Opel Signum 2.8 V6 Sport Reviews
- Engine l.:
- 2.8 l
- Power:
- 169 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 7.6 sec
- Avg. fuel consumption:
- 10.6 l
Reviews (29)
Opel Signum 2.2 DTI, 2003y
Asmeniškai pirkau 2.2 92kw dyzelį prieš daugiau kaip pusę metų , pirkau su baimę kadangi kiek skaičiau atsiliepimų visi rekomenduojama apeiti šį variantą dėl kuro siurblių bėdos , net apžiūrint automobili pasijungus diagnostika buvo kuro siurblio klaida ,bet neaktivi ,nes ištrynus nebeatsirado ,bet kokiu atvėju pirkau su baimę ,bet norėjosi pabandyti kažko naujo nes prieš tai turėjau vien Audi na ir galų gale tikrai pabodo na ir opel signumas daug daug ko skyrėsi ,kažkiek ir sužavėjo ilgai ilgai svarstęs surizikavau.
Iš variklio pusės, nieko blogo , aišku tepaliuko matyti , bet niekur nedingsta viskas visada normuose. Variklis tikrai atrodo patikimas , teko jam ragauti žiemos Šalčius, nupirkus visas naujas žvakės ir nauja akumuliatoriu , didelių bėdų nebuvo ,na bet ir tikrai nebuvo iš pusės sukimo kankindavosi ir starteris.
Smagratis tikriausiai kaip ir visu pagyvenusių automobilių bėda duoda vibracijos salone na ir truputį erzina , bet sankaba pati toli gražu kad buksuotu , ir taip jau 7 menėsius kiek dar temps neįsivaizduoju.
Kalbant apie komplektacija , man visai papuolė nebloga Autopilotas , Stoglangis,parkai priekį ir gale , Elektrinės Šildomas Sėdynės , spalvota navigacija ir nei iš vienų nebuvo problemos apart žiemą su parktroniku , bet orams pašiltejus atsigavo ir jis. Salone vietos per akis ypač gale , bet va bagažinė nėra pati didžiausia , nebloga audio aparatūra ,bet norėtųsi daugiau ,bet ką duoda originaliai visai gerai galima tenkintis, kalbant apie kėbulą galima pamiršti juokeli apie opelius ir jų rudėjimą...
Visiškai nerudyja .
Šviesos visai maloniai nustebino šviečia gana neblogai. (Pas manęs lęšiai) greičiausiais xenonai išvis pasaka.
Na,o kas labiausiai atsibodo , tai traukos stoka , turbina įsijungia nuo 2k + - ... Na miegantį mašina atrodo , žinoma nuo 2k įsijungia turba ir pasijaučia ir tą trauka ,bet tikrai nieko įspūdingo nėra. Nėra jau ko lyginti su 1.9 96kw nors atrodo tik kelių kW skirtumas , bet skirtumas didžiulis.
Teko skaityti jog 2.2 92 kW nesicipuoja ,bet kažkaip netyčia Facebook radau kas dirba su tais motorais nieko nelaukęs tą pačią dieną lekiau jog pačipuotu, ar pagyvėjo ? Tikrai taip ,bet nepamirškime jog turbina jungiasi tik nuo 2k tai iki to laiko galima ir kavos pasidaryti ... Na ,o nuo 2k apsukų pasijaučia kad plėšia į priekį ypač po čipo ,na ir žymiai lengviau pradėjo begėtis , nesuku kažką aplenkti.
Na ir kuro sąnaudos... Nieko gero tikrai tikejausi mažiau iš ecoteco ,bet mišrus 8 gražiai važiuojant , pagainiojus mašina bus ir 10l . Būtent tą patį borto kompas rodo ,gana tikslus jis.
Važiuoklė nežinau restauravau šarnyra ir 7mėnesiai nieko negirdžiu.
Reziume mano nuomone mašina tikrai verta savo pinigų , remontas pigus ,na ir to remonto nedaug... Viskas gana ilgaamžiška ... Asmeniškai aš nesigailiu. 2.2 92kw miegančia gražuole :D
Opel Signum 2.2 DTI ActiveSelect, 2004y
Turejau 2.2 92kw 5 pavaru automata, viena is skurdesniu komplektaciju. Nusipirkau netycia, zmonai pasirode grazi maza masinele ir tik gryztant su ja namo isiaiskinau kad 3cm ilgesne uz galaxy. Kainos ir kokybes santykis puikus. Turejau du metus, buvo kas gedo, bet ivertini kiek mokejai ir supranti, kad uz tai ka turi net su patirtais nepatogumais geriau nebuna. Gedo vairo stiprintuvo siurblys, sedo kuras, prastai sviete lempos, kieta vaziuokle, zema vos ne greideris nes nelaiko spyruokles, tampesi automatas, bet tada pasiskambini i srota, paklausi kiek kainuoja detales ir supranti kodel kas ketvirta gatvej opelis. Kai atejo laikas keisti ilgai galvojau ir nusipirkau kita signuma, tik kitokios komplektacijos.
Opel Signum 2.2, 2003y
Puikus, praktiškas, smagiai važiuojantis automobilis.
Opel Signum 2.2 DTI ActiveSelect, 2003y
Pirkau prieš 1,5 m. signumą 2.2 92 automatą 2003 m. VAŽIUOKLĖ - vienos problemos, LUBOS - pakeičiau dvejas lubas per metus. varikliai blogi, visiškai nenudarytas. du kartus lūžo alkuninis velenas, remontas 700eur. restauravo automatinė dėžė, remontas 680eur. su juo važinėjau kažkur 1,5m. už remonta per tą laiką sumokėjau kažkur 2200eur. (pačią auto pirkau už 1700) galiausiai atsidūrė metale :)
Opel Signum 1.9 CDTI Elegance ActiveSelect, 2005y
Trumpai ir aiškiai, automobilį turiu 3 m. Nusiskundimų tikrai nerasta dėl elektronikos, važiuoklė patikima vėl gi nuo eksploatacijos priklauso ir kokios būklės nusiperkame, remonto kainos sąlyginai nedidelės, išvaizda simpatiška net ir dabar lyginant. Ekonomiškas visapusiškai automobilis, bet turi minusų su automatu, kadangi visos ne naujos, tai būna smūgiavimu, bet važiuoti galima ir sąnaudos nemažos mieste važinėjant.
Opel Signum 2.2 DTI ActiveSelect, 2004y
Mano buvo automatas. Žiemą grybaudavo įjungdavo avarinį režimą. Vasarą lyg ir nieko. Šiaip jungiant pavaras truktelėdavo bet važiavo be problemų. Kaifą jaučiau vairuodamas smagi. Bet 2.2 dti nekažką. Negedo važiavo gerai bet ... Ilgai starteri suko kas buvo nzn gal siurblys i pabaiga. Kuro sanaudos kosmosas mieste 10 ima jei pagazuoji tai ir 11 paims. Nemazai tepalo rijo o trauka kaip 2.2 92 kw tai silpnoka. Zodziu variklis nekazka. Geriau 1.9 ten ir automatas 6 pavaru eina o cia tik 5. Su vaziuokle problemu nebuvo. Jei perki tai varyk ir kresk per servisus nes garantuoju lietuvoj parduodamu su 2.2 dti varikliu be problemu nera visose bus uzsleptas defektas
Opel Signum 1.9 CDTI Elegance, 2006y
Opel Signum naujesnysis 1,9 110kw mechanas. Turiu jau pusę metų, ant automobilio pataupiau pirkdamas, todėl teko truputį investuot į jė. Keičiau žvakes pries žiemą, vieną galinį guolį, stupica, vairo traukes antgalius, buvo atsiradus vibracija nuo 3 pavaros, galvojau, kad smagratis parėjo, taciau problema buvo su pusasiais, sumokejau 120 euru. Siaip automobilis smagus, komfortiskas, su r16 ratais vaziuojasi labai minkstai, garso izoliacija puiki. Originali garso aparatura groja labai gerai, pas mane yra cd30, kiek girdejau cd70 groja dar geriau. Degalu sanaudos mieste 7-9 litru, nuo tapkes sunkumo priklauso, as asmeniskai ramiai nevazineju. Variklis traukia tikrai gerai, uzmiesty nera baimes lenkt. Salone vietos daug tiek priekyje, tiek gale, bagazine talpi. Automobilis isvaizdus, tiesa, senesnieji modeliai( ne faceliftiniai) man asmeniskai negrazus, priekines faros nekazka. Perkant si automobili kaip ir bet kuri kita, patariu ziuret kuo tvarkingesni, jei yra galimybe, nusivezti i autoserviza patikrinti, kaip ir minejau, garso aparatura su cd30 tikrai ispudinga, pirkdamas nesitikejau, jog taip gerai skambes, bet jei norit dar mandresnes tai ziurekit, kad butu su cd70, traukos uztenka palakstymui( jei issioperuoji sklendes ir pacipuoji, isvis skrenda).
Rekomenduoju visiems si automobili, ypac jaunimui, nebuk durnas, neimk tos slyvos ar kregzdes, geriau pasilaikyk tuos pinigelius, panelei kazka nupirk :)
Opel Signum 2.2 DTI, 2003y
Sveiki, vairuoju Signuma jau metus laiko. Pirkau labai gero stovio. Tepalai keisti buvo laiku, tai variklis veikia kuo puikiausiai, žiemą jokių bėdų neturėjau. Traukos 2.2 92kw variklyje mažoka. Bet kuro sąnaudos vidurkis vasara 6 max. Salonas pas mane odinis, pilnas el paketas sėdynės labai patogios, vietos automobilyje daug, labai patogus. Su elektronika problemu nera jokiu, viskas pilnai veikia. VAziuokle laiko minkstai ir stabiliai vaziuoja. Rida pas mane 328000km. Kas dar labai patinka kad borto kompiuteris rodo tikslias kuro sanaudas ne taip kaip bmw:)
Opel Signum 2.2 DTI, 2003y
Kainos ir kokybės santykis puikus. Sanaudos automato su sunkia koja apie 11l mieste. Ramiai važiuojant netraukia tai ir nežinau kiek ryja
Opel Signum 3.2 Cosmo, 2003y
Labai puikus, taupus ir talpus šeimos automobilis - raketa. Vykstant į išvyką - viskas kuo puikiausiai telpa į bagažinę, galines dėdynes galima atskirai atitraukti į priekį, kas dar leidžia padidinti bagažinės talpa. Pagauldžius galines sėdynes gaunamas vientisas lygus paviršius, todėl galima puikiai išsimiegoti net 170 cm ūgio žmogui. Automobilis labai erdvus tiek priekyje sėdintiems tiek gale. Važiuoklė labai mikšta, lyginant su kitais tų metų opeliais, kadangi daug tenka važinėti žvirkeliais, galvojau kad 17" ratai bus peilis, bet dabar jau galvoju net apie 18" užmovimą. Jame nėra reguliuojamų amortizatorių ir sport režimo, bet automobilis gan žemokas, todėl dažnai atsilupa priekiniu buferio apatinė apdaila važiuojant kur nors atbulom. Automobilis pilnas elektronikos, todėl kartais kai kas erzina - pagrindinė jų bėda pečiuko reguliavimo vidurinis ratukas, labai retais atvejais atsijungia autopilotas, kol neužgesini mašinos. Kadangi automobilyje yra 4 lambda zondai, kas pusmetį vis kažkurį reikia pakeisti. Gamykliškai nėra AUX išėjimo ar USB jungties muzikai klausyti. Bet viskas yra įveikiama, jei automobilį myli. Bent jau mano auto kas kokius 4000 km reikia dapilti po 1 litrą tepalo. Viskas, kas gamykliškai sumontuota automobilyje veikia be priekaištų. Manasis turi sumontuotas BRC dujas, todėl nesivadovauju borto kompiuteriu, kuris rodo vidutines mano kuro sąnaudas 100km apie 11,2 litro, o sakyčiau valgo iki 13 litrų dujų. Važinėju pusė kelio mieste, kitą pusę užmiestyje ir tikrai nevažineju kaip pensininkas. Visumoj esu patenkintas pirkiniu, kuris yra išvaizdus su Irmscher apdaila tiek priekyje, tiek gale - su 4 stačiakampiais išmetimo vamzdžiais. Kažkur nemažai skaičiau, kad skundžiasi apsisukimo spinduliu, aš anaiptol - puikiai galima apsisukti net siaurose gatvėse. Jei pirksiu dar vieną automobilį, tai būtinai OPEL tik su 3,2 litro varikliu.
Opel Signum 2.2 Elegance, 2005y
Turiu 3 metus, pirkau iš vokiečio su 140,000 rida, jau nuvažiavau 60,000 tai važiuoklei nieko nereikėjo daryt, tik aukšto slėgio siurblys numirė, ir kaladėles reikėjo pasiekist, daugiau remontų nereikėjo.
Labai patinka tuom, kad talpi mašina, stovyklaut nekartą važiavom, įsimeti čiužinuką ir puikiausiai išsimiegi, nes sėdynės išsilanksto visiškai lygiai su bagažinės grindim, gaunasi apie 180cm bagažinės ilgis. Gale žmonės sėdi kaip ponai, vietos daug o ir sėdynės reguliuojasi.
Opel Signum 2.2, 2003y
Opel Signum 2.2 Direct Ecotec. Nevykęs variklis, pastovios problemos su kuro sistema. Pirkau auto su 170`000 rida, viskas atitiko pagal VIN patikrą. Pirkau su mintimi įsidėti dujas, pasirodo į šitą variklį dedasi tik 5 kartos dujos, kurios kainuoja daugiau nei auto ir vistiek naudoja benziną. Labai lepi kuro sistemą, stovi du kurio siurbliai, vienas bake, kitas aukšto slėgio prie variklio. Pavažinėjus porą mėnesių sugedo aukšto slėgio kuro siurblys, naujo kaina virš 600€ siunčiantis iš užsienio, naudoto 150-200€, buvo ir tokių kosmonautų kur už šrotinį po 350€ prašė. Elektronika nepatikima, tai klimato kontrolės temp. ratukas nekontaktuoja, tai el. langų mygtukas nereaguoja, ir šių dažnai gendančių detalių kainos tikrai didelės. Šnekėjau su Opel`istais, ne garažiniais, o servizu, visi meistrai sutartinai sakė 2.2 benzinas bene prasčiausias Opel modelis, varikliai nelaiko, kuro sistema lepi. Jeigu korėjietiškas 1,7 variklis kur eina mažesniuose modeliuose, ar 3.0 Opel dyzelis apie kurį manau daug kas yra tikrai labai daug girdėjęs yra patikimesni negu šitas tai manau daug ką pasako.
Šiaip Signumas kaip mašina tikrai smagi, minkšta, el. vairo stiprintuvas, viskas po ranka, patogu, gale vietos labai daug, naujų detalių kainos, neskaitant tų kur yra "ligos" tikrai žemos, bet jeigu norite patikimo Opel Signum tai galimi tik du variantai tai 1.9 dyzelis arba 3,2 benzinas.
Opel Signum 2.2 DTI, 2003y
Važinėju 2 metus. Auto parke turiu 2001 m. passat universalą (74 kw) ir 2003 m signumą (74 kw)
Pliusai: Labai puikiai išnaudota erdvė tiek bagažinėje tiek salone. Praktiškumas išspaustas visose detalėse (tarkim daiktadėžės stogo apdailoje) Palyginus su passat universalu vieta signume išnaudota daug patogiau. Tiesa automobilis 4 žmonėms, gale per vidurį sėdėti galima tik labai iš bėdos, tačiau plotas tarp sėdynių išnaudotas labai praktiškai (dėkliukai puodeliams, kietas paviršius) todėl labai komfortiškai galima jaustis ilgesnių kelionių metu-matosi kad aparatas skirtas autobanams. Automibilis labai maloniai važiuoja užmiesčio keliuose, tiesa 74 kw variklis šiek tiek mažokas einant ant lenkimų, jei lenkimą pradedi mažesiu greičiu (bet ir passate ne ką geriau). Kaip ir kiekvienas vokiškas auto: keiti tik tą detalę, toje vietoje kur reikia, nereikia ardyti pusės mašinos. Remontai daugiausiai planiniai, greiti, kaina kaip ir kitų vokiškų auto, na pats asmeniškai turėjau problemų su galine pakaba, tai šiek tiek daugiau pakaštavo. Po kapotu nėra bereikalingų plastmasių, norint pakeist lemputę nereikės ardyti pusės mašinos. Dauguma detalių tinka iš vektros.
Minusai: labai smulkūs, tačiau daug teksto: šių opeliukų problema elektronika, jos yra visur, kur reikia ir kur nereikia, todėl išlenda kas nors vienur ar kitur. Prietaisų skydelyje vėjelio reguliatorius nusidėvi ir vėjelio stiprumą reguliuoja ne chronologiškai (bent jau pats prie to pripratau), tokių smulkių menkniekių galima rasti įvairiose vietose, su kiekvienu iš pažįstamų turinčių šią auto randam apie ką pašnekėt, visos jos yra sugyvenamos, arba išsprendžiamos artimiausiame šrote. Didesnė problema yra kad automobilis žemokas, todėl prie gulinčių policininkų prašys, kad su juo būtų elgiamasi švelniai, variklio apsauga brauks žemę šiek tiek sunkiau pravažiuojamais keliais (tarkim žiemą). Automobilis mėgsta pabarškėt, tačiau viskas yra greitai sutvarkoma. Automagnetola ir garso įranga automobilyje be fantazijos, kas man kaip jaunam žmogui irgi yra lengvas minusas.
Pabaigai: puikus kainos ir kokybės ir PRAKTIŠKUMO santykis užmiesčio keliams. Visi kiti patarimai kaip ir kitiems panašaus amžiaus automobiliams.
Opel Signum 2.2 DTI, 2003y
Tiek išgirtas automobilis. Parsivarėme iš Vokietijos. Atrodė neblogas variantas viską pasitikrinę grįžome ir prasidėjo... tai važiuoklė tai bėdos su elektronika, galiausiai pabodo... sumokėjus už remonto darbus iš viso kiek pats auto kainavo. Nusprendėme parduoti. Pardavėme ir kritome į tokį nuostolį, kad sunku apsakyti. Atrodo, jog ne opelį pirkom, BMW X6...
Opel Signum 2.2 DTI Elegance ActiveSelect, 2003y
Labai geras auto