Turėjau tokius du (du, nes patiko). Vienas buvo 2-jų kitas 4-ių durų. Kaip tokio automobilio tikrai gera trauka, vietos viduj daugiau nei atrodo iš lauko. Automobilis tvirtas ir patikimas. Liga - vairo kolonėlė mėgsta leisti skystį. Turint omeny automobilio metus rudžių neatsikratysi. Prižiūrint nepūna, bet vienas kitas burbuliukas ar parudavimas visada bus. Šiuo metu tikamas variantas pradedančiam vairuotojui.
Gerai eina
Aukšta- bordiūrų nebijo
Pigios detalės
Aukštai sėdi
Nesudėtingai surinktas
Mažas svoris
Mažiau rūdyja, nei 3 golfas
Didelis salionas- 4žmonės be problemų
Gana stabilus
Minkšta ir nesudėtinga važiuoklė
1.4 "Energy" Varikliukas dirba tyliai
Silpnos vairo kolonėlės- po 130k km pradeda leisti vairo stiprintuvo skystį.
Saugokit slenksčius nuo smūgių, nes pažeidus jie išpus.
Prietaisų skydelyje ir ant visų knopkių yra ne šviesos diodai, o kaitrinės lemputės, kurios pastoviai perdega.
Galinių stabdžių sistemą nelengva sureguliuoti
Galinių žibintų kontaktai būna oksiduoja
KAINA-KOKYBĖ
Maniškis turi 1.4 energy motorą, kuriam nusiskundimų bent kol kas neturiu. Pasitaikė egzempliorius po avarijos atvežtas iš Prancūzijos. Dėl nekokybiško remonto dažnai bagažinėje randu drėgmės. Būtinai reikia laiku apdorot ir remontuot pažeistas kėbulo dalis, nes rūdys puls akimirksniu, o šeip dėl pūvimo bėdų nėra. Važiuoklė kaip tokios klasės automobiliui labai minkšta ir nebarška. Šiame automobilyje sėdi aukštai kaip minivene.