isilgines stebulej po veina sailenbloka kiekvienoj puseje, stabilizatorius.Prieki Apatien sake virsutine sake, stabilizatorius... jokio HIBRIDO ner kaip tu sakai..
tingejau aiskint kas ten kur stovi tai taip ir pasakiau. O del GT pasakiau ta pati kaip tu, tiek kad maniau 147 ir 156 waziuokles skiriasi. 147 neesu turejes, tik apziurinet teko. galas ir toks kaip 156???
Пользователь
2010-10-21 09:19
2010-10-20
17:44 писал:
Tai vistiek nesupratau miesto salygom gera masina ? pravazumas gi nevazines po miskus :) miesto automobilis :) Alfa romeo gt 1, 9 JTD 110kw geras varijantas ?
Uz tokius pinigus kaip GT gauni labai patoku ir funkcionalu salona. Puikia vaziuokle, nuostabiai grazu kebula, galinga ir ekonomiska varikli. Toliau jau paciam spresti. Siaip wiskas ok, tik gal kiek per mazas apsisukimo laipsnis.
Пользователь
2010-10-21 10:20
Na taip, pritariu, GT miestui pats tas 110 kw JTD per akis.
Пользователь
2010-10-21 13:03
Ačiū uz pagalba padedant apsispresti . Galime uzdaryti sia tema
Ваше послание |
|