Toyota RAV4 III 2.2 D-4D X Platinium Reviews

Toyota RAV4 2009-2009
Engine l.:
2.2 l
Power:
130 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
9.3 sec
Avg. fuel consumption:
6.7 l
Recommends
Reviews: 5 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (5)

Toyota RAV4 III 2.2 D-4D Prestige, 2006y

2019-03-04
Pradžiai tai puikaus valdymo posukiuose auto, ar slidu ar šlapia, posukius ima gerai 4x4 pastovus galia skirsto kur kuris ratas slysta, ESP kontroliuoja rimtesnį slydima stabilizuoja, vairuoti labai drasiai, pakaba gerai laiko kelią, nesiūbuoja, posūkiuose nesimeti iš sėdynės.. Patikima elektronika 2,5 metų niekas nepavedė, net lempučių neteko keist, el. dalis klimato kontrolė labai puikiai veikia be jokių niuansų, autopilotas labai padeda judant 5-6 bėgių, galios 6 bėgių trukumas, lenkiant jungi 4-5, bet čia nedidelė esmė. Automobilio pravažumas tikrai puikus, nepačiais geriausiais keliais, pievomis, laukais kur seniau su lengvąja 2x ir 4x4 neįvažiuodavau, su Rav'u pravažiuoju neatsiminęs tų vietų, kur stigau, be blokavimo "knopkės" jungimų visur pravažiuojama, aišku ne bekelia kur košė nuo 20cm iki begalybės, tai ne tam skirtas auto. Salonas superinis man aukštam žmogui 205 cm iki stogo iškėlus sedyne per sprindį laisvos vietos, net miške šokinėjant per kupstus stogo galva nedaužau. Apžvalgos kampai labai geri, matomumas didelis, matai visa kapota o ne dalį kaip dauguma auto, salonas oda -šildomos sedynės, žiemą šaltoka tik isėdus prie -15-20 sėdyne sušyla per 1-2 min. kol nugramdai lauke langus, priekinio stiklo valytuvai atsitirpina šildomo stiklo dalį, labai padeda žiemą, pats variklis išyla salyginai greit 5-10min jau šilta. Važiuoklė rimta, per 2,5 m. tik eksploataciniai keitimai, diskai, kaladėlės...traukių antgalių sailenblokų nieko nekeičiau nuo pirkimo, pirkau 10 m. senumo ( vos ne 11 metų) :). Moterų akys labai dažnai kliūna į auto, labai išvaizdus auto, sport apdaila jaunatviškas..
Garso izoliacija, labai ilgai nepriratau prie jos tenka dėt papildoma garso izoliavimą ape 200eur. duryse dugne, arkas bitumu teot, dugną antikoroziniu, toliau bus daugiau, bagažinės durys sunkokos, ypač jaučiama tai dažnai jas darinėjant. Mažas valytuvas specifinės konstrukcijos galinio stiklo, nerandu kur nusipirkt :( ...Kuro sąnaudos kaip kam parašysiu realias man jos netrukdo, bet kad nepirktumėt katės maiše - kompas rodo "pievas" susitaikykit neašku kodėl gamintojas kompa taip nustatė 4,3 ar 6,3 ltr sąnaudų RAV'uose III kartos nebūną, pagal kompą nuo realių trukstą po 3-4 litrus, taigi mieste 50-70 km/h telpu į 9,5-12 (Vasara - Žiema), užmiestį judant 85-95 telpu į 6,5-7 - 8 (žiemą) ltr., autostradoi paspausi iki 110-130 ryja 11-12 ltr... nepalakstysi kas 10 km/h pliusinkis litrą, auto žmogui kuris jau "atsilakstė" sąnaudoms ratai, vasara R17 225/65 žiemą R16 215/70... kas neskaičiuoja, trauka žinokit puiki kaip "raketa"...taigi garso izoliacija pakenčiama judant iki 80-90 km/h. gali bendraut su keleiviais, klausyt tyliau muzikos tame ir taškas. Virš 90 pradeda sklist erzinantis stiprus garsas iš po kapoto, vėjo pasipruiešinimo "agresyviai didelio" kadangi neizoliuotas ir dugnas, arkos tai nuo ratų gaugimo ties 110-130 gali išprotėt, keleivių nuokaita iš linksmos pasikeičia į liudnas, susikalbet šansų mažai, tai arba išlaipini keleivius arba suki muzika garsiau, muzika sklinda super gerai ko nesitikėjau, vairas multi funkcinis valdosi sklandžiai, kaip visiems RAV patraškas kolonėlės alkuninis (tik vasarą) na ir salonas asmeniškai perkant auto į galines sėdyne nekreipiu dėmesio niekada, tad kiek visi skundėsi tai dėl kietų galinių sėdynių, išbandžiau ištrikto kietokos (gal kad oda), pati oda nėra labai kokybiška, sakyčiau plonoka, taigi aš 205cm žmogus telpu gale puikiai, galo sėdynės stumdosi lankstosi kaip tik nori, sėdi kaip ponas, tas didelis + nes dar iki dabar sedanuose ir hečbekuose to išvisti neteko. Korozija 13 metukų senumo auto dar neįsiveisė, tikiu ji bus kažkada, bet tfu tfu ant visko ką rašiau auto džiaugiuosi, kaip nulipės nuo sedano ir hečbeko ir vienatūrio, ateitį jei kas keisis kitas auto bus SUV.

RAV'As šiemet bus 13 metukų jo gyvenimo, taip kad žinokim, auto kaina gerai laiko, kiek mokėjau ir kiek dabar kainuoja skiriasi 500-800 eur tai nuvertėjimas nėra didelis, auto labai patikimas visokiausiuose keliuose, žinoma vasara važinejų universaliomis, daug miško kelių prasuku, žiema žieminėm, vasarinės padangos manau netinka tokiems auto visai, nebent norite prirašyti visur komentarų kaip klimpot ir t.t.. erezijų. Auto kuro nepataupysi, asmeniškai trauka auto gera, tai kartais startuoju sankryžose, kas kurą tirpdo bake...Tad jei tikitės taupaus auto kur galima rast forumuose kur telpa į 4-5-6 litrus vidutinėmis ar užmiesčio, nepatingėkit paskaitykit komentarą mano, ar bent pagooglinkit fuel comsumption europoi - nustebsit., tame Japonai ir apgavo sąnaudom nerealiom. pats auto išvaizdus tiek visudi tie išore atitinka šiandienos standartus, apvalių, smailių formų auto rinką, nepalyginsi su senesniais SUV'ais kampuotų "kaladžių".

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota RAV4 III 2.0 VVT-i Luna, 2006y

2016-01-26
Dyzelis gerai vedasi ir stabiliai dirba prie minusinės temperatūros. Nėra pašalinių garsų. Lengvai darinėjasi durys (tiesiog vienu pirštu). Nedidelės degalų sąnaudos. Patikima mašina.
Blogai naudotis vidiniu veidrodėliu, nes jis nuo 70 km/h pradeda drebėti (tai nemano mašinos gedimas, nes kalbėjau ne su vienu dyzelio turėtoju - visiems tas pats. varikliui pasiekus 2 tūkst. apsukų nemaloniai girdėti turbinos užriaumojimas, bet tik trumpam.

Pastoviai užsigega RGD vožtuvo kontrolinė lemputė (dyzelis), pakeičiau vožtuvą- 386 Eur., vėl užsidegė, pakeičiau oro srauto matuoklį - 110 Eur., vėl užsidegė. Ką daryti toliau nežinau, nes nekeisi gi kompiuterio, kuris kainuoja tūkstančiai. O servisai tai tik pinigams imti, gali pasiūlyti pakeisti ir duris, tik mokėk. Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad variklio darbui tai neatsiliepia.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota RAV4 III 2.0 VVT-i Luna, 2008y

2015-06-16
Aukštas klirensas, geras valdomumas, patikima elektronika, adekvačios kuro sąnaudos, nelabai jautrus kuro kokybei. Ergonomiškas ir patogus salonas. Aukštas patikimumas.
Silpnas akumuliatorius(jeigu stovi daug saugos sistemų, po 7-8 dienų nenaudojimo, žiema gali pavesti. Kieta pakaba palyginus su Rav 4 II. Kartais girdisi salono detalių girgždėjimai.

Tai jau mano antrasis Rav4. Prieš tai turėjau amerikoną, 2001m. Jis man labai patiko, nors automobilio būkle buvo ne iš geriausiu. Dėl to ir buvo nuspręsta paimti naujesni modelį. Jeigu jus pripratote prie verslo klasės sedanų, tai Rav4 nesuteiks jums didelio malonumo, bet jis tam ir ne skirtas. Man pavyzdžiui patinka jo pravažumas, lengvai galiu nuvažiuoti į sodybą, kuri randasi miške. Galiu nuvažiuoti į 1500km kelionė nebijodamas, kad automobilis mane paves. Trumpai sakant, labai patvarus ir labai patikimas automobilis. Kuro sąnaudos kaip benzininiam automobiliui, manau yra normalios iki 12L/100km žiema mieste. Geras, patogiai valdomas, yra visa reikalinga įranga. Pakaba kieta, bet patikima, kol kas bėdų neturėjau. Aukštas klirensas, geras pravažumas, patikima elektroninė įranga. Garso izoliacija šiek tiek silpna, norėtųsi geresnes.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota RAV4 III 2.2 D-4D Premium, 2012y

2015-04-24
Aukštas Geras matomumas, puikus valdymas, salone daug vietos. Normali dinamika, kokybiškos salono detalės. Talpi bagažinė. Markes patikimumas.
Kieta pakaba, garso izoliacija galėtu būtu geresne. Naktį trūksta artimųjų šviesų.

Geras arkliukas kiekvienai dienai. Labai patikimas automobilis, per visa eksploatacijos laikotarpį nieko neatsitiko, net visos lemputės stovi gamintojo. Tepalo nevalgo, keičiu kas 10000km. Tai mano pirmas dyzelis, labai ekonomiškas, dinamiškas. Tik vienas dalykas prie kuriuo teko priprasti tai kieta pakaba, bet čia yra visu RAV'u savybė. Dėl ekonomiškumo: kuro sąnaudos 6.5L/100km. Žiemą lengvai užsiveda prie įvairių šalčių. Tik kompiuteris rodo, kad reikia pašildyti prieš važiuojant. Pravažumas labai nudžiugino, dar niekur neteko pakibti. Prieš tai turėjau Outlander, bet ten kur jis pakibdavo su visureigių padangomis, aš su RAV lengvai pravažiuoju naudojant tik vasarinės. Rekomenduočiau imti dyzelinį variklį, jeigu gerai prižiūrėti, jis tikrai ilgai tarnaus. Vienas dalykas kuris nelabai patinka, labai paprastas salonas, neatitinka automobilio kainą.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota RAV4 III 2.2 D-4D Prestige, 2006y

2013-12-04
Ko gero pats patikimiausias SUVas savo segmente. Labai gerai laiko kaina Nors ir paprastos bet gan kokybiskos medziagos. Jei pilka plastmase tai bent nesibraizo taip lengvai kaip pas konkurentus Ravai su gera komplektacija turi visko ko reikia bent jau man Butent sitas modelis su 100kw 2.2 D4D yra vienas ekonomiskiausiu SUVu.
Gal kiek per suoliuojantis vaziuojant blogu keliu Vairo koloneles velenas pas beveik visus bilda - 700lt ir pakeitimas Modeliuose virs 200kkm sunkiau jungiami begiai Galini dangti su atsarginiu ratu ant jo kartais nepatogu atidarineti del svorio ir atidarymo budo. Kaina ganetinai auksta

Ne be reikalo net ir 7 metu senumo modelis yra aukstai vertinamas ne tik tarp silpnosios bet ir stipriosios lyties atstovu. Su juo patogu ir mieste ir uzmiestyje ir lengvoj bekelei. Taupus, ekonomiskas, labai patikimas. Nepateikia jokiu siurprizu ar netiketumu periodiskai aptarnaujamas. Auksta patogi sedesena, daug vietos galiniams keleiviams, talpi bagazine.

Paprastas 100kw variklis ir ekonomiskas ir lengvai priziurimas. Turi grandine kuria keist nereikia kaip dirzelius.

Vaziuokle su didziuliu resursu, aisku tai ne TLC bet laiko puikiai.

Su elektronika taip pat jokiu problemu nepasitaiko.

Vienintelis patarimas kas iesko atkreipkit demesi kad patarciau rinktis butent D4D 2.2 100kw varikli ir kuo geresne komplektacija kad bent zinot uz ka mokat pinigus. Bazine versija neturi nei odinio vairo nei autopiloto, nei sildomu sedyniu.

PS. Neteko matyti surudijusiu 3 kartos ravu jei tai europieciai, taciau amerikoniski ravai beveik visi pradeda stipriai rudyt po poros lietuvisku ziemu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2009 - 2009 (2009)