Peugeot 307 2.0 HDI XSI Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 100 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 9.8 sec
- Avg. fuel consumption:
- 5.4 l
Reviews (21)
Peugeot 307 1.6 HDi Mistral, 2005y
pirkau peziuka 307 sw 1,6 hdi pries du metus pravaziavau 30 tukstanciu viskas su juo gerai idejau remonta pagrindiniu dirzeliu pompos keitimas tepalu keitimas kas8000 km filtru keitimas stabilizatoriaus traukuciu keitimas bagazines dangcio spyneles atidarymo jungiklio keitimas padangos,,,o siaip daugiau nieko automobilis pravaziavo 300, 000 km, vaziuoja kasdien negenda viskas automobilyje veikia esu automobiliu patenkintas
Peugeot 307 1.6 HDi Mistral, 2004y
307 sw 2004m 1,6HDI automobilį turiu ir vairuoju jau daugiau nei 4 metus. Pradžioj labai patiko, neslėpsiu, kaip ir dabar dar labai patinka. Per šį laiką teko vairuot gal 30 skirtingų panašių metų automobilių, tačiau niekada taip maloniai nesivairavo nei vienas, kaip šis. Teko pakeliauti ir ilgesnėse kelionėse - nei karto nenuvylė. Automobilis naudojamas kasdien. Per visą laiką teko keisti pakaitinimo žvakes, starterį, alkūninio veleno daviklį, sankabą su smagračiu, pagr. diržą su papildomais priedais, škyvą, visas kaladėles, priekinius diskus, važiuoklėje prieš kiekvieną tech.apžiūrą kažką pakeist, pasidariau papildomą garso izoliaciją visose durelėse iš vidaus (muzikos garso kokybei ir visiškam triukšmo sumažinimui), teko valyt dpf filtrą, bet, visumoje, esu patenkintas. Nors automobilis tada kainavo 1600e ir dar maždaug tiek per visą laiką išleidau remontams - vistiek esu patenkintas. Tiesa, dar buvo taip, kad kartą automobilį pastačiau, vakare norėjau važiuot - bet nesivedė - elektra užgrybavo. Tuomet rado, kad kažkoks laidas durelėse buvo nusilankstęs ir užtrumpino elektrą. Važinėsiu, manau, iki kol gedimas bus didesnis ir rimtesnis, šiaip, gero automobilio, keist nežadu.
Peugeot 307 2.0 HDi Premium, 2006y
2,0 HDi universlas SW, ne Break. SW geriau sukomplektuotas už Break`ą, gale 3 atskiros reguliuojamos sėdynės, bagažinėje paruoštos vietos dviem papildomom sėdynėm (yra diržai), aš naudojau tik vieną, nes kitaip bagažinė labai jau maža, SW visada turi panoraminį stogą. Pusiau odinis salonas, sėdynės turėjo neblogą šoninį palaikymą. Turėjau 4,5 m., labai geras auto. Pirkau su 180000 rida, iškart čipavau, trauka pakankama. Prasukau 90000, bendras patikimumas geras, ne vienas stebėjosi "tu taip jį droži, kaip jis tau laiko". Po 2 m. keičiau sankabą su smagračiu, manau, dėl čipavimo ir agresyvaus važiavimo, tuo pačiu priekinius stabžių diskus su kaladėm. Einamieji pakabos remontai nebrangūs. Su elektronika nebuvo bėdų. Pagrindinis diržas 2,0 HDi keičiamas kas 200000, keičiau, +generatoriaus diržą su įtempėju, galinės stabdžių kaladės ir viskas per 4,5 m. Kuro sąnaudos su mano labai sunkia koja po Vilnių niekaip neviršijo 10 l., užmiestyje 6 žmonės+bagažas 6-7 l. Bagažinę galima padidinti lengvai išėmus galines sėdynes (atskirai po vieną), tuomet telpa, pvz., 180 cm šaldytuvas. Tamsiuoju sezonu džiugino šviesa pro panoraminį stogą. Gaila buvo parduoti, bet teko, nes po moto avarijos 1,5 m. negalėjau sėst prie vairo.
Peugeot 307 1.6 HDi XS, 2004y
Automobilis daužtas.
Peugeot 307 1.6 HDi Premium, 2005y
Na, realiai neblogas yra. Skaudžiausia tai, kad elektronika tikrai nepatikima.
Peugeot 307 CC 2.0 Sport, 2006y
Tai visada bus antras ar trečias automobilis šeimoje. Todėl ir reikalavimai jam visai kitokie. Neskaudina didesnės kuro sąnaudos ar eksploatacinės išlaidos. Tai automobilis pramogai. Todėl nesivelsiu į ekonominius loginius išvedžiojimus. Sėdai, atsidarei stogą ir važiuoji per Labanoro girią, panemunės pilis ar per Alpes...
Peugeot 307 2.0, 2003y
Šešti metai arba 171000 km. kaip vartoju benzininį universalą. Savo laiku mokėjau netoli 10000 lietuviškos valiutos. Parvykom su juo iš Prancūzijos savo eiga. Visas technikines praeinam be jokių priekabių. Neatsimenu jokių gedimų apart smulkių važiuoklės pakrapštymų, freono pasipildymo ir padangų bei visų einamų skysčių keitimo. Per didžiausius šalčius išmeta kartais kokią klaidelę, bet labai retai. Man šis automobilis geriausias kokį esu turėjęs. Žinoma tai nereiškia kad tai geriausias auto keliuose, bet šiai dienai už jo kainą tikrai konkurentų bent man nėra. Manau visos ašaros būna žmonių kuriems nepasiseka nusipirkti gerą auto arba tų fokusininkų kurie auto neprižiūri ir tikisi, kad jis savaime bus geras. Rudžių nėra, salonas išsilaikęs puikiai, nors yra kažkur pasislėpęs barškutis, bet tikrai nenervuoja. Važiuoju dažnai greitkeliais, gera dinamika, sėdynės iškart atsisėdus keistokos, bet ilgiau pavažiavus įsikuiti ir visiškai nepavargsti net Klaipėda-Vilnius. Trumpai apibendrinant tai galiu pasakyti, kad saviškio auto su beveik 330000 rida už dabartines kainas 1500-2000 net neparduočiau. O pardavimuose galima vos ne už 1000 rasti, tai ko iš tokio daikto jūs tikitės? Man juokingi komentarai kai žmonės nusiperka "nurašytą" automobilį už mažiausią kainą ir iš jo tikisi kažko. Patikėkit, gerų auto niekas neparduoda pigiai, o perekupai parduodami žino geriau už jus ką parduoda :)
Peugeot 307 2.0 HDi Premium Class, 2003y
Peugeot 307 2.0 80kw 2003m.
Pigus išlaikymas, paprasta važiuoklė, gan minkštas, stabilus ir ekonomiškas automobilis. Salonas erdvus, patogus. Trauka gera, ilgi bėgiai, išėjus ant lenkimo smagiai įsibėgėja, dideliu kampu susisuka priekiniai ratai, greitai sušildo saloną ir nupučia nuo langų drėgmę.
Gražus dizainas.
Patiko galinių sėdynių susilankstymas, pasidaro daug vietos gale ypač patogu vežiotis bagažinėje šunį taip sutaupant salono švarumą, nereikia atskirai montuot kablio, rogių ant stogo nes stovi gamykliškai. Gera gamyklinių garsiakalbių garso dinamika, (neskaitant kad klausantis dideliu garsu barška durelių plastmasės) kuro mieste iki 7.5 ima, vienu žodžiu geras darbinis-šeimyninis arkliukas.
P,S, nebuvau prancūziškų automobilių gerbėjas, turėjau tokį Renault Master ir buvau nusivylęs jo patvarumu, bet... po šio modelio laabai stipriai pakeičiau savo nuomonę.
Patariu įsigyt šį modelį, tikrai nepasigailėsit.
Peugeot 307 1.4 Mistral, 2004y
Pigus islaikymas jei nupirktas tvarkingas auto - mazos sanaudos,paprasta pakaba Erdvus vidus,geros patogios sedynes Labai smagus 1,6hdi 66kw variklis su mazom kuro sanaudom ir geru kurimusi ziema Labai gera klimato kontroles sistema greit susildanti ziema ir gerai vesinanti vasara Nera kietuju daleliu filtro ir plaukiojancios sankabos(konkreciai mano modelyje) Gerai parinktas pavaru dezes perdavimas- tarkim vaziuojant 100km\h 5pavara apsukos apie 2000 ir siaip pavaros gerai "kabinasi" viena uz kitos Grazus dizainas! Ergonomiskas vidus - geros vairo ir sedynes reguliavimo galimybes,viskas po ranka
Kietoka pakaba Sunkesnis priejimas prie kai kuriu mazgu- pats keiciausi pakaitinimo zvakes,oro filtra - prie ju priejimas sunkesnis Visiskai grybaujantis lietaus jutiklis Soniniai veidrodeliai siek tiek per arti ir galetu buti didesni
Peugeot 307 1.4 Mistral, 2004y
Gerųjų savybių šiame automobilyje kaip ir nėra. Nebent privalumu skaityti važiuoklės remonto kainą. O daugiau vieni minusai: garso izoliacija apgailėtina, amortizacija - gali susiplakti kokteilį skrandyje, galinės sėdynės pastoviai barša, teko sutvirtinti užtraukėjais, posparniai pastoviai tabaluojasi ir trankosi į stabilizatorių, visų liga - elektronika. Iš jos pagrindinės: ABS blokas, lūžus priekiniam posparniui vairuotojo pusėje fyškė (jungtis) gauna drėgmės ir užsitrumpina, sudega, bagažinės atidarymas taip pat elektroninis, dažnai ta plastmasinė dalis, spaudžianti jautrų mygtuką pastringa ir bagažinė nebeužsidaro. Trumpai tariant: automobilis su tragiška važiuokle, dar blogesne elektronika ir jokio sukibimo su kelio danga posūkiuose. Beje nekalbu apie dumingumą, dėl to DPF berods filtro, užsikišęs buvo ar kas ten, stovint smarvė nežmoniška automobilyje, tekdavo klimato kontrolę perjungti net, kad trauktų orą iš auto, o ne lauko. Iš privalumų, net nežinau, sėdynės gan patogios kelionėje iki 200 km, pas mane buvo 2.0 80kw lyg ir, tai traukdavo pakankamai. Beje užkūrimo iš vadinamo "puse abaroto" tikėtis tikrai neverta. Nuplėšus tą apatinę buferio lūpą, galima prie bortelio privaryti nesibaiminant palikti bamperio. Pažadėjau sau, kad daugiau gyvenime prancūziškos auto nepirksiu. Citroen lygiai tas pats, tik kėbulas kitas (ne nebuvau toks durnas, kad pirkčiau).
Peugeot 307 2.0 HDI XSI, 2001y
Su šiuo peugeot pravažiavau jau 10000+ km. Naudoju kone kasdien. Pirkau parvarytą iš Prancūzijos, iš pirmo žvilgsnio pasirodė modernus, talpus ir tvarkingas automobilis. Dėl vietos viduje neapsigavau, jis žymiai talpesnis už savo tiesioginius konkurentus vw golf 4, seat leon I ar audi a3. Po poros dienų kai nusipirkau si auto, pezukas apsipyle baltais dumais is duslintuvo, po diagnostikos buvo nustatyta kad tai dpf(kietuju daleliu filtras) - išprogramavimas 70e, ispjovimas 20e. Zinoma, kadangi katik pirktas automobilis, reikia keisti tepalus ir filtrus - visa tai atsiėjo 80e. Greit pasigirdo priekinių amortizatorių dundesys, galbut jie jau buvo i pabaiga bet R16 ratai + Lietuvos keliai padarė savo juoda darba ir amortizatorius teks keisti. Kuro sanaudos - na kaip dyzeliui gana didokos apie 8l/100km vazinejant mišriu režimu. Beje, traukos automobilis turi, 79kw motoras tikrai gyvas, o ispjautas kietuju daleliu filtras dar plius 3-4kw. Katalizatorius, zinoma, buvo isimtas auksarankių Lietuvos perekupų. Elektronika kol kas dar nepavedė, nors pirmieji modeliai pasižymi daugybe elektronikos klaidų. Linksmybes prasidejo žiemą, Paspaudus 15 ir daugiau laipsniu šaltukui pradėjo leisti kuro siurblio tarpinė, ko pasekoje del susidariusio oro tarpo kuro sistemoje, pezukas sunkiai kuresi. Siurblio perrinkimas - 70e. Na ir žinoma akumuliatorius, originaliai eina 66Ah, taigi jei nenorite ziemą siurprizo, dekite bet 74Ah. Po žiemos pradejo sunktis tepalas iš variklio tarpinės, na matyt prancūziškos gumos nepritaikytos šalčiams, o palindus po automobiliu pasirode kad ir granatos guma neatlaike šalciu - eme ir sutruko (granata + darbas - 20e). Iš esmės, 307 yra smagus, ypac manevringas auto, galios jam pakanka (patarciau žiūretis 2.0 79kw, nes butent šie motorai patys patvariausi iš šio modelio variklių variantų), neveltui sakoma kad pežukas nukeliauja į laužyną, o variklis toliau dirba. Salono surinkimas, deja, nuvyle, daug detaliu traška braška, na o garsesnė muzika (aparatūra originali) yra plasmasių drebintoja. Nustebino automobilio aukštis, jis vėlgi aukštesnis jei jo tiesioginiai konkurentai, na ir kaipgi peugeot be komforto, jis minkštesnis uz VAG markes konkurentus. Jei nebijote egzotikos, pirkite šį auto, žinoma pasilikti eurų būtina kaip ir perkant bet kokį auto, komfortas, modernumas (kaip tokių metų auto) ir manevringumas tikrai Jus nustebins. Pasikeitę problematiškas dalis į kokybiškas detales, važiuosite ir vargo nematysite.
Peugeot 307 2.0 HDI XT Premium, 2004y
Labai genda elektronika. Generatoriaus skyvas, posukiu, sviesu rankeneles, Generatoriaus itempejas, galiniai salinblokai ir tt.
Peugeot 307 1.6 Oxygo, 2007y
Ieškojau automobilio su puikiomis valdymo savybėmis. Kad butu išskirtinis, įdomūs dizainas. Viduje norėjau kad butu erdvus, patogus, geras matomumas. Ir kad variklis butu paprastas, nes bus dedamos dujos. Ieškojau 3 menesius. Prieš tai turėjau 307 Peugeot 2002m ir automobilis paliko tik gerus įspūdžius. Nusprendžiau vėl paimti 307 tik dabar restailingą ir geresnių metų. Kaip tik turėjau pakankama pinigų sumą, radau aš savo Pežuką, juodos spalvos 1.6 16V benzinas. Taigi papasakosiu apie eksploatacija. Mano pirmas Peugeot niekad manęs nepavedė, viskas buvo keičiama laiku ir net automatinė pavarų dėžė išgyveno iki 160000km, ir taip pat tarnauja naujam savininkui, nors daugelis sakė, kad Peugeot yra nepatikimas auto ir pastoviai genda. Tai netiesa, tiesiog reikia gerai prižiūrėti automobilį ir jis tau atsakys tuo pačių. Antrą automobilį pirkau jau šiek tiek ramiau, be baimės. Bet su juo bėdų turėjau šiek tiek daugiau. Rida buvo 110000km, ir kaip aš supratau nieko rimto ten neremontavo, o prie šios ridos kai ką reikėjo remontuoti. Pakeičiau sankabą, stabdžių diskus, pagr. diržą. Nors pardavėjas sakė, kad jis buvo ką tik keistas, tačiau iš tikrųjų tas diržas galėjo trukti bet kada(Niekada netiekite pardavėjui, kol patys nepatikrinsite) . Taip pat keistos žvakės, rankinio trosas, stupicos guolį. Bendrai, tai tikrai neblogas automobilis, ir genda jis taip pat, kaip ir visi kiti modeliai. Jeigu perkate iš paskutinių pinigų, žiūrėkite kad butu maža ir tikra rida. Ir kad savininkas butu normalus.. Nes automobilis yra tikrai geras, tik nesuprojektuotas tarnauti be techninių aptarnavimų ištiesus metus.
Peugeot 307 1.6 Sporty, 2006y
Pirkau šį automobilį dėl to, kad rekomendavo draugas. Jis pats jau 6 metus važinėja su prancūzais. Aš, kaip ir daugelis žmonių visada turėjau nuomonė, kad prancūziškos mašinos yra nepatikimos. Bet jis mane įtikino, kad tai tik gandai, o detalių ir eksploatacinių medžiagų kainos ne tokios ir didelės. Taigi, susitariau su juo, kad jis man padės surasti gera automobilį. Pagrindinis reikalavimas buvo automobilio būklė ir mechaninė pavarų dėžė. Juokinga žiūrėti į atsiliepimus, kuriuos žmonės rašo apie automobilius su 20-50 tuks. km. Dėl to nusprendžiau pats parašyti atsiliepimą. Nupirkus automobilį iškart pakeičiau priekinius stabdžių diskus, kaladėlės, vairo traukės, šarnyrą, pagr. diržą.
Cinkuotas kėbulas, plastikiniai sparnai(vieną kart teko prisiliesti prie stulpo, galvojau tikrai viskas lūžo, bet išėjęs pastebėjau, kad net nėra jokių pėdsakų.) Jie ne deformuojasi.
Patogus salonas, puikus valdomumas, pripratau prie žemo priekinio bamperio. Bendrai klirensas neblogas, ne daug kuo skiriasi nuo kitų automobilių. Visada užsiveda, ir per didelius šalčius ir karščius. Ryte išeini į lauką, o jis stovi lauke ir laukia tavęs, net nuotaika pakelia. Pardaviau mašina dėl to, kad dažnai reikia važinėti mieste, o su universalų mieste vietos neužtenka. Po kažkurio laiko nusipirkau sau tokį pat automobilį tik hetchbeko kėbulą. Bet nespėjau aš prisidžiaugti kai man įvažiavo į šoną ir mašina teko nurašyti.. Bet aš nepasidaviau ir paėmiau tokį pat 307 hetchbeką. Visi sako, kad Peugeot sunkiai parsidavinėja, bet mano universalą nupirko pirmas žmogus, kuris atvažiavo pažiūrėti mašina, sudaužyta hetchbėką nupirko per mėnesį, pirko žmogus, kuris jau turi 307, automobilį pirko dalims. Taigi, jeigu jums patinka šitas automobilis pirkite, nes jis tikrai vertas savo pinigų, bet prieš perkant padarykite pilną diagnostika servise.
Peugeot 307 1.6 HDi Mistral, 2004y
Automobili pirktas iš mano draugės. Iš pradžių automobilis suteikdavo tik teigiamas emocijas. Stipriausios automobilio savybės tai yra jo dizainas, salono apdaila, salono detalių kokybė, patogios sėdynės ir stabilumas kelyje. Bet patikimumas..
Aišku, jeigu automobilis butu naujas, to neatsitiktu, bet mano automobilis buvo pirktas tik su 40000km rida. Ir aš tikrai nesitikėjau kažkokių rimtų remontų, bet kaip sakant viskas išlindo tada, kai to tikrai nelaukiau. Pirmas dalykas kuris nustebino, tai kad pastoviai reikėjo papildinėti tepalo. 150-200g/1000km. O vėliau, po poros mėnesių mane lauke puiki dovana prieš atostogas. Automobilis užsivedė ir trukčiodamas iškart užgeso be jokių gyvybės ženklų. Užtempėm ant tralo ir išvežėm į Peugeot atstovybė. Kaip man paaiškino problema buvo tokia: vožtuvai kažkodėl užstrigo tarpiniam padėtį. Taip pat sugedo ir tepalo siurblys. Žodžiu, su tepalais, antifrizų, tepalo siurblių, diržais ir darbais remontas kainavo 860eu. Kodėl užstrigo vožtuvai taip niekas papasakoti ir negalėjo. Žinau tik, kad tais metais(kai automobilis buvo naujas) techninį aptarnavimą buvo rekomenduota daryti kas 30000Km, ir man kilo klausimas kaip tada su tepalais?! Jie buvo keičiami tik kas 30000 km? nesunku atspėti dėl ko sugedo variklis. Vėliau viskas buvo kaip pasakoje, kuo toliau tuo baisiau. Ar koks guolis suges, arba įtempėjas, dar kažkas.. Užvedant vėl pradėjo trukčioti variklis, posūkio rankena pradėjo durniuoti. Atsibodo ir po metu pardaviau aš savo Pežo. Nusipirkau naują VW Jetta, nes prancūzams atsirado antipatija.