Peugeot 207 1.4 Active Reviews

Peugeot 207 2011-2012
Engine l.:
1.4 l
Power:
72 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
13.4 sec
Avg. fuel consumption:
5.9 l
Recommends
Reviews: 6 0
Average score: 4.0
Write review

Reviews (6)

Peugeot 207 1.6 HDi 16V Speed, 2007y

2018-07-30
Detalių kaina ir eksploatacijos kaina
Nuobodus zvyrkelija

Gerai ratai tik vairuotojo gero reikia su rankom

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 207 1.4 HDi Trendy, 2006y

2018-03-07
Ekonomiškas Patogus Manevringas Ne itin brangus remontas
Elektronika Muzikinė aparatūra

Patikimas variklis bei važiuoklė. Su elektronika problemų neturėta, išskyrus ABS bloką.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 207 1.4 Sportium, 2010y

2015-08-03
Dinamika, didelė bagažinė, erdvus salonas, ekonomiškas, daug sėdynės reguliavimų.
Robotizuota pavarų dėžė. Borto kompiuteris kartais išmeta nesąmoningas klaidas. Labai kieta pakaba.

Automobilis pirktas mano žmonai. Automobilis stilingas, ir įdomus. Pakankamai dinamiškas, robotizuota pavarų dėžė pripranta prie vairuotojo. Bet tai nėra labai gerai, nes žmona važinėja lietai ir ramiai, o aš mėgstu dinamiška vairavimą ir po žmonos automobilis man per lėtas, reikia laukti 20min, kol robotas pripras prie mano stiliaus. O žmona sako, kad po manęs automobilis labai greit juda iš vietos. Tad automobilį geriausiai naudoti vienam vairuotojui. Automobilis ramiai įsibėgėja iki 170km/val. Galejo ir daugiau, bet jau nenorėjau rizikuoti. Didelė bagažine, išvis automobilis nors ir atrodo mažiukas, bet viduje jis labai erdvus patogios, reguliuojamos sėdynės, daug vietos priekyje ir gale. Galima reguliuoti priekinių sėdynių aukšti, tai labai patogu moterims. Yra vieną problema su robotų. Visi važinėja su juo kaip su paprasta automatinė dėžė, bet robotas labai užkaista važiuojant per kamščius, robotą stovint kamštyje reikia perjungti į neutralia padėtį, nes kitu atveju jis užkaista ir greičiau suges, o remontas kainuoja kosminius pinigus. Kuro sąnaudos mieste 7-8L, mieste 5-6 su kondicionieriu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 207 1.6 VTi Sporty, 2007y

2015-02-06
Borto kompiuteris, labai šiltas, greitas, ekonomiškas, patogus mieste, lengvai prisiparkuoti.
Automatinė pavarų dėžė, pastoviai meta klaidas, brangus remontas, nestandartiniai padangų didžiai.

Pirkau automobilį iš pirmų savininkų. Problemos prasidėjo iškart po to kai mašina buvo užregistruota Regitroje, bet apie tai šiek tiek vėliau. Išorėje automobilis atrodo įspūdingai, salonas malonus, komfortiškas, daug naudingų mygtukų ir funkcijų, pavyzdžiui palikus raktą spynelėje arba užmiršus išjungti žibintus bandai išlipti iš automobilio jis pipsės, kol neišimsi rakto ir neišjungsi žibintų. Labai patogus borto kompiuteris, parodo visa informacija, kiek liko nuvažiuoti km, kuro sąnaudos ir t.t. Labai komfortiška pakaba. Greitai įsibėgėja iš vietos, gera dinamika, lengvai lenkia automobilius. Labai patogu važinėti mieste, pats automobilis labai mažas, gali įlįsti bet kur, prisiparkuos bet kur. Per didelius šalčius sušyla per 10min, priekinį stiklą apšildo per pora sekundžių. Labai patinka šildomos sėdynės, žiemą šiame automobilyje tikrai nesušalsi. Užsiveda prie didelių šalčių be problemų. Tepalų keitimas kainuoja 30-40eu. Peugeot turi nestandartinius padangų didžius, dėl to kartais rasti reikalingas padangas būna sunku, ir kainuoja tai daugiau. Taigi apie problemas: įsibėgėjant trukčioja pavarų dėžė. Po tepalų keitimo atsirado kažkokios problemos su tepalų. Pastoviai mesdavo klaidas, o veliau tepalą pradėjo leisti per tarpinė. Kompiuteris pastoviai mesdavo įvairias klaidas, buvo sugedęs ventiliatorius ir nuo to užkaite variklis. Naujas ventiliatorius kainuoja 100eu. Labai nepatikimos automatinės pavarų dėžės. Nesvarbu kaip tu ja naudosi, vis tiek suges, o remontas kainuoja puse automobilio vertės. Kuro sąnaudos mieste 6-7.5, užmiestyje 5-6L. Nerekomenduočiau pirkti automobilį su automatinė pavarų dėžė.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 207 1.6 HDi 16V Trendy, 2007y

2014-11-29
Ekonomiškas, gražus dizainas, gera salono ergonomika, mažos kuro sąnaudos.
Silpna garso izoliacija, blogas valytuvų darbas esant blogom oro sąlygom. Pėčiukas blogai apšildo priekinį stiklą.

Automobilis tikros Europetiškos komplektacijos, Mechaninė pavarų dėžė, kondicionierius, borto kompiuteris, priekiniai el. langai, reguliuojamas vairas, dyzelinis HDI variklis. Neblogas automobilis, nustebino labai kokybiška salono apdaila, gražus dizainas, gera ergonomika. Garso izoliacija nebloga, bet variklio garsas visada girdisi salone, ant mažu apsuku tai nesijaučia, bet važiuojant virš 100km/val jis susimaišo su triukšmu nuo ratų ir ilguose atstumuose tai pradeda nervinti. Padeda tik tai radija, tiesa sakant groja kokybiškai, garso aparatūra nebloga. Prietaisai lengvai skaitomi ir atrodo stilingai. Kuro sąnaudos vidutiniškai 5L/100km. Pakaba komfortiška, bet tvirta. Variklio galios netrūksta, patogios sėdynės, daug reguliavimų. Per stiprų lietų automobilis kelyje laikosi užtikrintai ir stabiliai. Teko pakliūti į stipria pūga, valytuvai veikia baisiai, greitai užšalę ir valė tik maža stiklo dalį, nuo to labai pablogėjo matomumas. Bandžiau apšildyti stiklą iš vidaus, įjungus pėčiuką ant maksimumo, bet nuo to tik salone tapo nežmoniškai karšta, o stiklas taip ir liko užšalęs.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 207 1.6 HDi 16V U Move, 2007y

2013-07-31
Mazos kuro sanaudos. Gera surinkimo kokybe. Patvari masina. Nebrangus remontas.
Daznai perdega lemputes.

Auto pirkau 2011, jau vazineju 2 metus, pravaziavau 30 000+ km. Esu patenkintas, jei neprades byret vazinesiu dar ilgai ir kito neieskosiu. Variklils dirba be problemu, iskaitant turbina, nors ir minimaliai varo tepaliuka. Ziema be problemu vedasi iki -18, jei salciau - sunkiai. Riba buvo prie -24, is 10 karto uzsikure, grynas masinos gadinimas...Tad turint gera akuma, istacius padorius filtrus ir pilant diesel ne is Baltarusijos viskas bus ok. Vaziuokle vidutiniskai komfortiska, stebuklo tikrai neverta tiketis kaip tokiai masinai, tad duobetuose keliuose gali tekt ir dantis pabarskint - pritaikyta miesto keliams. Patvarumas - manau padoriai vazinejant tarnauja kaip priklauso, ypac turint omeny Lietuvos kelius. Per 2 metus vaziuokle remonatavau 1 karta. Kebulas nerudyja, tik butina padengt masinos apacia aspauginiu sluoksniu, nes druskos po truputi grauzia apacia - aptart to, no problems. Zinodamas Prancuzu "elektronikos ypatumus", rinkausi varianta su kuo maziau elektronikos ir manau neprasoviau - ner nei klimato kontroles, nei cruise control, nei dar kitu "pribumbasu", tik el. langai, tad nesiskundziu. Apskritai tikrai rekomenduociau kaip miesto automobili, su kuriuo retkarciais galima ir toliau pakeliauti po Lietuva. Tai tikrai ne darbinis arklys ir ne limizino klases auto, taciau miesto automobilio vaidmeni atlieka tiesiog idealiai.

Turint omeny kad auto surinktas is pigiu daliu ir plastmasiu. Ideali masina 2 keleiviams - esu beveik 2m ugio, vairuojant auto prieky vietos apstu. Patvari masina, turint omeny, kad visos dalys dyla ir retkarciais tenka si bei ta pakeisti ir paremontuoti. Nebrangus remontas, esminiu pakabos daliu keitimas (su dalim) - 500lt. Jei tektu dar karta rinktis, neabejodamas vel rinkciausi si auto.

Diesel 1.6 HDI mazos kuro sanaudos - 80% vazinejant miese, 20% uzmiesty, po 30 000km borto kompe vid. sanaudu skaicius taip ir nepasikeite (nulinau bent 5 kartus) - 5.4/100km. Tad mieste priklausomai nuo marsruto ir metu laiko svyruoja 5-6l/100km. Uzmiesty priklauso nuo greicio 85km/h - 3.5-4.0; iki 110km/h - 4.5-5.0; 130km/h - 5.5; 160km/h - 6.5. Taupumo rekordas buvo vaziuojant is Vilniaus i Kauna visa kelia tysiantis paskui "fura" - 2.5l/100km.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2011 - 2012 (2011, 2012)