Subaru Forester SH 2.0D Sport Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 108 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 10.2 sec
- Avg. fuel consumption:
- 5.7 l
Reviews (5)
Subaru Forester SH 2.0 XA 000 aut, 2008y
Pirkau JMA salone ir vairuoju šiandien. Tai mano pirmas iš 6 naujų salonuose pirktų automobilių, su kuriuo meturėjau jokių problemų. Didžiausias minusas, tai 4 pavarų automatinė pavarų dėžė, sena patikima, bet jau labai sena ir lėta. Bet tikrai patikima !!! Pravažiavau 105.000 ir tik kardano pakabinamą guolį pakeičiau, na žinoma, neskaitant tech. aptarnavimų. Na ir benzinuką mėgsta labai, bet manua, kad tikriems subaristams tai ne rodiklis, o dujas dėti į tokį auto būtų nusikaltimas :)
Subaru Forester SH 2.5 XT Sports aut., 2008y
Niekada negalvojau, kad kada nors turėsiu Subaru. Tiesiog reikėjo aukšto klirenso, visų varančiųjų ratų, ir kad iki 100km/val važiuotu per mažiau negu 7sek. Tokias savybės turėjo tik Subaru. Pirkau naują salone. Labai patiko kad S-edition daug ko skiriasi nuo paprasto arba XT versijos. Čia statomos automatinės pavarų dėžės nuo sportinių versijų STI. Pirmas dalykas kuris man patiko šiame automobilyje tai jo valdomumas, jis labai tiksliai reaguoja į vairo pasukimus. Antras dalykas yra dinamika. Salone greičio nesijaučia, bet važiuojant greičiau negu 170-180km/val salone darosi labai triukšmingai, garso izoliacija prasta, bet įdomu tai kad variklio visiškai nesigirdi. Posūkius praeina labai smagiai. Salono ergonomika nebloga. Gamykliškas langų tamsinimas labai prastas. Garso aparatūra normali, bet galėtu būti ir geresne ir dar galėtu būti navigacijos ekranas. Labai nepatogiai padaryta Hands free sistema, leidžianti šnekėti telefonu prijungus jį prie mašinos. Dėl garso blogos izoliacijos žmonės kurie man skambina labai blogai mane girdi. Taip pat nepatinka, kad kiekvieną kartą kai atsisėdi į mašina reikia iš naujo pajunginėti telefoną, automatiškai jis neprisijungia.
Subaru Forester SH 2.5 X Premium aut., 2012y
2012 Limited 2,5 atmosferinis, automatas. Piktas iš JAV, rida buvo 25 tūkst myliu, Lietuvoje nuvažiavau 20 tūkst km. Apibūdinčiau kaip labai paprastą, minimalaus komforto, bet aštroką kelyje ir patikimą blogo kelio sąlygomis mašiną. Dujų naudoja kaip ir čia rašė kiti - užmiestis nuo 9 ltr, važiuojant 90 km/h, ir po 1 ltr papildomai padidinus greiti kas 10 km/h; mieste - apie 13-18, priklausomai nuo sezono ir važiavimo sąlygų. Garso izoliacija yra didžiausias šio auto trūkumas, jos praktiškai iš viso nėra, visų stiklų storis apgailėtinas. Mašinoje padaryta papildoma garso izoliacija - visos durys, grindys, bagažinė, stogas ir kt. - efektas neblogas, tačiau garsas košia per visus stiklus. Gamyklinė garso aparatūra - nulis. Išvada - komfortui nereiklus žmogus gali pirkti už protingą kainą
Subaru Forester SH 2.5 EX 000/PLA, 2011y
Vairuoju 2012m Subaru Forester 2.5X iš Amerikos. Prieš tai 7 metus važinėjau su 2004m. MB E klasės dyzeliu, su Carlsson čipu, trauka irgi gera buvo. Mersas puiki mašina, bet jau atsibodo žiauriai, užsinorėjo kažko tokio aštresnio. Foresteriu labai patenkintas, įsidėjau dujas su lašeline, vartoja 12-13ltr, jeigu normaliai važiuoji, variklis jau naujos kartos su hidrokompensatoriais, vožtuvų reguliuoti nebereikia. Kuro kaina gaunasi panašiai kaip su dyzeliu važiuoti. Apdaila aišku ne Merso, bet kentėt galima. Kas liečia važiavimą, tai smagumėlis, jauti kad gyveni, o dar visi keturi varomi, tai stabilumas puikus. Vienu žodžiu, jeigu už prestižą niekas pinigų nemoka, tai puiki mašina vyrui ir mieste ir į žvejybą nulėkt, kai reikia gali ir spustelt, buduliai su BMW toli atsilieka.
Subaru Forester SH 2.5 X Premium aut., 2009y
Sveiki. Aš jau buvau aprašęs atsiliepimą apie 2007 EU Forester. kaip nebūtu gaila pardaviau ir pirkau ši iš JAV. Kodėl? Nes norėjau automato, o su 2.0 silpnoka butu, 2.5 pats tas, o tokie varikliai buvo tik iš JAV. Atmosferinis todėl , kad puikiai tinka dujos (jau šiam varikliui vožtuvų reguliavimas 100-200). Aišku neslėpsiu (dauguma tai daro kaip pirma priežastį) trečia priežastis - pasirodyti prieš kitus, naujesnis modelis, didesnis, saugesnis ir t.t. Aišku SH 3-ios kartos jau saugesnis, pagalvių daugiau, stabilumo VDC sistema, pravažumas geresnis, salonas malonesnis, ir didesnis. Dar pliusas kas šis minkštesnis. Penktas punktas papirko kad iš JAV pigiau, bet yra rizikos nes jie visi daužti. Važinėju tik pusė metų, tai negalėsiu pilnai aprašyti.
Kuro sąnaudos dujomis. Grynai Vilniaus mieste - 14-15. Užmiestyje geriausiu atvejų - 10.5. Ant benzino nežinau. Stabdžiai geresnį už 2-os kartos. Kas liečia remontų tai pirkus patvarkiau ir kol kas per 15000 km nieko nedariau. Na jau bilda stabilizatoriaus gumos, kažkaip per greitai. automobilio galas yra pasėdęs, labai jau šokinėja per duobės, to nebuvo visai 2-os kartos. Teks tvarkyti, matyt pavargo nuo svorio (dujos, kablys, medžiagos).
Mano meilė Forester kažkiek nublėso, matyt trūksta man to "draiviško" 2-os kartos Forester. Kartais kyla mintys kad geriausiais 2-os kartos AT 2.5 turbo...bet brangesnis , žymiai , eksploatavimas