80 b4 1,9td

Создал Пользователь 2012-05-11
2012-05-11 20:55
Sveiki visi taigi su draugu diskutavom apie tai, kaip žmonės td varikliams užsikelia turbinos slėgį, ir man pasidarė labai įdomu kaip ant šio variklio reikėtų taip padaryti, pats labai norėčiau pabandyti kokį efektą galima išgauti. O gal kas jau bandėt taip padaryti? ir kas gavosi, kokios sąnaudos? patvarumas? bet labiausiai mane domina kaip ant šio variklio yra keliamas slėgis, jei jis išvis keliasi.
2012-05-11 22:10
turbinos slegis nera lemiantis faktorius dyzeliniame variklyje. ipurskimo kampas ir kuro kiekis irgi labai svarbus. nepamirsk, kad keldamas slegi keli oro temperatura del ko pacio oro nebuna pastebimai daugiau, nes karstas oras yra retesnis.

bet jei nori eksperimentuoti - pirmiausia pasistatyk davikli ir paziurek kiek baru dabar pas tave pucia.
slegis keliamas isleidziant dali slegio is slangutes, kuri atidaro wastegate.
tik nepersistenk, nes nevaldoma turba gali suktis iki kol tavo variklis nusprogs.
2012-05-11 22:14
2012-05-11 22:10 писал: turbinos slegis nera lemiantis faktorius dyzeliniame variklyje. ipurskimo kampas ir kuro kiekis irgi labai svarbus. nepamirsk, kad keldamas slegi keli oro temperatura del ko pacio oro nebuna pastebimai daugiau, nes karstas oras yra retesnis.

bet jei nori eksperimentuoti - pirmiausia pasistatyk davikli ir paziurek kiek baru dabar pas tave pucia.
slegis keliamas isleidziant dali slegio is slangutes, kuri atidaro wastegate.
tik nepersistenk, nes nevaldoma turba gali suktis iki kol tavo variklis nusprogs.
Čia ta šlangutė kur tokia labai plona išeina iš turbinos ir nueina į kažkokį daviklį prisuktą ant kėbulo? ar kaip?
2012-05-11 22:25
2012-05-11 22:10 писал: turbinos slegis nera lemiantis faktorius dyzeliniame variklyje. ipurskimo kampas ir kuro kiekis irgi labai svarbus. nepamirsk, kad keldamas slegi keli oro temperatura del ko pacio oro nebuna pastebimai daugiau, nes karstas oras yra retesnis.

bet jei nori eksperimentuoti - pirmiausia pasistatyk davikli ir paziurek kiek baru dabar pas tave pucia.
slegis keliamas isleidziant dali slegio is slangutes, kuri atidaro wastegate.
tik nepersistenk, nes nevaldoma turba gali suktis iki kol tavo variklis nusprogs.
2012-05-11 22:14 писал: Čia ta šlangutė kur tokia labai plona išeina iš turbinos ir nueina į kažkokį daviklį prisuktą ant kėbulo? ar kaip?
is turbinos 2 dazniausiai slangutes iseina - viena is kompresoriaus sraiges, kita is vakuuminio wastegate aktuatoriaus, kuris darineja ja. Teoriskai galima is bet kurios isleidineti, bet "teisingai" visi (iskaitant ir gamyklines sistemas) isleidineja is slangutes, kuri eina is to vakuuminio apvalaus daikto su kojele.
2012-05-11 22:28
2012-05-11 22:10 писал: turbinos slegis nera lemiantis faktorius dyzeliniame variklyje. ipurskimo kampas ir kuro kiekis irgi labai svarbus. nepamirsk, kad keldamas slegi keli oro temperatura del ko pacio oro nebuna pastebimai daugiau, nes karstas oras yra retesnis.

bet jei nori eksperimentuoti - pirmiausia pasistatyk davikli ir paziurek kiek baru dabar pas tave pucia.
slegis keliamas isleidziant dali slegio is slangutes, kuri atidaro wastegate.
tik nepersistenk, nes nevaldoma turba gali suktis iki kol tavo variklis nusprogs.
plona slangute overi tu nesistenk tokiem loham aiskint kas yra ipurskimo kampas, jie net pagal mietkas nesugebetu degimo atstatyt tam motorui
2012-05-12 09:18
2012-05-11 22:10 писал: turbinos slegis nera lemiantis faktorius dyzeliniame variklyje. ipurskimo kampas ir kuro kiekis irgi labai svarbus. nepamirsk, kad keldamas slegi keli oro temperatura del ko pacio oro nebuna pastebimai daugiau, nes karstas oras yra retesnis.

bet jei nori eksperimentuoti - pirmiausia pasistatyk davikli ir paziurek kiek baru dabar pas tave pucia.
slegis keliamas isleidziant dali slegio is slangutes, kuri atidaro wastegate.
tik nepersistenk, nes nevaldoma turba gali suktis iki kol tavo variklis nusprogs.
2012-05-11 22:28 писал: plona slangute:lol: overi tu nesistenk tokiem loham aiskint kas yra ipurskimo kampas, jie net pagal mietkas nesugebetu degimo atstatyt tam motorui:thumbdown:
Na man apie įpurškimo kampą aiškint nereikia, žinau ir pats, teoriškai žinau laba labai daug, tik, vat praktinių žinių dar mažoka, todėl ir klausiu, kaip tas slėgis keliasi. Ir nereik čia raganėt, jei tą dalyką apibūdinau papraščiausiai, kad suprastų tikrai visi kas skaitys.
2012-05-12 09:19
2012-05-11 22:10 писал: turbinos slegis nera lemiantis faktorius dyzeliniame variklyje. ipurskimo kampas ir kuro kiekis irgi labai svarbus. nepamirsk, kad keldamas slegi keli oro temperatura del ko pacio oro nebuna pastebimai daugiau, nes karstas oras yra retesnis.

bet jei nori eksperimentuoti - pirmiausia pasistatyk davikli ir paziurek kiek baru dabar pas tave pucia.
slegis keliamas isleidziant dali slegio is slangutes, kuri atidaro wastegate.
tik nepersistenk, nes nevaldoma turba gali suktis iki kol tavo variklis nusprogs.
2012-05-11 22:14 писал: Čia ta šlangutė kur tokia labai plona išeina iš turbinos ir nueina į kažkokį daviklį prisuktą ant kėbulo? ar kaip?
2012-05-11 22:25 писал: is turbinos 2 dazniausiai slangutes iseina - viena is kompresoriaus sraiges, kita is vakuuminio wastegate aktuatoriaus, kuris darineja ja. Teoriskai galima is bet kurios isleidineti, bet "teisingai" visi (iskaitant ir gamyklines sistemas) isleidineja is slangutes, kuri eina is to vakuuminio apvalaus daikto su kojele.
O tai kaip geriausia jį išleidinėt? dėt kokį vožtuvėlį ar dar kaip?
2012-05-12 17:02
Bei dar norėjau paklaust ar ant TD trubinos tinka TDI intercoolerio šlangų pajungimas? nes manau tokio intercoolerio turėtų pakakt ataušint orui, nes juk slėgis nebus milžiniškas
2012-05-12 19:07
2012-05-11 22:14 писал: Čia ta šlangutė kur tokia labai plona išeina iš turbinos ir nueina į kažkokį daviklį prisuktą ant kėbulo? ar kaip?
2012-05-11 22:25 писал: is turbinos 2 dazniausiai slangutes iseina - viena is kompresoriaus sraiges, kita is vakuuminio wastegate aktuatoriaus, kuris darineja ja. Teoriskai galima is bet kurios isleidineti, bet "teisingai" visi (iskaitant ir gamyklines sistemas) isleidineja is slangutes, kuri eina is to vakuuminio apvalaus daikto su kojele.
2012-05-12 09:19 писал: O tai kaip geriausia jį išleidinėt? dėt kokį vožtuvėlį ar dar kaip?
deti "trainyka" reguliuojama.. liaudyje zinoma kaip manual boost controller
2012-05-12 19:09
2012-05-11 22:10 писал: turbinos slegis nera lemiantis faktorius dyzeliniame variklyje. ipurskimo kampas ir kuro kiekis irgi labai svarbus. nepamirsk, kad keldamas slegi keli oro temperatura del ko pacio oro nebuna pastebimai daugiau, nes karstas oras yra retesnis.

bet jei nori eksperimentuoti - pirmiausia pasistatyk davikli ir paziurek kiek baru dabar pas tave pucia.
slegis keliamas isleidziant dali slegio is slangutes, kuri atidaro wastegate.
tik nepersistenk, nes nevaldoma turba gali suktis iki kol tavo variklis nusprogs.
2012-05-11 22:28 писал: plona slangute:lol: overi tu nesistenk tokiem loham aiskint kas yra ipurskimo kampas, jie net pagal mietkas nesugebetu degimo atstatyt tam motorui:thumbdown:
2012-05-12 09:18 писал: Na man apie įpurškimo kampą aiškint nereikia, žinau ir pats, teoriškai žinau laba labai daug, tik, vat praktinių žinių dar mažoka, todėl ir klausiu, kaip tas slėgis keliasi. Ir nereik čia raganėt, jei tą dalyką apibūdinau papraščiausiai, kad suprastų tikrai visi kas skaitys.
ne, nelabai daug zinai jei nezinai kaip slegis keliasi..
2012-05-15 19:25
2012-05-11 22:28 писал: plona slangute:lol: overi tu nesistenk tokiem loham aiskint kas yra ipurskimo kampas, jie net pagal mietkas nesugebetu degimo atstatyt tam motorui:thumbdown:
2012-05-12 09:18 писал: Na man apie įpurškimo kampą aiškint nereikia, žinau ir pats, teoriškai žinau laba labai daug, tik, vat praktinių žinių dar mažoka, todėl ir klausiu, kaip tas slėgis keliasi. Ir nereik čia raganėt, jei tą dalyką apibūdinau papraščiausiai, kad suprastų tikrai visi kas skaitys.
2012-05-12 19:09 писал: ne, nelabai daug zinai jei nezinai kaip slegis keliasi..
Matai mano žinios beveik visos tik teorinės, aš žinojau, kad reik reguliuot wesgate, bet nežinojau kaip būtent reik jį reaguliuot.

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами