Peugeot 407 2.2 Sport aut. Reviews

Peugeot 407 2006-2006
Engine l.:
2.2 l
Power:
120 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
9.0 sec
Avg. fuel consumption:
9.4 l
Recommends
Reviews: 12 -4
Average score: 4.0
Write review

Reviews (16)

Peugeot 407 1.6 HDI Premium, 2006y

2020-06-26
Geras kainos ir kokybes santykis geros komplektacijos minsta. Gera garso aparatura bei garso izolecija
1.6 varikliukas biski persilpnas tokiam auto. Prastos peciuko sklendes ju liga kad jos suluzta. zemas priekinis bamperis.

Turejau 3 metus si auto pravazevau apie 100k per ta laika teko pakeist sankaba bei turbina. Pakaba buvo patikima per tuos metus tik pora galiniu stabilizatoriu vienas priekinis celenblokas bei zarnyras. Aisku einamieji remontai kaip stabdziu diskai bei kaladeles tepalu filtru keitimai buvo. Taipat keiciau ratu guolius iskart galiu pasakyti kad pirkit brangiausius pvz snr nes kitaip nelaiko.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 1.6HDi Presence, 2008y

2020-01-02
Kuro sanaudos 6l/100km, nerudyja, minksta, garso izoliacija, panoraminis stogas, isvaizda, talpumas.
Nera

Mano 2006 metų modelis. Pirmas prancūzas gyvenime, įspūdžiai patys geriausi. Persėdau iš Audi A6, tai lyg iš maskvyčiaus į mersą. Peugeot salono erdvė kosmosas, garso įzoliacija... nuo tylos ausys spengia.. o jau važiuoja kaip minkštai, o tai kaip tada su 607 peugeot kuri skaitosi prabangi? Puse metu vazineju, niekas dar nebuvo sugede, traukia puikiai, dizainas afigenas... Aciu Dievui kad daug snobu su Vokiskom auto nusistate pries prancuzus, tad galim Peugeot nusipirkti daug pigiau nei kokia Audi. Prancuzai kainos ir kokybes santykiu panasu kad lenkia vokiecius. Gal 9 desimtmeti ir buvo kitaip, bet siandien... Negaliu atsidziaugt nuostabiu pirkiniu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 1.6HDi Premium, 2010y

2019-07-21
Geros kuro sanaudos, gera garso izoliacija, patogus ilgose kelionėse, manevringas. Nėra korozijos.
Variklio bėdos- dažnai genda purkštukai, brangios detalės. Dažni kompiuterio gedimai, taip pat ir ekrano, kondicionieriaus kokybė prasta. Brangi eksploatacija - tepalų ir filtrų keitimas gerokai brangesnis nei kitų automobilių.

2006m. universalas, dyzelis. Auto patogus, bet brangus remontas, o remontuoti tenka dažnai. Elektronika nėra labai patikima, vis mirksi ABS, ESP lemputės, nors techniškai viskas tvarkinga, taip pat bėdos su kondicionieriumi - bėgant metams dingo sandarumas, dažnai tenka pildyti, tačiau vėl ir vėl užsidega žinutė, kad jis tuščias. Sugedo pultelis, veikia tik užrakinimo mygtukas, tačiau bagažinės atidarymo ir atrakinimo nebe. Automobilio garso izoliacija gera, labai patogus ilgose kelionėse, gale vietos daug, bagažinė taip pat didelė. Kuro sanaudos geros, kaip tokių metų auto.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 2.0 HDI ST Komfort EU3, 2006y

2018-08-08
Gera išvaizda
Labai brangi eksploatacija.

Turėjau 2.0 dyzelį mechaniką. Neišlindau iš serviso. Prasidėjo nuo sankabos su smagračiu keitimo ir taip kas mėnesį vis kažkas išlysdavo.
Per 2,5 metu nuvažiuota 45 tūkst. km, remontui išleista ~3500 EUR.
Nors elektronika laikė pakankamai gerai, bet bendrai nerekomenduoju.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 2.0 HDI ST Komfort EU3, 2004y

2017-08-06
daug vietos vidui ir bagazinai,patogus ilgose keliones,patvarios dalys,nebijo korozijos.
elektara lempu, pabega ekrano pikselai

Turiu jau 4 metus, didelių nusiskundimų neturi tik del elektros, nes kartais klaidas meta dėl lempų

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 1.6 HDI Premium n.gama, 2006y

2016-12-04
Puikus ekonomiskas auto
minusu kai ir nelabai radau joje

Puikus patikimas automobilis

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 2.2 Intense n.gama, 2006y

2016-11-21
Stabilus kelyje. gera garso izoliacija. Kokybiskos apdailos detales.
Nedideli bet yra.

Greitai isimala posukio svirtis. Parktroniku gedimas. Nuvaziavus 100000 reikejo keisti sankaba ir isimti panele, nes nuluzo silto, salto oro padavimo sklende. Automobilio remontas nera brangus.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 2.0 HDI SV Sport EU3, 2005y

2016-10-09
stabilumas kelije,greit sildavo salonas ziema
el. problemos pvz el langai atrakinimo pultelis oroslegis padangose is nieko perspedavo kad tikrinti slegi nors slegis geras.

100kw. dizeliuks. cia sneka zemas buberis. gal kiek bet nei vieno apie tai kad jo priekis ilgas daug ilgesis nei visu kitu masinu. kuro sanaudos vidurkis 6.9, cia nebent klevo lapai 6l gali pasiekti.. isibegejimas? golfa 81kw ima sunkokai,o su 110kw galit ne nestoti akivaizciai golfiukas lenkia. elektronika. gribavo. per karscius pultelis atrakina ir iskarto uzrakina. tik raktu atsirakindavo normaliai, uzsirakindavo kartais savaime islipus is masinos. remontas ne ka brangesnis nei audi c4 vaziuokle.. kas patiko tai stabilumas kelije,posokiuose. perkantiems universala butinai tikrikit panoraminio stogo zuolaidele ar veike ar pilnomoi uzdaro panoramini stoga. sedano bagazine dydesne nei karavano

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 2.0 Premium, 2008y

2015-10-19
Akį traukianti išvaizda, gera dinamika, gera garso izoliacija, nebrangus servisas(nors nieko rimto išskyrus tepalu ir filtrų nebuvo keista)
Maži veidrodėliai, kuro sąnaudos, “ekonominis režimas”, problema su posūkiu.

Rašau apie savo automobilį, kurį naudojau apie 1 metus, pravažiuota 25000km. Girdejau, kad prancūzai turi problemų su elektronika, bet pas mane viskas buvo gerai, jokių gedimų. Nebloga mašina, greita, gera garso izoliacija. Salono apdailos detalės kokybiškos ir minkštos. Gale mažai vietos. Labai žemas priekinis bamperis, bet po miško kelių viskas liko savo vietose. Kelyje laikosi užtikrintai, važiuoja labai minkštai. Dideli valytuvai, geriau valo stiklą, nei paprasta schemą į vieną puse. Kuro sąnaudos 13L/100km. Atsibosdavo “ekonominis režimas”, pavyzdžiui gamtoje įjungus radiją, automobilis pats ją išjungdavo ir reikėjo užvesti mašina, kad galima butu vėl įjungti. Ir ko toliau, tuo dažniau reikėjo užvesti. Per didelius šalčius visada užsivesdavo, niekad nepavedė. Buvo vienas trūkumas, tai labai maži veidrodėliai. Bendrai per šiuos metus nieko neatsitiko, išskyrus tuo, kad nenorėjo veikti vienas posūkis, nors ant panelės mygtukas degdavo. Servise nerado kame problema. Gaila buvo pardavinėti, bet labai norėjau krosoverio ir Pežukas buvo atiduotas į geras rankas. Nuo juo liko tik geri įspūdžiai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 2.0 HDI SV Sport EU3, 2005y

2015-05-27
1. 6 bėgių mechaninė dėžė ir 2,0 hdi motoras nėra rajus, ypač magistralėje (subjektyvus vertinimas). 2.Mašina patvari, niekada nebuvo pavedusi. 3. Salonas erdvus, garso sistema paprasčiausia, bet ganėtinai kokybiška. Medžiagos patvarios, malonios liesti (salonas pusiau odinis). 4. Niekam nereikalinga, numeti ir po nakties randi, kokia numetęs. (BMW turėjau, tai po numetimų belekur moldinga vieną tai bent būtinai nuimdavo ar visą priekį.).
1. Labai retais atvėjais neaiškiomis priežastimis veidrodėliai užsidaro važiuojant. Vasara, kai karšta ir kelionė ilga borto kompiuteris po biški temstą, temstą ir užtemstą :D atvėsus mašinai vėl viskas gerai. 2. Greitai nuvertėjantis automobilis, dalys brangesnės negu golfio, ne passatas ir net ne TDI. 3. Žiemą ilgokai kaista pečiukas, vasara ilgokai kol atvėsta.

Automobilis pirktas 2009-04-04. 2005 metų laidos, pilkas dyzelis, mechaninė dėžė (6 bėgiai). Spidometras rodė 210 000 km su trupučiu. Dabar rodo 370 000 su trupučiu.

Eksplotacija:
1. Keista buvo tik einamos dalys, tai yra tepalai, kaladėlės, diržai visą šį laikotarpį.
2. Žiemą buvo pradėjes putoti vairo stiprintuvo bakelis ir išpūsdavo visa turini per kelis kartus, gedimo taisymas išleistas visas likęs turinys ir prileista iki normos naujo skysčio, bėda dingo.
3. Ilgiau mieste pavažinėjus tik į darba ir atgal užsikiša suodžių filtras ir mašina tampa vangi, pasivažinėjus didesnėmis apsukomis ar magistralėje bėdos dingsta.
4. Kartais važiuojant veidrodėliai užsilenkia ir atsilenkia patys (per visą laiką, kiek eksplotuoju kokius 5 kartus esu matęs). Vasara ilgesnėje kelionėje borto kompiuteris tamsėja tamsėja ir palieka juodas. (Čia rimčiausios bėdos mašinoje).

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 1.8 ST Komfort, 2004y

2015-05-01
Valdymas, automobilio išvaizda,
Garso izoliacija, salono klimatas, labai žemas bamperis, net apsisukti neįmanoma.

Šitas Peugeot tapo mano 20 automobilis per 8 metus. Šiek tiek atsibodo sena klasika, norėjau kažko paprastesnio, ir naujesnio. Automobilis pirktas 2011m. Nežinau kaip garsiai vairuoti kinietiškus automobilius, bet vairuojant Peugeot darosi toks jausmas, kad važiuoji senu troleibusu. Galvojau kad Mazda 6 triukšminga, kaip apie ją rašo, bet Peugeot.. Po 130km/val tiukšmas eina ne tik nuo ratų, bet ir nuo variklio. Nors ir tik 130km/val, bet jausmas kad važiuoju visus 160-180km/val. Vairas sunkokas, vieną ranką galima neišlaikyti. Labai žemas, prie bordiūrų neprivažiuosite. Labai nepatiko kaip veikia pečiūkas, pučia-pučia, bet jokios naudos. Kojos greičiau sušils nuo pedalų spaudinėjimo. Kuro sąnaudos tai atskira istorija.. Variklis 1.8 116 a.g, o ryja 14L/100 mieste. Mano BMW 728 193 a.g tiek pat rydavo. Bet užmiestyja sąnaudos normalios. Iš vienos pusės mašina atrodo neblogai, ir valdosi puikiai, nors pakaba ir kieta, bet tas kietumas man patinka. Bet tie minusai: garso izoliacija, kuro sąnaudos, salono klimatas, atmuša norą naudoti šį automobilį. Aš nusprendžiau, kad šitas Peugeot patiks tik tiems, kam tikrai patinka šį markė, arba Taxi 4 fanai :) Dėl to, po kelių mėnesių nusprendžiau parduoti šį automobilį, labai ilgai pardavinėjau ir po to iškart paėmiau savo mėgstamiausia BMW.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 2.0 HDI ST Komfort EU4, 2005y

2014-12-22
Išvaizda, valdymas, kuro sąnaudos.
Nepatikima priekinė važiuoklė, baisi garso izoliacija, labai dažnai genda, brangus remontas.

Pirktas Vokietijoje, prieš 3 metus. Rida 98000km, 2005m. Paprastas, patogus salonas, mažas vairas, puikus valdomumas, patogus vairo stiprintuvas. Variklis dirba labai tyliai, salone nesigirdi. Gera dinamika, puikios kuro sąnaudos. Trasoje 5.5L, mieste 6.7L/100km. Važiuokle labai kieta, jaučiasi kiekvienas nelygumas. Garso izoliacijos beveik nėra, važiuojant duobėtais keliais salone toks triukšmas, kaip kažkas su plaktukų daužytų per dugną. Tech apžiūra nepraėjau, reikėjo keisti apatinį svirtį. Keitimas kainavo 100eu. Atėjo žiema, automobilis užsivesdavo be problemų, viskas buvo gerai, patiko pravažumas, nors klirensas ir mažas, tik 11cm. Vėliau atsirado pirmą problema. Sukant vairą, atsirado baisus garsas, o vėliau dingo stabdžiai, bet paspaudus antrą kartą vėl atsirado. Aš iškarto nuvažiavau į servisą, ten pakeitė kaladėlės ir stiprintuvo bakelį, taip pat kompiuteris parodė aukšto slėgio šlango klaidą, pakeičiau. Viskas kainavo 250eu. Po kelių mėnesių pradėjo barškėti priekinė pakabą. Pakeisti apatiniai svirtis, 200eu. Po mėnesio atsirado nauja problema. Sunkiai jungiasi pavaros ir atsirado baisus garsas variklyje. Tai buvo sankaba, remontas kainavo 1000eu. Po puses metu vėl pradėjo leisti stiprintuvo bakelis ir vėl dingo stabdžiai. Norėjau važiuoti į servisą, bet prie -8 automobilis neužsivedė, o kompiuteris parodė, kad kuro sistemoje yra vanduo. Nors kuras buvo piltas -32 Neste. Atstovybėje negalėjo rasti kame problema. Vėliau pakeičiau kuro filtro ir mašina užsivedė. Vėliau atsirado dar viena staigmena. Spaudžiu atrakinti ant pultelio, suveikė valytuvai ir išjungti neįmanoma, užrakinau mašina, o jie vis tiek dirba. Galvojau, kad problema signalizacijoje, bet žmogus servise taip ir nerado kame problema. Po kelių savaičių forumuose pats radau kame problema. Sudegė CAN portas, kuris eina prie BSI valytuvu bloko. Remontas 200eu, bet aš forume radau informacija, kaip galima buvo tai pašalinti atjungus specialų laidą. Ir tai padėjo. Žodžiu, jeigu jūsų gyvenimas yra liūdnas – imkite Peugeot.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 2.0 HDI ST Komfort EU3, 2004y

2013-10-20
dizainas,vidaus interjeras,patikimumas
nera

automobili eksplotuoju 2 metus,nieko blogo negaliu pasakyt,kolkas super auto,atitinka kainos ir kokybes santiky.daug girdejas jog prancuzai tai didelis s....,bet tai kalba tik tie kurie isskyrus vokisku markiu automobiliu nieko nemate.auto tikrai patikimas,malonus vairavimas,ir bendrai,jei auto priziuresi,tai ir bedu neturesi,o ir detaliu kainos mazesnes uz vokiskas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 1.6HDi Presence, 2008y

2013-05-11
erdvus, grazus
turbina.

na turiu sy automobili pusantru metu, labai esu patenkintas juo, jokiu gedimu rimtesniu ( neskaitau tokiu kur detales jau pasibaiges tarnavimo laikas, kuri gamintojas nurode, cia negedimas kaip dauguma mano, nieko nera amzino )erdvus, vaziuodamas tikrai prabangiai jauties, kad ir masina 2004 metu bet isvaizda tikrai gera turi, dar dabar gali lygintis prie nauju masinu :) net nezinau, kiek kalbu girdejau apie sy automobili tai nieks nepasitvirtino. gal silpna vieta yra turbina, bet tinkamai priziurint ji tarnaus ilgus metus :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 407 2.0 HDI ST Komfort EU3, 2006y

2012-09-11
Uztektinai vietos salone,labai gera isvaizda,labai gera trauka bei mazos kuro sanaudos
padangų oro slėgio davikliai, parktronikai.

Puikiai atrodantis bei vaziuojantis auto. Tikrai manau kad uz tokia kaina labai saunus auto,2.0HDI mechanine pavaru deze vidutines sanaudos apie 6 litrus o variklio galia 100KW , be to labai saugus turintis 9 oro pagalves!
Bei patarimas pasiziurekite ar bagazineje nesilaiko dregme daznai ji patenka per galiniu lempu apacias ir gali sugadinti parktroniku dezute kuria sunkoka surasti taciau jei randi lauzyne kaina irgi apie 50lt. Siaip esu labai patenkintas siuo auto ir visiem rekomenduociau.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2006 - 2006 (2006)