Saab 9-3 I 2.0 LPT Base Reviews

Saab 9-3 2000-2002
Engine l.:
2.0 l
Power:
110 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
8.5 sec
Avg. fuel consumption:
8.9 l
Recommends
Reviews: 8 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (8)

Saab 9-3 I SE 2.2 TiD, 2001y

2020-06-21
Pigus islaikymas,labai didelis komfortas vairuoti,geras posukiuose.Ypac ekonomiskas kuro sanaudomis.grazios kebulo linijos.daug elektronikos,Keri veikia patikimai.paprasta ir pigu remontuoti ir eksplotuoti.Moki Masai,nes bereikalo nuvertintas modelis,o gauni nepaprastai daug.
Necinkuotas kebulas,kuri sutvarkius dar 20 meta vaziuosi,nes dvigubos skardos.Ir gal garsiai dirba variklis.Bet Siam modeliui tinka:)

Nuostabus automobilis,minkstas,grazus.Ypac patikimas del savo neuzmusamo variklio ir vaziuokles.Labai stabilus kelyje.Garso izoliacija tobula.Isvaizda man asmeniskai ne tokia kaip visu automobiliu.Kaip is kito pasaulio.Taciau tuom ir Grazus.Salono medziagos ypac nenudevimos.Tris kartus turejau,pardaviau,isigydavau naujesnius modelius kitos markes auto,bet ilgai ieskojau ir nusipirkau vel.Ir nebeparduosiu nes tai demesio vertas auto su milijoniniu dyzeliniu varikliu.



Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Saab 9-3 I S 2.2 TiD, 1998y

2018-05-27
geras automobilis kuro sanaudos labai mazos
rudeles

Labai geras automobilis neturiu kuo skustis šiuo automobiliu

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Saab 9-3 I S 2.2 TiD, 2000y

2017-11-03
manevringas, greitas, stabilus posukiuose. kuro sanaudos nedideles. detaliu, remonto kainos nesikandzioja. elekronika, pakaba neypatingai kaprizingos
garsiai dirba variklis, galetu ir tyliau

Geras kainos ir kokybės santykis. Malonus vairavimas, atrodo lėktuviuku skristum. Nors išvaizda ir nelabai galėtų būti modernesnė, tačiau pavažinėjus nesinori jau į kitą mašiną sėst. Tiesiog pamilsti saab

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Saab 9-3 I SE 2.2 TiD, 1999y

2017-06-07
Ekonomija, pigios dalys, grandininis variklis, patvarus kėbulas
Vibracija salone gan didoka, garsiai dirbantis motoras, agr amžinos problemos

Su kiekviena diena vis labiau vertinamas Saab 9-3 coupe versija, jų likę jau tikrai nedaug, dar po keletos metų, kai išviso apmažės apleistų variantų, liks tik švarūs, vos ne projektais paversti Saabai, kurių vertė jau kyla, nes ir Vokietijoje jų likę nedaug dyzelių, skelbimuose vos 6 per visą Vokietija, visi kiti benzinai, sportiniai su daug kilovatų. O kasdienio dyzeliuko coupe, vis mažiau ir mažiau..
Pats variklis nėra idealus, bet tikrai neblogas, traukos pilnai užtenka, kuro sąnaudos juokingos, eksplotacija pigi. Tiek išvaizda, tiek salonas labai įdomūs.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Saab 9-3 I SE 2.2 TiD, 1998y

2016-03-21
daugumos gera komplektacija, patrauklus dizainas, tinka daug opelinių dalių, nepretenzingas gedimams o jeigu jų prireikia tai remonto kainos nesikandžioja, ypatingai patogios sėdynės, nesikandžioja kuro sąnaudos, ypatingai saugus (visgi švedas)
garsiai dirbantis ir vibruojantis variklis (bet patikimas, grandininis)

Mano pirmasis asmeninis automobilis ir galiu pasakyt šaunus pasirinkimas. Dizainas patrauklesnis negu daugumos bendraamžių automobilių (nors čia subjektyvus dalykas). Už mažą kainą gauname patikimą automobilį, kuris dažnu atveju pasižymi premium klasės komplektacija. Kitas automobilis turbūt bus irgi šios markės, nes geresnio kainos/kokybės santykio rasti turbūt neįmanoma, o po jo daugelis automobilių atrodo netgi tušti, prastos komplektacijos, o kartu ir brangesni. Markės bijoti tikrai nereikia, nes problemų su dalim ir remontu tikrai nėra, brangiau gali būt nebent iš elektronikos pusės, tačiau šie gedimai nėra dažni :) Be reikalo nuvertinti automobiliai

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Saab 9-3 I S 2.0T, 1998y

2015-08-27
Dinamiškas, nedidelės kuro sąnaudos, patikimas, tvirta pakaba, stabilus dideliuose greičiuose.
Mažai vietos salone, bet atitinka klasei. Trijų durų versija netinka šeimai. Brangokos detalės.

Puikus automobilis kaip tokiam amžiui. Pakaba tvirta ir vienų metų komfortiška. Jeigu ne žiūrėti į automobilio dydį salone jautiesi kaip E klasėje. Gera dinamika, variklis mėgsta važiuoti ant aukštų apsukų. Prie 3500-5500aps/min įspaudžia į sėdynė. Puikiai valdomas bet kokių orų. Aišku proto ribose. Važiavau 140km/val per lietų, kelia laiko puikiai. Niekur neneša, puikiai klausosi vairo. Aišku yra nepatogumų, salonas skirtas tik 2 žmonėms. Galiniams keleiviams mažai vietos, ir nelabai patogu įlipti. Bet čia tik 3 durų versija, tai nemanau, kad čia trūkumas. Bagažinė labai didelė! Vežioju ten savo šunį, jam ten patogi, gali stovėti visu ūgių ir žiūrėti pro langą. Kuro sąnaudos 12-13L/100km mieste. Žiemą užsiveda be problemų. Automobilio išlaikymas brangokas, bet priimtinas. Jeigu paimsite geram stovyje, tikrai neturėsit vargo. Automobilis labai patikimas, funkcionalus ir turi savo stilių.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Saab 9-3 I S 2.2 TiD, 2001y

2015-02-27
Saugi, gerai žiūrisi, solidi išvaizda ir iš vidaus ir iš išorės, neužkliūna vagiams,patikima, gera audio aparatūra, stabili ant kelio ir posūkiuose, gerai ima greitį. Kuro pagal kubatūrą sunaudoja ne per daugiausiai. Šildomos priekinės sėdynės, šildomi veidrodėliai, oro pagalvės, visi automatiniai langai, kablys, odinės sėdynės, talpi bagažinė.
Kai kurios detalės brangesnės negu opelių ar pasatų, bet jos tarnauja ilgiau (žinoma jei mašina nėra sąmoningai laužoma ar drožiama). Galėtų būti minkštesnės sėdynės ir pakaba. Galėtų būti aukštesnė.

Turiu SAAB 93 SE 2,2TiD 92KW 2001.11 mėn kurią isigyjau sausio mėn. Rudija tik tos vietos kur yra pataikę akmenukai (sparnai) ar nubrozdinta skarda. Lyginant su universalais (opeliais astrom ir pasatais, delfinais) važiuoja minkščiau. Bet teko važiuot su 1995 m pasatu sedanu, tai pasato sedano važiuoklė minkštesnė ir sėdynės minkštesnes. Su pasatu sedanu važiuot smagiau, o čia saugiau ir išvaizda solidesnė. Pas mane nuo sausio mėn pakeista: vairo stiprintuvo šlanga; galinės stabdžių kaladėlės, rankinio stabdžio kaladėlės, įtemptas rankinio stabdžio troselis ir pakeista variklio pagalvė, taip pat pakeisti tepalai ir filtrai. Universalų ir opelių daugiau nepirksiu niekad gyvenime. Rekomenduoju tik sedanus. Važiuoja smagiai, muzika skamba švariai. Yra prikišta elektronikos, bet ji veikia normaliai. Didesnių trūkumų nepastebėjau, Siūlau neapsiriboti kokiu tai vienu modeliu ar marke, bet pabandyti ir kitas mašinas :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Saab 9-3 I SE 2.2 TiD, 0y

2012-08-21
Auksta surinkimo kokybe, gera pakaba, kofortiskas salonas
Per zemas vazinet kaimo keliukais, brangios isores dalys

automobili turiu jau 2 metus. Automobilis yra labai patvarus, kebulas nerudyja, su varikliu problemu nebuvo, elektronika gan patikima bet kompiuterio ir kondicioneriaus ekranai visa laika streikojia. Variklis tikrai galingas, patikimas, pakaba yra paimta nuo opel vectros b kuri yra tiesiog puiki sportiniam pasivazinejimui, o remontas kainos cenrus. Minusas yra gan brangios kebulo detales, ir automobilis yra gan zemas ir tinka vazinet tik asfaltuotais kelais, pats tuo isitikinau ir likau be variklio apsaugos (visiskai subirejio). O taip automobilis vertas savo demesio.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2000 - 2002 (2000, 2001, 2002)