Toyota Auris 1.6 Premium Reviews

Toyota Auris 2013
Engine l.:
1.6 l
Power:
97 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
10.0 sec
Avg. fuel consumption:
5.9 l
Recommends
Reviews: 7 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (7)

Toyota Auris 2.2 D-4D X + NAVI, 2008y

2020-08-14
Patikimas, ekonomiškas ir tikrai labai smagus.
Plastikas salone ir garso izoliacija.

Turiu jau virš pusantrų metų, per tą laiką apart filtrų ir tepalų jokių investicijų nereikalavo.
Žmonės vengia šito motoro dėl brangių purkštukų, apart to variklis jokių išskirtinių bėdų neturi, mat pastatytas ant standartinio D-4D. Purkštukai taip pat tarnauja, jei kuras nėra semiamas iš balos ir navažinėjama iki visiškai tuščio bako.

Pats automobilis savo klasėje tikrai labai vykęs, praktiškas, ekonomiškas, vietos sąlyginai daug. Medžiagos ir garso izoliacija - japoniška, tačiau bendrai viskas padaryta gana kokybiškai.

Kaip ir kiekvienas automobilis, taip ir šis reikalauja priežiūros. Jei aptarnavimai bus atlikinėjami laiku ir kuras bus pilamas kokybiškas, bėdų kilti netūrėtų. Galiu pasakyti tik tiek, kad kartą pravažiavę su 2.2 130 kW, niekada nebenorėsit sėsti prie 2.0 93 kW. Linkiu prieš perkant pasidomėti pačiam, paklausyti žmonių, kurie konkrečiai vairuoja būtent tokio tipo motorą, o ne klausyti ką verkia žmonės, niekuomet neturėję D-CAT varikliuko. Taip pat, svarbu paminėt, kad šitas motoras naudoją 5 purkštuką DPF filtre, kas padaro jį ilgaamžiškesnį. Nors važinėju pagrinde po miestą, su DPF jokių bėdų niekada neturėjau, priešingai nei 2.0 arba 1.4 savininkai, kurių kas antras važinėja su suodžiais nušnerkštu duslintuvu.

Nepamirškit ir to, kad pirkdami 2.2 motorą, beveik garantuojat sau ženkliai geresnę komplektaciją.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Auris 1.33 VVT-i 2010, 2010y

2019-08-13
vieni pliusai
nėra

Super auto,
patikimas dyzelis 2,0 ltr. 93 kw, 2007 m. 6 pavarų. ekonomiškas, labai manevringas, patikima važiuoklė.
garso izoliacija visai neblogai-lyginant su panašaus segmento.
labai geras pravažumas, galėtų būti kiek aukštesnė prošvaistė.
neapsigaukit su 2,2 ltr. varikliu 130 kw-labai problematiškas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Auris 1.4 D-4D Premium, 2008y

2016-03-27
Ekonomiškas, manevringas, aukšta pakaba kaip tokios klasės mašinos, malonus salono veliūras, nebrangios detalės.
Galėtų būti geresnė garso izoliacija, panelių plastmasė geresnės kokybės

Toyota Auris 1.4 d-4d, 2008m. automobilis, važinėju jau apie 2 metus, Pigūs eksplotavimo kaštai, nedaug ryja kuro, detalės taip pat nebrangios, važiavimas malonus, sėdi daug aukščiau už bet kokią kitą tokios pat klasės mašiną, galios bei greičio santykis geras. Dauguma rašo plastmasės skurdokos tačiau paėmus kokio nors opelio ar reno, nedaug ką geresnės. Malonus salono sėdynių veliūras, lengvai plaunasi.
teko turėti 2.0L dyzelinį aurį, tai kuro sanaudos vos ne dvigubai didesnės, galio ir greičio nepasakyčiau, kad daugiau... Važiavimas taip pat molonus, manevrignas, mažas apsisukimo kampas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Auris 1.4 D-4D Premium, 2008y

2015-08-02
Geras pravažumas, daug daiktadėžių, mažos kuro sąnaudos, webasto, patikama pakaba.
Pigus salono plastikas, nepatogus rankinis stabdis, robotizuota pavarų dėžė, garso izoliacija, brangus remontas, jeigu automobilis nebuvo prižiūrimas.

Pabandysiu objektyviai papasakoti apie svarbiausius šiuo automobilio aspektus. Pliusai: Salonas talpus, patogus, dvi daiktadėžės, puodeliu laikikliai. Viduje labai gražu, viskas patogiai išdėstyta. Pravažumas puikus, vadinu ja džipu. Niekur nebuvau užstrigęs. Kuro sąnaudos 4L/100km užmiestyje, mieste iki 7L. Pilu dyzelį tik Lukoile, užsiveda iš puses pasukimo. Žiema užsiveda be problemų. Labai patinka Webasto, veikia puikiai. Gera pakaba, patinka kaip valdosi, vairo stiprintuvas labai minkštas ir patogus. Dabar apie minusus: Salone labai pigus plastikas, atsiranda girgždėjimai, kažkur prie pavarų dėžės. Nepatogus rankinis stabdis, žmona kelis kartus lauždavo nagus, man irgi nepatinka. Pavarų dėžė robotizuota, pasiruoškite keisti sankaba kas 20-60tukst. km. Sankabos keitimas kainuoja apie 400eu. Čia jeigu be valdymo bloko, su valdymo bloku +100eu. Kebulas geras, tvirtas, bet nuo kiekvieno akmenuko atsiranda įbrėžimai ant dažų. Garso izoliacija kaip ir pas visus japonus nelabai gera. Perkant iš antrinės rinkos reikia labai daug dėmesio skirti automobilio būklei, nes remontas labai brangus, šitas automobilis neilgaamžis.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Auris 2.0 D-4D Luna, 2007y

2015-05-09
Talpus salonas, aukštas stogas, patogioje vietoje išdėstytas pavarų dėžės perjungimas. Patikima važiuoklė.
Suodžių filtras, brangus ir sunkus variklio remontas, rankinis stabdis nepatogioje vietoje.

Atvežtas iš Olandijos, žmonai labai patiko salonas. Padarėm kompiuterinė diagnostika, viskas buvo ok, buvo nuspręsta pirkti. Iškart po pirkimo užsidegė Check Engine, suodžių filtro klaida. Servise ir forumuose sakė apie nesveikas naujo filtro kainas, išsigandau. Siule išpjauti filtrą ir užprogramuoti už 350eu. Atsisakiau. Vėliau vienas žmogus parekomendavo tiesiog pavažinėti ant aukštųjų apsukų ir esant aukštai temperatūrai filtras pats prasivalys. Iš tikrųjų padėjo, jau 2 kartus taip dariau ir viskas veikia, Check'as dingo. Daugiausiai važinėja žmona, ramiai, niekur neskuba, dėl to filtras ir užsikiša.
Pakaba kieta, bet bet gulinčius policininkus pravažiuoja minkštai. Labai gera salono ergonomika, reguliuojamas vairas, vairuotojo sėdynė galima pakelti. Bagažinė nedidelė, bet šeimai užtenka. Galinių žibintų lempas galima pakeisti per pora min, oro filtrą taip pat. Salone daug daiktadėžių, žmona labai patenkinta. Kondicionierius karšta vasaros diena veikia puikiai. Variklis 2L Turbo ispudingas, pavarų dėžė 6 bėgių. Maksimaliai važiavome 205km/val, bet dyzelis nemėgsta didelių greičių. 140Km/val važiuoja labai komfortiškai ir kuro sąnaudos apie 7L. Jeigu taupyti galima ir 4-5L/100. Po atostogų nuvažiavau patikrinti pakabą, o meistras pasakė kad jokių problemų nėra, viskas kaip nauja. Per 25000km būvo keistos tik eksploatacinės medžiagos. Tepalus būtina pilti tik kokybiškus, specialus suodžių filtrams. Aš pyliau Mobil1, dabar Liqui Moly. Labai nepatiko, kad mano komplektacijoje nėra ESP, TCS. Vieną kartą neužsivedė per didelius šalčius, nes bake liko vasarinio kuro.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Auris 1.6 Premium, 2011y

2014-12-03
Labai šiltas žiemos metu, greit sušyla variklis, nelabai brangus išlaikymas, dinamiškas.
Mažas kuro bakas, lietas automatas, per dideles automobilio kainos, ergonomika.

Palyginsiu su Opel Corsa, mano senas automobilis, klasės panašios tai mana turėtu atitikti. Salonas kokybiškas ir patogus. Ergonomika nelabai patinka, sėdynių šildymo mygtukas randasi prie rankinio stabdžio, veidrodėlių valdymas irgi nepatogus, mano senoj Corsa buvo patogiau. Salone vietos užtenka, daug sėdynių reguliavimų, gale vaikams irgi patogu, vietos netrūksta. Bagažinė nedidele, bet man nereik vežioti daug daiktų, tai užtenka. Dėl plastmasinės salono apdailos, pastoviai girdisi girgždėjimai, ypač žiema. Garso izoliacija tikrai geriau negu Opel. Klimato kontrolė veikia puikiai, po 5min ant laisvųjų apsukų salone jau šilta. Darbinė variklio temperatūra taip pat pasiekiama labai greitai. Pakaba kieta, ypač jaučiasi trasoje, banguotame kelyje. Valdosi gerai, variklis dinamiškas, geresnis negu buvo Opel, nors ir automatas. Žibintai šviečia normaliai, tikrai ne super, bet užtenka.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Auris 1.4 D-4D Luna MM, 2008y

2014-09-20
Patikimas, ekonomiškas, viduj labai patogus, lengvai transformuojasi galas, gražus.
Garso izoliacija, plonos skardos, kietos vidaus plastmasės.

Važinėju pusę metų, kol kas labai patenkintas. Varikliukas mažo tūrio, dirba tyliai, bet sukimo momento pilnai pakanka norint truktelt iš vietos ar lenkiant. Viskas veikia, elektronika nekvailioja. Kaip ir visiems tokios klasės japonams būdinga prastoka garso izoliacija, tas ypač pasijunta kai greitis ~100 arba kelio danga gruoblėta. Vidaus medžiagos atrodo pigiai, bet važiuojant nieks nebarška. Skardos kaip japonų - plonos ir minkštos. Dar meistrai sako, kad rūdyja, tai nieko nelaukdamas padariau antikorozinį padengimą. Šiaip sakyčiau gan ekonomiškas mašiniukas, važinėjant visur (miestas, užmiestis, autostrada) vidurkis gaunasi ~5,2 dyzelio.
MMT dėžė reikalauja supratimo, bet kai perpranti reikalą, tai viskas su ja normaliai. Kas prieš tai važinėjo su tikru automatu, pradžioje bus kiek neįprastai kietas pavaru jungimas, norint švelnaus važiavimo reik atleidinėt gazą (panašiai kaip su mechanine dėže).

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost