Toyota Yaris I 1.3 Luna Hit Reviews

Toyota Yaris 2002-2002
Engine l.:
1.3 l
Power:
63 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
12.1 sec
Avg. fuel consumption:
6.0 l
Recommends
Reviews: 12 -1
Average score: 4.5
Write review

Reviews (13)

Toyota Yaris I 1.3 Blue, 2004y

2020-11-12
Ekonomiškas, greitas, manevringas, nuostabus ir negendantis automobilis toyota YARIK!
minusas yra nebent ant akumuliatoriaus

Nuostabus automobilis

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I Verso 1.3, 2003y

2020-02-11
Patvarumas, talpumas, patogumas, praktiškumas. Super auto.
Jei esi kompleksuotas ir drebi dėl kitų nuomonės - automobilis ne tau

Žmona važinėja 2003 1,3 benzinas (nuo 2003 modelis), mechanika. Superinė mašina savo praktiškumu, patogumu. Vaikai į galą lipa stati kaip į autobusą - durys aukštos ir plačios, dar slenkstukas patogus žemai. Gale sėdynes prireikus susivarto į grindis, tada gale vietos beveik 2 m2. Ekonomiška, užmiestyje iki 100 km/h keturiese 6 ltr. (esu matęs tokį net su dujine įranga - čia jau beveik veltui) Kelionėje priekyje sėdint galima važiuoti toli - pakankamai patogu, gale vaikų kėdutės, todėl nežinau, ar suaugusiam būtų patogu, tačiau vietos tai netrūktų tikrai. Kondicionierius ir pečius veikia čia ir dabar. Važiuoklė labai patvari. Kol kas nereikėjo jokio remonto apart galinį duslintuvo bakelį, kaladėlės ir stabdžių diskai, rida artėja prie 200 tūkst. Nereikia bijoti ir automatų - labai patvarus tikras automatas, ne robotas. Praktiškų žmonių mylima mašina.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I Verso 1.3, 2002y

2020-02-08
Pigi. Taupi. Talpi. Dėl šių savybių laikosi kaina rinkoje Labai manevringa. Su tokiu varikliu turi galios: pirmos dvi pavaros.
Salonas prastas, pigus plastikas.Tačiau už tokią kainą ko norėti? Žiemą kai slidu, prastas sukibimas su danga. Reikia važiuoti atsargiai. Važiuojant daugiau negu šimtas km/h kuro sąnaudos stipriai padidėja, bet tai yra miesto mašina, o ne užmiesčio.

Žmona turėjo Yaris 2002m benzinas. Apie taupumą nekalbėsiu, visi žino kad labai taupi mašina. Įpyliai kuro ir pamiršti. Tačiau galiu pasakyti kad mašina yra labai talpi, vasarą vyko persikraustymas į vasaros sodybą, teko ją vežti viską. Nepatikėsite tačiau joje tilpo sofa lovą. Man teko atsiprašyti šios mašinos, nes buvau prišnekėjęs įvairių negražių dalykų. Labai manevringa ir smagi miesto mašina.. Su 1.3l varikliu turi galios: pirmos dvi pavaros, toliau trukta galios.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I 1.0 Luna, 2003y

2020-01-27
Labai patvarus,ypac su benzininiai varikliai
Nera,negendanti masina

Turejau daug visokiu modeliu,turejau ir vargo su jais.Issigijau pres 3m.yariuka 2003m. su dyzeliniu varikliu,labai smagus buvo pamigdavau kartais 120-130km.greiciu.Dyzelio valgo apie 4l. Dabar turiu nupirkes su 1l.benzinini 2003m. 4 cilindru,labai smagi masinite noresi vaziot ir vaziot,kartais jokas ima o kada reikes remontot.Galiu patart-nenorit blaskitis per servisus pirkit tik sito modelio masina .O komplektacija ir metai pagal kiesiane.Bet noriu pabrezt kad patvaresnes 2000-2005m.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I 1.4 D-4D Linea Terra, 2002y

2019-08-22
Mažas, nedaug sunaudoja kuro
Skydelyje trūksta info. Pvz variklio temperatūros. Nėra kondicionieriaus

Džiaugiuosi savo Yariuku, mažas patogus, visur telpi ir įlendi. Bagažinė gal atrodo maža, bet galima atstumti galinę sėdynę ir pasididinti, jeigu trūksta vietos, aš 4 ratus sutalpinu neatlenkiant sėdynių. Rūdžių atsiranda, bet čia nieko nuostabaus. Kuro tikrai ryja nedaug. Skydelis pateikia mažokai informacijos, turėjau bėdų su antifryzo išbėgimu. Tai negalėjau sekti kiek iki užkaista variklis. Nes lemputė keičia tik spalvą

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I 1.0 Pak3, 1999y

2019-07-01
Nors ir mazas, bet tikrai labai talpus, tereikia moket isnaudoti vieta, ko daugelis nemoka todel ir verkia kad mazas. Del svorio galima pagalvoti, kad ziema kaip karve ant ledo, bet tikrai ne, sakyciau net atvirksciai. Del mazo svorio, neturejau dideliu problemu sustoti, sustoja greitai ir daug neslysta, o paziurejus i kitus tai slydineja su savo dvigubai sunkesnem masinom, nesugeba suvaldyt... Tuopaciu, dar pamineciau toki dalyka, nors ir atrodo ratu baze maza, bet kiek bandziau posukiuose uzlauzti kiek imanoma daugiau, niekad nebuvo galas slydes. Nebent rankini patrauki. Zinoma, reikia ir padangas geras turet kad taip neatsitiktu, bet turint vidutinius MS, niekad nepavyko slysti. Ziema labai greitai susyla salonas, ir kaip sakoma, prie gero greit priprantama, tai to net nepastebejau, kol neteko dyzelio pavairuot ziema. -2 gal lauke buvo, tik po 15min vaziavimo pradejo silta ora pusti. Ir vaziavau ne mieste, aplinkelyje, todel tikrai nustebino ir is naujo ivertinau saviskes susylimo greiti. Eksploatacija pigi, kuro daug nerija. Manevringas kiemuose ir mieste, prisiparkuojant randi vietu, kur niekas kitas netelpa, o tu telpi :) Nors ir daugelis sako kad netraukia, bet tiesiog vairuot nemoka, ir turbut bijo gazo pedala iki dugno paspaust ir apsukas sukelt? Nezinau, bet man tos galios per akis. Net ne 1.3 variklis, o 1.0, bet tiesiog reikia isiminti toki dalyka, kad ant mazu apsuku galios nera. Visi priprate prie zyzeliu, kad pavaras keist prie 2k, nezinau, galbut, bet prie 2k tos galios nera. Ji tik pradeda atsirast nuo 3k. Ties 4-5k, pats smagumas ir atsiranda, nes galios nors ir nera daug, bet kai ji sveria nedaug, tai traukia tikrai gerai. 1.3 isvis bolidas.
Retai genda, mechanikas turbut jau pamirso apie mane, kad as egzistuoju. Netinkamas zmoniem, kurie nori kazka irodyti Naujesni modeliai megsta rudyti, ypac 2003-2005, kaip bebutu keista, bet senesni, 1999, 2000, netaip rudija. Reikia keisti daznai tepalus, bet cia ir yra pasirinkimas, arba keiti tepalus, arba pastoviai remontuoji, bet kas pigiau ir paprasciau? Laikas nuo laiko pasikeisti tepalus, ar tvarkyti varikli? Manau atsakymas aiskus.

Nuostabus auto, nors ir visi saiposi, kad turiu toki, bet dienos pabaigoje tenka man juoktis is kitu, o ne jiem is manes :)
Kodel? Nes auto tikrai nuostabus.
Nors ir daugelis sako kad jis mazas, bet pagalvokime, ar tikrai reikia didelio auto? Jei tikrai yra poreikis, tai isvis net ner ko ziuret i tokia automobiliu grupe, visiskai ne ta auditorija, todel net neverta nieko komentuoti.
Bet kas atsizvelgia i pratkiskuma, tai suvokia, kad kam tureti dzipa mieste, jei nei perkraustai zmones, nei ka, vaziuoji vienas i darba ir atgal?? :D Todel atsizvelgiant i tai, galiu drasiai teigti, jog nors ir bagazine nedidele, man ji tereikalinga subuferiui, siaip siokiam tokiam slamstui veziotis (vaistinele, gesintuvas, tepalai, antifrizas, irankiu deze ir pan), ir max kiek kadanors reikejo tai isideti bagaza ir kuprine ir spekit, ar tilpo? Tilpo. Ir didesne bagazine jei butu, ji nebutu isnaudojama, todel nematau reikalo tureti daikta, kurio visu galimybiu/resursu niekad neisnaudosi. Teko kazkada ir 4 ratus vezt, tai galines sedynes susilanksto ir uzsilenkia, todel laisvai tilpo viskas po padangu ismontavimo. Taipkad galima teigti, kad net jei ir atsiranda koks nors neeilinis ivykis, tikrai galima ir kazka daugiau sutalpinti. Tikrai tilps.
Manevringumas tikrai superinis, ypac sovietiniuose Vilniaus kiemuose, niekad neturejau tokios baimes kaip kad kiti turi, kai ivaziuoja i kiema, ir bijo kad neisvaziuos. Su situo automobiliuku puikiai zinai, kad tiek ivaziuot nebus problemu, tiek apsisukti, tiek isvaziuoti. Yra net buve tokiu atveju, kai ivaziuoji i kiema, ir randi nedidele vieta - lyg skirta specialiai tau :) Nes kitiem itilpti be sansu, o tu italpini ta yariuka, ir viskas super :)

Zinoma, auto tikrai isskirtinis, cia ne slyva, ne ceske, ar guolis, todel tikrai nedaugeliui tinka, taipkad yaris skirtas tik tam tikrai zmoniu grupei, kuriem nereikia kazko irodinet su "cipotom" slyvom ir pan. Turi kas be ko savu niuansu, kad salone plastikai nieko ipatingo, ir pan. bet hei, juk nieko gyvenime nera tobulo. Nori rimtu plastiku? pirk kita auto, bet su ja bus kitos problemos. Kiekvienam savo. As dziaugiuos savu pirkiniu, man buvo istikimas kelioniu draugas, kuri turiu jau beveik 1-erius metus, ir nors tai mano pirma masina, bet ji tikrai yra superine ir neprasoviau.
Galiu tik pasidziaugti, kad nepirkau kokio guolio ar kregzdes.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I 1.4 D-4D Base (klm), 2005y

2016-08-14
ekonomiskas vaziuokle gan patvari
brangus kainos atzvilgiu, nors priskaitomas pigenoms korozijai nelabai atsparus kaip ir visu mazesniu auto eksploatavimo laikas gan ribotai tumpas variklis ties ~220000km reikalauja buti isardytas ir paremontuotas kitaip galite atsisveikinti sujuo (oficialus pripazintas gedimas) garso izoliacija prasta neitin patogus greitkelyje geriau greicio nevirsyti is vengti soninio vejo skydelis pateikia tik pagrindine informacija

Nedidelis miesto automobilis, gerai dirbantis seimininkui ir nevarginatis bereikalinga informacija

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I 1.3 Luna, 1999y

2016-07-26
Grandinė, kurios nereikia keisti kas 100 000 km.
Subirėjus pukštukams gali būti brangus malonumas...

Toyota Yaris 2005 m. 1.4 TDI Geras mašiniukas, patikimas, taupus, gerai riedantis, geros kuro sąnaudos. Tik dabar pradėjo trūkčioti.. Spėjame, kad purkštukai, o gal ne:;' Ieškome ligos, nes elektrikams prisijungus su kompiuteriu nieko neišmetą , t.y. nerodo klaidos.
Gal kas patartų, kas nutiko mano Yariukui...

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I 1.3 Luna, 2001y

2016-07-24
Labai patikimas, ne veltui patenka i patikimiausiu automobiliu dešimtuka, pigios dalys, labai paprasta konstrukcija ir puikus priėjimas remontuojant, mažas iš išorės, talpus viduje !
Turi tendecija strigt bėgiai, bet jeigu susibendrausit su automobiliuku, greičiausiai ir su greičiu deže sutarsit.Kadangi kėbulas necinkuotas, todėl visko gali but, kad atsiras rudelių, visgi japoniškas auto :)

Ši automobili galiu vadint ištikimu draugu.Iki šio automobilio keisdavau mašinas kaip kojines.Tačiau sustojau ties yariu ir nesigailiu visiškai.Trumpai papasakosiu apie ji.Važiuoklė labai patikima ir kantri, tačiau nėra pati minkščiausia, per gulinti policininką visada labai stipriai pristabdau, iš važiuoklės tai tik priekinio stabilizatoriaus gumos gan greit sutrūkinėja, bet čia ir nemokantis žmogus jas pasikeis nesunkiai, turint noro ! benzininis 1.3 variklis išvis superinis, trauka gera, žiema užsiveda lengvai ir itin greit sušyla automobilio salonas ! Iš variklio pusės tai reik tik tiek atsižvelgt, kad reik pilt normalius tepalus tokius kokius rekomenduoja gamintojas ir turėt omenyje, kad variklio resursas sakykim ~300 tukstančių kilometru, nes po to jau pradeda barskėt grandinė, o čia jau nepigus remontas :) iš salono pusės, tai visur kietas plastikas, bet kaip bebūtu keista, bet kiek važinėju su yariukais, nei vienam nebarškėjo niekas, tylu, ramu ir neerzina :) Nors automobiliukas atrodo mažas, bet vietos viduje tikrai daug ! galinė sedynė stumdosi kaip ir priekine, gali susilankstyt, todėl bagažinėje užteks vietos, priekyje vietos užtektu ir 2metru ugio žmogui.Palyginimui pats esu 1.8metro ugio ir tikrai dideliam ford galaxy automobilyje vairuoju sedynę atstūmes iki pat galo, o yari nenoriu sumeluot, bet dar lieka 3-4 dantukai.Labai daug įvairiu daiktadėžių.Kuro netaupant, važinėjant vasarą su kondicionierium Vilniaus mieste telpu i 7litrus benzino, bet tikrai netaupant, o žiema užvedant ir pašildant varikli taip, kad iš namu jau su šiltu vejeliu išvažiuočiau, tai i 7.5litro telpu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I 1.0 Pak3, 2000y

2016-03-02
траты на ремонт отсутствуют. а бослуживание вообще капейки.
Не ломается СУКА

Ахуительный автомобиль для города.
Мало кушает а прёт нормально.
Не ломается вообще.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I 1.4 D-4D Terra, 2003y

2016-02-09
Kuro sanaudos, patvari važiuoklė, patogu mieste dėl mažu gabaritu tačiau salone vietos per akis.
Garso izoliacija, vidaus apdaila, variklio gamyklinis brokas

Pats automobilis labai puikus, kuro sanaudos mažos, važiuokle pigiai išlaikoma ir patikima, tačiau variklis turi gamyklini broka (variklio galvos tarpinė) kuri sutaisyt tikrai brangu 300-500euru, o kad jis bus anksčiau ar vėliau galit neabejoti.Viena karta pakeitus sako kad bėda dingsta visam laikui, bet kad originala pramus, tai čia yra tik laiko klausimas kada, sutvarkius tada tikrai super variklis, nes jis ir traukia puikiai ir valgo mažai.Daugiau pretenziju sitam mašiniukui neturiu.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I 1.3 Luna, 2001y

2016-02-09
Labai pigus išlaikymas visom prasmėm.
Salono apdailos visos iš plastmasės, nors ir nebarškutis, bet būna tikrai ir geriau :D truksta garso izoliacijos labai.Su benzininiu varikliu labai reik priprast su pajudėjimu iš vietos, visada reik duot gaziuko nemažai, nes kitaip užgesta arba purtaisi viduje kaip ant arklio, bet priprantama :D

Turiu 1.3 benzinini 63kw yariuka.Šiaip automobilis tikrai patikimas, tiek važiuoklė, tiek variklis labai kantrus ir visiškai nereiklus.Variklis grandininis, todėl atkrenta ir galvos skausmas, kad reiks keist dirža pagrindini, nes grandinė dažniausiai atitarnauja visa variklio gyvavima.Salono šildymas tiesiog fantastiškas, net ir labai šalta žiema palieku padirbt 2-3min laisvais sūkiais ir ijungus pečiuka jau pučia šilta ora, tikrai žiema nesušalsit.Pirma karta mačiau taip greit sušylanti varikli be jokiu pagalbiniu pašildytuvu.Oro kondicionierius taip pat šaldo labai gerai.Galinė sedynė stumdosi pirmyn, atgal, puikiai išsilanksto, todėl nors mašina ir maža, bet tikrai pakankamai talpi.Variklis labai smagus nuo aukštu sukiu pasidaro, tik yra keli minusiukai prie kuriu priprantama, tai kad pajudėt nėra labai lengva, labai mažas variklio sukimo momentas, tai be gazo, net tiesioje vietoje sunku pajudėt.Asmeniškai man prireikė puses metu beveik priprast prie to, nes seniau i diena 3-4kartus budavo užgestu :D ir pirmas begis toks kvailas, grynai tik pajudėt.tai kartais važiuojant ~15-20km/h nepasirenki kuri begi jungt, nes su pirmu jau žiuri rėkia, o su 2 netraukia :D kuro sanaudos idomios, labai stengtis ekonomiškai važinėt kaip pencininkui neverta, kuro sanaudos lieka identiškos ar net didesnes, negu kaip kad važinėjant pakankamai vikriai.Vidurkis kuro sanaudu važinėjant netaupant kuro ~7.5 mieste, trasoje ~6-6.5.Bet neskaitant siu smulkmenu automobilis tikrai vertas dėmesio, norint patikimo ir pinigu nevalgančio automobilio tikrai verta rinktis be jokiu abėjoniu, vargiai ar pigiau išlaikoma rasit.Patarimas tik iš mano pusės, venkit dyzelinio varianto.Jis turi labai brangu galvos skausma kainuojanti, minimum 300euru remonta

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Yaris I 1.3 Luna Hit, 2002y

2015-12-08
Puikus miesto automobiliukas, jokių problemų su parkavimu. Greitas, patogus, daug daiktadėžių, maži gabaritai.
Silpna garso izoliacija, triukšmas, girgždėjimai salone. Nėra kondicionieriaus.

Automobiliukas 2000 metų 1.3L variklis, 86 a.g mechaninė pavarų dėžė. Atvarytas iš Vokietijos.
Esu labai laiminga šiuo automobilių, jis yra tiesiog puikus neturinčiam patirties praėdančiam vairuotojui. Pagrindinis mašinos pliusas yra jo dydis. Labai trumpas kapotas, plokščia bagažinė. Mašina skirta 3 žmonėms. Vietos, ypač gale tokiam mažam automobilyje nedaug. Mechaninė pavarų dėžė nuostabi, maksimaliausiai važiavau 170km/val, bet jau po 120km/val man jos gaila, net pagal garsą galima suprasti, kad jinai prašo važiuoti liečiau. Salone labai triukšminga dėl plastinių salono detalių, iš visur girdisi girgždėjimai. Pagrindinis šios mašinos minusas, kad nėra kondicionieriaus. Bet neaišku ar būtu jinai tokia dinamiška su kondicionierių... Mašina gerai laikosi kelyje, nors daugelis ir sako, kad ją pastoviai užneša, aš to nepasakyčiau. Taip kartais užneša, bet ko norėti nuo automobiliuko, kuris sveria mažiau negu 1t. Pagrindinė panelė labai originali ir patogi. Puikus automobilis moterims, labai daug daiktadėžių, galima sudėti visus savo daiktus.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2002 - 2002 (2002)