Volvo S80 I 2.4 T Reviews
- Engine l.:
- 2.4 l
- Power:
- 147 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 9.0 sec
- Avg. fuel consumption:
- 8.9 l
Reviews (22)
Volvo S80 I 2.4D5, 2002y
Taigi čia mano pirmas automobilis jau turiu apie 9mėnesius , labai norėjau BMW E46 ar audi a4 b6 kiek apžiurėdavau vieni lavonai ir kažkaip susišvietė nusipirkt geriausia automobili už 1000€ aišku iškarto investavau tai su mokesčeis i 2000€ tilpau komplektacija viena iš geriausiu , garso aparatura labai gera daug kas klause kiek mokėjau už aparatura , vietos sočej , patogu ir malonu , kaip man kuro apie 6litrus , užmiesti i 5 telpa, važineti tenka ir per žvirkelius važiuoklė ne iš minkščiausiu bet darba atlieka , pati mašina labai kantri, nesuprantu kodėl jos tokios pigios atroto prabangiai galingai gerai kad senukai su didele vairavimo patirtim supranta ju verte.
Volvo S80 I 2.5TDI, 1999y
3 metai 46 tūkstančiai kilometrų ir apart važiuoklės nieko nereikėjo taisyti, kai pirkau buvo pravažiavusi 480 tūkst. kilometrų. Premium audio aparatūra groja puikiai, sėdynės patogios, ant kelio stovi gerai. Vienintelis minusas gal būtų, kad 103kw. gal kiek mažokai tokiai mašinai, tai reiktų pagalvoti apie čipavimą.
Volvo S80 I 2.4D5 Executive, 2004y
2.4 d5 120kw automatas pas mane, Talpi, ekonomiška, trauka puiki pas mane dar chipuota +18kw tai su automatu ant sauso esfalto vasarinėmis padangomis paspaudus smarkiai pedala užsikasa ratai vietoje, tai turi smarvės tikrai, dalys aišku turi kainas bet čia retai jas reikia keisti ir jei perkate tai nepirkite pigiausiu paskui dejuosite arba kitas dejuos vidutinių kainų pirkite, Garso aparatura gera, kebulas baisiai patvarus. Automobilis kaip tankas.
Volvo S80 I 2.0, 1999y
Volvo s80 2.4 103kw su dujom auto tiek kelionėje 2000km nepavedė. Autopilotas puikiai veikia stabdžiai tik cypia tad reikia pirkt kokybiškas kaladėles su plėvele o ne zamienke. Šiaip tai gryn kaip namie jautiesi svaru tvarkynga nieks neapluzineje nieks nebarska tad dar tikrai nesiruosiu parduoti . su dujom jokiu bedu tiek tevas tokia pacia nusipirko universala naujesniu metu irpatenkintas vazineja. variklis kaip bite . traukos uztenka trasoi 180km/h vazuoti pats tas uzsienyje . minusu pakolkas neradau apart aplauzytu plastmasiu apgrubnagiu bet jau viska pasikeiciau :) srote dalys neperbrangiausio uz mersa tureta zymiai daugiau palikdavau o kokybe volvo tikrai lenkia mercedes bendz mano manymu jeigu randi to ko nori nes mano masina parvaryta is svedu . lietuvoi detos 4kartos dujos . garso izoliacija puiki ilipi i kita masina tai atrodo i koki kibira ilipai o volvo tai kaip namie sededamas jautiesi :D
Volvo S80 I 2.4D5 Momentum, 2004y
Sveiki, nusipirkau auto pries puse metu, pasikeiciau dirzus visus, tepalus. technikine is karto praejo, prie vaziuokles nieko netvarkiau dar. Esu labai patenkintas, gerai vaziuoja, ekonomiskas. Pirkau is pirikupo, labai gyre auto, gerai istikrines neturejau prie ko prikibti ir pirkau. Pirikupas pakolkas nemelavo nieko apie masina, nes sekmingai vaziuoju iki dabar. Siaip labai smagi masinyte vaziuoti, jauciasi to meto prabanga.
Volvo S80 I 2.4D5, 2003y
Didelis, komfortiškas automobilis su Golf klasės kuro sąnaudomis. Nuvažiavęs 362'000 km, viskas išsilaikę puikiai, jokių priekaištų jam neturiu. Svarbiausia tepalą keisti kas 10'000km, kurą pilt degalinėje ir problemų su varikliu nebus. Trauka labai gera net esant pakrautam automobiliui. Per 2 eksploatavimo metus ant kėbulo neatsirado nei viena rūdelė. Sėdynės labai patogios, man gal net per minkštos. Kai kurios salono plastmasės atrodo labai pigiai. Bendrai paėmus, automobilis puikus, labai esu juo patenkintas, keisčiau į naujesnės kartos S80 II.
Volvo S80 I 2.0, 2000y
2.5D 103 kw
Pravažiavau 60 000, dariau tik einamus remontus. Variklis, pakaba labai paprasti, kiekvienas garažinis detales pakeisti gali. Su elektra problemos tik tiems kas patys nesąmones daro t.y. netinkamai atjungia akumą ar prikurinėja su laidais.
Dalių kainos (geriausios kokybės):
Stabdžiu diskas 25-36eur
Tepalų keitimas su darbu gaunasi 50- 55 eur
Diržų keitimas su detalėm 200eur
Koks ten Abelis svaigsta apie sailenblokus po 100eur? Pats brangiausias 30 eur, visi kiti po 10-12eur Lemfolder.
Ir s70 jokiais būdais negali būt ekonomiškesne, nes pas ją variklis su mechanine oro srauto matuokle ir vadinasi 2,5tdi, o s80 tas pats variklis jau su elektronine matuokle, todėl vadinasi 2,5 D ir yra ekonomiškesnis 0,5 litro.
Volvo S80 I 2.5TDI, 1999y
Turiu automobilį beveik 3metai, komplektacija praktiškai pilna, važiuoklės per tą laiką neteko remontuot, galiu pasakyt tikrai patvari, teko remontuoti purkštukus remontas jų tikrai pigus, buvo blogi 2 purkštukai tai už jų remonta sumokėjau tik 30eur, buvo kelis kartus sustreikavusi elektronika, trauka tikrai gera, variklis patikimas. Kaip tokio litražo variklis tikrai ekonomiškas.
Volvo S80 I 2.5TDI, 2000y
Nusipirkau šį Volvo prieš 1 metus pasikeičiau visus filtrus,tepalus,diržus,žvakes.Kolkas jokių blogybių nepastebėjau.Variklis traukos turi tikrai.Važiuoklė ne iš aliuminio todėl patvari,mano Volvo pravažiavus 200'000km o dar važiuoklėje beveik viskas originalu.Kėbulas nebijo žiemų,tad rudžių neturėtu būti,nebent iš Švedijos automobilis.Salone sėdėti patogu viskas po ranka,bet yra pigiu plastmasių,bet ne per daugiausiai.Siūlau šį automobilį tam kas ieško komforto ir patvarumo.
Volvo S80 I 2.5TDI, 1998y
Geriau audinei aliuminine pakaba pakeisti, negu volvai sailenblokus. Kaina detaliu siaubinga. Pakaba nors ir paprasta is pirmozvilgsnio, bet ziauriai brangi. Galiniai sailenblokai pvz po 100eu, priekiniai irgi brangus. Amortizatoriai ir atramos brangiau nei bmw. Siaip patvarus automobilis, bet... Tas 2.5tdi 103kW sriebs 10L dieselio, nes sunkus automobilis. Volvo S70 kur kas geresne ir ekonomiskesne.
Volvo S80 I 2.5TDI, 1999y
Prieš perkant buvau prigazdintas apie Volvo išlaikymo kainas. Taip, palyginus su passat 1,9tdi, jos tik šiek tiek didesnės, reikia litro tepalų daugiau, viena pakaitinimo žvake daugiau, o remonto darbų kainos visos tos pačios.
Variklio blokas 2,5tdi paimtas iš Audi c4 ir patobulintas, sąnaudos juokingos vidutiniškai gaunasi 6,3-6,8 litro, važiuojant maždaug vienodai mieste ir užmiestyje. Važiuojant 110km/h, ima 5,5litro.
Kuro, oro, tepalo,filtrai, diržai tokie patys kaip i Audi 100.
Važiuoklė laiko gerai, jei dedamos Lemfolder dalys.
Taip pat dėl elektronikos nebereikia važiuoti į sosteną, yra daug garažinių meistrų, kurie turi dilerinę įrangą, moka programuoti, pakelti komplektaciją.
Volvo S80 I 2.4 Kinetic, 2005y
Tai mano trečiasis "Volvo". Buvo atvežtas iš Suomijos. Komplektacija vidutiniška, be telefono, lietaus jutiklio, be traukos kontrolės sistemos(tik ABS) ir be priešrūkinių žibintų. Vis dėlto S80 yra verslo klasės automobilis, kasdieniniam vairavimui mieste jis yra per didelis. Puikus stabilumas kelyje kaip ir ankstesniuose mano Volvo automobiliuose. Nors variklis ir ne pats galingiausias, bet galios užtenka. Vietos salone daug, aštuonios kolonėlės, subwooferio nėra, bet groja labai kokybiškai. Galinio vaizdo veidrodis su anti-glare danga. Salonas gražus, atrodo brangiai ir viduje ir išorėje. Garso izoliacija puiki. Labai sunku buvo parduoti Šiauliuose. Žmonės nėra pasirengę Švedijos automobiliams, beje mano pagamintas Suomijoje.
Volvo S80 I 2.5TDI, 1999y
Automobilį vairuoju jau 2 metus, tad manau tai pakankamas laiko tarpas susidaryti nuomonei. Per 2 metus pravažiuota ~32k kilomentrų, tiek miestie tiek ir trasoje. Kas liečiant variklį, tai drąsiai galima teigti, kad šitie varikliai stebuklingi, per šį laiko tarpą pakeista: pirmiausia tai po pirkimo pakeisti visi diržai, filtrai, tepalai, pakaitinimo žvakės (kaina prie lito už dalis buvo ~1000lt su darbu), pasekoje po pusmečio teko keisti generatoriaus diržą ir įtempėjus, kadangi kaip meistras sakė buvo sudėti fuflo (kaina apie 400lt su darbu), dar po metų pradėjo lydytis pagrindinis diržas, kadangi škyvas paėjo į vidų ko pasekoje nesisuko diržas ir pradėjo lydytis (škyvo, moksliškai skriemulio kaina su diržu pagrindinius 130e corteco firmos, meistras patarė pirkti tik šios firmos škyvą, kadangi kiti pigesni po 50k km vėl išeina iš rikiuotės, meistras už darbą paėmė 60e, tad sumoj 190e), kas liečiant variklį- kitų bėdų nebuvo. Na żinoma, kas 12km keičiami tepalai. Važiuoklė, kadangi użmiestyje važinėta ne pačiu geriausiu keliu (aliumines važiuokles pažistami remontuoja kasmet), tad bendrai žiūrint šios mašinos važiuoklė neužmušama, kolkas restauruotas vienas šarnyras (20e), taciau nesenai purtyta vaziuokle parode, kad reikia pakeisti viena vairo trauke, bei keleta gumų. Taip pat pakeistos stadžių kaladėlės priekis ir galas kaina 40e, o pakeistos pačio. Tokie kaštai, per praėjusius du metus. Neskaitant einamųjų privalomųjų pirkinių, tokių kaip tepalų, filtrų ar diržų ar stabdžių kalaldėlių automobilis turėjo tik viena stambesnį gedimą- škyvo paėjimą į vidų, tad kas liečia variklį- tikrai puikus pasirinkimas.
Volvo S80 I 2.8 T-6, 1998y
Automobilis buvo nupirktas prieš dvejus metus, iš karto buvo pakeisti visi diržai, kaladėlės, stabdžių diskai, stabilizatoriaus traukės. Buvo pakeisti tepalai greičių dėžėje ir variklyje. Dėl važiuoklės: Galima statyti ir ne originalias detalės, jie mažiau tarnauja, bet kainuoja kelis kartus pigiau. Kuro sąnaudos normalios - 8-9 litrai užmiestyje (važiuojant 100-130 km\h). Ir 10-14 litrų mieste, priklausomai nuo kamščių. Buvau nuvažiavęs į Suomija, labai greit įveikia didelius atstumus, patogu važiuoti. Galingas variklis. Apskritai, per dvejus metus jokių gedimų neatsirado.
Volvo S80 I 2.5TDI, 1999y
Turiu si automobili jau 4 metai. Tai neblogas darbinis arkliukas daug vaziuojantiems zmonems, mieste jis neekonomiskas, didelis apsisukimo spindulys . Seip sie varikliai neblogi tik jau pasene nuobodus,Vaziuokle gana patvari , bet jei pakliuvai i serviza ruoskis paklot nemazai. Aptarnavimas brangus, Komforto irgi nera daug nes garsei girdisi variklio burzgimas