Volvo S60 I 2.5 T Optima Reviews
- Engine l.:
- 2.5 l
- Power:
- 154 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 7.6 sec
- Avg. fuel consumption:
- 9.1 l
Reviews (23)
Volvo S60 I 2.5T Rubin, 2008y
Vairuoju si automobili jau 2metus, pirkaus is amerikos dauzta 2020m. Todel is kart pasakysiu, kad su kebulu viskas gerai, rudziu nebuvo ir neturiu iki siol nors i prieki gerai gavo. Vaziuokle irgi puiki, per 2 metus pakeiciau tik kaladeles ir guolius. Vazineju apie 1.5 - 2 tukst. kilometru i menesi. Su varikliu ir automatine deze problemu neturejas, kai tik nupirkau pakeiciau is karto tepalus dezei ir kas 10tukst. keiciau variklije. Is elektrikos tai nebeveike sediniu sildimas ir tiek. Gal man pasiseke, bet jokiu rimtu problemu dar nesutikau. Is minusu gale vietos gan mazai nors bagasine labai talpi.
Volvo S60 I 2.4 D, 2004y
nusipirkus buvo 210 000km. pravazinejau 3 metus. pradejus vazinet pradejo barsket sankaba po biski. su barskancia sankaba pravaziavau 100 000 km. vis dar laiko. laiko del to kad motoras 96kw. as pravaziavau per 3 metus 100 000km su virsum tai tie kurie tiki kad 10 metu senumo masina gali but pravaziavus 200 000km tai nebukit naivus. labai taupus auto. vietos mazai. salonas malonus bet kai kurios apdailos detales girgzda ir barska. dalys brangios. elektra ner stipri puse, sugedo parktronikai, neuzsilenkia veidrodziai, sugedo ventiliatoriaus ratukas, sugedo langu nuputimo elektronika, neatidaro vejo ant langu nupusti tai ziema tikra beda. uzsikiso egr.
pliusu mazai vienintelis realus tai taupumas. bet jei remontuosi viska kas genda tai vaziuosi brangiai. su mano patirtim galiu pasakyti kad kuo toliau tuo masinos naujesnes darosi vis blogesnes. yra du realus variantai arba imt visiskai nauja is salono arba imt iki 2000 metu. patikimumas auto daug geresnis.
Volvo S60 I R AWD, 2006y
Superinis, PREMIUM klasės auto, galintis pretenduoti į geriausių aukštesnės klasės auto dešimtuką !
Volvo S60 I 2.4D5 Move, 2006y
VOLVO - tai ne auto, tai mėgavimasis vairavimu
S60 sedaną automatas jau turiu šešerius metus.Kai pirkau automobilį su pardavėju suterėme - važiuojame į Sosteną.. ten pajungė prie kompo- pasakė klaidų nerodo, rida originali.. buvo 130000 km paskui iš karto į technikinį - praėjo be problemų.. tik tada važiavome į regitrą ir forminau automobilio pirkimą.. "perekūpas" nebuvo melagis, pasirodo. paklausiau, kodėl italas pardavė, pasakė, kad jau laikas keisti pagr diržą, pompą, tepalus, ir visą kita, kas priklauso pagal kilometražą.. teko pasikeisti. tik jau nedarykite viso to Sostenoje.. ten man pasakė kainą - 3500 litų.. nuvažiavau į kitą oficialų servisą - viską tą patį padarė už 1050 litų.. paskui taip atsitiko, kad stovėjimo aikštelėje kažkas numušė su durelėmis veidrodėlio gaubtelį keleivio pusės... Sostena pasiūlė jį už - nepatikėsit - 495 litus.. nuo to laiko ten nebesilankau. per septynis eksploatacijos metus nuvažiavau 110 000 km.. reziume - sailen blokai - 60 litų dvi traukės - po 80 litų vienetas, na ir šiais metais po viso to kilometražo vėl diržas, vandens pompa, tepalai, filtrai - viskas kas priklauso - 599 eurai.. tepalus pilu tik rekomenduojamus Castrol sintetinius.. telpa ne taip ir mažai - vos ne šeši litrai
nepastebėjau kad dabar mane nervintų mažas ratų susukimo kampas.. automobilį įvažiuoju visada tik atbulą.. tada mašiną galima susukti lengvai į vietą. garsas - liuks, elektronika - jokių gedimų nebuvo, .. tik dar - daug kas priklauso nuo "technikinio meistro" kuris tikrina.. pirkau automobilį - dūmingumas buvo prie 130000 - 0,24 proc, prie ridos 190000 km dūmingumas buvo 2,8 proc prie leistinų 3,0 proc, prie ridos 220000 km - dūmingumas - 0,8 proc, prie leistinų vėl gi 3,0 proc.. ten juos reikia sodinti į kaliūzę.. kiek nori, tiek ir "pridūmina"
kėbulas - jokių pakitimų, važiuoklė mikšta.. (gal kiek per žema), bet čia tik mano fantazijos
kai žmogus perka audi, sako - AŠ NORIU, kaip perka BMW, sako AŠ BŪSIU, kai perka VOLVO, sako - AŠ ESU
puiku viskas..
kiti dar sako - vietos gale mažai.... - aš ten nesėdžiu ir nežinau, kiek jos ten
Volvo S60 I 2.4 D5, 2003y
Sveiki, tai ką gi norėčiau parašyti atsiliepimą apie savo automobilį Volvo S60. Aš jį nusipirkau šį pavasarį esu labai labai patenkintas tiek vairavimu, tiek patikimu bei komfortu bei ilgaamžiškumu. Automobilis tikrai labai minkštas, patogus, galingas, ekonomiškas ir jei turite VW Passat automobilį, tai rekomenduočiau išbandyti Volvo, nes sąnaudos tokios pačios beveik, tačiau Volvo lepins komfortiškesniu važiavimu, tiek komplektacija. Variklis - ekonomiškas, atsižvelgiant į darbinį tūrį, kilovatus bei 5 cilindrus, mieste ~9 litrus, automobilis gan galingas, todėl rekomenduoju jį kiekvienam žmogui, kuriam reikia praktiško automobilio bei gan išvaizdaus. Šių Volvo išskirtinumas - saugumas, mano auto yra jei gerai atsimenu, tai 8 oro pagalvės. Kėbulas visiškai nerūdyja, kadangi kėbulai buvo ruošiami labai gerai, elektronika pavyzdinė, bent jau pas mane veikia be priekaištų, tiek langai, tiek klimato kontrolė, viskas be trikdžių veikia, o jei pratęsiant kalbą apie variklius, tai jie tikrai reikalauja priežiūros, nemėgsta prasto kuro, tepalą reikia pilti tik pagal rekomendacijas, aš naudoju 0w30 liqui moly alyvą ir esu labai ja patenkintas. Mano auto rida yra 300 tūkst, tačiau jis kuriasi kaip naujas, be jokių pašalinių garsų. Trūkumai: dvimasis smagratis, kuro purkštukai, EGR vožtuvai, tai prieš perkant būtina atreikpti į tai dėmesį, tačiau jei viskas gerai, tai problemų nesulauksite su varikliais, su sąlyga, jei neapleisite ir negailėsite pinigų kokybiškai alyvai. Automatinės pavarų dėžės taip pat yra lepios tepalų trūkumui, todėl prieš perkant būtinai pravažiuoti ir įsitikinti, kad pavarų dėžė nesmūgiuoja ir pavaras perjungia sklandžiai, taip pat labai svarbu laiku keist pavarų dėžės alyvą, nes to laiku nepadarius teks mokėti didelius pinigus už pavarų dėžės remontą. Jei norite benzinu varomo S60, tai siūlyčiau imti nuo 2003 metų 2,4 103kW be turbinos arba tokio paties litražo 125kW su turbina, šie varikliai nekels daug problemų, draugauja su dujomis ir turėsite gerą automobilį. Volvo dažnai turi gausią komplektaciją, dvi klimato kontroles, oro kondicionierių, automatinius žibintus ir t.t, todėl jei norite pirkti tokį auto, tai drąsiai galite tai padaryti, nes pamatysite, kad vertas dėmesio automobilis, tačiau su juo bus gan sunku parkuotis, kadangi ratų pasisukimas yra gan mažas, bet prie to priprantama ir gale vietos stygius, bet tiek tų trūkumų, tikrai auto išsiskiria iš minios dėl savo skandinaviško dizaino, formos bei malonaus variklio garso, ypač D5, kuris skleidžia labai labai malonų garsą ausiai, pabaigai norėčiau parašyti, jog reikia atkreipti dėmesį tik į tuos dalykus, kuriuos minėjau, o važiuoklė yra ilgaamžė, tačiau detalės nėra pigios, ypač originalios, bet pakeitus jas originaliomis jas pamiršite ilgam bei mėgausitės komfortu bei galia ir ekonomija. Bet visgi siūlyčiau pirkti Euro 3 standarto iki 2005/07, kadangi šie varikliai neturėjo DPF filtro, o su jais būna dažna problema, todėl jei norite patikimumo rinkitės 96 arba 120kW D5 variklius, pagamintus iki 2005/07 ir nematysite problemų. Tai tiek.
Volvo S60 I 2.4D5 Kinetic, 2004y
Geriausias automobilis kokį esu turėjes per 12 metų. O pakeites aš jų turbūt 8-9.
Labai gražus dizainas. Solidus. Viduj jauties kaip namie ant fotelio isitaises.
Gal s60 atsilieka nuo kitu su visokiais kompiuteriai ir dideliais ekranais, bes mašina ištikima kaip šuo.
Buvo nupirkta su smulkiais defektais. Patvarumas nerealus !!! Buvo apturėta 10 000km kelionė po europą. Jokio sutrikimo ar gedimo kelionėj. O mašinai jau 12 metų !!!
Toks vaizdas suges kazkas jei pats speceliai sulauzysi.
Volvo S60 I 2.0 T, 2003y
Turiu jau 4 metus - 60 000km. Nereikalauja praktiškai jokio remonto. Buvo nupirktas su kiauru oro aušintuvu - interkūleriu. Pakeičiau naudotu - vienintelis rimtesnis remontas.
Nuo pirkimo buvo pakeisti priekinių šakių sailent blokai. Litais kainavo apie 150lt. Pakeistos stabilizatorių traukės po 25-35lt. Reikėjo keturių.
Buvo sulužęs degalų bako dangtelio lankstas - 15lt.
Mašina skirta tinginiams. Jei tikitės kas mėnėsį susidurt su kažkokiu gedimu ar sugest kažkur kelionės viduryje, tai ši mašina ne jums :)
Varikliai dyzeliniai galingi, pakankamai ekonomiški ir patvarūs.
Kaikurios salonos medžiagos galėtų būt geresnės kokybės.
Volvo S60 I 2.0T Diament, 2008y
Daug skaitytą apie volvo, galiu pasakyt ivieną. Kiek turėjau visokių auto, geriau volvo tikrai nėra.
Minusų turi kiek vienas modelis.VOLVO super tikrai!
Volvo S60 I 2.4 Summum, 2006y
2006m. 2,4l 103kw benzinas+dujos. Mechanika.213000km. Sąnaudos dujų: mieste 13, užmiesty - 9.
Volvo S60 I 2.0 T, 2002y
Turiu si automobili 2.4D 96kw jau daugiau nei metus.
Vos nusipirkes pasikeiciau pagrindini dirza su vandens pompa, kas bendrai atsiejo ~1000Litu (~300eur).
Geros/kokybiskos detales, gan brangios, taciau jos ir ilgai laiko. Automobilyje labai daug elektronikos, galima sakyti, kad viskas surista su kompiuteriais, tad kiek teko skaitytis, sugedus vienam is daugelio kompiuteriu, gali nepigiai viskas baigtis, nes daznu atveju isemus ta pati kompiuteri is kitos Volvos, jis greiciausiai netiks, ir teks vezti meistram, kad ji priristu prie masinos.
Automobilis malonus ir komfortiskas vaziuoti, patogios sedynes, gera garso izoliacija, greit isyla lyginant su kitais dyzeliais.
Kiek liudina apsisukimo spindulys, kas kai kuriose masinose galima atlikti 1 manevru, Volvoje apima 3 manevrus.
Volvo S60 I 2.4, 2001y
Turiu auto jau pusantrų metų. Per tą laiką tvarkiau tik važiuoklę, keičiau padangas, tepalus ir filtrus. Jokių problemų dėl variklio ar pakabos. Labai kokybiškai surinkta, idealus salonas. Kaip tokio amžiaus auto, neapsakomai gražus - vis dar kiekvieną rytą pasidžiaugiu :) Geros dalys kainuoja, bet yra ir kinietiškų. Originalios garso aparūros geresnės neesu matęs nei vienoj. Nors pas mane nėra nei Premium nei subo, bet kala tiek žemus gerai, tiek aukštus švariai ir garso kiekio užtenka per akis - 8 High Performance kolonėlės. Klimatronikas, pavarų dežė juda nepriekaištingai. Tik vairas sukas keistai nelengvai - servise sako, kad pas volvo taip normaliai... Apsisukimo spindulys didelis, tai apsisukt gatvėje yra iššūkis, bet reikia prie to priprast ir užsimest daugiau vietos ar pasistumdyt ilgiau :) Patariu pirkt su parktronikais arba įsidėt bent į galą (kainuoja tikrai nedaug). Labai praverčia. Su dujom bendrauja tikrai gerai ir įsidėjau beveik iškart po pirkimo . Jokių problemų neturiu iki šiol, nors paskutinį kart dujas reguliavo prieš metus. Šiaip jei žadat pirkt silpną volvo (103kw) ir dėt dujas , tai geriau ieškokit su gamyklinėm - volvo bi-fuel. Ilgaamžė dujų įranga, bei viskas įmontuota taip tvarkingai (dujų kiekis pagrindiniam kompe, bakas vietoj atsarginio rato ir pan), kad kol nepradėsi ardyt net nepastebėsi, kad ten tokios yra.
Volvo S60 I 2.0T Rubin, 2009y
Atlikęs Test-Drive oficialioje atstovybėje buvau nustebintas šiuo automobilių. Mano verdiktas buvo: Švedija, kokybė, puiki dinamika! Variklis labai galingas, 180ag. Pirkau atstovybėje 2014m buvau 2 savininkas. Atiteko pilną komplektaciją, baltą oda, salone labai malonus kvapas. Lengvai skaitomas centrinis ekranas. Bagažinė nėra labai didele, bet tokios klasės sedanui jo pilnai užtenka. Labai patiko žemos komplektas su šildančiomis sėdynėmis ir vairų. Aštuonių kolonėlių stereo sistema. Automobilis puikiai jungiasi prie iPhone. Šitas automobilis man buvo maksimaliai komfortiškas ir patogus. Nelabai patiko galinės pakabos kietumas. Kuro sąnaudos vidutinės, 11l/100km Po vienerių metų naudojimo teko parduoti dėl asmeninių priežasčių, per visą naudojimo laiką remontuotis neteko išskyrus tepalų ir filtrų keitimo.
Volvo S60 I 2.4, 2003y
2009 metais Kaune buvo nupirktas mano Volvo s60 2003 metų, automatas, iš JAV. Dabar noriu papasakoti apie mano draugystė su šią mašiną per 6 metus. Nupirkus automobilio rida buvo 98000mil. 3 Savininkai ir vienas smūgis į stulpą. Dėl to mašina gavo žymėjimą „Salvage“, kuris reiškia, kad mašina nurašyta. Bet mūsų meistrai viska sutvarkė ir visai nebrangiai tapau šio automobilio savininkas. Šiuo metų rida yra 152000mil. Tai maždaug 90000km per 6 metūs. Kas atsitiko per 6 metūs naudojimo: Teko išpjauti katalizatorių, nes atsirado pašaliniai garsai. Naujo originalaus kataliko kaina 1200eu, dėl to aš tiesiog išpjoviau ir pamiršau. Šiek tiek pasikeitė išmetimo garsas, bet tai ne beda. Sutvarkiau liuką, nes veikė tik pirmyn-atgal. Dabar galima pakelti ir į viršų. Praeitais metais užstrigo starteris. Naujo kainą 250-400eu, savo seną perrinko už 100eu. Apie pakabos remontą jau nerašysiu, nes ir taip aišku, kad reikia kas mėtus tikrint, bet tai priklauso nuo kelių ir kiek pravažiuojat per metus. Automobilis man labai patinka, ne tokios ir brangios detalės, kaip visi sako. Aišku išlaikymas kainuoja 400-500eu per metus, bet nemanau, kad tai yra daug.
Volvo S60 I 2.4D Kinetic, 2007y
Nupirkta 2010m. Vienas savininkas, buvo visos serviso knygelės. Rida 80000Km, po pirkimo iškart buvo padarytas pirmas techninis aptarnavimas. Atstovybėje parodė, kad rida yra nesukta. Reikėjo pakeisti priekinius stabilizatorius, apatinė variklio pagalvė, kaladėlės, antifrizą ir tepalus. Po šio aptarnavimo metams pamiršau apie servisus. Po metų atvažiavus į servisą nerado jokių gedimų. Pakeitė tik tepalą ir salono filtrą. Daugiau jokių problemų nebuvo. Šio metų važinėjant girdisi bildesiai pakaboje, reikėtu vėl pažiūrėti. Bendrai jokių pretenzijų neturiu, tiesiog puikus automobilis. Greitas, komfortiškas, kuro sąnaudos labai mažos. Mieste 8l/100 su kondicionieriumi. Užmiestyje 5-6l/100. Labai patogios sėdynės, neįdomi vagiams , nebrangus išlaikymas. Nebijokite imti Volvo, naudotą Volvo yra labai geras pirkinys!
Volvo S60 I 2.4 D5, 2003y
turiu s60 2003 metu, vaziuokle paprasta, tad tvarkymas nebrangus nors ir kauno keliais, minksta, labai patogi, net per patogi, net y miega traukia ilgesnese kelionese, o siaip neikiek nevargina keliones, su gerom padangom viskas ciki, garso izoliacija ir kokybe be priekaistu, taippat nera maza ir bagazine, nezinau is kur jus traukiat tokias kuro sanaudas taciau mano vidutines nelabai siekia 5litru/100 km, o vazineju ir po kauna ir uzmiestyje(70 proc), nes nuvaziuoju apie 1400 km vidutiniskai, o galios taippat per akis 120 kw