Renault Scenic I 2.0 16V Alize Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 103 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 10.2 sec
- Avg. fuel consumption:
- 8.0 l
Reviews (14)
Renault Scenic I Megane Sce 1.6RT16v aut (klm), 2000y
Automobilį turiu jau metai, pirkau tikrai ne pirmos jaunystės ir vėliau sužinojau, kad buvusį ne pačiose geriausiose rankose. Labai greitai išlindo problemos su alkūninio ir paskirstomo veleno davikliais, ko pasekoje auto tiesiog nesikurdavo, tačiau problema pataisoma lengvai ir galima sakyti beveik ant kelio. Apskritai teko tvarkyti nemažai (bet kaip minėjau, daug kas buvo užleista), tepimo sistema turi polinkį į užsikimšimą, todėl prieš keičiant tepalus vertėtų pravalyti tepimo sistemą tepalo priedais (kitaip gali tekti keisti itin jautrią vakuumo pompą). Variklis patikimas (1,9 dCi, 75 kW), silpna vieta purkštukai, po pusės metų reikėjo keisti 2 iš 4 dėl padidėjusių sąnaudų ir dūmo, tačiau 1 purkštuko kaina svyruoja iki 15-20 Eur, todėl keitimas nei kiek negąsdina. Apskritai variklio skyriuje didesnių problemų nėra. Kėbulas gana atsparus korozijai - silpna vieta slenksčio priekinė dalis, po plastmasine apdaila kaupiasi vanduo, purvas ir druskos, todėl ten atsiveria korozijos židiniai po plastiku, tačiau ir šią vietą galima nesunkiai sutvarkyti. Salonas gana patogus, nors kiek mažoka vietos gale, trims žmonėms ankšta, tačiau dviems - idealu. Labai patogiai ir greitai gale galima atlankstyti sėdynes o esant reikalui visai išimti (užtrunka iki 3 min), todėl didesnį krovinį galima pervežti be didesnio vargo (skalbimo mašina telpa stačia). Daug skyrių daiktams (po priekinėmis sėdynėmis, gale po kojomis, po sėdynėmis), todėl turint daug daiktų visiems jiems galima rasti tinkamą vietą. El. dalis patvari, nekelia didelių problemų. Komplektacija su 4 el. langais, klimato kontrole visai nenuvilia. Vertinant bendrai: nedidelis, tačiau talpus, ekonomiškas ir pigiai išlaikomas automobilis, kuris puikiai tarnaus, jei bus prižiūrimas laiku.
Renault Scenic I Megane Scenic 1.4 RN 16v, 2000y
Turiu Scenic jau virš trijų metų, esu patenkintas, nes jokių rimtų bėdų neturėjau. Gal dėl to, kad pirktas su 138000 km. tikra rida (yra TUV-as, serviso knygelė, remonto čekiai). Aišku, traukimo mažoka, ypač pilnai pasikrovus, bet nuspaudus akseleratorių iki galo pasijaučia šioks toks gyvumas. Nėra ko norėti, sukimo momentas tik 126 Nm.
Remontuotas nedaug, pavardinsiu: vienas šarnyras, atraminė amortiko guma su spyruokle, apsauginė granatos guma - tai ir viskas. Variklis iš viso puikus, jokių problemų,vedasi visada labai gerai. Pilnas įpurškimas, dujos. Traukia vienodai gerai abiem kurais.
Pravažiavau 64000km manau, kad auto neblogas, su elektra jokių problemų, lempučių pakeitimas paprastas, stabdžiai visi diskiniai, kaladėlės beveik vienodos prieky ir gale, šiek tiek pašlifavus galinės tinka priekiui. Su kondicionierium, stabdžių stiprintuvu, vairo kolonėle irgi jokių bėdų, skysčiai neteka, veikia puikiai.
Renault Scenic I 1.9 dCi Expression, 2003y
Pirkau automobilį prieš 5 metus iš Prancūzijos. Visiškai nenusisekęs modelis Renault atžvilgiu. Elektronika turi daug ydų, variklio trauka dinginėja. Kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės.
Renault Scenic I Megane Scenic 1.6 RT 16v (klm), 2001y
Pirkau 2010 m. iki šiol važinėju su minimaliomis kuro sąnaudomis, techn. apžiūra be problemų, priežiūrai nereikia daug investicijų, detalės keičiamos senos labai retai arba pagal poreikį, žiemą užsiveda įprastai, kaip vasarą, langų rasojimo ar užšalimo niekada nepasitaikė, dažnai vėdinamas salono vidus neprikaupia jokių drėgmei būdingų kvapų, bagažinės dydis tenkina dėl jos atlenkiamų ar išimamų galinių sėdynių, Ergonomiška vairuotojo sėdynė lengvai pritaikoma pagal sėdėjimo ypatybes. Vertinu gerai.
Renault Scenic I 1.9 dCi Expression aut, 2001y
pirkau pries 7 metus patvarkiau truputi neuzmusamas automobilis variklis puikiai vedasi tiek ziema tiek vasara elektronika dirba vaziuokle paprasta tepalai pusiau sintetiniai kuro vidurkis 7ltr daugiau vazineju po miesta
Renault Scenic I 1.9 dCi Expression, 2003y
Pirkau 2003 metu dci19 važinėju jau du metai jokių problemu aišku viską pakeičiau kas priklauso varikliui diržus ir taip toliau ir svarbu tepalai 5/30 sintetiniai ir dr pilkite gera kurą ir nebus problemu ovaziuokle paprasta pats gali susitvarkyt ir nėra paprastesnės už vokikskas detales taip PAT pigios
Renault Scenic I 2.0 16V Privilege RX4, 2001y
Scenik RX4 Erdvus,geras matomumas,patogus įsėdimas,variklis 2.0 benzinas-dujos,pirkau prieš tris metus,važinėju kiekvieną dieną,važiuoklės remontas pigus,dujų vidutiniškai 100km.sunaudoja 9-11 ltr.Tik šią vasara nuėmiau galinio tilto kardaną,nes pradėjo ūžti galinis kardano pakabinamasis guolis.Kardanas yra padarytas neardomas,bet aš susirinkau reikiamas detales rytoj važiuoju pas tekintoją,bandysime perdaryti.Kas gausis parašysiu kai išbandysiu.
Renault Scenic I 1.6 16V Family, 2002y
Automobilis pirktas su pigiausia komplektacija. 1.6 variklis, priekiniai el. langai, el veidrodėliai, kondicionierius. Prieš tai automobilį turėjo mano pažįstamas, vieną kart trasoje jam į galą įvažiavo mikroautobusas, automobilio galas ir šiek tiek priekis buvo sudaužytas. Po žalos įvertinimo aš nusprendžiau nupirkti šį automobilį. Remontas kainavo nedaug, nes dariau pas pažįstamus. Po remonto pravažiavau 10000km. Automobilis labai paprastas, nors iš išorės atrodo mažas, bet salonas labai erdvus. Labai patinka, kad sėdi aukštai kaip visureigyje. Daug įvairių daiktadėžių, nustebino kad automobilyje 2002m. Dar buvo kasetinis grotuvas. Pakeičiau naujuoju JVC, į bagažinė įdėjau subą, ir dabar groja visai kitaip, man užtenka. Variklis 1.6 aišku ne toks dinamiškas kaip norėtųsi, bet mieste jo galios užtenka. Trasoje maksimaliai bandžiau 130km/val, daugiau darosi baisu. Garso izoliacija ne labai gera, bet tokios klasės automobiliui tinka. Slidžioje kelio dangoje automobilis jaučiasi stabiliai. Per šalčius užsiveda iš puses pasukimo. Nepatinka, kad ilgai reikia laukti, kol sušils salonas. Neseniai atsitiko beda, sugedo vairo lentjuostė, nauja kainuoja apie 400eur. Niekas nenorėji imtis, bet galu gale radau vieną žmogų ir jis atliko jos restauracija už 180eu. Artėja stabilizatoriu remontas, nes mūsų keliai jie ilgai ne tarnauja. Bendrai automobilis man patinka.
Renault Scenic I Megane Scenic 2.0 RXI 16v, 1999y
Po pirkimo buvo pakeistas pagr. Diržas su rolikais ir tepalai variklyje bei pavarų dėžėje kainavo 200eur. Variklis benzininis, 2.0. Kuro sąnaudos 7.2L/100km važiuojant 100-120km/val. Nuo pirkimo pravažiuota 10000km. Komfortiškas ir paprastas salonas, transformuojamos galinės sėdynės, didelė bagažinė, normalus klirensas. Minusai: kaip dažnai būna pas prancūzus, problemos su elektronika. Streikuoja immobilaizeris. Kartais neveikia spidometras, ypač trasoje. Reikia pažiūrėti daviklį. Problemos su korozija. Rūdija kapotas, bagažinės dangtis, galines arkos. Žiema labai lietai sušyla salonas, stovint vietoj reikia laukti 15-20min, kol salone bus šilta. Važiuojant reikės laukti 5-7min. Bendrai tai yra normalus šeimos automobilis, labai erdvus salonas, ekonomiškas variklis. Bet perkant labiausiai žiūrėkite elektriką ir kėbulo korozija.
Renault Scenic I Megane Scenic 1.6 RT 16v, 1999y
6m. vazineju jokiu bedu su varikliu,nuvaziavus 115000km.Vaziukle kas liecia taipat paprasta, nebrangi ir tarnauja gerai.Kebulas megstantis rudis,nors ir is Italijos parvaryta.
Renault Scenic I 1.9 dCi Expression, 2001y
jau ketvirti metai vazineju jokiu rimtu problemu nebuvo labai patogus paprastas automobilis lietuvoje toks isitikinimas kad prancuzu prastos masinos manau kad prastesnes opel ford wv uz reno masinas remontas pigus detales nebrangios variklis kaip laikrodis dirba ir labai tyliai palyginus su kitais dyzeliais,vaziuokle labai mazai prieziuros reikia gale nera jokiu traukiu tik du sujungimai ir amortizatoriai kebulas gana gerai apsaugotas nuo rudijimo elektronikos gedimu kol kas nebuvo tik lauko temperaturos daviklis nesamones pradejo rodyti,labai patogios sedynes aukstos.
Renault Scenic I 1.9 dCi Expression, 2002y
Automobilį turiu jau metai. Teko pakeisti kuro siurbliuką (~150lt), po žiemos jaučiu, bildesį priekinėje pakaboje (dar netikrinau kas konrečiai). Daugiau nieko neteko remontuoti. DCI variklis už DTI taupiau važiuoja, geriau traukia, o eksploatacijos išlaidos jų panašios - sakau iš asmeninės patirties, nes šeimoje prieš tai turėjom 1999 metų DTI varikliu sceniką, su kuriuo pravažiavom ~4 metus, o jei kas baiminatės dėl blogo kuro, tiesiog keiskite laiku filtrus ir viskas bus gerai (siūlau pamiršti mitą, kad DTI geriau nei DCI). Mieste kuro sąnaudos ~7-8 l, užmiestyje 4,5-5. Su elektronikos gedimais nesusidūriau. Mėgstame su šeima pakeliauti, todėl patinka labai erdvus salonas, reguliuojamos galinės sėdynės (taip pat kaip priekinės), minkšta pakaba. Labai patogu "pakrauti" vaikus ir visas šmutkes į automobilį (erdvi bagažinė leidžia vežimėlį įdėti stačią). Pagirtinas bendras matomumas manevruojant mieste.
Nepatinka: gerai girdimas triukšmas iš lauko, ypač greičiau važiuojant. Priekiniai statramsčiai stamboki, todėl pėstieji einantys per gatvę prasčiau matomi. Mieste nepalakstysi - staigiai keičiant važiavimo kryptį automobilis siūbuoja, todėl nepatyrusiam vairuotojui geriau važiuoti ramiai :). Galėtų būti vairas daugiau reguliuojamas, o ne tik aukštyn ir žemyn.
Renault Scenic I Megane Scenic 2.0 RXI 16v, 2000y
vazineju jau 3m, bedu nebuvo, tik nupirkus apziurejo elektrikas, keiciau uzdegimo rite(1vnt), pirkau del kainos ir del puikios isvaizdos, dar patiko, kad paaukstintas ir del to geresnis matomumas, interjeras puikus, kaip naujas, lengvai priziurimas, del elektronikos bedu nebuvo, kuro sanaudos galetu buti mazesnes, nes vazineju tik mieste, islaidu masinos remontui neturejau.
Renault Scenic I Megane Scenic 2.0 RXI 16v, 2000y
auto man yra praktiskas.Galines sedynes issiima kiekviena atskirai,tai yra didelis patogumas.Pakankamai manevringas,patogus ilgose kelionese.Senico einamos ddalys nera brangios panasiai kaip vokisku.Su elektronika kolkas bedu nebuvo.