Volkswagen Sharan I 1.8T Highline Reviews
- Engine l.:
- 1.8 l
- Power:
- 110 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 12.0 sec
- Avg. fuel consumption:
- 10.0 l
Reviews (20)
Volkswagen Sharan I 1.8T Basic, 1999y
Turiu sharaną 1,9 tdi 81 kw 99m ir galaxy 1,9 dti 81 kw 2000m vienam ir kitam viskas ok remontuoji ir važiuoji per kokius 6 - 7 metus pakeičiau beveik viską,kaip ką po keliatą kartų :) nuo kaladžių iki sankabų su smakračiais ,diskai,turbinos,žvakės,salono pečiukai ,autonominiai pečiukai sharane pirkau naują su distanciniu valdymu kainavo apie 4000LT bet viskas gerai tik truksta 6 bėgio autostadoje.Taip savo atidirbo su vienu prasukom apie 300000km su kitu apie 250000km.
Pakeitus sankabą reikia gerai nuorinti,meistram asam savo amato ne iš karto pavyko galaxy privest prie normalaus darbo sakė reikia sinchronus keist ,bet per kelis kartus orinimo veikia jau kelintus metus be problemų.
Salono pečiaus keitimo priėjimas kosmosas,bet padarius pamiršti problemą.
Vidinės pusašio granatos sukeliančios vairo drebėjimą sukeliančios galvos skausmą prie 90-110km
Stabdžių vamzdelių keitimas su darbu nepigus reikalas,bet negendančių auto greičiausia nebūna jei važiuoji tai ir remontuoti reikia,
jei reiktų pirkti tuo pačiu metu,pakartočiau visą tą įstoriją iš naujo, nupirkus neužjotą ir reguliariai tvarkytą galima sėkmingai ir toliau eksplotuoti net ir tokio amžiaus :)
Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Comfortline, 2006y
Geras automobilis, vairuoju kasdien, kuro sąnaudos mažos patogus traukos užtenka ir taip nekelia auto problemų jis tarnauja jums o ne piniginei.
Volkswagen Sharan I 2.8 VR6 Carat, 1996y
Metus turiu Sharana 1996 m. 2.8 VR6 DOHC su tiesioginėm dujom ir ne karto nesigailėjau pirkiniu. Variklis labai patvarus, galingas ir kuro sąnaudos mažos - vid. 12,5 l dujų 100 km. Iš pradžių sunkiai važiavo dujomis, bet pasikeitus žvakes, laidus, filtrus (buvo pirkti vieni iš brangiausių) atsiskleidė visa automobilio trauka ir variklio darbas...Ant kelio stovi labai tvirtai, įsibėgėja normaliai, o nuo 120 km/h (arba 3000rpm) pasijaučia visas variklio agresyvumas ir nereikia lenkiant galvot ar spesi ar ne, nes šauna kaip raketa. Aptarnavimas gan nebrangus, bet jeigu reikia kažką keist iš variklio skyriaus - teks pasidarbuot, nes priėjimas sunkus ir vietos maža. Labai komfortiškas, patogus ilgesnėse kelionėse. Prižiūrimas ir laiku tvarkomas tarnaus ilgai. Tikrai rekomenduoju.
Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Comfortline, 2002y
Važinėju šiuo automobiliu virš 5 metų.
Visi 6 langai elektriniai. Mechaninė pavarų dėžė.
Kai pirkau buvo rida 275000 dabar virš 3750000.
Tarp 280000 ir 320000 km buvo didžiausio taisymai:
Smagratis ir sankaba (litais teko investuoti 2100 Lt)
Turbina, interkūlerio radiatorius, (su darbais ir detalėm 600 eurų). Turbinai labai svarbu kada keičiami tepalai ir kokios jie kokybės.
Priekiniai amortizatoriai po 50 eurų plius darbas.
Su stabdžių diskais kažkokios anomalijos, du kartus visi keisti (TRW firmos), bet vistiek atsiranda mušimas.
Webasta tvarkyta dar prie litų (200 Lt) šią žiemą į pabaigą vėl neveikia, galimai žvakę teks keist arba degimo tinkliuką. Be webasta esant daugiau nei -10 jau mieste jaučiamas diskomfortas, sustojus prie šviesoforo temperatūra nukrenta beveik iki 50. Trasoje esant apie 2000 apsukų, temperatūra palaikoma normali.
Dar prie gedimų galima paminėti, kad jau neveikia galinis valytuvas, ašelė užstrigus.
Vasarą dėl didelių langų tiesiog būtina, kad veiktų kondiocionavimo sistema, nes realiai šiltnamis ant ratų.
Šiaip sutvarkytas labai patogus automobilis, sėdi gana aukštai, labai geras matomumas ir iš Lenkijos daug prekių parsivežt galima :)
Volkswagen Sharan I 1.8T Basic, 1999y
2015 birželį isigytas pirmos kartos VW Sharan mk1 1.9 TDI 1999 metų 81kw (tipo 340000km).
Na nėra ko norėti iš sharano, kadangi taksistų automobilis, ir tuo labiau dyzeliniai modeliai, ir prabege jie tikrai ne tiek kiek rodo ju spidometrai Lietuvoje. Dyzelinio modelio orientuokites, kad tikra rida virsys gerokai 500000km ir daugiau, taciau varikliai patvarus, milijona turetu laikyt .
Per metus laiko pakeista:
Sankabos komp. be smagracio
paskirstymo dirzo komp. su vandens pompa
gal. stabdziu kalades
tepalai + visi filtrai
peciuko radiatorius su salono filtru
visi amortizatoriai
generatoriaus dirzas, guoliukas ir sankaba
turbinos tepalo padavimo vamzdelis
perinkta visa priekine pakaba
Viso reziume detales su darbais atsiejo lygiai 1001eur!
Ir davest iki proto dar reiktu keletos geru simtu euru. Vat jums ir pigus islaikymas , beabejo dalys detos nepigiausios, bet virs vidutines kainos.
Na vienu zodziu mashina tikrai nera patikima ir byranti, del dideles ridos reikalauja detaliu keitimo naujomis, ir tai vyksta ratu, viena pakeiti, kita kasnors sugenda. Na cia be galo
Kuro sanaudos grynai vilniaus mieste su kamsciais nuo 8l/100km , vasaros metu Vilniaus mieste be kamsciu sutilpsit iki 7l/100km. Trasa nevirsyjus 100km/h - 6l. Vaziuojant greiciau, pvz virs 130km siurbia dyzelioka kaip reikiant, kadangi labai truksta 6pavaros.
Galios uztenka jei vaziuoja +2 keleiviai, pasikrovus pilna ekipaza, t.y. 7zmones su vairuotoju, galios labai truksta.
Volkswagen Sharan I 1.8T Basic, 1999y
Super automobilis seimai labai tinka jei kam ten langai rasoja filtrus salono keiskit, jei turbina nelaiko kura reik is degaliniu pirkt ! Salonas barskutis bet juk tai ne mersedesas. O jei salonas ziema neprisyla susitvarkyk webasto !!! eksplotacines islaidos labai mazos. O kas del automobilio kuro suvartojimo tai isvis kapeikos uzsipili pilna baka ir pamirsti kurioj pusej kuras pilasi. Vazineju jau 4 metus, keiciau kalades amortikus galinius stabdziu diskus, filtrai tepalai dirzai nu eksplotacines islaidos tai kas devisi reik keist. Pirktas vokietijoj 1999m 1.9tdi 81kw. Ka dar galeciau pasakyti kad daugelio saranu modeliai turi priekini sildoma stikla kuo negaletu pasigirti tokios masinos kaip lexusai. Varikliai ju neuzmusami kaimynas turi ir toki senuka bet jau 600000km pravaziaves ir dar tiek pat pravaziuos Kas liecia rudziu nezinau jau 4 metai bet rudeliu nera vienas furistas sake kad tie senesni modeliai ejo cinkuoti. Silpnoji saranu vieta slenksciai priekyje pradejo rudyti teko pervirint naujus :).Taip kad jei kas jiesko talpaus saugaus, ekonomisko darbinio arkliuko pirkit nepasigailesit. tik nepirkit lavonu po 1000e. Kalbu tik apie saranus iki 2001m. Naujasni man nepatinka :)
Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Comfortline, 1998y
VW Sharan 1.9TDI 81kW
Turėtas "Sharan" buvo visai neblogos komplektacijos, visi 6 elektriniai langai, liukas, 7 sėdynės. Vairuoti pusiau su velniu, gana patogi vairuotojo sėdynė, tačiau antros ir trečios eilės sėdynės ilgai kelionei gana kietos ir prastos. Pačio salono apdaila pigi ir atrodo prastai, komforto šiam automobilyje nelabai ir rasit. Garso izoliacija automobilyje yra nulinė, dar be to atrodo, kad važiuojant didesniu greičiu barška ir visos plastmasės. Taip pat automobilis tikrai turi prasta izoliacija nuo drėgmės. Automobilio salonas turi tik 2 pliusus, porankis vairuotojui ir baisiai daug vietos, išėmus visas sėdynes tikrai įkišit bet ką.
Štai čia visi automobilio pliusai ir baigiasi. Variklis 1.9TDI, nėra labai prastas, tačiau turbina pas jį labai lepi, oro filtras turi būti prižiūrimas, kaip reikiant. Tepalai keičiami laiku. Variklio darbas ganėtinai padorus žemom apsukom, bet joms pakilus (mano nuomone) variklis dirba per garsiai. Jei automobilis pradeda savaime užgesti, paprasčiausiai klibinkit pagrindinį diržą, variklio vožtuvus. Jei dingsta automobilio trauka, klibinkit turbiną, tačiau ten irgi stebuklų nepadarysit, su laiku jos susidėvi, dėl oro filtro apleidimo. Mašinos trauka turi būti gera, turbina negali pradėti veikti, nuo 1500 ar 2000, kaip bando išaiškinti pardavėjas.
Automobilio šildymas, jei galima taip pavadinti yra visiškai absurdiškas, automobilis normaliai nešyla, atrodo, kad yra visiškai kiauras. Tad žiema nusiteikit važinėt su pirštinėm ir grandyti mašinos stiklus iš vidaus. Dar vienas šio automobilio minusas, kad ji baisiai rasoja, nepadeda nei naujos durelių gumos, nei salono filtras, automobilis rasoja ir jai nieko nepadarysit.
Automobilio kėbulas korozijos atžvilgiu nebuvo prastas, nesimatė žymių jos požymių. Tačiau abiejų veidrodėlių plastmasės atrodė lyg nusilupusios, durelės ir bamperiai atsilupęs lakas. Korozijos požymiai buvo pradėti matyti prie liuko gumų ir priekinio stiklo viršaus. Automobilio dugnas buvo padengtas antikorozine danga, tikriausiai ne be reikalo...
Automobilio važiuoklė pakankamai aukšta, tad nereikia bijoti prastesnių kelių, tačiau pas mane buvo ganėtinai kietoka, per gerai jautėsi viskas, kas ant kelio. Automobilis valdovas ganėtinai neprastai, bet jei sukant į posūkį vairas vibruoja, ar dingsta stiprintuvas, ruoškitės vairo kolonėlės keitimui, kas yra tikrai nepigu. Sankaba negali būti kieta, turi spaustis minkštai, taip pat bėgiai turėti mėtytis lengvai ir gražiai. Jei sankaba kieta, ar kartais vibruoja, ruoškitės remontui. Perkant būtinai tikrinkit galinius amortizatorius ir tiltą, "Sharan" dažnai būna perkraunami, todėl amortizatoriai, įvorės ir panašiai dėvėsi labai greitai.
Automobilio elektronika, pati didžiausia bėda yra bagažinės laidai, kurie lūžinėja (4 kart tvarkiau). Langų pakelėjai, tiesa sakant pjauna ir ganėtinai stipriai, karais važiuojant pats langas atsidaro, ar neatsidaro, kai norima. Su liuku per daug nežaiskit, nes galit ir nebeužverti. Galinės lempos taip pat ganėtinai dažnai keičiamos, tikriausiai dėl drėgmės. Po vairų esanti laidų krūva yra kažkokia mistika, kuri su laiku degs. Skydelis dažniausiai būna "patobulintas", atjungta kažkas, kad nedegtų ir neerzintų pirkėjo.
Automobilio kaina yra gerokai užlenkta, už 1000 eurų nenupirksit nieko padoraus, bus surinktas iš 2-3 arba "lavonas", kuris atkeltas ir nežinia kada vėl mirs.
Volkswagen Sharan I 1.8T Basic, 1999y
Vairuoju 99metu VW Sharan I 1.9TDI 81kw
1. Kaina ir kokybe: Kaip uz toki pakankamai nejauna minivena kaina sakyciau pardavimo rinkos yra per auksta netgi ir siuo metu 2016m. Uz 1000eur nieko gero nerasite, bus damushti, kaina siekiant iki 1700eur jau smagesni akiai.
2. Interjero medziagos: Na ko noreri is interjero, 17metu senumo automobilyje. Nera viskas taip jau blogai, bet stebetis ten irgi nera kuom. Viskas paprasta kaip 2kapeikos. Isskirtinumo nerasit.
3. Elektronikos patikimumas: Bent jau mano sharane, grybauja borto kompiuterio parodymai (kuro sanaudu) , pastoviai uzsidega borto kompo lemputes, ale nedega sviesos ir panasiai, nors istikruju jos dega. NUluzineja bagazines laidai (atidarinejant bagazine). Yra smulkiu elektros gedimu, matyt nuo senatves, bet vairuot netrukdo.
4. Bendras patvarumas: Ivertinciau Vidutinisku patikimumu. Seni vw niekada nepasizymejo patikimumu, nes pastoviai kasnors sugenda, visokios smulkmenos, kurios kartais uzhknisa.
5. Kuro sanaudos: Gal vaziuojant 90km/h ir ryja 5.5-6l taciau tokiu greiciu mazai kas vaziuoja. Taigi 120-130km/h -7.5l/100km. Mieste(Vilniuj) iki 9l/100km. Tokiai negeriausiu aerodinaminiu savybiu minivenui, sanaudos pakankamai neblogos. Mokantiems ramiai vaziuot, giriasi, kad mieste telpa iki 7l/100km o trasoj iki 5.5-6l...
6. Eksploatavimo kainos nera labai jau pigios, kaikurios dalys aisku juokingom kainom, bet kaikurios jei geros kokybes detales, irgi kainuoja salyginai nepigiai.
Ziauriai prasta garso izoliacija. Vaziuojant virs 100km/h norisi jau garsinti muzikos grotuva. Taip pat (bent jau mano auto) Jautrus autostradoje vejo gusiams, gan smarkiai ir diskomfortiskai meto mashina...
LABAI PRASTOS LEMPU APSVIETIMIMAS. NAKTI PALIJUS, VAZIUOTI TIKRA TRAGEDIJA (nepadeda netgi istatytos OSRAM nightbraker papimpintos lemputes) .
DIDELIS PLIUSAS-DAUG VIETOS, ERDVU SALONE. pUIKI mashina darbui, ypac kas uzsiema statybom, ar pervezineja stambesnius daiktus. Lengvai issiima sedynes.
Minusas- vesokas ziema. Sunkiai prisildo salona netgi du esantys peciukai.
Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Comfortline, 2006y
Turiu Sharaną jau beveik tris metus. Bendrai esu patenkintas, sėdynės aukštos kaip visureigiuose, sėdi aukštai, labai geras matomumas. Lengvai valdomos sėdynės, fiziškai nepavargsti ilguose kelionėse, keleiviams sėdintiems gale vietos užtenka. Nuėmus visas sėdynės galima patogiai miegoti dviese. Dėl remonto: Pakeičiau visus diržus, sankabos komplektą, galinius amortizatorius, stabdžių diskus, išskyrus diržų ir sankabos viską keičiau pats. Viskas kainavo apie 1000eu. Visos eksploatacines medžiagos kainuoja nedaug, ypač neoriginalios, o jų pilną. Mašina buvo pirkta su 240000km rida. Dabar yra virš 300000, tepalo nevalgo , keičiu kas 7000km. Kuro suvartoja 8-9l mieste, trasoje 5-6l. Variklis pakankamai dinamiškas, lenkia labai lengvai, iki 180km/h įsibėgėja lengvai. Kelyje stovi labai tvirtai ir užtikrintai. Mašina patinka ne tik man, bet ir žmona ir vaikai.
Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Trendline, 2009y
Didelis, gražus vienatūris. Labai patinka, kitą mašiną imsiu tik vokietį ir tik Volkswagen, deja elektronika nelabai patikima, bet tai smulkmenos. Salonas labai didelis, daug vietų keleiviams, daiktams. Saugus, mano komplektacijoje 12 airbagų. Yra parktronikai, labai padeda parkuotis, nes kartais nieko nesimato dėl didelio kėbulo. Automobilio masė beveik 2t, šiek tiek per daug, bet važiuoja normaliai, svorio nesijaučia. Galingas, dinamiškas, važiuoja kaip lėktuvas, net nepasakysi kad dyzelis. Su automatinė pavarų dėžė mano ryja daug. 8.7l mieste, užmiestyje 5.5l. Automatinė pavarų dėžė jatco 506 baisi. Negalima tempti mašinas, priekabą. Atsarginis ratas pritvirtintas apačioje, laikikliai plastmasiniai, galima pamesti ratą.
Volkswagen Sharan I 2.8 Comfortline, 1997y
Variklis labai patvarus, galingas, bet mašina sveria nemažai, dėl to kuro sąnaudos mieste apie 18l. Autostradoje 8-11l. Geriausiai statyti dująs. Maksimaliai buvau išspaudęs 210km/val, daugiau tiesiog nevažiuoja. Kelyje stovi labai tvirtai, įsibėgėja normaliai, nuo šviesoforų visada išvažiuoju pirmas. Vietos salone labai daug, ypač jeigu važiuoti penkiese. Aptarnavimas kaip dviračio, aptarnauju pats, detalių pilna, kainuoja nedaug. Variklis neužmušamas pravažiavo 500000km ir tai jam tik juokai. Veliūrinis salonas greitai išsipurvina, bet valiklių pilną, nemanau kad tai yra problema. Žiema užsiveda iš puses pasukimo. Tikras, senas, patikimas, vokiškas vienatūris.
Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Basis, 2004y
Iškart po pirkimo pakeičiau sankabą, tepalus, filtrus. Po sankabos keitimo atsirado pašalinis garsas jeigu išminti sankabą ant laisvųjų. Dėl viso kito esu labai patenkintas, salonas labai didelis 7 vietų užtenka visai šeimai. Norint pervežti didesnį krovinį galima nuimti galinės sėdynės. Prieš Sharan turėjau daug automobilių, Fiat, Volvo, Passatas, bet šita man patinka daugiausiai. Keliaujant dviese galima palikti tik dvi priekinės sėdynės, o galė įdėti dvivietį čiužinį ir miegoti gamtoje kaip namuose. Dyzelio trasoje ryja min 5.2L maks 6.3L, patikrinta. Mieste 9L su kamščiais. Aukštą pakabą, beveik kaip visureigio. Komfortas aukštam lygį. Valdosi labai lengvai, nors ir didelis. Aukštą pakabą, beveik kaip visureigio.
Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Basis, 1997y
Sharaną vairuoju porą metų.Pakeičiau oro srauto matuoklį, dirželius, šarnyrą ir stabilizatoriaus traukes.
Variklis geras, kantrus, ekonomiškas ir nekaprizingas, truputi triukšmingas.Važiuoklė gana patvari. Elektronikos gedimų dar nebuvo ( gal jos ten visai nėra :) ) Garso izoliacija labai bloga.Šiaip tinka ir iškylai, ir darbui.Manau kad už jį geresnis yra tik naujas Sharanas.
Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Basis, 1997y
Sharaną vairuoju porą metų.Pakeičiau oro srauto matuoklį, dirželius, šarnyrą ir stabilizatoriaus traukes.
Variklis geras, kantrus, ekonomiškas ir nekaprizingas, truputi triukšmingas.Važiuoklė gana patvari. Elektronikos gedimų dar nebuvo ( gal jos ten visai nėra :) ) Garso izoliacija labai bloga.Šiaip tinka ir iškylai, ir darbui.Manau kad už jį geresnis yra tik naujas Sharanas.
Volkswagen Sharan I 2.8 VR6 Carat, 1997y
Turiu Sharana 97m 2,8varikliu su tiesioginėm dujom,tikrai geras ir patvarus auto.Variklis žvėriukas,trauka ar dujom ar benzinu tas pats.Prižiūrint ir viską keičiant laiku problemų nėra.Kuro sanaudos tikrai labai geros,užmiestyja dujų iki9ltr mieste iki 12ltr.Šis auto įra ne Pacanam skirtas,bet šeimos auto.Komforto atžvilgiu pilnai pakanka,privalumai visi,pradedant šildomu priek siklu,sėdynėm,veidrodžiais ir t.t.Detalių kainos liuks,tikrai nebrangu remontuoti. Tie kas sako kad dujų iki16ltr sudegina visiška nesamonė,arba su motoru kažkas negerai,arba pasikeičiat žvakes,laidus filtrus ir viskas OK. Kaip sakau auto turi būti prižiūrimas,mylėsi auto kaip savo ŽMONĄ myli tai ir važiuosi. AŠ TIKRAI REKOMENDUOJU.