Volkswagen Passat B5 2.0 Basis Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 96 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 9.9 sec
- Avg. fuel consumption:
- 8.0 l
Reviews (79)
Volkswagen Passat B5 2.3 V5 Highline, 2001y
Sveiki, su šituo varikliu važinėju jau 7 metai, variklis tikrai patikimas, per visa laika nebuvo nė karto kad pasukus raktelį mašina neužsikurtų. Laiku keičiant skysčius ir filtrus galima tikrai toli nuvažiuoti. Galios važinėjimui pakanka, nėra įspūdingai galinga mašina tačiau dėl V formos ir 5 cilindrų skleidžia labai smagų ir malonų garsą.
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI, 1999y
Iš esmės stebuklingas automobilis. Nors ir jau pasenęs, bet Pasatai išlieka Pasatais.
Kalbu konkrečiai apie 1.9 TDI, 66 KW 1999.
Kuro sąnaudos juokingos net ir Vilniuje. 6, gerai smaugiant 7-8 mieste. Realiai užsipylei pilną baką už 50 EUR ir pamiršai geram pusantram mėnesiui, jei mažiau važinėji tai ir porai. Variklis neužmušamas. Iš draugų yra tekę girdėti istorijų apie tai, kaip pravažiavo nemažus atstumus be tepalų, bet varikliui vienodai šviečia. Labai minkštai ir smagiai važiuoja, bet manevringumo nelabai rasta. Iš esmės mašina skirta dailiai, komfortiškai važinėtis (aišku, su kuo palyginsi. šitos auto vaikšto po 700-1000 EUR, tad BMW komforto aišku nesitikėkit. Bet palyginus pagal kainą jos tikrai labai komfortabilios). Skrisdamas žieduose tai gali netyčia į keleivio vietą išskristi :). Realiai tiems, kas nori turėti patikimą mašiną, kuri kad ir kas bebūtų iki kelionės tikslo vienaip ar kitaip atgabens, Passatas yra pats tas.
Bet, yra ir minusų. Kaip ir jau nevienas minėjo: mašina linkusi užsikišti. Dėl prastos vandens nutekėjimo konstrukcijos, ypač laikant auto po medžiais, į ją prikrenta visokių lapų, šapų, kurie užkemša po akumuliatoriumi esantį nutekėjimo lataką, ko pasekoje gali patvinti akumuliatoriaus skyrius ir pradėti durniuoti ECU, nes jis randasi prie pat akumuliatoriaus. Taipogi dėl to pradeda drėgti ir kilimėliai po vairuotoju, o tai taipogi pavojinga, nes toje vietoje šiose auto randasi komforto blokas, kuriam gavus drėgmės gali prasidėti nesamonės su elektriniais langais bei centrinių užraktu. Nors iš kitos pusės, pas mane asmeniškai tai tos drėgmės jau gavo, bet kažkokių problemų su šitais dalykais nebuvo.
Kalbant apie užsikišimą - pats nukentėjau visai nesenai. Užsikimšo minėtas nutekėjimas, bet kadangi šitai mašinai atidaryti kapotą tikrai nebūna priežasties, net nepastebėjau. Vieną dieną įsėdu, užvedu, viskas kaip ir tvarkoj, bet spaudi gazą - ir nieko :). Ir tada atsiranda "Check Engine" ir pradeda mirkėsti žvakių lemputė. Jei taip nutiko, pirmas dalykas - atsidarykit kapotą ir pažiūrėkit, ar akumuliatoriaus skyriuje nėra vandens (beje, šitose auto gana prastas priėjimas prie jo ir jam išimti reikia gana užsiknisti, nes trukdo priekinė plastmasė, kurią lengvai dėl to galima sulaužyti). Taigi, vargais negalais atkišau tą angą, iš mašinos po dugnu išbėgo upeliai vandens. Mašina keturias dienas buvo nevažiuojanti dėl šios bėdos. jau ruošiausi keisti ECU (Beje, šitiems modeliams iš šroto - 15-20 EUR, ECU keičiasi labai paprastai, užtenka veržliarakčio ir atsuktuvo, ir labai geras priėjimas). Bet, kai jau kaip ir ruošiausi užsisakinėti naują ECU, po keturių dienų stovėjimo ant saulės bėda tiesiog dingo. Matyt išdžiuvo ir ECU dirba toliau, kaip ir priklauso :D. Tai čia ir yra šitos mašinos toks savotiškas neužmušamumas - nu atsisako jinai nevažiuoti. Tai iškart patarimas jei pirksite šitą mašiną - ypač vasarą, rudenį, kai yra lapų ir kt. prikritimo rizikos, reguliariai išsiimkite akumuliatorių ir pravalykite po juo esančią vandens nutekėjimo angą. Kitas trūkumas - sudėtingai ir brangiai tvarkoma važiuoklė, kuri ir po to pakeitimo labai ilgai netarnauja, net ir nevažiuojant žvyrkeliais.
Bet apart visų trūkumų, nesenstantis automobilis. Dalys - centai, kuras - centai, o motoras neužmušamas
Volkswagen Passat B5 4.0 W8 4Mot. Tiptr., 2002y
Esminiai dalykai, ką reikia žinoti:
Pakaba - nieko stebuklingo. Tinka dalys nuo kitų Passat.
Priekiniai stabdžiai: tik šito modelio, vieno disko kaina 220 eurų. Diskai kryptiniai, neapkeisi pusėmis. Tik originalai. Labai reti modeliai turėjo silpnesnius stabdžius, kur disko kaina buvo 80 eurų. Galima sužinoti pagal mašinos komplektacijos lipduką bagažinėje, bet reik žinoti, kokio įrašo ieškoti.
Kuro bakas turi papildomą siurblį, nes bakas yra sujungtas iš dviejų. Jei sugenda papildomas siurblys, jau bus sunku ir brangu taisyti. Jis yra po zapaske, tai zapaskė yra tabletė, dujų baliono ten neįdėsi.
Variklis:
W8, variklio garsas nieko panašaus į V8, skamba šlykščiai.
Stovi grandinės variklio gale, nuo pavarų dėžės pusės. Jos laiko iki 250k, jei pasiseka. Jų keitimas brangus. Vien komplektas 1000 eurų, plius darbai apie 1000 eurų Lietuvoj. Vokiečiuose bus dar brangiau, Tai gana daug jų atvažiuoja su gana maža rida, apie 220k, kad tik nereiktų ten keist tų grandinių. Nes vien jos keitimas kone visos mašinos kainą.
4-ios vožtuvų fazių keitimo movos. Jei pareina, reikia išimti variklį, kad pakeisti. Vienos kaina 1000 eurų, plius darbas.
Skysčiu aušinamas generatorius, naujo kaina 600 eurų, dėvėtų gerų sunku gauti.
Jei to dar nepakanka, kad nepirkti, tai nežinau, ko dar reikia.
Turėjau 3 mėnesius, neturėjau nei vieno iš tų gedimų, bet ir nesiruošiau laukti, nes mašinos vairavimas teikė didžiulį liūdesį kas dieną. Nepateisino nei vieno lūkesčio, dėl ko buvo pirkta.
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Comfortline, 1997y
Geras automobilis.Patikimas.
Volkswagen Passat B5 1.8 Comfortline, 1997y
Normalus automobilis. Bet kai susitares nuvaziuoji apziureti auto,jaukaip ir pirkti,telefonu uzduoti klausimai,neatitinka realybes visiskai. As nesuprantu kam tokie pardavejai gaisina musu laika tikri MELAGIAI.
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Trendline, 1997y
Šį automobilį vairavau 4-5 metus. Tik įsigijus, jam jau buvo 11 metų.
Pakaba: priekinę tekdavo dažnai remontuoti (aliuminė), galinėje kažkodėl greit dėvėdavosi st. kaladėlės (bandžiau ir pigias, ir brangias), dažnai reikėdavo perrinkinėti suportus. Šiaip važiavimas nera kietas, bet ir ne aukčiausia klasė.
Variklis ir transmisija: mano turėtas 81 kw tikrai buvo ekonomiškas, negedo nei turbina, nei sankaba, nei smagratis, tepalų nevalgė. Sankaba kietoka, kamščiuose pavargdavo koja, pavarų dėžė nėra labai tiksli. Buvo sugędęs davikliukas, ir rodė, kad nėra tepalo, teko keisti.
Kėbulas: erdvus, ypač universalas. Maniškis buvo iš Skandinavijos, tai po 3-4 žiemų stipriai pradėjo luptis dažų lakas (ypač nuo kapoto, kur patekdavo priekinių žib. apiplovimo skystis), prarūdijo gal. arkos, labai surūdijo galinis dangtis, kiaurai prarūdijo vienas priekinis sparnas. Beto, po akumuliatoriumi užsikemša drenažas, tenka nuolat valyti. Priekiniai žibintai su amžiumi reikia poliruoti.
Salonas: visiems sulūžta "bardačioko" spynelė, nusitrina medžiaga aplink pavarų svirtį. Man irgi tai nutiko. Nebloga garso izoliacija.
Taigi, mašina su daug smulkių gedimukų, bet jai jau buvo virš 10 metų, ir visi šie minusai atsiranda su auto amžiumi. Dabar B5-ukams jau kai kuriems ir virš 20 metų, taigi, ir gedimų, visokių smulkmenų padaugėja. Tokia, nedaug kuro valganti, nieko neišsiskirianti, "liaudies mašina". Ja buvau visai patenkintas. Atitinka kainos ir kokybės santikį.
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI, 1997y
Turiu šį automobilį jau 4-5 metus. Nors ir kiek ... su ja buvo, negaliu labai skųstis, vis dėl to jau savo atgyvenus mašina. Su ja nuvažiavau apie 100 000 km ir niekados nebuvo tokios situacijos, kad kur būčiau vidurį autostrados sugedęs ir, kad tektų kviestis tralą, visad nuvažiuodavau kur reik. Vidutiniškai ryja apie 5,5l. Labai svarbu sąžiningai kas bent 10 000 km keist jai tepalus, tada bent jau niekad nebus problemų su pačiu varikliu.
Galiu šitą mašiną rekomenduoti jaunam žmogui kaip jo pirmą automobilį. Saugus, patogus, pakankamai nesenstančio dizaino. Pakankamai paprastas kas liečia surinkimą. Daug dalykų išmokau apie automobilius kol pats ją namie remontavau.
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Basis, 2003y
Automobilis turi savybę tikrąją ta žodžio prasme užsikimšti, kadangi po akumuliatoriumi yra vandens nutekėjimo skylė, kuri lengvai užsiblokuoja patekus lapams ir dulkėms. Dėl to gali leisti vandenį po keleivio sėdyne. Atsiranda nemažai problemų su važiuokle, amortizatoriai gan greitai praranda pradinę būklę (žinoma tai priklauso nuo ridos ir vairuotojo savybių, tačiau pati konstrukcija yra tokia, kad kažkas dažnai išeina iš rikiuotės). Todėl yra tekę keisti priekinės pakabos svirtį (šakę). Galinis tiltas yra linkęs išderinti ratų suvedimą, kas labai drasko padangas (jei pakelyje matote pilietį keičiantį Passato padangą, didelė tikimybė, kad būtent važiuoklės bei pakabos nepatikimumas prie to ir privedė). Gali atsirasti garsas pilnai susukus vairą vėlgi dėl prastos važiuoklės. Dar vienas dalykas, dėl kurio gali kilti abejonių svarstančiam pirkti šį Passatą, tai gan sudėtingas priėjimas prie lengvai pakeičiamų detalių. Tarkim, norint pakeisti priekinio žibinto lemputę, reikia išardyti vos ne visą priekį (buferį, groteles ir dešimtis varžtų, kuriuos irgi nelengva rasti :D). Na tokia jau ta vokiečių inžinerija, bet manau niekam nesinori vežti automobilio į servisą dėl tokių smulkių problemėlių.
Tačiau nepaisant visų šių trūkumų, automobilis yra tikrai erdvus, toks, kaip sakoma darbinis arkliukas, ir žinoma reikia suvokti, kad visos problemos ir gedimai dažnai priklauso nuo pačio vairuotojo :)
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI, 2000y
Puikus ir geras auto važinėju 5 m.
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI, 1999y
Automobilį eksplotuoju 7 metus. Pravažiuota asmeniškai apie 200000. Varikliukas nereikalauja jokių investicijų apart planinių aptarnavimų. Važiuoklė - tiek į priekinę tiek į galinę investuota po 300 eurų per tą laiką(neskaičiuojant stabdžių diskų ir kaladėlių). Ar čia daug? Kuro sąnaudos juokingos. Darbinis arkliukas kiekvienai dienai.
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Highline, 2003y
Gera
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Comfortline, 2000y
Si automobili eksplotuoju jau 6 metus tiesa pasakius nusiskundimu dauk neturiu vienintelis trukumas priekine pakaba nes vazinet tenka dauk ir zvirkeleis ir asvaltotu keliu pagal kmforta ir remonto kainas tikrai puikus auto. o jei kas sako kad yra viena beda jie yra neteisus nereik vazinet iki tiek kol pradeda byret laiku viska keiciant masina tarnaus ilgai ir taupei , varyklis neuzmusamas jei laiku keiti tepalus filtrus ir dirzus , Mano pasaciokas jau pravaziavo 482000,km tai grynas yrodimas kad variklis 1,9 dizelinas yra vienas geriausiu siame auto ir nesvaikit kas rasot kad brangios detales ,pagal detaliu gausa ir pasirinkima lietuvoi ner su kuo lygint rasi bet kur nuo menkiausio varztuko . Puikus auto turejau galimibe palygint su daugelio markiu automobileis su savo 21 metu vairavimo stazo ,rekomenduoju visiem kas domisi pasatais puikiai tinka prdedantiesiems vairuotojams .Ir nepirkit davarytu masinu nes i uzmusta varjanta dek 1000 cius euru neprikelsi buvusio patikimumo .Sekmes kelyje .
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Comfortline, 2001y
tai vienintelis geras automobilis su tokiais kilowatais, kuro sanaudos didokos, ..bet jis ne 66 ar 81,nieks jam ne byra ir niekas negenda, detales pigiausios jei ir byretu.reik ptiziuret ir graziai eksplotuot,.pilt gera kura.
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Comfortline, 2001y
Turiu ši automobili jau 3 metus. Bendramoje sumoje nesigailiu, kad pirkau, nors už tokią kainą dabar rinkčiausi kitą automobilį. Per 3 metus jau antrą kart keičiu PD purkštukus. Tenka daug važinėti žvirkeliais todėl nelaiko pakaba, mieste tikrai patvari. Nuo parvarymo labai pasikeite salono detaliu kokybe, viskas pradejo barsketi, nors kai parvare is Vokietijos tikrai buvo "kaulas" ir tuo dżiaugiausi. Studento kišenei geras variantas del islaikymo, nes pigus tvarkymas, viska gali susitvarkyti pats jei bent kažkiek nusimanai. Kas labiausiai patiko tai salono jaukumas, sviesus ir šildomas veliūrinis, neisdetas salonas, žiema tikra pasaka, niekad nesirinkčiau kožos. Ypač talpi, net sedint 5 vidutinio sudejimo zmonems.
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Comfortline, 1999y
Turiu 1999 tdi syncro 81kw. Labai gera, patvari mašina. Remonto reikalauja, praktiška tik 1 kartą per 2m. Smulkių remonto darbų papildomai būna, bet jie nereikšmingi, kad jos galima skaityti rimtais. Mašina minkšta, mano variantas stabilus kelyje. Niekada mane nepavedė.