Subaru Forester SG 2.5 X Reviews
- Engine l.:
- 2.5 l
- Power:
- 121 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- -
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (9)
Subaru Forester SG 2.0 X, 2004y
2004 MT 2L X.
Surasti be rudžių misija neįmanoma ypač jei važiavęs LT. Papildomai dariau garso įzoliacija bei dugno antikorozija kad visai nesupūtu.
Pravažumas geras. Valdomumas geras. Nustebino paprastas 92 kw variklis gan smagus. Norėjau pirkti XT tačiau kuro valgo dar daugiau nors ir ramiai važiuoji. 92 kw jei ramiai sutelpi iki 10.5 ltr.
Subaru Forester SG 2.5 X, 2007y
Patogus automobilis, geras pravaržumas, geras priėjimas automobilio aptarnavimams, užtenka tiesiog palysti po juo ir viską įmanomą pasiekti. Labai greit gali būti paveiktas korozijos, kėbulą reikia prižiūrėti, silpna vieta - galiniai stakanai.
Automobilis saugus, buvo nukirsta greitkelyje stirna ir seniau nuverstas apsvietimo stulpas - lužę bamperiai, susilankstė kapotas, skilo grotelės, automobilis toliau važiavo savo eiga be problemų. Iš tiesų, niekad nėra pavedęs, visada važiavo ir atveždavo į galutinį tašką. Dujų sanaudos 2,5motorui 121KW 13,33L mišriai, po miestą važinėjantis ~15-16l, užmiestį ~11l kažkur tilpdavau. Bet čia nesunkia koja.
Subaru Forester SG 2.5 X, 2002y
Jau porą metų važinėju, esu patenkintas ir bendrai rekomenduočiau. Labai geras pravažumas, trauka irgi nebloga. labiau rekomenduočiau 121 kw versiją, nes teko varuot ir silpnesnę, 92 kw, tai skirtumas didžiulis
Subaru Forester SG 2.5 X, 2002y
Jau porą metų važinėju, esu patenkintas ir bendrai rekomenduočiau
Subaru Forester SG 2.5 X, 2003y
Tarnauja man jau 5 metus. Odometras rodo 300000km Variklis ir pavarų dėžė nebuvo remontuota. Viskas veikia sklandžiai. 100Km/val pasiekia per 11sek. Patikrinta. Kuro sąnaudos mieste 11-13l užmiestyje 7-9l. Labai priklauso nuo greičio. Žiema važiuojant per sniegą iki 30cm aukščio išvis nesijaučia, toks įspūdis kad važiuoji per normalu kelią. Niekada nebuvau kur nors užstrigęs. AWD visada ištrauks. Žiemą bandžiau leisti automobiliui slysti, galiniai ratai buksuoja ir jis slysta, bet kai tik paleidi akceleratoriaus pedalą iškart išsilygina. Tinka bet koks benzinas. Keičiau tik eksploatacinės medžiagas: kaladėlės, stabdžių diskus, filtrus, amortizatorius, duslintuvą, važiuoklės traukės. Su komfortų yra problemų, silpna garso izoliacija, Važiuojant daugiau negu 100km/val atsiranda didelis triukšmas, manau tai nuo veidrodėlių. Padariau pilną garso izoliacija pats. Dabar jaučiuosi visiškai kitaip. Jokio triukšmo, taip pat įdėjau borto kompiuterį ir pakeičiau veidrodėlius, dabar jie yra šildomi.
Subaru Forester SG 2.0 XT Turbo, 2005y
Pradėsiu nuo minusų. Labai krenta į akys pigios salono apdailos detalės. Sėdynių oda labai greit susitrina, vairas labai lengvas, bet man tai nepatinka, jokio pasipriešinimo. Vairas užlenkia mygtukus, kurie randasi iš kairės(žibintų valytuvas, valytuvų šildymas, rūko žibintai, žibintu korekcija.) Važiuojant ieškoti mygtukus , kurių nematai tikrai nepatogu. Blogas matomumas, veidrodėliai iškreipia tikra atstumą. Salonas sušyla greitai, bet klimatas veikia neaiškiai. Nustatyti reikiamą temperatūra sunku. Dideles kuro sąnaudos. Mieste mažiau 13,4l neišeina. Trasoje 9.4l Pavarų dėžė turi 2 režimus Hold ir Power. Pirmas yra skirtas žiemai, antras sportinis. Stabdžiai normalus, bet norėčiau geresnių. Variklis sušyla labai greitai. Po 150- 160km/val variklis daugiau nevažiuoja. Kėbulas tikrai cinkuotas, nubraižymai ant sparno pragyveno jau pusė metų. Garso izoliacija jaučiasi tik variklio skyriuje. Labai patinka, kad automobilis yra patikimas. Per metus nieko nedaryta, tik kaladėlės. Iš svarbiausiu pliusu: žemas svorio centras, puikus valdomumas, pravažumas, cinkuotas kėbulas, tikrai patikimas ir nereikalaujantis daug dėmesio.
Subaru Forester SG 2.0 XT Turbo, 2002y
Labai patenkintas patvarumu ir jo važiavimo galimybėm po tiurlas net su plikom padangom. Uždėjau po to Geolandar AT/S, super. Traukos per akis, sąnaudos dujų mieste nuo 13ltr, iki 14 ramiai. Lakstant savo pasiema, važiuoji 160km/h tai 16 ltr. Iš po BMW E39 touring trūksta tik garso izoliacijos geresnės, ir multifunkcinio vairo, dar norėtūsi dviejų zonų klimato kontrolės.
Subaru Forester SG 2.0 WA WIG, 2007y
Parašysiu viska sąžiningai, nepagražinus, kad nebūtu priekaištu nuo tu kas mane pažįsta ir kad ateity turėti ramia sąžinė.
Tai buvo 2007.05 Forester iš salono, MT, 2.0, pigiausias variantas. Važinėjau iki 2012.07, 170000 km, pusė Vilniaus mieste. Kuro sąnaudos mieste normaliai važiuojant 12-12.5, labai pasistengus 10.5 (pagal Autobild aprašyta sistema), užmiestyje normaliai 100km/val 8 ltr, o pasistengus - 7.2 . Tepalo rijo tik pačioje pradžioje - ant 10000 3 ltr, bet vėliau normaliai važiuojant 100-200 ml. Bet iš kur tada tie mitai apie tepalo rijimą? Taip yra tame tiesos, kai visa diena varai žiedų Rukloje, man gavosi apie 30 ltr 100 km, tepalo įpyliau tam 100 km vos ne 0.5 ltr, bet tai gazas dugnas puse važiavimo.
Gedimai. Po mano specifinių važiavimu (bekelė, driftai, slalomai, per laukus, sprintai ir t.t.) po 30000 km prekinis amortikas sugedo, po 90000 abu galiniai savireguliojantis amortikai sugedo (nauji 2200 Lt), stabdžių diskai pradėjo kreivintis, akumuliatorius po 3 žiemų palūžo, po 100000 km pradėjo nervinti trukčiojimai įsibėgėjant, kažkokios vibracijos važiuojant tiesiu kelių. Matyt pradėjo senti Forester ir aš, ko pasėkoje įsigijau 2009 SH 3 kartos Forester. Aišku buvo ir kitu smulkiu gedimu (valytuvas sugedo, stiklo pakelėjas pagedo). BET, kai pasakė serviso vadovas - važiuojant tokiu stiliumi joks kitas SUV tikrai nepatemptu iki 100000 km su tokia būklė kokia yra pas tave (o ji tada buvo ideali, ir TA be problemų). Dauguma vairuotojų keikia išvaizda, ir saloną - man tai nereikšminga, o kas pabando - tas irgi jau nekreipia dėmesio.
Šis automobilis gali tai ką dauguma savininkų net nesapnavo. Pardavimas - viska sutvarkiau, ir tik tada pardaviau, klientas pirko iškarto, net nuolaidos neprašė (tiesa savas klientas atsirado tik po 1,5 mėnesio). išlipus iš šio Foriko paskutinį kartą - apsiašarojau...
Būtent šis modelis suburę keltas fanatų kurie ir įkurė klubą, ir forumą (www.foresterclub.lt). Tai mano didžiausias hobis, ir niekad negalvojau kad automobilis gali būti toks reikšmingas gyvenime!
Subaru Forester SG 2.5 XT LOV aut, 2007y
Patvarus ir kantrus automobilis, nuveš ten kur reikia. Pakaba tvirta ir patikima. Automatas nors ir nėra labai greitas, bet užtat patikimas. Jei nors vienas ratas turės sukibimą su danga - išvažiuosi! Jis nėta taupus, mieste jis pareikalaus nuo 14 iki 15,2 Litro benzino. Netgi aršiau važinėjant kuro sąnaudos nebus ženkliai didelės.Galingas ir dinamiškas variklis. Sukimo momentas juntamas jau prie žemų apsukų, visų ratų varoma sistemą neturi analogų rinkoje. Protingai eksplotuojant automobilį servise lankytis teks ypač retai. kuro sąnaudos palyginus su kitais įdentiško galingumo automobiliais yra mažos.