Volkswagen Jetta V 2.0 TDI Sportline DSG Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 103 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 9.7 sec
- Avg. fuel consumption:
- 6.0 l
Reviews (4)
Volkswagen Jetta V 1.6 FSI Trendline, 2005y
Pirkau automobilį šiais metais įmonėje kurioje dirbu pats. Bendri įspūdžiai nupirkus buvo 3 iš 5. Iki šiol tas įvertinimas dar aktualus. Automobiliui 9 metai, per tą laiką pateko į vieną avariją, buvo keistas kapotas ir priekinis stiklas. Variklis triukšmingas, kaip veliau išsiaiškinau tai buvo tepalo siurblys. Mano manymu variklis per silpnas tokiam kėbului. Viduje labai patiko muzika, groja geriau negu Lexus IS 350, patogus automobilis, sėdynės patogios, daug vietų įvairinom smulkmenom. Gale vietos taip pat daug, bet automobilis skirtas 4 žmonėms. Manau salonas yra geriausias iš visų šios klasės automobilių. Nervina mažas galinio vaizdo veidrodėlis dešinėje pusėje. Automobilis ilgą laiką stovėjo, per 9 metus pravažiavo tiktai 60000km. Žibintai pasidarė matiniai ir geltono atspalvio. Ką keičiau per tą laiką: Galinius sailentblokus, atraminius guolius, pagr. diržą, priekinius stabilizatorius, gale stabilizatoriaus gumos. Atrodo nedaug, bet viskas tai atsitiko vienų metu ir dėl to kainavo nemažai. Pastoviai išlysdavo įvairios problėmos, galu galė triukšmai atsirado pavarų dėžėje, atsibodo, pardaviau. Manau VAG'ai jau ne tokie kaip buvo ankščiau. Vienintelis dalykas kuris yra gerai padarytas šiame automobilyje yra salonas.
Volkswagen Jetta V 1.9 TDI Trendline, 2005y
Nupirkta atstovybėje su 30000km rida. Gera ergonomika, prieš tai važinėjau su Passat B5, tai greitai pripratau prie visko. Bendrai visi sako kad salonas intuityvus ir patogus. Keturiems žmonėms vietos pilnai užtenka. Penktam keleiviui vietos jau šiek tiek pritrūks. Bagažinė labai didelė tokiam mažam automobiliui. Vairuotojo matomumas man nelabai patinka. Labai maži veidrodėliai, bet jau pripratau. Garso izoliacija prastoka, ypač tai jaučiasi važiuojant greitkelių. Kelia automobilis laiko puikiai, posūkiuose taip pat. Variklio 1.9 TDI, 105 A.G pilnai užtenka mieste. Į užmiesti važinėju retai, tai man dinamikos ne trūksta. Žiemą problemų su variklio paleidimu nėra, prie -25С Lengvai užvesdavau. Pakaba sakyčiau kietoka, bet nemanau kad tai minusas, mūsų sąlygose kaip tik. Po 45000km pakeičiau stupicos guolį ir turbiną(garantinis). Slenksčius jau teko dažyti, dažai nusilupę ir pradėjo lysti rūdys. Antikorozinės dangos kažkaip nepastebėjau. Variklis ir salonas šildosi labai lietai, žiema trumpais atstumais važinėti šalta.
Volkswagen Jetta V 1.9 TDI Comfortline, 2005y
nieko daugiau iš vw neišspausi. kaip buvo tautos automobilis taip ir yra, na bent jau iki 2005 m. nes vėliau jau gamintojas pradėjo chaltūrinti ...
važinėju su vw jetta 1.9 tdi 2005 m, viena pilnesnių komplektacijų ir realiai neturiu ko verkti. viskas veikia taip kaip ir turi veikti dyzelis pompadūzas, garsus, iš pirmo žvilgsnio nerangus, bet tikrovėje labai netgi neblogas ir patogus auto. didelė bagazinė, gale vietos tikrai pakanka, aštrus vairavimas, kietoka pakaba suteikia sportiškumo. 77 kw tikrai pakanka, ypač mieste, didelis sukimo momentas čia turi daugiau reikšmės nei kw skaičius. autostradoj lenkiant tikrai nereikia jungti žemesnės pavaros, eina kaip bitutė:D visgi perkant reikia atkreipti dėmesį į komplektaciją, jei bus standartinis paketas, auto nepaliks jokio smagumo.
pas mane šildomos sėdynes, parktronikai, el veidrodėliai, sėdynės, lempų apiploviklis ir vebasto, kuri padeda varikliui greitai įšilti iki darbinės temp. asmeniškai man to pakanka. Visgi rinkdamasis auto ieškojau ekonomijos. Ją ir gavau- 5.5 - 6 l mieste, super:D
Auto neįdomus, negražus, bet praktiškas ir ekonomiškas, toks koks ir buvo suplanuotas dar prie vw pradžios ir nieko daugiau jam ir nereikia. Norit smagumo ir galios - imkit bmw.:D
Volkswagen Jetta V 1.9 TDI Sportline DSG, 2006y
Puiki dsg pavaru deze. Salyginai mazos kuros sanaudos. Itin erdvi bagazine. Patogios sedynes