Nissan X-Trail I 2.2 dCi Elegance Reviews
- Engine l.:
- 2.2 l
- Power:
- 100 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 11.5 sec
- Avg. fuel consumption:
- 7.2 l
Reviews (12)
Nissan X-Trail I 2.2 dCi 4x2 Comfort, 2006y
Kaip ir rašė protingas žmogus - tai ne autostradoms kasdien lekioti skirtas auto, bet žiemos metu - nepamainomas, nes galima
pajungus visų ratų blokuotę tiesiog rankenėle pravažiuoti labai daug kur, o ypač ramu važiuoti per plikledžius nedideliais greičiais.
Nissan X-Trail I 2.2 dCi Sport +, 2003y
Pirkau nuo tralo, parvaryta iš Voketijos. Po kelių tūk. kilometrų prasidėjo elektros problemos, o po to ir visa kita. Apie važiavimo komfortą neverta net kalbėti, tarškalas, kokių reta. Pravažumas prastas, nes akivaizdžiai per silpnas variklis, be to triukšmingas, kartais atsiranda erzinanti vibracija. Išmetimo bakelis velkasi žeme ir visur kliūna.
Mano patarimas, jeigu turite galimybe tokio nepirkti - nepirkit.
Nissan X-Trail I 2.2 dCi Sport +, 2005y
Turime du x trailus 2 2 100 kw Vienu sūnus pravažiavo apie 100 000 km. Važinėja po kaimus po miškus po laukus. Eksplotuojamas ypač sunkiomis sąlygomis. Variklyje tepala keičiame kas 10 000 km KOLKAS PROBLEMŪ NĖRA TIK PURKŠTUKAI ŽIEMĄ KOL PAŠYLA VARIKLIS DIRBA GARSIAI Vaziuokleje keisti guoliai ir sarnyrai bet tokie gedimai buna daugeliui automobiliu Kebulas ir elektronika normaliame stovyje Antra eksplotuojame ilgesnems kelionems Pravaziavau apie 60 000 km Tepala variklyje jam keiciu kas 7000 km ir pilu tik 15 w 30 Ji pirkau vokietijoje su 162 000 km rida Pats vokietis patare toki tepala pilti pagal ji tai padeda isvengti variklio gedimu SUNKU PASAKYTI REIKIA DAUGIAU PRAVAZIUOTI Manau kad uztokia kaina visai nieko automobilis
Nissan X-Trail I 2.2 dCi Comfort, 2005y
Važinėjau 4 metus, per tą laiką prasukau ~ 140 tūkst. km. Gruntkeliuose, miško keliuose ir kitur, kur keliai nelygūs ir reikia didesnio pravažumo, tarnauja tikrai gerai, klimpsta tik visiškai atsigulusi ant pilvo. Mieste - jau prasčiau: ganėtinai nerangi, prieš įgaudama gerą pagreitį šiek tiek "pagalvoja", didelis posūkio spindis. Elektronika negedo nei karto. Pakaba taip pat laikė gerai, tik stabilizatoriaus linkęs gana greitai išsiklibinti, o ir ratų guolius teko keisti 2 kartus. O štai variklis - visiška tragedija: greitai eina iš rikiuotės ir baisius pinigus kainuoja purkštukai, lūžta švaistikliai (šitą "malonumą" apturėjau du kartus). Greičių dėžė nemėgsta greitesnio bėgių jungimo, ilgainiui prisireikia sankabos pedalą grūsti iki pat dugno, kad bėgiai sklandžiai jungtųsi. Jeigu šiuo automobiliu žadate per metus nuvažiuoti iki 10 000 km, daugiau važinėti prastesniais keliais ir nedideliu greičiu bei esate pasiryžęs pilti pačios aukščiausios kokybės tepalus - ok, tuomet gal jis tarnaus ilgai. Bet jeigu žadate su juo važinėti daug ir greitkeliais bei mieste - tikrai nerekomenduoju. Remontams išleisite daugiau, nei pačiam automobiliui.
Nissan X-Trail I 2.2 dCi Comfort, 2006y
Automobilis labai geras.
Nissan X-Trail I 2.0 XE, 2007y
Didelis Ekonomiškas kūro atžvilgiu. Praktiškas automobilis išvykoms. Minusū gana daug. Variatorinės dėžės niekam tikusios 150000km ir remontas, bijo bekelių...Paprastas automatas gan gerai sudetas,patvarus.Hidrotransformatorius laiko kazkur 20000km.Varikliai gan patvarus.Galigiausias 125kw.Persiduoda vibracija i kebula.Nes dezes pagalve blogai sukunstruota nesugeria vibracijos.Vairo koloneles linkusios barsketi.Jai pirksit si automobili nuo 200000km prasideda problemos.Kietuju daleliu filtras,turbina hidrotransformatiorius ir t.t.O dalys brangios.Beto motorizuoti servizai nelabai ka ir turi pasiulyti atsarginiu daliu.Tad jai subyres kokia kardano kryzme sunku bus kazka rasti.
Nissan X-Trail I 2.2 dCi Sport +, 2004y
Automobilis tikrai puikus, pravažumas, greitis, ekploatacija viskas super. Gal vienas minusas yra kiek kietesnis važiavimas negu su kokia honda crv, bet trasoj elgesi daug maloniau. Daliu keitimas nesunkus, ir nera brangus palyginus su kia. Tad labai geras variantas kokybės ir kainos santykiu.
Nissan X-Trail I 2.2 dCi Sport +, 2005y
Perkant naudotą automobilį, o ypač Lietuvoje (nesvarbu grįžusį iš užsienio ar eilinio lietuvio) ne paslaptis, kad nusipirkti automobilį yra sėkmės reikalas. Kalbant apie Nissan x-trail 2005 2,2 100kw dci sport, tai iš tikrųjų smagus aparatas. Patogus, daug vietos ir kuro atžvilgiu ekonomiškas. Turi ganėtinai didelį sukimo momentą Nm, tai iš vietos paspaudus prie sėdynės ,,prilaipina" Variklis iš tikro yra labai reiklus, todėl norint ilgiau jį išlaikyti be gedimų reikalingas proporcingas tepalo keitimas ir bet kokį kurą nepilti. Žinoma jei kalbant apie remontą, tai serviso aptarnavimas ganėtinai brangus, o dažnų gedimų kaip ir neturi. Dėvisi visi automobiliai, tai laikas nuo laiko kas nors natūraliai susidėvi. Tiesiog duoti patį automobilį, variklį prižiūrėkit, laiku keiskit viską kaip priklauso ir problemų neturėsit. Aš asmeniškai rekomenduočiau jį įsigyti, kadangi kainos ir kokybės santykis šiuo metu esantis Lietuvos rinkoje, manyčiau atitinka.
Nissan X-Trail I 2.2 dCi Comfort, 2004y
Važiuoklė galima įvertinti dešimtbalėje sistemoje 5 variklis visiška tragedija iš 10 parduodamų auto bent vienam linkęs motoras turbina remontuosite kiekvienam kai pradeda knistis kuro sistema susiimsite uz galvos taip vaziuoja gan smagei pravazumas geras tik nedraskykite po pelkes galiniui reduktoriu ir sankabai galas nepalikite ijunges pavara stacioje ikalneje jei persivers imsite galva keisite voztuvus
Nissan X-Trail I 2.0i Sport + aut, 2005y
Automobilis pirktas iš pirmo savininko. Ieškojau per internetą, iš 3 mašinų radau savo pilką gražuolį. Per visą eksploatacinį laikotarpį automobilis nei vieno karto manęs nepavedė. O važinėju aš labai daug ir ištiesus metus. Taigi apie automobilį: Pradėsiu nuo variklio. 140 arklių, variklis labai jautrus kuro ir tepalo kokybėj. Yra pora minusų, variklis šiek tiek triukšmingas, trūksta galios tokiam dideliam automobiliui, be to automatinė pavarų dėžė dirba lietai. Bet aš ne Šumaheris, lenktynėse nedalyvauju, tai man traukos užtenka. Tepalo variklis nevalgo, visada užsiveda ir +35 ir -26. Kuro sąnaudos 10-12l mieste ir 8-10l trasoje. Pakaboje keičiau tik priekinius ir galinius stabilizatorius ir galinius amortizatorius. Ir viskas, daugiau nebuvo problemų. Manau kad nereikia gailėti pinigų techniniam aptarnavimui ir viską reikia daryti normaliam servise, tada automobilis ilgai jums tarnaus. Kėbulas nerūdija, priekiniai sparnai išvis padaryti iš plastiko. Dažai laikosi normaliai, tik yra daug mažų įbrėžimų ant priekinio bamperio dėl to kad kėbulas kvadratinis ir gaudo visus akmenukus. Pakeičiau halogeninius žibintus ant ksenoninių, nes dažnai reikia važinėti naktį, kartais halogeninių žibintų neužtekdavo. Dabar visiškai kitas reikalas. Salonas labai didelis ir patogus, 5 suaugusiems vietos tikrai užteks. Salonas lengvai transformuojasi, galinės sėdynės tampa lygiomis grindimis. Bagažinė labai didele. Salono plastikas kokybiškas, viskas gražiai surinkta, nėra jokių tarpų ir pašalinių garsų. Daug daiktadėžių, puodelių laikiklių ir t.t Žiemą salonas greitai sušyla, o vasara puikiai laiko norimą temperatūrą. Svarbiausia laiku pildyti kondicionierių. Automobilis tikrai vertas savo kainos, perkant žiūrėkite ne tik į išvaizdą, bet ir tikrinkite servise, darykite diagnostika, ieškokite informacijos serviso knygoje, jeigu tokia yra. Geras automobilis šeimai. Aptarnavimas kasmet kainuoja 400-600eu.
Nissan X-Trail I 2.2 dCi Sport, 2003y
Automobilis atvežtas iš Italijos. Iškart po pirkimo reikėjo dažyti priekinį ir galinį bamperį, nes jie buvo baisiai subraižyti. Kažkaip Italijoje labai jau blogai su parkavimų, kaip matau. Visa kita buvo tvarkoje. Kas patiko: Eksterjeras, nors ir krosoveris, tačiau atrodo kaip tikras visureigis. Kuro sąnaudos, trasoje 6,3l/100km važiuojant 125km/val. Dinamiškas variklis, traukia gerai kaip ant mažų taip ir ant aukštų apsukų. Gera klimato kontrolė, kokybiška audio aparatūra. Erdvus salonas. Aukštas klirensas, visi varomieji ratai žiema tikrai pravers, yra ratų pavaros režimai.
Dabar apie problemas: Silpnas galinis reduktorius, iškart po pirkimo girdėjau pašalinį garsą. Dariau viską pats, garaže. Išardžius pastebėjau, kad reikia keisti diferencialo korpuso guolius. Originalą rasti buvo sunku, be to kaina buvo nemaža. Po kai kurio laiko radau guolius nuo kitos mašinos, po 15eu už vnt. Surinkau, triukšmas dingo. Išvada: jokių būdų negalima jungti Lock režimą ant smėlio ir sauso asfalto. Guoliai subyrės labai greitai. Taip pat reikia keisti reduktoriaus tepalus ir plauti pati reduktorių. Daugiau problemų neturėjau. Važinėjau į tolimas kelionės, paliko tik gerus įspūdžius. Kietoka pakaba priduoda automobiliui stabilumo, ant didelių greičių nesijaučia kelio nelygumai. Geras matomumas. Šviesos geros, net negalvojau apie ksenoną. Dyzelinis variklis gerai išlaiko tolimas kelionės. Lengvai važiuoja 160-180km/val. Bet dažnai taip nevažinėju, kam reikia kankinti automobilį. Pardaviau ne dėl to, kad nepatiko, o tiesiog norėjau išbandyti RAV4. 2004 m. 2,0 D-4D. Taip pat puikiai tinka ilgom kelionėm. Bet turint panašia galią X-Trail trauka buvo geresne. Bet pastovus 4WD Rav4 tiesiog pasaka, tačiau tai jau kita istorija. Prieš perkant įdėmiai žiūrėkite galinių ratų pavarą, galinis reduktorius čia yra silpnokas.
Nissan X-Trail I 2.2 dCi Sport, 2003y
Pradziai - 2.2 84kW di varikliai buvo gaminami nuo 2001m ir ne tik sport komplektacijos buvo tie automobiliai, taigi tai ir kalbesiu apie 2002 metu 2.2 84kW dyzeliuka. Sakyciau tai yra vienas idealiausiu kainos ir kokybes santykis - automobilis labi praktiskas, tuo paciu ir pigiai eksplotuojamas, o reikalui esant negeda ir nuvaziuoti i gimines susitikima. Varikliai - Renault 2.2 motorai (bet ne tie patys kurie ejo i Renault Velsatis ar panasius, zodziu ne tie kurie buvo prastos kokybes, kurie turejo dirza ir grandine variklyje), tie kurie ejo i nissan x-trail, primera, buvo tik su grandine ir dviem dirzeliais generatoriui ir kondicionieriui, del pastaruju neapsigaukite - nei vienas dirzelis kuris kainuoja 20 ar 30lt NETINKA, nors ilgiai ir formos ant akies atrodys tinkamos - deja taip nera, isbandziau gal 2 ar 3 gamintojus - cypimas budavo nezmoniskas, uzdejus is nissan centro originalius po 120lt - bedos baigesi (beje rimtas meistras ta pati pasakys, kas liecia variklio patikimuma - pasitaiko nesandariu interkuliariu - remontas labai paprastas ir pigus, buna oro srauto matuokles gedimu - jinai originali labai nepigi, bet daznai padeda pravalymas senosios matuokels sirdeles, siaip varikliai tikrai patikimi, ganetinai dinamiski (atsizvelgiant i automobilio mase ir esamus kW motore), pasitaiko labai nezymus tepalo nesandarumo pozymiai (konkreciai tai per karteri ir per variklio grandines tarpine), greiciu dezes, galinis reduktorius, perdavejas - neturi jokiu ydu, svarbu kad butu geri tepalai ir viskas (esu girdejes pavieniu atveju apie reduktoriaus gedimus, bet jie budavo kai zmones si plentini visureigi pervertindavo bekeleje), jei jau apie pravazuma - tikrai pravazus, bet iklimpus - variklis buna persilpnas kad spaudziant akseleratoriu isvaziuotum, pasijunta ir sankabos "kvapas" ir variklio dusimas. Stabdziai - nieko imantraus, gale rankinio atskiros kaladeles, viskas labai paprasta, bet galiniai supartai megsta parudyti, t.y. uzrudyti galeines pagrindinio stabdzio kaladeles, ko pasekoje jos (sudega), pakaba - laba paprasta (priekis - 2 sarnyrai, 2 vairo traukes, dvi stabilizatoriu gumos, 4 salenblokai, galas - 2 stabilizatoriu gumos ir tilto gumos), 4x4 konstrukcija - patikima, galimybe kad butu 2 FWD, AUTO rezimas (praslydus priekiui jungiasi galas) ir pastovus 4WD, kuris naudojamas tik bekeleje ir tik kai jo reikia, o ne vaizuojant lygiu keliu, elektra - viskas patikima, nes nera nieko prikista labai daug ir viskas paprasta,kebulas - priekiniai sparnai plastikiniai, gale apie tilta ir galinius slekscius megsta detis korozija nezymiai, plius galinis dangtis po valstybiniu numeriu ir is vidines puses apacioje megsta parudyti. Kuro sanaudos - mieste 8-9l - visai normalu, uzmiestis 7l. interjeras - velgi viskas paprasta, plastikas eilinis, pasitaiko retsykiais odiniu elektra valdomu salonu.