Volvo C30 D4 Business Edition Pro Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 130 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 9.4 sec
- Avg. fuel consumption:
- 5.1 l
Reviews (1)
Volvo C30 1.6D Kinetic, 2007y
Važinėjame apie 6 mėn. Važiuoti kaip ir malonu, vikrus miesto automobiliukas - bendra nuomonė.
Salone komforto lygis yra užtikrintas: važiuojant ir greičiau vėjas pro langus nešvilpia, nuo ratų akmenys nebarška į arkas. Salonas minimalistinis, bet tuo pačiu ir solidus ar elegantiškas. Gan kokybiškos medžiagos panelė, durų apmušalai.. Išskyrus sėdynes - dirbtina oda nori trūkinėti gabaliukais, šuo ar katė lengvai gali įplėšti.
Jungiant 1,3 pavaras kartais užkliudai klimato kontrolės funkciją, konkrečiau - įjungi auto-klima, kuri iškart puola pūsti vėją pilnu tempu, bandyt reguliuot temperatūra pagal nustatymus - labai erzina. Plius, 2007 metų auto temperatūros ir vėjelio ratukai padengti lengvai nusitrinančia medžiaga (vėlesniuose modeliuose buvo uždėti chromo lankeliai šiai bėdai spręsti). Tiesa, šiame automobilyje salono filtras yra su aktyviąja anglimi - pasirūpinta, kad kvėpuotumei kuo švaresniu oru iš gatvės - pliusas!
Pačios konsolės aliuminis atrodo įdomiai, bet, dėja, yra linkęs braižytis. LCD dar nespalvotas, tiesa sugeba keisti kontrastą priklausomai nuo apšvietimo - dieną rodomas žalias fonas ir juodi skaičiai, naktį atvirkščiai. Šiame LCD taip pat galima rasti menu, kurio pagalba gali pasikonfigūruoti automobilį pagal save: užrakinti ar ne visas durelės tik pajudėjus ir pan. dalykai.
CD skaitytuvas linkęs sugesti - nebeišstumti CD, prasisuka guminis volelis vietoje - atšoka klijai per laiką. Audio kokybė tenkinanti, tačiau external source negali pasijungti - nei AUX, nei laikmenos skaitytuvo nėra.
Dėl erdvės - priekyje pilna ir aukštam žmogui, bet kai toks sėdi - už jo gale vietos yra tik šuniui ar katei :) Kas nepatiko, kad patektumei į galą - turi atstumti priekinę sėdynę, kas yra kažkaip nepatogiai įgyvendinta: sunku atlošti ir tuo pačiu stumti sėdynę į priekį, plius sėdynės atlošas remiasi į stogą (apsaugą nuo saulės) virš vairo gan greitai ir į galą nei šiaip nei taip ten ir pateksi... Nepatogu.
Bagažinėje vietos kaip mažam auto - mažai ir nieko čia nepadarysi. Nepatiko kaip įgyvendintas užtiesalas: sunku jį nuimti uždėti.. būtų geriau koks nors sustūmimo mechanizmas ar pan.
Kas dar patiko: galinis valytuvas įsijungia automatiškai, jeigu priekinis valytuvas įjungtas ir tu pasirenki atbulinę pavarą - logiška, kad ir atgalios važiuojant reikės švaraus stiklo - pagalvota.
Dėl variklio - niekam tikęs Fordo gaminys. Vidutiniškai 1,6 suvalgo ~8-9 ltr kuro, kas mano nuomone, tokiam mažam auto yra daugokai, nors jokių bėdų nėra. Variklis iš šalies pažiūrėjus - daug vakuumo vamzdelių, daug skirtingų varžtelių laikančių kad ir tą pačia detalę. Atrodo detalių, vamzdelių pozicija suprojektuota tiesiai ant variklio principu "yra vietos - dedam čia, ar turim kokį varžtą prisukt - vat imk, šitas tiks". Keistai įgyvendintas aušinimo ratas - teko keisti sąvaržas, kad nelašėtų skystis. Vakuuminis siurblys linkęs pagrybaut, dėl to pasvyruoja apsukos. Pakaitinimo žvakes išiimti yra tikras vargas, plius yra didelė sekmė jeigu išsisuko nenulūžę. EGR gan smagiai užteršia įsiurbimo kolektorių, kuris yra plastmasinis ir linkęs praleisti tepalus/purvus pro visur kur tik įmanoma (laikui bėgant išsikraipo). Turbinos irgi daug neatlaiko: dėka įdėto filtriuko į kiaurąvaržtį negauna pakankamai tepimo - teko jau restauruot. Nepatogu keisti tepalo filtrą - reikia atsijungti būtinai įsiurbimo gofrą ir vos ne atsijungti intercoolerio vamzdyną, jeigu nori patogumo.. neapgalvota netgi tokie elementarūs dalykai... .