Skoda Roomster 1.2 TSI Scout Reviews

Skoda Roomster 2010
Engine l.:
1.2 l
Power:
77 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
10.9 sec
Avg. fuel consumption:
5.7 l
Recommends
Reviews: 2 -1
Average score: 4.0
Write review

Reviews (3)

Skoda Roomster 1.4 16V, 2007y

2015-10-02
Dinamika Ekonomiškas, talpus, išskirtinis dizainas, labai erdvus salonas, gigantiška bagažinė, mažos kuro sąnaudos, nereikalauja daug dėmesio, nebrangus remontas.
Šiek tiek per žemas.

Turiu šį automobilį jau puse metų, man jis labai patinka. Viskas po ranką, variklio tokiam automobiliui užtenka. Stabdžiai lengvi ir informatyvus. Bagažinė tiesiog gigantiška, reikalui esant galima pervežti bet ką. Galinės sėdynės galima judinti pirmyn-atgal arba išvis galima išimti. Labai daug įvairių daiktadėžių, priekyje yra net šaldytuvas. Salonas labai erdvus, visa šeima su daiktais telpa be jokių kliūčių. Apšvietimas puikus, ir salone ir bagažinėje. Bagažinėje yra net rozetė. Labai mažos kuro sąnaudos, lengvas ir nebrangus remontas, patikimas, nei karto nepavedė kelyje. Keliavome su šiuo automobiliu į užsienį, jokių problemų greitai įveikia atstumus, nepavargsti važiuodamas. Yra tik vienas minusas tai šiek tiek žemas klirensas. Kartais reikia nuvažiuoti į gamtą ir kai kur taip lengvai nepravažiuosi, galima atsisėsti ant dugno. Bet pastačius didesnio aukščio padangas šita problema išsisprendė pati.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Skoda Roomster 1.6 16V, 2009y

2015-04-01
Dinamika, daug vietos salone, transformuojamas salonas, patikimas, gerai jaučiasi bekelėje, ant ledo/sniego. Patikimas variklis ir pavarų dėžė.
Šaltas, lietai sušyla, didokos kuro sąnaudos žiemą, sailent blokų defektas(tik mano automobilis) Nesuteikia malonumo vairuojant.

Štai ir atėjo laikas atsisveikinti su Roomster'iu. Važinėjau su juo beveik 2 metus, pravažiuota 18000km. Teko eksploatuoti ir per karščius ir šalčius, ir keliais ir bekelėje. Per šį laikotarpį mano požiūris į automobilį gerokai pasikeitė, bet apie tai veliau. Kas atsitiko per 2 metus: man įvažiavo į galinį bamperį, pradėjo barškėti važiuoklė, mano manymų tai priekiniai sailentblokai. Tai atsirado pravažiavus tik 5000km, manau gamykliškas defektas. Eksploatavimas žiemą: Automobilis labai šaltas, -25 nuo namų iki darbo važiuoju maždaug 40min ir tik jau prie darbo automobilis sušyla ir pradeda pusti karštą orą. Esant žemesnei temperatūrai atsistojus prie šviesoforo išvis eina šaltas oras. Kuro sąnaudos žiemą 7-8L trasoje ir iki 14L žiemą mieste važiuojant 1 bėgių. Ant sniego/ledo automobilis jaučiasi puikiai. Elektronikos sistemos patikimos. 1.6 variklio dinamika stebuklinga tokiam darbiniam turiui. Pavarų dėžė paprasta mechaninė, veikia puikiai, nėra ką pasakoti. Bendrai, normalus, paprastas, patikimas, gerai valdomas automobilis. Atrodo ko dar reikia? Bet vis dėl to atidaviau ji ir nesigailiu. Ne mano automobilis ir viskas. Nors mano senas Nissan Sunny nusileidžia Škodai visuose parametruose, išskyrus ekonomiškumo, man jį vairuoti labiau patinka. O Roomster nesukelia jokių emocijų, mašina ir tiek, važiuoja ir tiek.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Skoda Roomster 1.6 16V, 2010y

2014-12-10
Ekonomiškas, labai patikimas, neužmušama važiuoklė, didelis salonas, nebrangus remontas, antikorozinė danga, grandininis variklis, transformuojamas salonas.
Kartais trūksta didesnio klirenso, pigi salono apdaila, bėdos su nusėdusių akumuliatoriumi.

Tai mano darbinis automobilis, aš ji ne pirkau, koki davė tokį ir vairuoju. Pravažiuota jau 150000km. Pirmą dalyką kuri norėčiau pažymėti kad važiuoklė šiuo automobilio tiesiog neužmušama, o mašina eksploatuojama kasdien ir niekas jos nesigaili, patys suprantate kaip važinėja su darbinė mašina. Ką keitė iš pakabos, tai tik amortizatorių guolius ir dar per šį laikotarpį sugedo reduktoriaus guolis, viskas! Dabar apie pliusus: labai aukštos lubos, reguliuojamas vairas, nebloga dinamika, geras valdomumas kelyje. Galinės sėdynes taip pat yra reguliuojamos kaip ir priekinės. Esant reikalui išvis galima juos išimti. Grandininis variklis, sklandus bėgių perjungimas, antikorozinė danga. Labai ekonomiškas. Minusai: labai pigus salono plastikas, kietas ir greitai susibraižo. Dėl to kad žemai sėdi matomumas šiek tiek pablogėja. Jeigu nusėdo akumuliatorius galima atrakinti tik priekinės durys, galinės ir bagažinės neatsidaro nei iš išores, nei iš vidaus. Tai labai nervina, nes norint nuimti akumuliatorių reikia instrumentų, kurie guli bagažinėje. Automobilis toks pats kaip ir Fabia, tik skiriasi kėbulas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost