Bookmarked
4
Updated
1 d. ago
Gauk paskolos pasiūlymus automobiliui
iš 20 bankų ir kreditorių.
UAB „Lenders“ atstovauja virš 20 vartojimo kredito davėjų ir veikia kaip priklausomas jų tarpininkas.
+7
Volkswagen Touareg 2015 y Off-road / Crossover
16 500 €
Volkswagen Touareg 2015 y Off-road / Crossover
16 500 €
Mėnesio įmoka:
253 € / 7 m.
- 1 metai
- 2 metai
- 3 metai
- 4 metai
- 5 metai
- 6 metai
- 7 metai
- 8 metai
- 9 metai
- 10 metų
Body Type
Off-road / Crossover
Color
Beige
Driven wheels
All wheel drive
Damage
No damages
Steering column
On the Left
Doors
4/5
Number of cylinders
6
Number of gears
8
Number of Seats
5
TS to
2026-03
Weight, kg
2185 kg
CO2 emission, g/km
174
CO2 registration tax
204.9 €
The tax is calculated based on the amount of CO2 entered by the seller. Pollution tax is applicable when a car is register by a new owner in Lithuania.
Euro standard
Euro 6
First registration country
Lithuania
Owner's declaration code
APCRTPNT
VIN code
WVGZZZ7P... Show
Fuel consumption, l/100 km
Urban:
7.7
Overland:
6.0
Overall:
6.6
Features
Interior
Auxiliary heating
Boot cover
Multifunctional steering wheel
Tinted windows
El. windows
Climate control
Leather saloon
Air conditioning
Heated Seats
Exterior
Automatic folding mirrors
Hook
LED daytime running lights
LED-фары
Alloy wheels
Headlights washers
Fog lights
Roof racks
Set of summer tyres
Xenon lights
Set of winter tyres
Electronics
Automatic headlamps
Electric mirrors
Rainfall sensor
LCD monitor
Touch screen
Dimming mirror
Heated mirrors
Start-Stop system
Parking Sensors
Cruise control
Safety and Security
Dynamic cornering lights
Hill-start assist control
ISOFIX (Child seat anchor points)
Tyre pressure monitor system
Emergency call system (eCall)
Traction control system
Airbags
Alarm/Immobilizer
ESP (Electronic stability program)
Audio, video equipment and interfaces
Audio player
Bluetooth
CD player
CD changer
Handsfree kit
MP3 player
Other
Multiple key sets
Service book
Comments
Price
16 500 €
Pavyzdžiui, skolinantis per vieną iš mūsų atstovaujamų kredito davėjų 3.000 EUR, kai sutartis sudaroma
60 mėnesių laikotarpiui, fiksuotoji metinė palūkanų norma – 7,9 proc., mėnesinis sąskaitos tvarkymo
mokestis – 0,7 EUR/mėn., bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma – 3683,14 EUR, bendros vartojimo
kredito kainos metinė norma (BVKKMN) – 9,7 proc., eilinė mėnesio įmoka – 60,69 EUR“. Konkrečios
vartojimo kredito sąlygos priklauso nuo kiekvieno UAB „Lenders“ atstovaujamo vartojimo kredito davėjo
taikomos kainodaros ir nuo jūsų kreditingumo vertinimo rezultatų.
UAB „Lenders“ atstovauja virš 20 vartojimo kredito davėjų ir veikia kaip priklausomas jų tarpininkas.
Sellers contacts
Seller hasn't verified identity
Updated:
1 d. ago
Inserted on:
2024-12-20
Advert ID:
0137306114
Pirmas ir kol kas vienintelis toks automobilis... kai visada laukiu, kada galėsiu atsisėst už vairo. Nesvarbus paros laikas, nesvarbi nuotaika, dzin ar esu pavargęs – šio automobilio vairavimas VISADA man teikia didžiulį malonumą !
.
SVARBIAUSI FAKTAI:
.
Automobilis „lietuviškas“, t.y. pirktas naujas Moller autosalone. Taip pat, iš Moller autosalono pirkau jį antrą kartą... aš ! Taip, esu realiai antras šio automobilio savininkas (visi dokumentai yra). Pirkimo rida 106.000 km su 6 mėn. garantija.
.
Turiu visų aptarnavimų istoriją, patvirtinta sąskaitomis. Su Moller‘iu bendros kalbos neradom. Gi, labai nustebo, kai pasakiau: „Long-life tepalais netikiu – noriu aptarnauti dažniau“. Dar labiau nustebau pats... kai paprašiau pakeisti tepalus automatinėje dėžėje, atsakymas: „Nepriklauso. Gamintojas to nenumato. Tokių darbų nedarom“.
.
Todėl automobiliu rūpinosi Tanagra servisas:
- variklio tepalai – kas 15.000 km
- diferencialuose tepalai – kas 30.000 km
- dėžės tepalai – kas 50.000 km
.
Manau, būtent todėl – „Meškiukas“ važiuoja kaip šveicariškas laikrodis. Maloniai murkdamas laksto ir asfaltu, ir šalia jo. O, taip ! Jam labai patinka ir nuo kelio nuvažiuot, ir bordiūrais mieste palaipiot – visiška laisvė !
.
Sakoma: „kuo geresnis visureigis – tuo toliau eit traktoriaus ieškot...“ Ammmm... nemanau. Visgi padangos ir tarpinė tarp vairo ir sėdinės – labiau lemiantys faktoriai. „Meškiukas“ gelbėjo daugybėje situacijų, nepavedė nei karto. Universaliausias turėtas automobilis: plentu – plaukia, šalia plento kabina į paviršių visais keturias ir kylanti pneumo-važiuoklė nepalieką šansų beveik jokioms kliūtims (žinoma, proto ribose).
.
Rimtesnių gedimų nepatyriau. Šalia tepalų keitimo:
- keičiau variklio pagalvę
- 2 kartus keičiau variklio tarpinę (pamėgo, žaltys, antifryzą gert, 100 % atpratinom)
- keičiau vožtuvų sandarinimo tarpines (apie jas, manau, galima pamiršti suvisai)
- keičiau kuro padavimo šlangutes
- išgydytas nuo vandens patekimo į saloną (pilnai pravalyti visi drenažai)
- keičiau liambda zondą
- keičiau visų 4 ratų diskus
.
Iš techninės pusės – viskas ne šiaip gerai... o tobulai gerai !
Ar visur viskas tobula ? Tikrai ne. Ir kėbulas ir salonas turi labai smulkių kosmetinių defektų. Ir keista, jeigu neturėtų – gi, automobilis nuolat važiuoja ? Jeigu naujas šeimininkas pageidaus – viską lengvai susitvarkys pats minimaliomis sąnaudomis. Jeigu ne - puikiai viskas veiks ir nieko netvarkant.
.
Šviesus, odinis salonas – vertas atskiro paminėjimo. Nesuprantu, kodėl žmonės baidosi šviesių salonų. Žiemą, vasarą... rudenį, pavasarį – salone neišpasakytai jauku, gražu ir malonu (ir beveik nesimato dulkių !). Cheminį valymą atlikti greičiausiai rekomenduotina, nes giluminį valymą atlikau 2 kartus (ir jau prieš kurį laiką). Vėl gi, spręs naujas šeimininkas – ar jam to reikia.
.
Kas mane pažįsta – žino, šitam „Meškiukui“ niekada negailėjau meilės, pinigų ir dėmesio.
Kas nepažįsta – klauskit Tanagros servise, ten apie šio automobilio priežiūra vaikšto legendos. Nes, pasak jų: „Mažai teko susidurti su tokiais klientais, kad šitaip prižiūrėtų savo automobilį“.
.
Tikiuosi ir naujas savininkas „Meškiuko“ neskriaus. Nes jis tikrai vertas gerų, prižiūrinčių jį rankų. Ir jis tikrai už tai atsidėkos, dar ilgai tarnaudamas ir teikdamas važiavimo malonumą.