Volkswagen Golf III 1.9 SDI Reviews
- Engine l.:
- 1.9 l
- Power:
- 47 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 18.6 sec
- Avg. fuel consumption:
- 5.3 l
Reviews (34)
Volkswagen Golf III 1.9 TDI, 1996y
Patikimas automobilis visais atžvilgiais
Volkswagen Golf III 1.9 TDI, 1997y
Eksploatuoju jau antrą tokį patį golf mk3 TDI variant, 66kw AHU varikliu. Tobulas darbinis automobilis. Kuro sąnaudos net ir smagiai drožiant niekada nėra pakilusios virš 7 litrų/100 km. Važinėju kas dieną ir labai įvairiais keliais - nuo kaimo šunkelių iki greitkelių.
Patikimumas. Kadangi mašina gaminta tais laikais, kai dar egzistavo vokiška kokybė ir automobiliai buvo gaminami žmogui, o ne garantiniams terminams ir autorizuotiems servisams, tai skųstis tikrai negalima. Ypač turint omenyje juokingas remonto kainas ir tai, kad didžioji dalis remontų nėra sudėtingi, bei, turint tiesias rankas, puikiai padaromi namų sąlygomis.
Variklis. 1,9 TDI, 66kw. Patikimas ir kantrus, visiškai nelepus kuro kokybei. Pilu bet ką iš bet kur - niekada nesusidūriau su maitsistemės problemomis. Suprantama, reguliariai keičiu filtrus, tepalus kas 10K, pilu pigutį "mannol" 5w40. Paprasti, mechaniniai purkštukai praktiškai amžini. Nėra jokių nereikalingų nesąmonių, kaip kad DPF, valdymo blokas "nemato" nei katalizatoriaus, nei EGR, todėl jų "ligos" išgydomos pačiais paprasčiausiais "liaudiškais" metodais:) Charakteringi gedimai: mėgsta lūžt karterio alsuoklio vamzdelis ties sujungimu su bloku, dėl to ima tepaluotis karteris. Kartais užlinksta turbinos valdymo vožtuvas (n75), prasitrina vakuumo šlangutės, dėl to prie 120km/h "dingsta trauka" (įsijungia serviso rėžimas, angl. "limp mode"). Siurblio elektrinė dalis, bet, lyginant su japonais, tai daug rečiau pasitaikanti ir pigesnė bėda. Prakempa tepalo aušintuvo tarpinė (prie tepalo filtro). Visi šitie reikalai pradeda rodytis varikliui viršijus pusės milijono ridą. Iki tol, jei eksploatuotas tvarkingai, variklis neturi kelt jokių bėdų. Jei nėra apatinės variklio apsaugos (o jos nėra pas 9 iš 10 golfų), dėl purvo patekimo gana greitai dėvisi diržai, sukantys generatorių ir (ypač) vairo stiprintuvo siurblį.
Važiuoklė. Su komfortu nekažką. Ant kelio stovi visai gerai, valdosi irgi gana neblogai, bet jei nenorit jaust kiekvieną kelio duobę, tada šita mašina ne jums. Iš esmės tai taburetė ant ratų. Užtat važiuoklės remonto kainos labai ir labai juokingos. Mano atveju, ji profilaktiškai krečiama kas 10-15K km.
Kėbulas. Rūdija. Daug ir stipriai. Surast neparūdijusį trečią golfą - rimtas iššūkis, o lietuviškos žiemos su daug druskos - didelis golfo kėbulo priešas. Bendrai paėmus, tai turbūt pati rimčiausia šio automobilio bėda.
Elektronika. Jei auksarankiai kreivanagiai meistreliai savo galūnių neprikišo ten, kur neturėjo prikišt, neprisukiojo laidų į skrūtkes, o "nereikalingų" nenukarpė, elektronika rimtų problemų nekelia. Silpnoka vieta yra elektriniai langai (jei, žinoma, tokie yra), bet, turint šiek tiek žinių, jie nesunkiai remontuojami.
Salono medžiagų kokybė ir surinkimas. Lyginant su VW Sharan, viskas tikrai sąžiningiau pagaminta ir surinkta, bet visumoj būtinai atsiranda kažkas, kas barška, šiugžda, ar skleidžia dar kokius nors garsus. Tai ne "premium" segmento automobilis, todėl tylos salone nesitikėkit. Garso izoliacija irgi prasta. Norint susikalbėt su keleiviais prie 120 km/h tenka pašūkaut.
Salono ergonomika. Priekyje vietos pakanka, gale trims drūtiems vyrams jau ankštoka. Šioks toks minusas, kad vairuotojo sėdynė neturi porankio. Bagažinėj telpa 5 bulvių maišai, o išvarčius galines sėdynes galima visai padoriai miegot dviese.
Trauka ir valdymas. Jei variklis neužmuštas, traukos kasdieniniam važinėjimui pakanka. Spyrus į pedalą prie sėdynės nelipdo, bet trasoje į lenkimą išeit nebaisu. Kaip priekiu varomas auto, aikštelėse sukinėjasi tikrai neblogai, o jei važiuoklė ir pakaba su anuo pasauliu nesikalba, tai padoriai stabilus ir prie didesnių greičių.
Išvados. Puikus darbinis, kasdieninis automobilis, skirtas nuvažiuot iš A į B. Taip pat labai tinkamas pradedančiajam vairuotojui ar mažas pajamas turintiems, dėl nesikandžiojančios kainos ir mažų eksploatacijos kaštų.
Volkswagen Golf III 1.8, 1996y
1.8 MONO, 1994 metų.. Automobilį turėjau mėnesį laiko, per ta laiko tarpa sukišau nebloga sumele pinigų, kad mane vežiotų.. Pats automobilis iš išvaizdos atrodo neblogai, tik tiek, kad rudyje baisiau negu MK2 golfas. Pas mane buvo toks ,,Stance" kultūros, tai jei pažemintas išvis važiuoji kai su vežimu.
Pardaviau dėl to, nes pamačiau, kaip atrodo dugnas, o jis buvo visas išpuves, tai pat buvo gan per mažas automobilis man ir žiauriai nervindavo, kad nėra garso izoliacijos normalios arba išvis nėra ir viskas šiaip salone braška
Volkswagen Golf III 1.9 GL TDI, 1995y
labai puikus automobilis, kuro sanaudos 5 - 6 l ir kad ir kaip vaikyis nepakyla virs 7, ir jei kas sako daugiau, tegul pasitikrina kur bega pro sona, ar jau purkstukai leidzia. kebulai visu suridije, na zinoma yra kolekciniu variantu, taciau kiek teko matyt tai visi pavirinti. garso izolecijos trukuma kompensuoja originali garso aparatura. is tikro nezinau ar taip visur gerai, ar tik kazkokios ipatingos komplektacijos pasitaike, nes muzika labai g groja. bet pats geriausias dalykas jeme, tai kad detaliu kainos tolygios 1e-1kg:D
Volkswagen Golf III 1.9 GL TDI, 1996y
sveiki. Turiu 94m tdi 66kw nuo 2006m jau 10 metai eina. siaip viskas puikiai veikia pravaziuota apie 200000km pas mane, pries tai kiek vaziuotas neaisku. varikliui pakolkas nieko nedares iskyrus dirzai tepalai. transmisija irgi nieko nedaryta. vaziuokle jei sudesi lemfa laikys ilgai ir jei nedrozi miskais. kebulas silpniji jo vieta slenkscius ir dugna teko pavarint. ziema be problemu dar neteko nekart uztraukinet. patikimas nekart nepavede 3kart suvazineta i uk. DAS AUTO.
Volkswagen Golf III 1.9 GL TDI, 1996y
Sveiki,pries 5-6 metus isigijau Golf 1.9 TDI.Atveztas is uzsienio,tikriausiai vazinejo miskais,nes variklyje ir kitose vietose buvo spygliu ir lapu.Netrukus susitvarkiau automobiliu ir vazineju iki siol.Esu patenkinta siuo automobiliu.Daugiausia vaziuoju po miesta,todel tokio hecbeko tikrai pakanka.Budavo smulkiu gedimu,bet siuo metu viskas gerai su siuo automobiliu.Elektronikos beveik nieko nera,todel su ja bedu nebuvo.Ekonomija? Mieste beveik 8 litrai.Kap tokiam mieto automobiliui tau daugoka.Bet rekomenduju VW Golf tiems,kurie nori paprasto,tvirto automobilio.
Volkswagen Golf III 1.8 CL, 1993y
Viena is nedaugelio likusiu masinu prie kuriu galima kist rankas ir paciam taisyt, nera pergrusta visokiu nsmn, del to daug pigesnis eksplotavimas. Nera daug elektronikos todel nera kam ir gest, isskyrus pecelio reustateli kuris reguliuoja oro srauto kieki, megsta perdegt.
Volkswagen Golf III 1.9 CL TD, 1993y
Turiu golfuką 3 metus. 1.9 TD 55kw. Pirkau su mintim, kad valgys 5l/100km , bet mieste ima 6l. Smagi mašinytė, 4 durys, kablys, šildomos sėdynės, el veidrodėliai, priešrūkinės. Minkšta važiuoklė. Tvarkoma mašinytė buvo nedaug. Dviratį remontuot brangiau nei golfą, kadangi dalių kainos šrotuose juokingos. Per tris metus pakeičiau važiuoklę, keletą lempučių, dvi granatas, sparnus, kaladėles. (Neskaitant tepalo, filtrų, generatoriaus 2 dirželiai nes cypė juodai). Bėda, kad rūdyja siaubingai. Po žiemos jei lauke stovi tai surūdyja sparnai, slenksčiai ir t.t. Pernai visas rūdis špakliavau, prie to pačio ir dugną, klijavau stiklo pluoštu. Kainavo turbūt šimtas litų už viską.
Volkswagen Golf III 1.4 CL, 1993y
1,4 mono ipurskimas,traukia nenormaliai kaip su kokiu 1.8 motoru,idejau 5 pavaru deze tai ekonomiskumas super 5 trasoj mieste apie 6-6,5 benzo,lengva remontuot,nera toks barskalas kaip kad sako,zvirkelyje geriau nei reno cenic.maziau barska,garso izoliacija nekokia bet is tokios klases auto ne vienos tokiu metu geresnes garso izoliacijos nerasi.siaip normalus auto rekomenduoju.
Volkswagen Golf III 1.8 GL, 1994y
Golfuka dusinu jau 9 metus, prasukta 350 000 km, esu patenkintas ir nenoriu keisti, vaziuosiu iki galo. Pirkau, kai buvo 220 000 km. kebula viena kart pervirinau, pakeiciau priekinius sparnus, perdaziau, supuciau antikorozija. Vaziuokle minksta, vokiecio buvo sudeti sensa-trakai, kiek barska apdailos detales, ties 300 000 pakeiciau is kart visas traukes, saulent blokus, amortikai vis dar tie patys, nors laisvas buvo tik vienas sarnyras, supirkau brangiausias detales, ties 330 000 istraukes varikli, pakeiciau visus riebokslius, tramplioriu, . Su dujomis jau iveikiau 120 000 tukstanciu, karta pakeiciau reduktoriu. Zodziu, golfas rieda ir toliau dziugina.
Elektronika- kartais nekontacija posukiu sistema, karta keiciau uzdegimo rite, laidai, matyt, originalus, dar tie patys.
Jautri ausinimo sistema- daznai trukineja prasmasiniai antgaliai prie variklio, reik pastoviai sekti antifrizo lygi.
Volkswagen Golf III 1.9 CL TDI, 1995y
Turejau golfa 1995m. 2 metus(pries tai 2 metus sesuo droze) isvazinejau. Daug problemu buvo su rudym, pastovei tekdavo tvarkyti, nuo sparno jau lakas lupos, lubos atkritusios,vaziuokle reikejo keisti, daryti suvedimus, keisti diskai stabdziu, kalades, gale stabdziu cilindriukas prakiures buvo, keisti amortizatoriai, ventiliatorius jau nebesireguliavo visomis padetimis, kazkas su turbina buvo kaip uzeidavo ji tik veikdavo, bet pakeitus akumoliatoriu beda issitaise.Keista garmoske nes buvo pradegusi, Kaip kada neuzsivesdavo nors starteris sukdavo, kaip sake gali but, kad kazkokie voztuveliai neatsidarinejo. Salonas pas mane tikrai buvo geras, svarus, visur blizgejo, pakelus kilimelius jokio purvo, visur idealiai blizgejo. golfo pliusai tai, kad ekonomiska,variklis neuzmusamas, zodziu darbinis arkliukas. Tinka prdedantiesems vairuotojams. Su seima pasitares nusprendziau golfuka parduodi. Nors vaziuokle visa perrinkta buvo. uz masina gavau 2700 visi draugai sake, kad labai gerai gavau uz golfa.
Pardaviau su bedom:
1. Vintiliatorius neveike ant daug padeciu
2. Priekiniai stabdziu diskai sunesioti
3. Rudys(sparnai, bagazine, slenksciai, durys, stogas, kapotas)
4. Nesivesdavo kaip kada.(del tu voztuveliu)
5. Skyles dugne(gale pakelus kilimeli budavo dregmes)
6. Ziemines padangos visiskai nusidevejusios.
7. Priekine sedyne paplysus buvo.
8. Apacioj apsaugos nulaizytos.
Volkswagen Golf III 1.9 TDI CL, 1994y
Puikus pasirinkimas, kas nori nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Pirkau ganai gerai išlaikytą ir sukomplektuotą automobilį (autopilotas, borto kompiuteris, šildomos sėdynės, oro kondicionierius, visi 4 elektrinei langai, Recaro salonas). Labai talpus ir labai ekonomiškas automobilis. Vasarą mišrios kuro sąnaudos neviršija 5.0, žiemą apie 6.0.
Buvęs vieno savininko Vokietijoje, tad tikrai išlaikytas. Jau 2 kartus pati praėjo TA iš pirmo karto pati. Be trūkumų.
Per 3 metus protingo eksploatavimo stambių gedimų nebuvo - tik starterį teko kartą remontuot. O taip kaladėlės, tepalai ir filtrai. Pili kurą ir važiuoji. Norvegijoje prie -29C užsivedė iš pusės sukimo.
Didžiausias trūkumas - rudys. Dar nesupuvus, tačiau jau matomi korozijos požymiai. Atvežus iš Vokietijos, žinodamas jų ligas, atlikau dugno antikorozinį padengimą, ko pasekoje dugnas švarus, tačiau priekiniuose sparnuose ir slenksčiuose vietomis kelia dažus. Nieko baisaus - kai naujos detalės kainuoja 50 Lt (sparnas arba slenkstis), pakeisime ir važiuosime toliau.
Labai patenkintas esu. Galiu sau leisti naujesnę, tačiau kolkas važinėsiu šituo.
Volkswagen Golf III 1.6, 1996y
Automobilį turiu jau keletą metų ir esu visiškai juo nepatenkintas. Kuro sąnaudos yra labai dideles mažai galios užmiestyje norint apsilenkti. salone didelis triukšmas. Elektrinė dalis pastoviai genda, varikli jau kartą buvau perrinkęs ir vis vien nieko gero, žiemą nesikuria. rūdys lenda bestovint automobiliui. tikrai niekam nerekomenduoju golf III 1,6l 55kW. bagazine gan talpi kai nuleidi sedynes o jei nenuleistos tikrai nieko gero.
Volkswagen Golf III 1.8 CL, 1993y
Turiu VW GOLF III 1,9 GTD. Esu patenkintas šiuo automobiliu ne tik dėl jo ekonomiškumo, bet ir dėl dalių kainų. Kaip ir daugeliui man užkliuvo šio automobilio interjero medžiagos. 2 kartą keičiu nukritusias lubas. Taip pat pagrindine šių automobilių bėda yra surūdiję slenksčiai, bagažinės dangtis prie spynelės ir dugnas. Tačiau paliginus bendrą patvarumą šis automobilis labai puikus.
Volkswagen Golf III 1.8 CL, 1996y
Turiu VW Golf 1.9D jau 3 metus, naudoju kaip darbiny o savaitgaliais kaip iseiginy. Daznai isvaziuoju uz Lietuvos ribu ir visada parveze namo. Puikus Auto...