Skoda Octavia 1Z 2.0 TDI RS Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 125 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 8.4 sec
- Avg. fuel consumption:
- 5.7 l
Reviews (7)
Skoda Octavia 1Z Scout 2.0 TDI DPF, 2008y
Eksplotuojamas 7 metai. atsiliepimai labai neblogi. tvirta pakaba, kuro sąnaudos kaip 4x4 automobiliui pakenčiamos,.mieste apie 7-8 ltr. trąsoje apie 5-5,3 ltr. Automobilio salonas paprastas, ūkiškas be blizgučių. Patogus ir apgalvoti priėjimai remontui prie smulkių gedimų, kuriuos galima pasitvarkyti savo jėgomis. Garso izoliacija pakankamai gera iki 130 km/h. Pakankamai geras pravažumas žiemą, važiavimas užtikrintai stabilus. Patikimas automobilis nebuvo pavedęs kelionėse.
Skoda Octavia 1Z Scout 2.0 TDI DPF, 2008y
automobilis pasiteisino ir visiškai patenkino lūkesčius
Skoda Octavia 1Z 1.9 TDI Elegance, 2007y
Patikimas automobilis. Vairuoju jau 2 metus. Teko kesti stabdžių diskus, kaladėles, tepalus, filtrus, amortizatorių apsaugas.
Kūro bako talpa nedidelė - 55 L. su juo nuvažiuoju 950 km. be abejo ne iki galo kai jau pradeda trūkčioti :) Labai paprasta ir tvirta pakaba. Dar nė karto nekeičiau, o jei ir reikėtu tai priėjimas geras (nepalyginsi su audi aliuminke :)
Variklis 1,9 TDI 77 kw, Galios užtenka, iš vietos gerai rauna, o prie 140-150 km/h nesijaučia jokio diskomforto kaip kai kurie šneka.
Labai talpi bagažinė, galima lyginti su passatu B6, nustebsite.
Prie šalčių gerai kuriasi, elektronikos problemų nebūna ir jokių klaidų, užsidegusių lempučių neatsiranda (kaip Peugeot ar Renault :))))
Kadangi tai yra elegance komplektacija tai komforto tikrai netrūksta. Borto kompiuteris, CD/mp3 grotuvas (galima valdyti ant vairo), AUX išėjimas!! - labai geras reikalas, galima pajungti telefona, planšėtę. Kokybiškos sėdinės, nenusitrina, be to yra šildomos, patogus odinis vairas, klimato kontrolė, užsilenkiantys veidrodėliai, nedidelis šaldytuvas po alkune, daugyyyyybė kišenėlių ir dauktadėžių, kai nusipirkau, vos ne kas savaite vis nauja rasdavau :) Originali gamykliška apsauga su judesio davikliais viduje ir signalizacija. 6 oro pagalvės.
Iš trūkumų: atsirado šiek tiek korozijos, kadangi mašina pries 10 metų buvo pirkta Vilniuje Škoda salone, ir važinėjo Lietuvos keliais.
Skoda Octavia 1Z 1.6 TDI Elegance DSG, 2011y
Pirktas naujas, kainavo tik 70000 litų, iki dabar pravažiuota 80000km, gedimas vienintelis - prakiuro kondicionieriaus radiatorius. Tepalus keičiu kas 30000km, taigi tik du keitimai, visa kita oroginalios dalys dar, kaladėlės ir tos nekeistos. Kuro sanaudos mane tenkina maždaug 6l/100km vidurkis. Man tai trečia Škoda, jei netenkintų kokybė, nebūčiau ir antros pirkęs. Papildomai užsakyta gamykloje blogų kelių paketas - Lietuvoje manau būtinas, nes paaukština automobilį.
Skoda Octavia 1Z 2.0 TFSI RS, 2007y
Labai dinamiskas ir patvarus automobilis turintis puiku kainos ir kokybe balansa. Vazineju 5 metus pirkau nauja is salono, gedimu beveik neturejau, teko pakeisti pora davikliu ir shleifo zieda vaire (plyso). Sanaudos Vilniuje apie 11l/100 su kamsciais. Trasoj valgo apie 8l su kondishke.
Skoda Octavia 1Z 2.0 TDI Elegance, 2006y
Iš pradžių norėjau pirkti 11-15m. Mercedes arba BMW, bet veliau buvo nuspręsta paimti jaunesni ir žemesnes klasės automobilį. Mano Škoda buvo atvežta iš Šveicarijos, iškarto labai patiko jos būklė, atrodė kaip naujas, maža rida, brangi komplektacija, nebuvo tik odinio salono, ksenono ir navigacijos. Kėbulas universalas, man jis labiau patinka negu sedanas. Iš pradžių buvau labai laimingas bet greitu metu atsirado nemalonių smulkmenų, kurie manė šiek tiek nuvylė. Bet apie tai šiek tiek veliau. Po kelių mėnesių nuo pirkimo buvo perrinkta važiuoklė, taip pat tuo metų susidėvėjo ir variklio pagalvė. Žiemą nustojo veikti klimato kontrolė, o tiksliau keleivio pusės. Teko išardyti visa panelė kad suremontuoti. Sugedo galinio valytuvo varikliukas. Labai sunku buvo rasti šrotuose, teko pirkti nauja. Vasara nustojo veikti kondicionierius. Nutekėjimo nerado, užpildė iš naujo, bet po kai kurio laiko vėl nustojo. Tikriausiai bus kompresorius. Pradėjo švilpti turbina, servise pagal slėgius dirba kaip turi būti, taip ir buvo pašalintas, bet aš jau pripratau ir važinėju kaip yra. Pradėjo leisti antifrizą, servise nutekėjimo nerado, taip ir pilu dabar kas mėnesį po 500ml. Kas patiko tai muzika, 8 kolonelės, cd keitiklis, skaito mp3. Pakaba labai kieta + r17 ratai, važiuoju kaimo keliais kaip su vežimu. Klirensas labai žemas, dažnai jaučiasi kaip kelias pasiekia dugną. Variklis 2.0TDI galingas ir ekonomiškas, 6-8L/100km Bet žmonės sako, kad 1.9TDI buvo geresnis. 2.0 brangesnis remontas, ir pats variklis ne toks patvarus, bet kol kas ačiū Dievui problemų neturėjau. Salonas geras, minkštas plastikas, viskas apgalvota, labai patogus. Su laiku pastebėjau, kad Škoda sutaupė ant kai kurių dalių, pvz ant durų rankenų chromas nusilupo ir atrodo baisiai, kai kuriuose vietose plastikas skleidžia garsus važiuojant, o tai nelabai priimtina. Manau kad naują dyzelį, o ypač 2.0 imti neverta, kuro sąnaudos panašios, o remontas ir išlaikymas žymiai brangesnis.
Skoda Octavia 1Z 2.0 TFSI RS DSG, 2011y
Pagaliau išsipildė mano noras. Esu laimingas kaip vaikas. Mašina važiuoja įspūdingai, valdomumas puikus. Spalva išskirtinė, baltą žiūrisi pasakiškai. Pastebėjau, kad žmonėms patinka šitas automobilis, gaudau labai daug žvilgsnių. Kartais net keista. Prieš perkant radau žmogų Škoda klube, kuris man padare Test Drive šio žvėriuko. Ir tada aš tikrai buvau įsitikinęs, kad tai mano automobilis, ir aš tikri jį nupirksiu. Pirktas buvo naujas, baltos spalvos, ESP, odinis salonas, liukas, muzika 12 dinamikų. Variklis su DSG veikia puikiai, jeigu stipriai ne spausti, kuro sąnaudos tikrai nedidelės. Elektro liukas labai geras dalykas, vasarą net klimato kontroles nereikia. Dėl pakabos, visi sakė kad RS pakaba yra labai kieta. Nieko panašaus! Pakaba yra subalansuota, nepasakyčiau kad jinai yra minkšta, bet visus nelygumus sugeria puikiai. Be to valdosi automobilis kaip sportinis, į posūkius įeina kaip turi būti, toks jausmas kad ant bėgių važiuoja. O ksenonas suka kartu su vairų, ir matomumas darosi įspūdingas. Deja pakaba šiek tiek per žema musu keliams. Bendrai esu labai patenkintas šiuo automobilių. Trasoje jaučiuosi kaip shumaheris, aplenkiu visus, kuriuos tik galima. Vienas tik minusas, sporinės sėdynės nelabai patogios ilguose atstumuose. Kuro sąnaudos vidutiniškai 9l. Turbininis variklis šiek tiek valgo tepalus, per 15000km 1litrą. DSG pavarų dėžė veikia puikiai, ypač patinka S režimas, įsibėgėja labai smagiai. Bandžiau išspaust maksimum 250km/val ramiai, dar galima buvo ir daugiau, bet jau buvo baisu. Apibendrinus galiu pasakyti: tai puikus sportinis automobilis šeimai, būtent taip jį ir galima pavadinti.