Opel Vivaro Tour Cosmo L1H1 Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 66 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- -
- Avg. fuel consumption:
- 7.6 l
Reviews (5)
Opel Vivaro L2H2 2.9t., 2008y
Aš ant taisymo galiu tik pasakyt ,kad triperiu triperis! Reikėjo prie starterio laido prieiti, tai priekio nenuardžius nėjo laidelio vieno patvarkyti. Dar turiu bėdą būdamas Vokietijoj reikėjo purkštuką pakeist tai 3 servisai visiškai į kalbas nesileido o vienam sutiko tai beveik 2 mėnesius išlaike ir sako nieko negalim padėt. Po to pats issinuomojau iranki bet.....dar parveze ant tralo ir reik ieskot cia meistro.Grazumo neblogas,bet taisyt.......
Opel Vivaro DI L1H1, 2006y
Manau žymiai geresnis pasirinkimas nei vw grupė, kur kainos užkeltos nežmoniškos. Aišku kalbu apie 1,9 cdti variklius turinčius busiukus
Opel Vivaro L2H1 2.9t., 2007y
Norėjau nupirkti Renaut Traffic, nes nuomojau tokį automobilį darbo reikalams. Bet nusipirkau Opel, nes tai tas pats automobilis, tiesiog geras variantas pasitaikė. Pirktas su 85000km Rida, šiuo metų 148000km. Bendrai esu labai patenkintas šiuo automobilių, dažniausiai važinėju užmiestyje. Kuro sąnaudos 7.3L/100km. Žiemą šiek tiek daugiau. Vieno bako 80L užtenka pravažiuoti 1100km. Automobilis gana dinamiškas, įsibėgėja lengvai ir komfortiškai. Vairuotojo sėdynė stovi aukštai, suteikia gerą matomumą. Kreiserinis greitis 110-120km/val. Prie 2000-2200 aps. Daugiau nevažinėju, nors ir 140-160 važioja nesunkiai. Prieš pirkimą žiūrėjau įvairius krosoverius, bet Vivaro pasirodė geriausiai. Gerai tinka darbui, tenka vežioti daug darbo įrankių ir priekabą, tuo pačiu tai puikus šeimos automobilis. Gaila kad nėra ASR sistemos. Žiemą nepatogu, nes net mažas kalnelis gali tapti rimta kliūtimi. Lengvai gali užstrigti sniege, buksuoja ir stovi vietoje. Bekelėje, ypač žiemą šansų neturi, geriau ten išvis nelysti. Per eksploatacijos laikotarpį neįskaitant filtrų ir tepalų keičiau stabdžių kaladėlės, vairo traukės, žibintų lemputės. Durniuoja lauko temperatūros daviklis, bet tai netrukdo. Manau kad tokio amžiaus automobiliui su tokią rida tai yra juokas. Esulabai patenkintas, keisti mašina neplanuoju, jeigu ir keisiu, tai tik į Vivaro naujesnių metų.
Opel Vivaro L2H1 2.9t., 2006y
Patogus, patikimas, labai geras matomumas, gera garso izoliacija. Lengvai transformuojamas salonas, sėdynės lengvai nuimamos ir saloną galima naudoti kroviniui vežti. Teko transportuoti net betono maišyklė. Puikus stabdžiai. Trasoje kuro sąnaudos važiuojant 110km/val 7.5L/100km. Stabilus posukiuose. Šiek tiek prastas šildymas, keleivių skyriuje šaltoka esant dideliam minusui. Keleivių duris-kupė užšąla ir neatsidaro. Užsikuria be problemų iki -20*. Puiki elektronine įranga, akumuliatorius tarnauja jau 6 metus. Dėl to kad automobilio plotis yra tikrai didelis po automatinių plovyklų susibraižo kėbulas, ypač iš šonų ir ratlankiai. Po 80000km atsisakė dirbti 2 el. langai, sudegė varikliukai. Po 150000km pakeičiau vairo traukės ir apatinius šarnyrus. Po 190000km pakeičiau visų ratų guolius. Tepalų, kaladėlių, filtrų ir kitų eksploatacinių medžiagų smulkiai neaprašinėsiu. Tepalus su filtrais kas 10000km, kaladėles kas 30000Km. Tinka visos dalys nuo Renault Traffic. Kainos tikrai nėra dideles. Nepatogus variklio aptarnavimas, norint pakeisti diržus reikia nuiminėti beveik visą priekį.
Opel Vivaro L2H1 2.9t., 2006y
Ilgai ieškojau kuo galima butu pakeisti mano sena Nissan Vanette. Ieškojau, mikroautobusą su priekiniais varomaisiais ratais nes Vanette buvo blogas pravažumas, be to jis labai lietai įsibėgėdavo, variklis buvo labai lietas.
Iš pradžių žiūrėjau į VW Transporter T4, bet jų kainos labai dideles ir atrodo labai pasenės. Vėliau ieškojau Renault Traffic, bet pasirodė kad Traffic ir Vivaro yra tas pats automobilis ir gaminami vienoje gamykloje. Nusprendžiau taip, kurio bus geresne būklė tą ir paimsiu. Nusipirkau Vivaro, Rida 200000km. Automobilis pasakiškas. Variklis 1.9cdi traukia kaip turi būti. Net nepanašus į dyzelį, skrenda kaip laineris. Pakaba dirba puikiai, kuro sąnaudos 7L/100km. Sėdynės galima nuimti per 5min. Salonas surinktas labai kokybiškai. Labai patinka automobilio išvaizda. Žiemą užsiveda beveik iškarto, nereikia laukti kol sušils žvakės. Žiemą kuro sąnaudos mieste 9L/100km. Šių variklių purkštukų kainos labai didelės, tad pilkite tik kokybišką kurą.
Vairuotojo sėdynė pakelta ir sėdi aukščiau negu visureigiuose, labai geras matomumas. Patogus vairo stiprintuvas, labai geri stabdžiai, visi diskiniai. Per 2 metus pravažiuota 40000km. Galvojau, kad per tą laiką kažkas išlis, bet kol kas viskas gerai, automobilis buvo beveik visuose Europos šalyse, kalnuose traukia puikiai. Autobanose neatsilieka nuo kitu. Kuro sąnaudos 7-8L/100km. Tik labai gailiuosi, kad nepaėmiau automobilį su kondicionieriumi. Dėl remonto: išskyrus planinių aptarnavimų keičiau stabilizatoriaus traukės, priekinius guolius, kaladėlės, įpurškimo slėgio reguliavimo vožtuvą ir kaip nebūtu keista tai viskas. Dalių kainos nedidelės, tinka dalys nuo Renault Traffic.