Toyota Corolla E12/E13 2.0 D-4D Sol Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 85 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 10.6 sec
- Avg. fuel consumption:
- 5.7 l
Reviews (7)
Toyota Corolla E12/E13 2.0 D-4D Prestige, 2005y
Turiu šį automobilį jau 10 mėnesių, esu patenkintas nes jau pravažiavau 40tūkst. Remonto ir eksplotavimo išlaidos tikrai nėra didelės, važiuoju tikrai negailėdamas jos. Kuro sąnaudos 7l/100km nesvarbu ar mieste ar greitkelyje, bet visada judu greičiau už srautą.
Per šį laikotarpį man teko pakeisti:
5 bėgio krumpliaračius su sinchronizatoriais: 250eur
4 kartus keičiau tepalus su filtrais
2 kartus keičiau visas kaladėles, bėda buvo kreipiančiosiose įvorėse ir priekinių suportų cilindriukai buvo surūdyje, viską pakeičiau ir pamiršau.
Toyota Corolla E12/E13 1.4 D-4D Dynamic, 2004y
Šitos "lialkos" kitaip, kaip Karalaitė, pats nevadinu ir kitiems nerekomenduoju :)
Toyota Corolla E12/E13 1.4 D-4D Terra, 2006y
Automibilis jau 9 metai eksplotuojamas Lietuvoje. Pirktas naujas Lietuvoje.
Rida 2300000 km.
Per tą laiką buvo keisti priekiniai guoliai, stabilizatoriaus traukės guminė įvorė (tiesiog važiuojant žvirkeliu kėlė minimalų diskomfortą) Taip pat buvo remontuotas generatorius, nes važinėjan daug mieste kenčia jis nes vairo stirpintuvas elektrinis ir stipriai aprauna generatorių.
Taip pat buvo iškilę problemų su varikliu (viskas išsisprendė daug paprasčiau nei buvo galima tikėtis). Žiemą važiuojant kartais užgesdavo variklis net ir ant bėgio ir sunkiai užsikurdavo. Toyota atsotvybių servisai Nevardinsiu firmų (vilnius) pradžioje diagnozavo, kad kalti purkštukai (keitimas - 5000Lt), poto kai pasakiau, kad netikiu, tada dar pasakė, kad ir variklio kompas (4000Lt), tai teko jiems padėkoti ir išeiti iš ten. Galiausiai vienas pažįstamas patarė i kurą pilti drėgmės sugerėja - nuo to laiko visos bėdos baigėsi :) tiesiog kuro filtre prisirinkdavo vandens, užšaldavo ir kimšdavo kuro padavimą.
Mašina ekonomiška (vasarą 5-5.5L/100km, žiemą 6-6.5L/100km) važiuojant užmiesčiu dar mažiau.
Kompaktiška, tačiau tikrai talpi viduje. tiek priekyje tiek gale galima drasiai keliauti ir per daug nevargina 4-5 val kelionė.
Kėbulas išoriškai per tą laiką neturi nei vienos rūdies, nors važinėjama Lietuvoje ir nemažai žvirkeliais.
Pakaba iš vis nereikalauja jokios pirežiūros ir yra ideali, gal būt nėra tokia komfortiška, kaip S klasė, tačiau nėra ko norėti iš tokio automobilio.
Salonas geras, iki šiol atlaikė be didesnių problemų, tik buvo pradėjusi radijos plastikinė apdaila tirntis ir skleisti girgždęsį, tačiau lengvai tai buvo pašalinta įkišant porolono gabaliuką ir nieko nesimato ir netrukdo.
Elektronika dirba nepriekaištingai.
Automobilis tikrai vertas kiekvieno cento už jį. Antras automobilis taip pat Toyota.
Toyota Corolla E12/E13 1.4 D-4D Luna, 2004y
Sveiki visi automobilių fanai. Nusprendžiau parašyti atsiliepimą apie mano Toyota Corolla e12 kebulas. Už 2,5 metu prasukta 70000km. Tai buvo mano pirmas automobilis, pirkau iš garbingo amžiaus žmogaus Vokietijoje. Pirmi įspūdžiai: aš būdamas 185cm lengvai jaučiuosi šiame automobilyje. Dėžė robotizuota, labai patiko, greit pripratau prie jos, tik yra vienas minusas. Esant šaltam varikliui nelabai sklandžiai perjungia pavaras. Vidaus apdaila nebloga, plastikas gana kokybiškas, nesibraižo ir lengvai plaunamas. Audio sistema paprasta, tik diskai arba radijas. Sėdynės patogios, nepavargsti ilguose kelionėse. Mieste patogu parkuotis, geras matomumas. Techninį aptarnavimą atlikinėjau kas pusė metu, bendrai gaudavosi apie 300eu. Ką pakeičiau per ta laiką: Stupicos guolį(250eu atstovybėje), droselio valymas(100eu), Sankabos keitimas (1000eu Toyota atstovybėje). Aišku paprastuose servise butu žymiai pigiau, bet čia, Vokietijoje dažniausiai remontuoja atstovybėse, ten patikimiau, paprasčiau ir su garantija. Dyzelinis variklis labai ekonomiškas, 120km/val greičiu ima tik 4.5L 80km/val 3.3L, 160km/val 9L. Garso izoliacija nelabai gera. Nors visi ir sako, kad Toyota Corolla e12 yra neužmušamas automobilis, bet aš nepasakyčiau. Kiekvienas automobilis reikalauja aptarnavimo ir remonto.
Toyota Corolla E12/E13 1.4 D-4D Terra MM, 2006y
Mano vairuojamas automobilis turi 1.4 D-4D motora ir automatine pavaru deze MMT (multimode manual transmition). Si automobili vairuoju jau du metus, pravaziavau apie 60000km, kol kas jokiu gedimu nepasitaike. Nusipirkes iskart atlikau pilna servisa, kainavo nemazai, bet kadangi megstu pakeliauti, tai patikimumas svarbiausia. 66kw varikliukas traukia tikrai puikiai, kartu vaziave keleiviai yra ne karta nustebe, kad cia 1.4l motoriukas. Kuro sanaudos ~5.5l/100km (ziema daugiau, vasara maziau), o trasoje vaziuojant ~100km/h greiciu 2 asmenims su pilnu bagazu borto kompiuteris rodo 3.6-3.8l/100km. Kadangi mieste maltis stengiuosi kuo maziau (geriau vaziuoju aplinkeliais), tai galiu pasakyti, kad man 5l/100km per akis. Deze veikia gan idomiai, teko prie jos priprasti po anksciau tureto MB su automatine deze. Kas keisciausia, tai kad deze neturi parkingo funkcijos, sia funkcija atlieka rankinis stabdis. Sita deze turi tiek mechanini tiek automatini valdyma. Vaziuojant ant automatinio jauciasi pavaru perjungimai, taciau mechaniskai jungiant pavaros keiciamos svelniau. Kiek teko dometis ir paskaitineti uzsienio forumus, tai sios dezes yra labai patikimos ir atsiliepimai apie jas tik patys geriausi, o gedimai dazniausiai atsiranda del netinkamos ju eksploatacijos. Salonas patogus, viskas isdestyta racionaliai, sedynes nei per kietos, nei per minkstos. Kebulas, kiek pastebejau, rudyti nelinkes, bent per dvi ziemas kebule jokiu korozijos pozymiu neatsirado, kaip bus po sios, paziuresim. Elektronika veikia nepriekaistingai, dar niekada del jos jokiu problemu neturejau, net jokios lemputes per mano eksploatavimo laika keisti neprireike. Ne veltui siu automobiliu kainos nera zemos, o su automatine deze ju kainos isvis nerealios ir daznai prasilenkia su sveiku protu. Bet pries pora metu, kai reikejo toki modeli (1.4d + automat.) nupirkti, rinkoje buvo vos 4 automobiliai, o kaina palyginus su 2l D4D motoru buvo kone dvigubai didesne. Siaip automobiliu esu labai patenkintas, tikrai rekomenduociau ji bet kuriam kitam zmogui.
Toyota Corolla E12/E13 1.4 D-4D Dynamic, 2005y
vaziuoju ir vargo nematau,masina labai puiki, tai miesto masina,nepritaikyta ilgom kelionem, variklis d4d 2.0 l dizelis, ekonomijos ir galios santykis tiesiog puikus. garso aparatura tirai galetu buti geresne , bet civiliui vartotojui manau tikrai uztenka, garso izoliacija taip pat kokybiska, turejau tik viena gedima, sudilo rato guolis, o daugiau kaip ir viskas tvarkoje, ai dar lempute numeriu apsvietime kazko nedega, veidrodelis virpa, daugiau minusu nepastebeta, nera ir ko prikipti
Toyota Corolla E12/E13 1.4 D-4D Dynamic, 2004y
Automobilis kaip tokios klases tylus, labai nekrato :) esam patenkinti. Nesakyciau kad labai ekonomiska. bendras 5.7. bent traukos tikrai netruksta. Salonas medziaginis, tad labai sunku isvalyti jei kas nors issipila, nes ant juodos spalvos isdziuvus valikliams lieka ratilai... priekyje vietos apstu, gale kiek mazoka. Bagazine vidutine. Salono medziagos neblogos kokybes, gera garso izoliacija. Gamykline garso sitema prastoka, truksta usb palaikymo. Vaziuokle druta, variklis graziai dirba. Sako 1,4 sankabos ilgiau laiko, bet kiek cia tame tiesos tai dar negaliu savo nuomones pareikst. Kol kas laiko :)
Nepatariu pust variklio kercheriu, nes po bardacioku stovi visi "kompai" ir is variklio skyriaus ten kazkaip patenka vanduo. As ploviau ir teko pasikeisti visa kompu grandine. is pradziu raktelio nejungdavo, veliau trauka eme dinginet. (simptomai) bet pakeitus kompus visos bedos dingo.
Pries kuriant reikia gan ilgokai palaikyt ijungta degima, nes turi isijungti visos "reles". Jei kuri iskart, neijungia vairo stiprintuvo. Gal dar kazko, tad uzgesus skersai kelio reikia truputi pasinervuot kol gali uzkurti.
Atrodytu prirasiau daug blogo, bet cia viskas objektyviai ir tikrai viskas kas jei negerai:
Rekomenduoju 100proc.