Volkswagen Golf IV 1.8 20V Turbo GTI Reviews
- Engine l.:
- 1.8 l
- Power:
- 132 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 7.9 sec
- Avg. fuel consumption:
- 8.4 l
Reviews (38)
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Basis, 1999y
Tai mano pirmas auto, kurį turiu beveik 2 metus. Automobilis buvo neseniai Lietuvoje, buvo parvežtas iš Italijos, buvo nematęs druskų.
1.9 Tdi 81kw variklis. Su juo neturėjau jokių bėdų, apart tepalo aušintuvo tarpinėlės, kuri kainavo 2eurus ir pakeitimas nebuvo sunkus. Šiam kėbului galios pilnai mieste ir užmiestyje. Kuro sąnaudos 5l/100km
Su šia mašina dar tempdavau priekaba, galios užtenka.
Salone vietos priekyje man pakanka, tačiau gale vietos yra mažokai kojom, kad būtų daugiau priekyje esantys žmonės yra priversti pasitraukti ir susispausti. Nepatogu vairuojant. Taipogi kai pritruksta vietos bagažinėje, nulenkus sėdynes tenka priverstinai pritraukti priekines sėdynes, kad tiesiog tvarkingai nusilenktų. Salono medžiagos palietus barška, tačiau važiuojant nesigirdi ir neerzina. Vairuotojo ergonomika puiki.
Kėbulas per 2 metus pradėjo rudyti nuo priekinės stogo dalies prie priekinio stiklo. Ten atsirado rudelių. O visur kitur nebuvo rudelių.
Važiuoklė paprasta ir patikima. Nuvažiavus per visa laiką 45000km. Teko pakeisti tik galinius stabdžių diskus ir kaladėles, nes kai pirkau jau matėsi kad padėvėti. Dar teko keisti galinius guolius. Čia yra silpniausia važiuoklės dalis. Jie greitai išsidėvi kai yra vežamas krovinys. Važiuoklė ganėtinai komfortiška su r16 205/55 padangomis.
Reziume mašina yra patikima ir ji nuveš jus iš taško A į tašką B be problemų. Dalys pigios, tačiau nėra vietos keleiviams.
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI 4Mot. Trendline, 1999y
Nerekomenduoju pirkti VW Golf 4 automobilius ir aplamai nežiūrėti į VW automobilius. Važiuoklės gana atvarios, o visa kita tai tikriausias šlamštas. Dažnai gendančios turbinos ,purkštukai,, kėbulas mėgsta rūdyti. Dažni elektronikos gedimai. Jokio komforto o daliu kainos jai kalbame apie originalias naujas dalis jos irgi nera pigios .Vaziuoja kaip ant taburetes .Ne rekomenduoju sios markes automobilio.Gerus arsiliepimus raso tik tie kurie nori jas parduoti arba ne turejo tokio automobilio arba turejo labai trumpai.
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI GTI, 1999y
Super automobilis jaunam vairuotojui. Nusipirkau, nes reikėjo greitai mašinos, nusipirkus pamilau, bet labai erzinantis dalykas yra rūdys, jų niekaip neišsigydysi, gydyk negydęs, bet variklis, važiuoklė, yra tikra pasaka, nors ir senas, bet morališkai nepasenęs modelis.
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Basis, 2001y
Važinėju su golfu 4 universalu 19 tdi 66 kw jau 4 metai. Pravažiavau per tą laiką 100000 km. Nuostabus darbinis automobilis Vistik vokietis lieka vokietis Automobili isigijau is privataus vokiecio su tikra 160 000 t rida Tiesiog issiprasiau ji parduoti Pirkdami butinai tikrinkit rida nes ji visur klastojama o paskui visa kalte tenka automobiliui SEKMES
Volkswagen Golf IV 2.0 Comfortline, 1999y
2.0 universalas, mechaninė. BRC dujos.
Jei nusipirksit dar nesudrožtą ir prižiūrėtą, tai važinėsit taupiai, geras pasirinkimas neturintiems pinigų.
Volkswagen Golf IV 1.6 Basis, 2000y
Turėjau Golf 1.6 16v 77 kW, variklio kodas AUS, mechaninė penkiabėgė pavarų dėžė. Su dujomis. Kalbant apie kuro sąnaudas kažkas ypatingo. Automobilis iš ties labai taupus. Bendrai imant, mieste "rydavo" apie 8 litrus dujų 100 km, kas yra 4-5 Eurai. Yra pavykę nuvažiuoti 100 km už 3 su virš eurų, bet nebuvo stabdoma stabdžiais, tik varikliu, greitis svyravo nuo 50 iki 70 km/h. Būtent dujomis teko prasukti labai daug kilometrų, variklio trauka visada išliko tokia pati kokia ir buvo automobilį įsigijus. Automobilį labai prižiūrėjau, t.y. atlikau aptarnavimus laiku (visada pilnai sintetiniai tepalai, filtrai) variklis nebuvo drožiamas, kuomet nepašilęs. Per metus laiko niekas nesubyrėjo, viskas puikiai funkcionavo be priekaištų. Kaip reiklesnis vairuotojas variklį smaugdavau tikrai smarkiai, šio Golf kėbule jis gan per silpnas variantas, tačiau neitin reikliam vairuotojui jis tikrai puikus pasirinkimas, beje sklinda gandai, kad tai vieni iš patvariausių variklių Golf mk4. Dėl įdomumo sustatėm su tokiu pačiu modeliu, tik su 1.9 TDI 66 kW varikliu. Abu ėjo lygiai iki 110 km/h, bet esu skaitęs, kad vėliau 1.6 bėgėjasi greičiau ir dyzelinis variantas pasilieka užnugaryje. Kalbant apie komfortą. Teko važiuoti su 2002 metų Toyota Yaris, Golfe važiuoti daug smagiau. Jei automobilis tvarkingas, jis tikrai stabilus kelyje, važiuojant dideliu greičiu po kelią nesimėto. Prieš tai į Volkswagen automobilius žiūrėdavau kreivai, bet po šio modelio nusprendžiau įsigyti naujesnį Golf, buvau nustebintas.
Volkswagen Golf IV 1.6 Basis, 1999y
Mano VW Cabrio buvo pirktas klevui praleisti. Atvažinėjau tris metus. Nosprendžiau pasikeisti, nes atgyveno morališkai, bet kalbant apie patį atomobilį atsiliepimai daugiausiai geri. Kadangi važinėjau benzas/dujos - tai eksploatacijos kaina tikrai buvo nedidelė 10000 km su vidurkiu 8,6 l (sukiojausi pagrinde Vilniuje) ir kai įšyla dujomis (o įšyla labai greitai). Ir jei kam kyla klausimas, o jis kyla daugeliui žmonių - NE, žiemą šiame automobilyje nešalta ir NE nelyja per stogą. Variklis visą tą laiką dirbo kaip bitutė. Tvarkiau kapitališkai prieš technikines. Tai du rimti remontai kainavo 500 Eu (kol dar buvo litai) ir 650 Eu. Bet buvo keistas ir dujų balionas, ir visi stabdžiai, ir sankaba, vairo traukės na ir daug kitų smulkių darbelių padaryta.
Volkswagen Golf IV 1.6 Basis, 1999y
Paturėjau Golfuką 1,6 benzą 3 mėnesius. Neiškentėjau daugiau, pavargau vakarus leist garaže. Supratau vieną, kad tik kritiškai nesugebantis mąstyt gali džiaugtis tokia mašina. Taip ji praktiška, taip-pigu taisyt, taip-krūva dalių pasirinkimo. Tik va bėda, kad labai dažnai taisyt reikia ir labai daug elektroninių variklio valdymo smulkmenų. Taisydamas praleidau daugiau laiko negu važinėdamas. Per tuos 3 mėn. du kartus keičiau pavarų dėžę ir abi dėžės užlinko. Teko nusipirkt ir diagnostikos programą su kabelių ir išmokt su ja dirbt, kad išgaudyt klaidas ir sukalibruot, droselius su srauto matuoklėm, pakeist pusę variklio daviklių nes idiotiškas VW golfo kompas nemoka tiksliai nustatyt gedimo ir esant vienam gedimui rodo kelias klaidas. Deja langų valdymo mygtukų ir centrinio užrakinimo nepavyko įveikt kaskart išvalius klaidas jos vėl išlysdavo. Aišku viena, kad tiek kiek VW kainuoja rinkoje jis stipriai pervertintas.
Volkswagen Golf IV 1.4 16V Basis, 2001y
VW Golf 19TDI 66kW. Automobilį pirkau atvežtą iš užsienio, už 2300eur važinėjau 3.5m per kuriuos pravažiavau apie 70000km. Automobilis buvo EDITION versijos labai gerai sukomplektuotas, geriau nei dauguma Golf 4. Galinės lempos buvo iškirtinės "magic color". Norėdamas pegerinti išvaizdą užsidėjau R17 TSW IMOLA ratus, kurie tikrai labai gerai derėjo prie mėlynos kėbulo spalvos, taciau pablogino komforta kurio ir taip truksta. Automobilis nera didelis todel patogu parkuotis. Variklis kiek silpnokas, taciau tikrai patikimas ir taupus, pilnai uztenka ramiai vazinejant. Salono surinkimo kokybe kaip ir pries tai turetame VW Vento yra vidutine, važiuojant vis kazkas barska, teplios sedynes. Vaziuoti daugiau nei 110km/h nera malonu del didelio triuksmo, Gerai kad automobilis buvo su nebloga gamykline garso sistema ir orginaliu stiprintuvu, kurie užgozdaro pasaliniu garsus. Vaziuokle pakankamai kieta ir jauciamas kiekvienas kelio nelygumas, taciau pakankamai patikima. Daugeli automobiliu mazgu remontuoti nera sudetinga, todel dauguma daliu galima pakeisti namu salygomis. Automobilyje kas pusmeti kazkas sugesdavo ar susidevedavo, todel vis kazkoki darba tekdavo ismokti atlikti paciam. Elektronikos patikimumas man pasirode nelabai geras, nes buvo perdegusios sildomos sedynes ziema uzsidegdavo ABS ir EPS lenputes, kartai vel pradingdavo. Salono apsvietimas tai pradingsta, tai vel atsiranda. Kebulas dazniausiai rudyje ties priekiniais sparnais ir bagazines dangciu. Paturejus si automobili kol kas nesinori pirkti kito VW.
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Q, 2003y
Važinėju dvejus metus, esu patenkinta, tvarkymo mažai, tik turbina šiek tiek leidžia tepalą, o visa kita tik smulkmenos: nedega lemputės salone ant stogo, nepurškia galinio valytuvo purkštukas, bet čia gal tik manojo problemos. Atsibosta, kad kas penktas toks pat golfas, dažnai stovėjimo aikštelėj ne savo automobilį bandau atrakint.
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Q, 2003y
74 kw 1.9TDI Highline.
Nustebino gausi komplektacija: ABS, ESP, El.langai, El.veidrodėliai, borto kompiuteris, kondicionierius, šildomos sėdynės ir t.t. Viskas veikia tvarkingai, didelių problemų neturėjau.
Važiuoklė paprasta, tvirta, nelabai sportiška, suderinta komfortiškam važiavimui. Svarbu atkreipti dėmesį į rekomenduojamus ratų išmatavimus. Telpa net R19, bet kenčia važiavimo kokybė, papildoma apkrova vairo stiprintuvui, padidėja kuro sąnaudos.
Stabdžiai niekuo neypatingi, nejautrūs, galiniai suportai linke ''užkirmyti''.
Kėbulo skarda pakankamai stora, storesnė nei japonišku auto. Tiksliai nežinau ar kėkulas cinkuotas, bet rudims visgi pasiduoda jei nesirūpinama dažų pažeidimais. Originalus priekiniai sparnai turi "kempines'' vidinėjė sparno dalyje, matyt garso izoliacijai. Jas patarčiau iškrapštyti, nes jos skatina rūdijimą. Taip pat patarčiau porą kartų per metus išsiimti vidines plastikines arkų apsaugas ir išsivalyti susikaupusį purvą, prailginsite kėbulo gyvavimo laikotarpį.
74kw variklio pilnai užtenka, jei tvarkingas drąsiai 180km/h pasiekia. Reikia laiku keisti kokybiškus tepalus ir diržus. Kuras tik iš degalinių, nes elektroniniai purkštukai jautrūs kokybei. Purkštukus įmanoma išvalyti arba įdėti naudotą purkštuką ir jį pririšti prie kitų, bet nevisi servisai užsiima tokia "chaltūra". Turbina - taip pat galvos skausmas, labai nepatvarios ir brangios.
Salono medžiagos kokybiškos, pagal tokios klasės automobilių standartus. Kartais pabarška, kartais nebebarška. Erzina visokie plastikiniai liežuvėliai kurie ardant nulūžta. Vairas greit nusitrina. Trūksta vietos gale.
Perkant siūlyčiau vertinti bendrą mašinos stovį. Trūkumų visada rasit. Neklausykit pasakų apie kunigelį kuris tik sekmadieniais į bažnyčią važiuodavo.
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Trendline, 1997y
Automobilį turiu jau daugiau nei 6 metus. Per 6 metus remontui išleidau bendrai sudėjus iki 500€. Legendinis 1,9TDI. 66kw. Kuro ima ~6 litrus, salono medžiagos neblogos. Traukos šiaip nekažką pas jį. Garso izoliacija prasta, nors negaliu palygint su kitais tos pačios klasės auto, bet tikrai ne barškutis (plastmasės nebarška). Šiaip nežinau ką galima geriau nupirkti už tokius pinigus. Paprastas patikimas automobiliukas. Su laiku aišku rudys lenda. Jau pakeičiau nei vieną sparną. Slenksčiai rudija.
Volkswagen Golf IV 1.8 20V Turbo GTI, 2002y
Mano Golfas buvo nupirktas Vokietijoje, mašina rinkausi pats per vokiškas svetainės. Po mėnesio tapau laimintas Golf IV savininkas, 1.8T, 150 a.g Highline komplektacija, plačiau apie ją: sportinės anatominės sėdynės, daugiafunkcinis vairas, borto kompiuteris, navigacinė sistema, lietaus jutiklis, klimato kontrolė. Nepatiko pavarų perjungimas, kažkoks netikslus. Sankabą labai kietą, sunkiai spaudžiama. Japoniškose automobiliuose tai padaryta geriau. Per metus pravažiavau 20000km ir išlindo tokios problemos: galinio lango plovimo mechanizmas. Dėl konstrukcines klaidos langų valiklio vamzdelis nusilaužė ir dėl to nustojo veikti, o visas valiklis pateko į bagažinė. Sugedo priekinis el. langas, teko keisti visą mechanizmą, servise pasakė, kad tai dažna lygą. Dinaminės savybės neblogos, pagal pasą 8.5sek iki 100km/val, greitesnis už daugelį hetchbekų, bet tas pats Honda Civic su 1.6 Vti ir be turbinos žymiai greitesnis. Vidutines kuro sąnaudos 8-11l/100km. Maksimalus greitis, kurį pasiekiau 220km/val. Toliau buvo kažkaip baisu. Dabar planuoju pačipuoti iki 200 a.g. 1.8T varikliui tai prieinama ir nekenkianti modifikacija.
Volkswagen Golf IV 1.6 Trendline, 1998y
Šitas Golfas yra mano antras automobilis, pirmas buvo Mitsubishi Eclipse, su juo lyginti aišku nelabai rimta todėl aš tiesiog paliksiu savo nuomonė, apie savo nauja mašina. Pirmas dalykas, kuris man labai patinka tai jo talpumas, nors automobilis atrodo mažas, bet vietos salone ir bagažinėje tikrai daug, lengvai galima vežti 5 žmonės ir dar pilna bagažinė daiktų. Aukštos lubos, apgalvota priekinė konsolė, ir morališkai nepasenės dizainas. Lengvas valdymas, gera garso izoliacija. Užtikrintai laiko kelią, net ir važiuojant didelių greičių. Komplektacija mano automobilio yra tokia: automatinė pavarų dėžė, klimato kontrolė, visi el. langai, šildomos sėdynės. Šiek tiek nepatinka mažas klirensas, jeigu ne metalinė apsauga galima būtu surinkti visus gulinčius policininkus. Dinamika nelabai, jeigu galima taip pasakyti, įsibėgėja labai lėtai. Bendrai automobilis neblogas, labai gerai tiks pradedantiems vairuoti.
Volkswagen Golf IV 1.4 Basis, 1998y
Turiu 55kw SDI. Nezinau, auto nupirkau nedauzta nedazyta su 145 000 km kilometrazu (dazu sluoksnis su aparatu tikrinta, kilometrazas per mioler auto) nieko jis nereikalauja, tik kantrybes :D nes SDI bsk silpnokas, bet realiai nu turejau as dauk masinu, bet sita stebina, pravaziavau 50k km na du kartus stabilizatoriaus traukiu visa mazga keiciau, du sailenblokus (20lt limfiorder) geresniu nebuvo xD, stabdziu kaladeles , diskus... Na nzn laiko nerealiai. Plaunu daznai, taij per 3 metus ir neislindo ir lietuvos keliais explotuojant rudys. Dabar noriu toyota avensis :) nes jau golfukas per mazas :) ir su juo ilgom kelionem nepavaziuosi, labai vargina.