Renault Megane III 1.4 16V TCE Dynamique Reviews

Renault Megane 2012
Engine l.:
1.4 l
Power:
96 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
10.0 sec
Avg. fuel consumption:
6.3 l
Recommends
Reviews: 6 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (6)

Renault Megane III 1.6dCi Energy Bose Edition, 2012y

2017-12-01
Keliavome su žmona po europą tai atsiskleidė privalumai su 60 l baku nuvažiuota 1150 km, talpus, gera trauka, tyliai lekia greitkeliuose, puikiai veikia elektronika.
Truputuką kietokas mieste, kuro sąnaudos mieste 5,2 l- 100 km, kol kas neremontavau.

Esu patenkintas šiuo modeliu, pradėjau važiuoti nuo 68000 km dabar 75000 jokių nusiskundimų.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Renault Megane III 1.6 16V Dynamique, 2010y

2016-08-19
Beraktė užvedimo/atrakinimo sistema, nedidelės eksploatavimo išlaidos, įdomus dizainas
1.6 l bezininio variklio kuro sąnaudos kiek didokos, durelių gumos trinasi į kėbulą ir skleidžia garsą važiuojant per duobes, prastokas matomumas gale

Labai patinka šitas modelis. Man asmeniškai labai gražus coupe dizainas žiūrint visais kampais. Patogios sėdynės, salonas erdvus ir nebraška niekas. Interjero medžiagos geros. Gale vietos pakankamai, bagažinė didelė (pavyko vežti dviračius, snieglentes, fotelius). Labai patogi beraktė užvedimo/atrakinimo sistema. Rimtesnių gedimų nebuvo.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Renault Megane III 1.5dCi Bose Edition, 2011y

2015-09-06
Ekonomiškas, nebrangus remontas, labai daug vietos salone, didele bagažinė. Patikimas, stabilus, gerai valdomas automobilis.
Kieta pakaba.

Pirktas iš Vokietijos, norėjau automobilio su tikra rida, mačiau daug automobilių su 20000-60000km rida, bet nepatikėjau. Radau gera variantą 132000km, patikrinau pagal VIN ridą ir visus techninius aptarnavimus, viskas atitiko. Iškart po pirkimo pakeičiau diržus, filtrus oro, kuro, tepalo. Ir turbinos temperatūros daviklį. Viskas kainavo apie 350eu. Vėliau dar pakeičiau stabdžių diskus ir kaladėlės. Dar po puses metu keičiau priekinius sailent blokus, vieną svirtį ir sferinį guolį. Šiuo metų yra 190000km, daugiau jokių problemų neturėjau. Labai patinka automobilio kuro sąnaudos, mieste 6L, užmiestyje 5L. Su 60L galima pravažiuoti 1200km. Labai didelė bagažinė, salonas didesnis negu hetchbek'e. Pas mane Universalas. Gera komplektacija: klimato kontrolė, 6 begių mechaninė pavarų dėžė. Daug saugos sistemų, ABS, EBD, ESP. Geras vairo stiprintuvas, kruizo kontrole, šviesos jutiklis, lietaus jutiklis. Visi el. langai, veidrodėliai. Patogios, turintis daug reguliavimų sėdynės. Transformuojamas salonas. Iš minusų tai pastebėjau, kad kieta pakabą. Mieste jaučiasi kiekvieną duobė. Bet užtat trasoje valdomumas puikus.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Renault Megane III 1.9 dCi Expression, 2009y

2015-08-29
Isskirtinis, aki traukiantis "neatsibodes" automobilis. Labai ekonomiskas, galingas, patikimas variklis. Tvirta, paprastos konstrukcijos, vaziuokle. Talpi bagazine
Pakankamai mazas pasukamumas, dideles durys,

Rinkdamasis automobili ieskojau kazko neatsibodusio, ekonomisko, dinamisko miesto automobilio, modelio kuri vairuoja ne kas antras lietuvis. Isigijau si automobili 2012 metais parvaryta is Prancuzijos su 90 000 km rida. Per kiek daugiau nei 3 metus nuvaziavau 100 000 km per ta laika nebuvo jokiu rimtu gedimu. Vaziuokle pakankamai minksta ir komfortiska atsizvelgiant i tai, jog tai coupe automobilis. Interjero medziagos neatrodo pigiai, salonas nebraska, erdvus, gale 2 zmones vietos visiskai pakanka.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Renault Megane III 1.9 dCi Dynamique Euro5, 2011y

2015-05-04
Gražus dizainas, erdvus coupe varianto salonas, efektyvūs stabdžiai, sklandžiai, gražiai ir tiksliai persijungiančios pavaros. Gera dinamika tiek mieste, tiek greitkeliuose, tikslus vairas. Gražiai dirbantis variklis. Ekonomiška. Tikslus ir geras salono surinkimas, niekas nebarška, sėdynės ir vairas reguliuojami, graži priekinė panelė, geras visų prietaisų išdėstymas, navigacija. Savo važiavimo parametrais nenusileidžia savo klasės modeliams.
Galėtų būti geresnė salono garso izoliacija, norėtųsi minkštesnių durelių plastmasių. Reikia priprasti prie salono statramsčių ir kelio matomumo posūkiuose (ypatingai mieste, nekalbant apie vakarų Europos miestų senamiesčius.

Neturiu jokių pretenzijų gamintojams, ekonomiškas, dinamiškas, gražaus dizaino modelis. Gera ir patikima važiuoklė,labai efektyvūs stabdžiai, nuvažiavau ne vieną tūkstantį Europos greitkeliais. Gražiai persijungia pavaros. Važiuoju jau 3 metai, nuvažiavau 45000 km. Keičiau tik tepalus ir žibintų lemputes,neturėjau jokų gedimų.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Renault Megane III 1.9dCi Privilege, 2009y

2015-02-06
Geras pasirinkimas už savo kainą. Labai ekonomiškas, ypač jeigu išmesti suodžių filtrą. Nebrangios dalys, nebrangus remontas. Patikimas.
Dažnai reikia keisti lemputės, patenka drėgme. Grotuvas neskaito mp3. Kaip ir visi dyzeliai sušyla tik važiuojant.

Pirkau 2012m. Rida buvo 11000km. Eksploatuoju iki šios dienos, pravažiuota apie 35000Km. Per visą laikotarpį keičiau tik eksploatacinės medžiagas, ir teko pakeisti kondicionieriaus radiatorių ir lemputės. Geras variklis, nebloga trauka, ekonomiškas. Labai didelė bagažinė, erdvus salonas. Gerai valdomas, minkšta pakaba, sugeria visus nelygumus. Kuro sąnaudos trasoje 3.5-4.0L/100km., kuro sąnaudos sumažėjo kai išmečiau suodžių filtrą. Gerai veikia automatinė pavarų dėžė, taip pat padeda taupyti kurą. Ganėtinai pigus eksploatavimas, nebrangios detales, net ir originalios. Gerai jaučiasi važiuojant didelių greičių, stabilus ir posūkiuose ir ne tik. Puikus matomumas. Grotuvas neskaito mp3, pastoviai reikia keisti numerio apšvietimo ir žibintų lemputės.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost