Volkswagen Golf VI 1.2 TSI Trendline DSG Reviews

Volkswagen Golf 2009-2010
Engine l.:
1.2 l
Power:
77 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
11.3 sec
Avg. fuel consumption:
5.9 l
Recommends
Reviews: 12 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (12)

Volkswagen Golf VI 1.4 TSI Highline, 2011y

2019-07-13
Patikimas
Neturi

Golf 6 1.4 TSI 118 kw Highline, 6 bėgiu mechas.
Rida: 90000km.
Važiuoja, bei dirba ypač tyliai, todėl siūlau rinktis bendzinini varikli. Traukos kaip man užtektinai.
Alyvos nevalgo.
Kuro sanaudos: Mieste 100km / 7l - 9l, 100km/ užmiestyje 4l - 6l.
Vidaus medžiagų surinkimo kokybė aukšta, lyginant su kitais panašios kainos, bei tipo automobiliais. komfortiskos sedynės.
Gera garso izoliacija.
Kokybiška, bei gera dynaudio garso sistema.
Pigus išlaikymas/dalys/remontas.
Didelis detaliu pasirinkimas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf VI 2.0 TSI GTI DSG, 2009y

2019-06-03
Ekonomiška, daug vietos gale ir priekyje, garso izoliacija nebloga
Media mėgsta vagys, jaučiasi visi kelio nelygumai

Puiki stabilumo kontrolė leidžianti įveikti net labai aštrius posūkius(XDS), ją dar galima paprogramuoti, kad veiktų kaip ant golf r. DSG dėžė - sport mode reikalingas nebent launch control'ui (per ilgai užlaiko visus bėgius ant red line); D mode visus bėgius sumėto pasiekus 50+km/h. Patarčiau naudoti tik mechaninį režimą (lopetėles), bėgius jungia tą pačią akimirką. Sąnaudos(mechaniniu režimu) trasoj 7.5, mieste 8.5 - 10, važiuojant kaip ralyje vidutinės 10-12.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf VI 1.4 CityLine, 2012y

2018-12-27
Ekonomiškas Manevringas
Ekonomiškas :D Prastas visuomenės požiūris į Golfus

Vairuoju jau 2 metus su 2012-ų 1.4 59 kW, su mechanine pavarų dėže, CityLine (skurdesnė komplektacija nei skurdi). Visumoj patenkintas automobiliu, nes kaina atitiko tai, ką gavau ir netgi pranoko. Jei negailint spausit pedalą, tai automobilis ne tik, kad pakankamai trauks, bet ir šiaip smagus dėl savo manevringumo. Jei į Golfą žiūrėsi kaip į ekonomiškos klasės auto, tai tik geri atsiliepimai.

Turbūt didžiausias šio automobilio privalumas - kaina ir neišsišokimas. Jis pigus. Ne kartą palikau atidarytais langais ir pan. Niekas nieko nelupo. Nes komplektacija ir auto toks skurdus (nors ir 2012 metų, kieme tarp kitų bent 5 metais senesnių auto niekuo neišsiskiria), kad vagiui įlipus į automobilį pasidarys gaila jūsų ir viską paliks kaip yra. :D

Galios tikrai trūksta, nes mieste įmanoma su eismu važiuoti ir tai viskas. Kita vertus, važiuoja ekonomiškai ir tyliau nei galingesni Golfai.

Važiuoklė paprasta, kėbulas irgi. Viskas taisos labai pigiai. Vienintelis nusivylimas buvo, kad suėjo bagažinės rankena (ne, ne spyna, o rankena) ir jos AliExpress nėra (yra tik Mk4 ir Mk7 kažkodėl), nauja iš gamyklos 200 €, o šrote 30 € mokėt buvo abydna, kai AliExpress už tiek pat naują galima būtų pasiimt.

Manevringas. Ir nors platus kaip Audi 80, išlaiko hečbeko ilgį ir labai patogu, pvz., daugiabučių kiemuose apsisukti ir pan. Tuo pačiu sėdint kamštyje nesijauti kaip dėžutėje, nes ir garso izoliacija geresnė nei kitų ekonominės klasės auto.
Pigios detalės, priežiūra.
Viskas paprasta kaip 2x2. Net sudėtingesnius dalykus galima pasidaryti pačiam 10 minučių pažiūrėjus YouTube.
Po kapotu galiu net įlipti ir apsisukti (1.4 59kW variklis) - ką nors tvarkyti labai paprasta.
Konkrečiai 1.4 59 kW variklis, kiek teko skaityti, labai patikimas, nes neturi grandinės.
Geros kuro sąnaudos (4.7 l/100 km užmiestyje ir čia benzino, o mieste pavyksta iki 5.5 l/100 km numušti). Tiesa, vidutinės tikros (ne borto rodomos) sąnaudos, važiuojant su eismu - 6-7 l/100 km, kas visai nelinksmina. Tai viskas priklauso nuo to, kaip važiuosi.
Teko skaityti, kad rūdija, bet man pasirodė priešingai - atsparus korozijai (keliose vietose prakirsta nuo akmenukų ir pan., dėl ko savaime suprantama, kad parūdija, bet niekas niekur neplinta, stabiliai laikos ir daugiau nerūdija, nors MollerAuto sakė, kad supus per pusmetį :)) )

59 kW netraukia (akivaizdu...)
Kiek girdėjau, nedraugauja su dujų įrangomis arba tiesiog neapsimoka
Konkrečiai 2012 metų modelyje dažnai pareina sankabos išminamasis guolis. O jį keist tikrai gaila, kai likusi sankaba dar puikios būklės.
Kai kuriuose „prabangiuose“ servisuose (pavadinimas prasideda iš M raidės) labai prastas požiūris į Golfus - prie 160k km reikėjo keist priekinius guolius (abu!) ir kondicionierių papildyti (nes jau net cypė), bet net trejuose servisuose (kur valanda darbo bent 40 € kainuoja) sakė, kad čia normalu, nes Golfas.
Kasko sąlyginai brangus. Pigiausias, kokį radau - 300 € (5-10% auto vertės). Už ką čia mokėt, kai nėra šitam automobilyje ką lupt už 300 € (konkrečiai CityLine atveju)...

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Comfortline, 2010y

2018-05-29
patikimas
neturi

Rekomenduoju 66kw 1.6 diezel

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Comfortline, 2010y

2018-05-29
rekomenduoju 66kw
neturi

Patikimas Golf 6
66kw
1.6 diezel

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Comfortline, 2010y

2018-05-29
Vazineju golf 6 66kw atsiliepimai tiktais teigiami. mazos kuro sanaudos, pigus tvarkymas, patikima masina. nuo 5 golfo labai pasikeitusi minkstesne garso izoliacija tylesne. 66kw patikimesnis uz 77kw. praktiskai viskas vienodai. dizainas liuks.komfortas kaip tokiam modeliui tikrai neblogas. varikliai patvarus. tik siulyciau rinktis mehanine greiciu deze. patikimesne. turejau beda su sankaba, bet manau visiems automobiliams budinga problema. visa kita 10 balu.
neturi

Vazineju Golf 6 66kw atsiliepimai tiktais teigiami. Mažos kuro sąnaudos, pigus tvarkymas, patikima masina. Nuo 5 golfo labai pasikeitusi minštesnė garso įzoliacija tylesne. 66kw patikimesnis už 77kw. praktiškai viskas vienodai. Dizainas liuks. Komfortas kaip tokiam modeliui tikrai neblogas. Varikliai patvarus. tik siulyciau rinktis mehanine greiciu deze. patikimesne. turejau beda su sankaba, bet manau visiems automobiliams budinga problema. visa kita 10 balu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG, 2011y

2018-02-16
Pigi eksploatacija, ekonomiškas benzininis variklis su tikrai pakankama galia ir trauka, erdvus salonas, gera garso izoliacija. Greita ir patikima automatinė greičių dėžė.
Galėtų būti kiek geresnė gamyklinė garso aparatūra ir kiek didesnis ekranas.

Prieš keletą metų įsigijau tokį automobilį, ir iki šiol negaliu atsidžiaugti. Ilgus metus nuvertindavau VW Golf, kol praeitais metais jis pas mane neatsirado kieme! Vietos salone tikrai nemažai, didelė bagažinė, gale sėdėti žmonėms vietos taip pat netrūksta. Niekas nebarška, nebilda, važiuoklė minkšta ir tinkama mūsų duobėtiems keliams.
Nustebino tikrai neblogos interjero medžiagas ir pakankamai dailus dizainas (golfus visada laikiau "liaudies" automobiliais). O labiausiai nustebino ir patinka tai, kad sąlyginai neitin galingas benzininis varikliukas 1.4 90kW taip smagiai ir žvitriai važiuoja. Ir sąnaudos protingos.
DSG greičių dėžė taip pat gerai veikia, labai greita, visiškai "nelagina" perjungiant bėgius, ir tikrai labai patobulinta, lyginant senesnius volkswagenus automatus, ištaisytos buvusios klaidos.
Gal dėl to, kad automobilis nėra dar labai senas (2011m.), bet kol kas dar nėra ir korozijos.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf VI 1.4 TSI Comfortline DSG, 2009y

2018-02-14
Ekonomiškumas: mažos eksploatavimo išlaidos, detalių kainos ir aptarnavimas nebrangus, mažos kuro sąnaudos. Važiavimas: tylus, minkštas, gera garso izoliacija.
Variklis "prašo" alyvos. 10 000 km apie 1 ltr.

Įsigijau šį automobilį su nemaža rida - apie 180 000 km. Esu praleidęs pro savo rankas daug automobilių, ir visi jie buvo dyzeliniai. Pavažinėjus su benzininiu Golf TSI varikliu, dyzelinių nebenoriu. Vaziuoja tyliai, nesigirdi jokio garso, mieste "valgo" normaliai važiuojant tik iki 7 l / 100 km. Trauka gera. Zodžiu - jokio panašumo į burzgiantį dyzelį.
Salono apdaila labai kokybiška. 6 Golfas važiuoja labai tyliai ir minkštai. Gr. dėžė dirba labai tolygiai. Eksploatavimo išlaidos nedidelės. Svarbu laiku pakeisti gr. dėžės tepalus ir variklio grandinę (kas 60 000 km)
Po šio šešto Golfo įsigijmo kardinaliai pasikeitė nuomonė apie šias mašinas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf VI 2.0 TDI Comfortline, 2008y

2017-10-19
1
1

1

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Comfortline, 2010y

2015-12-08
Ekonomiškumas, patvarumas, komfortas.
Automobilio kaina, mažas navigacijos ekranas, EGR vožtuvas.

Sveiki, draugauju su Golfu visai neseniai, bet šiek tiek papasakoti apie jį jau galiu. Trumpai apie mašina: Golfas VI 2006m. Variklis 1.6 TDI Dyzelis. Komplektacija highline, rida: 100000km. Nupirktas ir naudojamas Vokietijoje. Variklis labai patinka, jau daug metu esu dyzelių mėgėjas, ir daugeliui rekomenduoju. Manau kad mano variklyje inžineriniai rado puikų balansą tarp dinamikos ir ekonomiškumo. Variklis traukią visai padoriai net ir pilnai užkrautas, važiuojant į kalną. Kuro sąnaudos pas mane mieste 7l, važiuojant autobanu 130km/val ima 5-6. Variklio beveik nesigirdi, apsukos beveik nekyla aukščiau 2000. Dėl salono: VW automobiliai man patinka nes jie yra paprasti ir praktiški. Po savaitės naudojimo jau nebereikia ieškoti kažkokių mygtukų, nes viska yra po rankomis. Labai patiko salono medžiagų kokybė. Audio sistema su 8 kolonėlėmis groja labai kokybiškai. Tik norėtųsi didesnio navigacijos ekrano. Nepasakyčiau kad bagažinė yra didele, jeigu norite vežioti didesnius krovinius geriau pirkite universalą. Dėl dinaminių savybių: nepasakyčiau kad lėktuvas, bet važiuoja smagiai. 200Km/val važiuoja lengvai, ir salone tylu. Kartais tuščiame kelyje bandau provokuoti slydimą, bet neišeina. Mašina stovi tvirtai kaip ant bėgių. Posūkyje man jau darosi baisu, o ESP dar neįsijungia. Žodžiu kad nori palakstyti imkit dviejų litrų dyzeli, bet kasdieniniam vairavimui labiau tinka 1.6l ir dyzelio jis ryja 20% mažiau. Patvarumas: po 80000km sugedo EGR vožtuvas, ir stovint vietoj ilgą laiką salone jaučiasi išmetimo dūmai, kažkur pramušta tarpinė. Manau kad automobilis yra labai patvarūs per 4 metus tik 2 gedimai. Rekomenduoju!

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf VI 2.0 TDI Comfortline, 2009y

2013-09-17
Judrus,ekonomiskas,eksplotacija pigi,didelis asortimenas detaliu.
Nupirkus po 1500km pradejo kalatotis smagratis,greitas nuvertejimas,liaudies nusiteikimas pries VW GOLF.

Su siuo VW nuvaziavau jau 30000km,nupirkau kai rida buvo 85000lt(tikra)
Sis golfas pakeite mano nuomone apie golf,vidaus garso instaliacija labai gera,trauka kaip 81kw ispudinga,man pasitaike nupirkt ganetinai gyva auto,todel esu patenkintas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Comfortline DSG, 2012y

2013-07-24
Ekonomija Dizainas
Praktiškai dar nėra

Automobilis pagamintas 2012 metais. Eksploatuojamas jau beveik vienerius metus. Rida per metus maždaug 50 000 tūkstančių km. Realiai kuro sąnaudos itin mažos, ir variklis kuo puikiausiai traukia bei ekonomijos atžvilgiu puikus derinys. DSG veikia nepriekaištingai, garso izoliacija, na tai yra visdėlto golfas. Stabilumas ir komfortas kelyje irgi kokybiškas derinys. Žodžiu, rekomenduoju šį automobilį.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2009 - 2010 (2009, 2010)