Opel Astra II 1.7 DTI Reviews
- Engine l.:
- 1.7 l
- Power:
- 55 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 15.5 sec
- Avg. fuel consumption:
- 4.8 l
Reviews (36)
Opel Astra II 1.7 DTI, 2000y
Variklis ekonomiskas degalu suvalgo nedaug apie 6l 100km. Ziema kuriasi gerai. Vaziuokle patvari. Kebulas mazai rudyja arba man taip pasiseke gauti gerai priziureta, galines arkos truputi buvo pradeje rudyti bet sutvarkius daugiau nebeislindo rudys. Galios uztenka, vietos salone taip pat.
Opel Astra II Coupe 1.8 Bertone, 2001y
Kalbėsiu konkrečiai apie Bertone modelį.
Turėjau 4 metus. Opel Astra Bertone 2001. 84 kw 1.8l benzinas.
Traukiantis akį, nestandartinis automobilis, nes šių konkrečių Bertone modelių tikrai labai mažai Lietuvoje, o ir apskritai, tad atitinkamą vertę laiko. Realiai tuos keturis metus, kuriuos turėjau, buvo keisti tik guoliai ir amortizatoriai. Nu niekas daugiau negedo. Kaip važiavo, taip važiavo. Tikrai komfortiškas mašiniukas. Visada žinodavai, kad nepames. Tikrai praštmanus salonas, ypač jeigu modelis su oda.
Bet - benzino ryja kibirais. Palyginus tos galios įspūdingos neišvysto, bet autostradoje be 8 litrų neapsieisi, o mieste tai išvis 10-15 drąsiai. Korozija, rūdija baisiau negu standartiniai Opel Astra modeliai. Labai nepatvarios plastmasinės dalys kaip bamperis ir t.t. Labai nestabilus kelyje, autostradoje vairavimą viena ranka pamirškit :). Kadangi opelių benzininiai varykliai tais metais buvo dalbajobiškai pagaminti - ECU ėjo prie variklio - tai išdrebina tą ECU ir Check Engine lemputė tampa kasdienybė. Rodys liambdazondus, bet iš esmės problema yra ECU, dėl ko išauga ir sąnaudos. ECU pakeist ne kaip pasatui 20 eurų - šitiems gana atsieina.
Opel Astra II 1.7 DTI Comfort, 2000y
Turiu jau virs metu. Kaip pirmas automobilis visai nieko. Dideliu bedu nebuvo tik dylancios dalys. Per metus keiciau 2 rato guolius, stabilizatoriaus traukes, galinio tilto gumas ir variklio laikiklio guma (nuo salono puses).
Opel Astra II 2.0 DTI Comfort, 2003y
Puikus automobilis. Turiu 2,0ltr 74kw varikliuku, niekuom nesiskundžiu. Eksplotacinės medžiagos dalys labai pigios, už kokių BMW ar Toyota kelis kartus pigiau. Tikras liaudies automobilis. Kasmet beveik visiškai nenuvertėja.
Rekomenduoju.
Opel Astra II Coupe 1.8 Bertone, 2003y
Turėjau patikimą 1.8 benzininį 92 kw variklį be EGR, kuris per keturis metus neturėjo jokių rimtų gedimų. Pigi eksploatacjia, nereikalauja didelės priežiūros. Patvari gal kiek kietoka pakaba, bet tarnauja labai ilgai.
Odinis salonas labai paprastas, bet erdvus ir jaukus nepaisant jog tai coupe modelis. Talpi bagažinė. Labai gražus Bertone kėbulo dizainas traukiantis akį kiekvieną dieną.
Opel Astra II 2.0 DI, 1999y
2.0 60kw. Puikus kainos/kokybės santykis. Kam reikia paprasto darbinio arklio ar tiesiog mašinos, nesukant galvos dėl brangių ir dažnų remontų, tai šitas auto tikrai neblogas variantas. Pirkau prieš du metus už 1000 eurų. Planuoju už mėnesio texą praeiti be didesnių investicijų ir jeigu nieko rimto nenutiks dar 2 metus atvažinėti. Spėjau prasukti apie 20kkm. Gal nesupirkau truputį lavonėlį, nes po kurio laiko keičiau vairo kolonėlę (50) ir vairo stiprintuvo siurblį (30), darbai nekainavo, todėl ne taip ir brangiai išėjo. Tuo pačiu pasikeičiau vieną traukę ir šarnyrą. Daugiau per du metus prie važiuoklės nelindau ir neatrodo, kad reikės greitai ten kažką tvarkyti. Taip pat vis bėga tepalai iš variklio, jau beveik visos tarpinės pakeistos, bet vis dar kovoju su tuo. :D Prieš metus EGR išprogramavo (50). Atėjus 0 laipsnių ir žemesnei temperatūrai užkūrus variklį pulsuoja ir melsvą dūmą metą kol apšyla. Kažkas negerai, bet net nenoriu ieškoti bėdos, nes važiuoja ir tas variklis dar gyvens ilgai. O jeigu ir paves jis mane, tai neproblema už 50 eurų pasiimti kitą pliką variklį ir persimesti. Dar apsitvarkiau visokias pigias smulkmenas, kaip lango pakelėjas, galinis valytuvas ir pan... Pavyko paimti labai geros, bet ne pilniausios komplektacijos: lieti ratai, pilnai odinis salonas, šildomi krėslai, 4x el. langai, šildomi, elektriniai veidrodėliai, kondiškė, multi baranka. Už 10 eurų įsidėjau autopilotą (tiesiog reikėjo rankenėlę pakeisti, nes buvo atvesta fyškė kaip ir daugumoje opelių). Originali, nebloga garso aparatūra. Patinka muzikos paklausyti garsiau. Galios nėra, ką jau kalbėt kai kokie 4 žmonės sėdi. Po miestą užtenka, bet užmiesty kažką lenkiant reikia gerai įsitikinti, jog spėsi. Kaip tokios mažos galios auto norėtųsi geresnių sąnaudų. Nežinau kaip ten kiti telpa į 5 ar 6 litrus, bet man mišriai išeina apie 7l/100km, gal todėl, kad beveik dugnais reikia važiuoti, kad ji bent trauktų normaliau. Bet ir 7l gan solidu. Žinoma, komfortas neįspūdingas, kietoka važiuoklė, baršką priekinė panelė, prasta garso izoliacija, tačiau patogios sėdynės, geras matomumas. Paprastas ir lengvas remontas, galima ir pačiam daug ką pasidaryti. Pigios dalys, platus dėvėtų dalių pasirinkimas, nes turbūt šis opelis šiuo metu vienas populiariausių auto Lietuvos gatvėse. Nusipirkau be rūdžių ant arkų, slenksčių, nors matosi, kad buvo tvarkytos, o vidinės vietos kaip tarpai tarp durų, po kapoto viskas aprudiję buvo. O dabar jau gerai rūdys ėsti arkas, slenksčius pradėjo. Kaip universalas nėra pats talpiausias, bet man užtekdavo jo. Žemokas priekis, tik nusipirkau nuplėšiau bamperį prisiparkavęs priekiu prekybos centro aikštelėje, nes lūpa užsikabino už to guminio bortelio. Tačiau tai buvo gera pamoka visam gyvenimui ir visur pradėjau statyti galu, įpratau ir labai tuom patenkintas. Man kuriasi be problemų tiek prie šaltas/šiltas motoras tiek prie šilumos, tiek prie -25, nes yra paprogramuotos žvakės, kad visada jas kaitintų įjungus degimą. Ir patariu nekreipti dėmėsio į labai neigiamus šios mašinos atsiliepimus, nes reikia suprasti, kad tai ne naujas auto, o 20 metų. Prisiperka po 200-300 lavonėlius vos riedančius ir paskui verkia atsiliepimuose kokį šūdą nusipirko. Jeigu randi normalų, dar gyvesnį variantą, tai neturėtų didelių problemų su juo kilti.
Opel Astra II 2.0 DTI, 1999y
Nieko gero vieni remontai ir talpumo tikrai nėra. Variklis gal ir oki bet elektronika, koarozija tai atsikratyti neįmanoma... du turėjau daugiau į šitą markę net žiūrėti nenoriu.
Opel Astra II 2.0 DTI Elegance, 2001y
4 metai turiu 2.0 DTI 74kw. daug visko tvarkyta bet ir daug važiuota. Brangiausias remontas kuro siurblys bet susitvarkei ir pamiršai amžiams. Priekiniai guolai su ABS davikliais brangus ir daug broko yra naujuose tekos gal 4 pakeist kol papuolė normalus o pirkau ir po 60 ir po 90 eur (gerasis už 60 pigiakas). Sunku rasti galinius el. langu pakelejus deficitas pasirodo nes retai buna. Visumoj eksplotacija nera brangi lyginant su kitom panasios klases auto. Esu patenkintas ir tikrai dar vazinesiu kol gyva sirdis bus. Kuro sanaudos piktai vairuojant apie 7-8L jei tvarkingai apie 6-6.5L net mieste :) kas nori traukos tai nuo 2000 apsuku ji yra tik reik priprast.
Opel Astra II 1.7 DTI NJoy, 2002y
Tur4jau vauxhall astra 2002 1.7dti 55kw. Puikus automobilis, kuro sanaudos 4.5-5,5l/100km. Buvo nuva=iavus apie 180k km kai pirkau, trauka puiki, su varikliu jokių bėdų neturėjau. Elektronikos visokios veikia puikiai, bagazine labai talpi, gale vietos vidutiniskai. arkas griebia rudys. labai patvarus ir geras automobilis. autostradoje su keturiais zmonem salone traukos netruksta, ypac geros kuro sanaudos greitkelyje. kiek truksta galios prie zemu apsuku, kas turi tokia astra supras.
Opel Astra II 2.2 DTI Comfort, 2004y
Turejau 2.2 dyzeli 92 kW.
Pakaba kietoka, izoliacija prasta, apdaila pigoka. Probemos su EGR, su vakuumu, šlangutėmis, solenoidais. Bet visa tai sutvarkoma nebrangiai.
Privalumai tie kad trauka sito variklio zveriska, detales visos pigios, nereikia ieskotis detaliu savartynuose nes naujos is kokio intercars kainuos nebrangiai ir tarnaus geros kokybes daug metu. Per 7 metus pasikeiciau viena karta vairo traukes, viena karta stabilizatoriaus traukes, vakuumo slangutes, buvo dingusi normali trauka, tai meistras uz 10 euru pareguliavo su kompu ir viskas tvarkoje. Keitem vakuumo pompa, tai centus shrote kainavo. Variklis dirbo kaip laikrodukas. Vietos gale 2 zmonem per akis, jeigu panos tai ir 3 laisvai telpa.
Siuo metu turiu 2 litru 74 kW dyzeli, tai kol kas jokiu problemu. Tik galios truksta palyginus su 2.2 varikliu.
Opel Astra II 2.0 DI Elegance, 1999y
Važinėju 10 metų, dėl varilio tai tik vienas trūkumas, kad reikia keisti tepalus, o šiaip jokių problemų, važiuoklė patvari, tik kėbulas rūdija. Kuro sąnaudos kelyje 5 ltr., mieste 6ltr.. Elektronika nebuvo pavedusi
Opel Astra II 1.6 GL, 1996y
Gera mašina, patvari. Dizainas jos paprastas gan normalus
Opel Astra II 2.0 DTI Elegance, 2003y
Paprastas, gan patikimas automobilis.
Opel Astra II 1.7 TD Comfort, 1998y
Šiap pigiai išlaikomas automobilis, turiu jau virš 2 metu, investavau maždaug 160€ variklio jokio remonto nereikėjo, važiuoklės minimalus kaip traukės atraminiai stabilizatoriai, viskas veikia, šiek tiek elektriniai reguliuojami veidrodėliai nenori jau judėti aukštyn žemyn, kas nežino tai jei norit užsidegti vidaus apšvietimą patraukite žibintų įjungimo jungiklį i save :D, šiap pigiai išlaikoma, ekonomiška geriausia klevukui bent neprisiplos, arba važinėti i darbą
Opel Astra II Coupe 1.8, 2000y
pigiai islaikomas, su tiesioginem dujom vazinuoja be problemu vidurkis 8ltr trasoje reikiant paspaudi ir eina